Hoho, relatie zonder labeltje. In die periode moet je extra voorzichtig zijn tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaaaaaak
matige relaties zijn matig hoor
Ik heb er ook weinig aan gedsaan, beetje de kleurtjes. verder niet zo veelquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet veel gekut aan de originele lay-out, maar die vond ik dan ook prima.
Nee, bij een relatie zonder condoom moet je voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoho, relatie zonder labeltje. In die periode moet je extra voorzichtig zijn toch.
Fml.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bij een relatie zonder condoom moet je voorzichtig zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bij een relatie zonder condoom moet je voorzichtig zijn.
Jweet, enkel ketsen met bekendenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoho, relatie zonder labeltje. In die periode moet je extra voorzichtig zijn toch.
Ah, zo rolt die van mij ook ongeveer, hoewel ik de quote-space wat krapper heb staanquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig aan gedsaan, beetje de kleurtjes. verder niet zo veel
[ afbeelding ]
Oke buig maar voorover schatjequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jweet, enkel ketsen met bekenden
Ketsen?
Insertation-mode initiated.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke buig maar voorover schatje.
Mensen die geen student zijn geweest, kunnen er niets over zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat alle studenten zuipende corpsballen zijn. #struggles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |