Helemaal niet. Gewoon even een relaxed weekje voor de verandering.quote:
Kom bierie doen in Delft danquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gewoon even een relaxed weekje voor de verandering.
Daar studeer je? Of was dat Leiden? Ik dacht dat je het net over Delft had.quote:
Ik studeer in Leiden en Delft, maar woon ten noorden van Leiden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar studeer je? Of was dat Leiden? Ik dacht dat je het net over Delft had.
Alfa inderdaad. Tegenwoordig vooral Brand of Jupiler. Hoewel Alfa ook nog steeds bazenbier is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
hahaha dus toch nog! Zit jij ook aan het bier? Wat was het ook alweer.. alfa bier?
Moet je vaker online zijn. :S :Squote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken nog maar weinig mensen hier :S :S :S.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alfa inderdaad. Tegenwoordig vooral Brand of Jupiler. Hoewel Alfa ook nog steeds bazenbier is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken jou van naam...quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken nog maar weinig mensen hier :S :S :S.
Wat is dat?quote:
Re: RockNijntje UI verneuck b.v. ©quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Kikopuz het volgende:
[..]Ik verdien toch wel punten hoor. Dat ik zoiets onthoud.
Ik vind Heineken wel lekker.Heineken linken aan bier. Schaam je, waerde kiko.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://weebls-stuff.com/flash/badger.swf
Het bestaat nog steeds
Tics van je petten.
Ik jou ook. Met de UI en zoquote:
Nee, leven leven.quote:
Seks bier liefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |