Kan niet beter atmquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wow rocknijnen
hoe gaat ie dan?
wat een kopquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zie ik deze grafkoppen steeds op FB verschijnen?
Mooiquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan niet beter atm![]()
.
Met jou dan?
Doetie evenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hier ook wel goed
lang niet gezien enzoquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
lang niet gezien enzo
Waren jullie ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb echt het idee dat we toen nog 16 waren of zo.
Zou zo kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb echt het idee dat we toen nog 16 waren of zo.
Ga je al naar het derde jaar van je opleiding dan nu?quote:
eerst jaar van niveau 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je al naar het derde jaar van je opleiding dan nu?
De 3dequote:
Ik ken echt niemand die dat doetquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo moet iedereen zeilen tegenwoordig? Het lijkt verdomme wel alsof mijn halve omgeving het doet.
Nou ja, jij mag ook een filmpje van jezelf sturen hoor. Kijk ik dat wel.quote:
hihihihih :$quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, jij mag ook een filmpje van jezelf sturen hoor. Kijk ik dat wel.
Dat vind ik zoooo kut.. Een flim/filmpje kijken en actief iets anders doen op de andere kant van het beeldscherm of 2de beeldschermquote:
Bij mij doet echt zo´n beetje iedereen het. Dat, of roeien. Het is een plaag.quote:
Woon je dichtbij een meer ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij doet echt zo´n beetje iedereen het. Dat, of roeien. Het is een plaag.
Ik ken ook niemand die dat doet. Ik woon dan ook in een ontwikkelde omgeving.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij doet echt zo´n beetje iedereen het. Dat, of roeien. Het is een plaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |