https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283quote:#WAARISWAYLON!
HIER BEN IK!
Lieve Fans,
Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.
The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agendas ook op ingericht.
Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album Heaven after Midnight in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.
Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.
Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.
Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.
Liefs Waylon (Wally)
Ik ben ook benieuwd hoe ze van TCL überhaupt nog een beetje spannende act gaan maken met die slappe hap naast haar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Benieuwd hoe Ilse dit PR-matig op gaat pakken.... Dag imago van lief schattig meisje.
Hebben die wichten wel gelúisterd?twitter:Sanneke89 twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:44:22Goed dat Humberto t kritisch interviewt. Slecht dat Willem t niet eerst even goed met Ilse heeft uitgepraat. #rtlln reageer retweet
Is te laat. Beter zoekt Waylon een leuke partner voor een duo om de ingeslagen weg verder in te slaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
Ilse gaat hier echt spijt van krijgen. Ik hoop dat ze nog tot inkeer komt en met waylon gaat praten over een goede samenwerking.
Miss Montreal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is te laat. Beter zoekt Waylon een leuke partner voor een duo om de ingeslagen weg verder in te slaan.
Die trekt binnenkort wel weer wat krokodillentranen tevoorschijn bij Humberto denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar het verhaal van Ilse.
Waarom zei ze dan zelf huilend vorige week bij RTL Late Night dat ze al jaren letterlijk loopt te leuren bij Belgische en Duitse radiostations maar dat ze haar nooit zagen staan? Omdat ze zo'n belachelijk groot succes is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ilse is unaniem een belachelijk groot succes, al jaren lang. Wie is Waylon nou helemaal? Het is inbinden of oprotten.
Hij kan dit succes niet meer evenaren. Ilse trouwens ook niet met een andere partner.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is te laat. Beter zoekt Waylon een leuke partner voor een duo om de ingeslagen weg verder in te slaan.
Hoe kan je na het verhaal nog voor Ilse zijn dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Marcoss het volgende:
Oei, dit topic is al het Waylon-fantopic geworden, zie ik
Samenvatting?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe kan je na het verhaal nog voor Ilse zijn dan.
Maar daar keek ze vanochtend bij de ZDF ook al zo moeilijk naar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
Of zou ze hem gewoon maar zijn eigen nummers laten zingen en CATS met Jake?
Dit wilde ik net posten, hóe gaan ze dat doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
Dit wordt wel ongemakkelijk, ik denk niet dat Ilse en Waylon nog zo lieftallig naar elkaar gaan staan lachen tijdens Tuckerville tijdens het nummer.
Of zou ze hem gewoon maar zijn eigen nummers laten zingen en CATS met Jake?
Oh, heb de hele uitzending niet gezien, maar er zitten altijd 2 kanten aan zo'n verhaal..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe kan je na het verhaal nog voor Ilse zijn dan.
Ilse staat hier al jarenlang aan de top. Waylon moet onthouden dat Ilse de ster is, en niet hij, en dat hij dankzij Ilse nu wereldberoemd is. Jammer genoeg is zijn ego te groot geworden (mede dankzij die bergen met coke) en zal zijn carriere nu in de goot belanden terwijl Ilse tot haar dood in de grootste stadions van de wereld zal spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zei ze dan zelf huilend vorige week bij RTL Late Night dat ze al jaren letterlijk loopt te leuren bij Belgische en Duitse radiostations maar dat ze haar nooit zagen staan? Omdat ze zo'n belachelijk groot succes is?
Neuh. Dat bleek al wel tijdens zijn verklaring op FB en nu weer idd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef vencodark het volgende:
Waylon leek mij ook geen vuil spuiende gek. Het is geen Gordon ofzo.
Ik móet nu echt de herhaling gaan kijken straks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo, even Ilse van al mijn social media afhalen.. het is nog erger dan ik dacht 'ja ze reageert niet op mijn mails' 'ik zie ook opeens Jake mijn nummer doen'. Ik vond haar al nep in The Voice, nu helemaal klaar mee!Team Waylon!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ilse staat hier al jarenlang aan de top. Waylon moet onthouden dat Ilse de ster is, en niet hij, en dat hij dankzij Ilse nu wereldberoemd is. Jammer genoeg is zijn ego te groot geworden (mede dankzij die bergen met coke) en zal zijn carriere nu in de goot belanden terwijl Ilse tot haar dood in de grootste stadions van de wereld zal spelen.
Oke, bij die laatste zin pieste ik bijna in mijn broekquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ilse staat hier al jarenlang aan de top. Waylon moet onthouden dat Ilse de ster is, en niet hij, en dat hij dankzij Ilse nu wereldberoemd is. Jammer genoeg is zijn ego te groot geworden (mede dankzij die bergen met coke) en zal zijn carriere nu in de goot belanden terwijl Ilse tot haar dood in de grootste stadions van de wereld zal spelen.
Waylon was net bij RTL Late Night. Hij had geen creatieve inbreng bij The Common Linnets. Hij heeft hier discussie over gehad met haar. De laatste brief die hij haar schreef gaf ze geen antwoord meer op. Hij moest gewoon zijn gedeelte zingen en mocht verder niets bepalen. En daar had hij geen zin in.quote:
Nou, ik vond die blik op het eind, toen hij een laatste slok van zijn wijn nam, wel heel tekenend. Hij had zijn zegje gedaan en hij was duidelijk ontevreden over de hele situatie. Hij hield zich wel in denk ik, met de gedachte van: "Je moest eens weten, Humberto".quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh. Dat bleek al wel tijdens zijn verklaring op FB en nu weer idd.
Ik begrijp nu ook iets meer dat hij de laatste dagen zo stil was. Denk dat hij het eerst allemaal even wilde laten zakken voordat hij misschien wel tekeer zou gaan uit teleurstelling. Want dat hij teleurgesteld was gaf hij net toe. Goede beslissing geweest zo.
Trololoquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zie dat hij voor zijn nieuwe album een hele poos in de VS is geweest, kan zijn dat het vooral alle reiskosten enzo zijn die het zo duur hebben gemaakt? Met zo'n platenlabel zou je toch verwachten dat je niet alle kosten maakt inderdaad..quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Greys het volgende:
Hé trouwens, een week geleden ofzo hadden mensen het er hier over dat hij misschien niet kon meetouren omdat het van zijn Motown label niet mocht ofzo.
Maar waarom moet hij dan in godsnaam zijn hele album zelf financieren, als hij bij dat label zit?
Hij zei echt dat hij het zelf gefinancierd had.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zie dat hij voor zijn nieuwe album een hele poos in de VS is geweest, kan zijn dat het vooral alle reiskosten enzo zijn die het zo duur hebben gemaakt? Met zo'n platenlabel zou je toch verwachten dat je niet alle kosten maakt inderdaad..
Dat was eigenlijk al duidelijk na Late Night van een paar weken geleden (net na esf).quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Waylon was net bij RTL Late Night. Hij had geen creatieve inbreng bij The Common Linnets. Hij heeft hier discussie over gehad met haar. De laatste brief die hij haar schreef gaf ze geen antwoord meer op. Hij moest gewoon zijn gedeelte zingen en mocht verder niets bepalen. En daar had hij geen zin in.
Het was dus eigenlijk zo dat The Common Linnets het project van Ilse de lange is, en dat zij zelf mag bepalen met wie ze zingt. Maar het is gewoon niet slim om Waylon niet ruimte te geven om mee te denken. Ze hadden gewoon samen op tournee gekund de aankomende maanden.
Dat laatste heb ik ook wel. Wie weet hoe onredelijk veel hij wilde en wilde Ilse een beetje inbreng en hij veel en veel meer. Dat vertelt hij niet natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik vond die blik op het eind, toen hij een laatste slok van zijn wijn nam, wel heel tekenend. Hij had zijn zegje gedaan en hij was duidelijk ontevreden over de hele situatie. Hij hield zich wel in denk ik, met de gedachte van: "Je moest eens weten, Humberto".
Maar...is het wel de gehele waarheid? Team Waylon, maar niet blindelings.
Ja, dat gevoel had ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef vencodark het volgende:
Hij hield zich wel in denk ik, met de gedachte van: "Je moest eens weten, Humberto".
Ilse heeft haar vriend bij haar muzikanten, JB is dikke mik, Jake hangt aan haar. Hij staat alleen hierin. Dus als ze willen, draaien ze figuurlijk Waylon nu zo de nek om, als hij daar zat te liegen net. Dan komen ze met mails en berichtjes etc waaruit het tegendeel blijkt. En het lijkt me dat Waylon dat donders goed weet. Het klonk me eerlijk gezegd wel geloofwaardig in de oren.quote:Maar...is het wel de gehele waarheid? Team Waylon, maar niet blindelings.
http://www.motownrecords.com/#quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei echt dat hij het zelf gefinancierd had.
Misschien zit hij niet meer bij het label?Weet ik eigenlijk niet.
Hij ontkende die geruchten net dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef vencodark het volgende:
Tja, als Waylon inderdaad niet altijd netjes op die afspraken kwam...wat ik dan ergens las...misschien is Ilse wel heul streng en verwacht zij 200%. En ga Waylon maar 85.
Hilarisch deze lulkoek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Humberto staat achter Waylon dus ook team Humberto.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel had ik ook
[..]
Ilse heeft haar vriend bij haar muzikanten, JB is dikke mik, Jake hangt aan haar. Hij staat alleen hierin. Dus als ze willen, draaien ze figuurlijk Waylon nu zo de nek om, als hij daar zat te liegen net. Dan komen ze met mails en berichtjes etc waaruit het tegendeel blijkt. En het lijkt me dat Waylon dat donders goed weet. Het klonk me eerlijk gezegd wel geloofwaardig in de oren.
(En heel stiekem had ik het idee dat hij Humberto achter de schermen meer heeft verteld, dat Humberto daarom zo genereus aanbood dat hij daar zijn eigen album mag komen promoten. Je zag dat Waylon daar ook echt heel blij mee was.)
Waylon zegt dit weer wel goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:11 schreef Greys het volgende:
Wat een ongemakkelijk gesprek nu dit idd![]()
Die mevrouw wordt even gekielhaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |