abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140489580
Ilse deLange en Waylon hebben tijdens de Finale op zaterdag 10 mei onder de naam "The Common Linnets" Nederland vertegenwoordigd in Kopenhagen, met het nummer 'Calm after the storm' en werden daar tweede.

https://www.facebook.com/thecommonlinnets
https://twitter.com/CommonLinnets

quote:
#WAARISWAYLON!
HIER BEN IK!

Lieve Fans,

Via deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik weer gevonden ben. Het is vreemd om te merken dat ik inmiddels nationaal bezit ben geworden en er dus ook een nationale zoekactie naar mij is gestart. Maar er is niet zoveel aan de hand, anders dan men doet vermoeden.
Ik ben het afgelopen jaar met heel veel plezier onderdeel geweest van The Common Linnets samen met Ilse DeLange. We hebben, voor de gelegenheid, besloten onze krachten te bundelen in onze liefde voor country- en Americana muziek.

The Common Linnets is echter een project van Ilse DeLange. Zij heeft het bedacht en het is ook altijd duidelijk geweest dat dit in een wisselende samenstelling zou zijn.
We hebben ooit afgesproken dat ik een plaat met haar zou maken, later onze deelname aan het songfestival en als afsluiter het concert op 21 juni in het Twente Stadion. Daar zijn onze agendas ook op ingericht.

Het succes na het songfestival heeft ons beiden overvallen. Het maakt dat je opnieuw moet gaan kijken naar gemaakte afspraken.
Voor mij lagen en liggen er een hoop verplichtingen de komende periode met het uitkomen van mijn nieuwe album Heaven after Midnight in september. Een album dat ik vorig jaar heb opgenomen en zelf heb gefinancierd. Een belangrijk en persoonlijk album. Ik heb dit album al een keer eerder uitgesteld vanwege het songfestival.

Om mijn agenda nu om te gooien voor de volledige buitenlandpromotie van The Common Linnets heeft voor mij dus meer consequenties dan voor Ilse. Ik moet mij dan voor langere tijd gaan vrijmaken en verbinden aan het duo The Common Linnets, misschien wel voor een jaar of langer, zeker als ook Amerika in the picture komt.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit keuzes zijn die ik niet zomaar kan nemen en ook niet alleen.
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.

Ilse is vrij om met The Common Linnets, zoals zij het in eerste instantie bedoeld heeft, vanuit een wisselende samenstelling te gaan toeren.

Uiteraard smaakte het internationale succes heerlijk en was het goed werken met Ilse en haar band. Tenslotte zijn Jake, JB, Rob en Matthew fantastische muzikanten en tekstschrijvers! Ik kijk dan ook uit naar Tuckerville op 21 juni, de plek waar we elkaar, ook Ilse en ik, weer gaan zien.

Liefs Waylon (Wally)
https://www.facebook.com/waylonmusic/posts/795297350482283
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:56:08 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_140489622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Benieuwd hoe Ilse dit PR-matig op gaat pakken.... Dag imago van lief schattig meisje.
Ik ben ook benieuwd hoe ze van TCL überhaupt nog een beetje spannende act gaan maken met die slappe hap naast haar. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_140489631
De facebook van TCL is nu wel erg pro-Waylon trouwens. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:56:19 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140489636
Samenvatting?
Op basis van de info die we hebben gehad is Waylon de redelijkheid zelf en Ilse een egocentrische muts.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140489646
Ik heb het gemist. Watskeburt?
★★★
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 mei 2014 @ 22:56:35 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_140489654
Ilse gaat hier echt spijt van krijgen. Ik hoop dat ze nog tot inkeer komt en met waylon gaat praten over een goede samenwerking.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 22:56:44 #7
163650 Greys
pi_140489666
Dit soort reacties:

Sanneke89 twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:44:22 Goed dat Humberto t kritisch interviewt. Slecht dat Willem t niet eerst even goed met Ilse heeft uitgepraat. #rtlln reageer retweet
Hebben die wichten wel gelúisterd? :D
Ilse reageerde niet meer op zijn schrijven. Dan valt er weinig meer uit te praten :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140489671
Ik ben nu wel benieuwd naar het verhaal van Ilse.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:57:18 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140489705
Ilse is unaniem een belachelijk groot succes, al jaren lang. Wie is Waylon nou helemaal? Het is inbinden of oprotten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:57:18 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140489706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
Ilse gaat hier echt spijt van krijgen. Ik hoop dat ze nog tot inkeer komt en met waylon gaat praten over een goede samenwerking.
Is te laat. Beter zoekt Waylon een leuke partner voor een duo om de ingeslagen weg verder in te slaan.
pi_140489730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is te laat. Beter zoekt Waylon een leuke partner voor een duo om de ingeslagen weg verder in te slaan.
Miss Montreal.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 22:57:59 #12
163650 Greys
pi_140489740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar het verhaal van Ilse.
Die trekt binnenkort wel weer wat krokodillentranen tevoorschijn bij Humberto denk ik :')

Maar ze heeft weinig te janken denk ik, want zo onredelijk klonk hij niet over haar.
Volgens mij had hij het niet netter kunnen zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:58:08 #13
1986 Jane
pi_140489747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:

[..]

Miss Montreal.
*ril*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 22:59:05 #14
163650 Greys
pi_140489791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ilse is unaniem een belachelijk groot succes, al jaren lang. Wie is Waylon nou helemaal? Het is inbinden of oprotten.
Waarom zei ze dan zelf huilend vorige week bij RTL Late Night dat ze al jaren letterlijk loopt te leuren bij Belgische en Duitse radiostations maar dat ze haar nooit zagen staan? Omdat ze zo'n belachelijk groot succes is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140489805
Oei, dit topic is al het Waylon-fantopic geworden, zie ik :D
pi_140489807
Ik denk dat Ilse morgen helemaal De Labielo is als ze alle reacties leest en iedereen mee gaat zeuren _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 22:59:48 #17
163650 Greys
pi_140489824
Dit wordt wel ongemakkelijk, ik denk niet dat Ilse en Waylon nog zo lieftallig naar elkaar gaan staan lachen tijdens Tuckerville tijdens het nummer.
Of zou ze hem gewoon maar zijn eigen nummers laten zingen en CATS met Jake? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 mei 2014 @ 22:59:52 #18
80791 crew  Paul
pi_140489829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hij kan dit succes niet meer evenaren. Ilse trouwens ook niet met een andere partner.
pi_140489845
Waylon leek mij ook geen vuil spuiende gek. Het is geen Gordon ofzo. :P
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 mei 2014 @ 23:00:33 #20
80791 crew  Paul
pi_140489861
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Marcoss het volgende:
Oei, dit topic is al het Waylon-fantopic geworden, zie ik :D
Hoe kan je na het verhaal nog voor Ilse zijn dan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:00:47 #21
163650 Greys
pi_140489876
Hé trouwens, een week geleden ofzo hadden mensen het er hier over dat hij misschien niet kon meetouren omdat het van zijn Motown label niet mocht ofzo.

Maar waarom moet hij dan in godsnaam zijn hele album zelf financieren, als hij bij dat label zit? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140489879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Paul het volgende:

[..]

Samenvatting?
★★★
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:01:03 #23
1986 Jane
pi_140489895
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:

Maar daar keek ze vanochtend bij de ZDF ook al zo moeilijk naar. ;(
Naar wie kan ze nog wel lachen? Misschien een spiegel neerzetten op het podium? B-)
pi_140489900
Zo, even Ilse van al mijn social media afhalen.. het is nog erger dan ik dacht 'ja ze reageert niet op mijn mails' 'ik zie ook opeens Jake mijn nummer doen'. Ik vond haar al nep in The Voice, nu helemaal klaar mee! :{w Team Waylon! *O*
pi_140489903
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
Dit wordt wel ongemakkelijk, ik denk niet dat Ilse en Waylon nog zo lieftallig naar elkaar gaan staan lachen tijdens Tuckerville tijdens het nummer.
Dit wilde ik net posten, hóe gaan ze dat doen? _O-
pi_140489904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Paul het volgende:

[..]

Oh, heb de hele uitzending niet gezien, maar er zitten altijd 2 kanten aan zo'n verhaal..
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:01:38 #27
168304 Mani89
pi_140489925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom zei ze dan zelf huilend vorige week bij RTL Late Night dat ze al jaren letterlijk loopt te leuren bij Belgische en Duitse radiostations maar dat ze haar nooit zagen staan? Omdat ze zo'n belachelijk groot succes is?
Ilse staat hier al jarenlang aan de top. Waylon moet onthouden dat Ilse de ster is, en niet hij, en dat hij dankzij Ilse nu wereldberoemd is. Jammer genoeg is zijn ego te groot geworden (mede dankzij die bergen met coke) en zal zijn carriere nu in de goot belanden terwijl Ilse tot haar dood in de grootste stadions van de wereld zal spelen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:01:57 #28
163650 Greys
pi_140489940
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef vencodark het volgende:
Waylon leek mij ook geen vuil spuiende gek. Het is geen Gordon ofzo. :P
Neuh. Dat bleek al wel tijdens zijn verklaring op FB en nu weer idd.

Ik begrijp nu ook iets meer dat hij de laatste dagen zo stil was. Denk dat hij het eerst allemaal even wilde laten zakken voordat hij misschien wel tekeer zou gaan uit teleurstelling. Want dat hij teleurgesteld was gaf hij net toe. Goede beslissing geweest zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140489961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo, even Ilse van al mijn social media afhalen.. het is nog erger dan ik dacht 'ja ze reageert niet op mijn mails' 'ik zie ook opeens Jake mijn nummer doen'. Ik vond haar al nep in The Voice, nu helemaal klaar mee! :{w Team Waylon! *O*
Ik móet nu echt de herhaling gaan kijken straks. :(

Maare...wat zou nu Ilses kant zijn?
pi_140489981
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ilse staat hier al jarenlang aan de top. Waylon moet onthouden dat Ilse de ster is, en niet hij, en dat hij dankzij Ilse nu wereldberoemd is. Jammer genoeg is zijn ego te groot geworden (mede dankzij die bergen met coke) en zal zijn carriere nu in de goot belanden terwijl Ilse tot haar dood in de grootste stadions van de wereld zal spelen.
:D
pi_140489997
quote:

[..]

Oke, bij die laatste zin pieste ik bijna in mijn broek _O-
pi_140490035
Hebben we al een reactie van Ilse? Die jankt nu, that's for sure _O-
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 mei 2014 @ 23:04:14 #33
80791 crew  Paul
pi_140490060
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Samenvatting?
Waylon was net bij RTL Late Night. Hij had geen creatieve inbreng bij The Common Linnets. Hij heeft hier discussie over gehad met haar. De laatste brief die hij haar schreef gaf ze geen antwoord meer op. Hij moest gewoon zijn gedeelte zingen en mocht verder niets bepalen. En daar had hij geen zin in.

Het was dus eigenlijk zo dat The Common Linnets het project van Ilse de lange is, en dat zij zelf mag bepalen met wie ze zingt. Maar het is gewoon niet slim om Waylon niet ruimte te geven om mee te denken. Ze hadden gewoon samen op tournee gekund de aankomende maanden.
pi_140490065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Neuh. Dat bleek al wel tijdens zijn verklaring op FB en nu weer idd.

Ik begrijp nu ook iets meer dat hij de laatste dagen zo stil was. Denk dat hij het eerst allemaal even wilde laten zakken voordat hij misschien wel tekeer zou gaan uit teleurstelling. Want dat hij teleurgesteld was gaf hij net toe. Goede beslissing geweest zo.
Nou, ik vond die blik op het eind, toen hij een laatste slok van zijn wijn nam, wel heel tekenend. Hij had zijn zegje gedaan en hij was duidelijk ontevreden over de hele situatie. Hij hield zich wel in denk ik, met de gedachte van: "Je moest eens weten, Humberto".
Maar...is het wel de gehele waarheid? Team Waylon, maar niet blindelings. :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:04:23 #35
163650 Greys
pi_140490066
quote:

[..]

Trololo :D

Maar oké, dan toch :P
Heb je die docu wel gezien over dat ze het album maakten?
Heb je net het interview gezien?
In die docu zei hij letterlijk dat hij niets voorstelt vergeleken bij haar, dat zij de grote ster is, hij erg naar haar opkijkt en zenuwachtig was toen hij iets voor haar ging spelen. Hij was eerder véél te bescheiden en te slap en te soft dan te veel ego.
In het interview net zei hij wel drie keer dat The Common Linnets van háár is.
Niks 'te groot ego' en 'hij moet onthouden dat'.

Oh kak (sorry ElizabethR :+ ) ik zie nu je laatste zin pas _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140490069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:00 schreef Greys het volgende:
Hé trouwens, een week geleden ofzo hadden mensen het er hier over dat hij misschien niet kon meetouren omdat het van zijn Motown label niet mocht ofzo.

Maar waarom moet hij dan in godsnaam zijn hele album zelf financieren, als hij bij dat label zit? :o
Zie dat hij voor zijn nieuwe album een hele poos in de VS is geweest, kan zijn dat het vooral alle reiskosten enzo zijn die het zo duur hebben gemaakt? Met zo'n platenlabel zou je toch verwachten dat je niet alle kosten maakt inderdaad..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:05:39 #37
163650 Greys
pi_140490131
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Zie dat hij voor zijn nieuwe album een hele poos in de VS is geweest, kan zijn dat het vooral alle reiskosten enzo zijn die het zo duur hebben gemaakt? Met zo'n platenlabel zou je toch verwachten dat je niet alle kosten maakt inderdaad..
Hij zei echt dat hij het zelf gefinancierd had.
Misschien zit hij niet meer bij het label? :) Weet ik eigenlijk niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140490216
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Paul het volgende:

[..]

Waylon was net bij RTL Late Night. Hij had geen creatieve inbreng bij The Common Linnets. Hij heeft hier discussie over gehad met haar. De laatste brief die hij haar schreef gaf ze geen antwoord meer op. Hij moest gewoon zijn gedeelte zingen en mocht verder niets bepalen. En daar had hij geen zin in.

Het was dus eigenlijk zo dat The Common Linnets het project van Ilse de lange is, en dat zij zelf mag bepalen met wie ze zingt. Maar het is gewoon niet slim om Waylon niet ruimte te geven om mee te denken. Ze hadden gewoon samen op tournee gekund de aankomende maanden.
Dat was eigenlijk al duidelijk na Late Night van een paar weken geleden (net na esf).
★★★
pi_140490217
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, ik vond die blik op het eind, toen hij een laatste slok van zijn wijn nam, wel heel tekenend. Hij had zijn zegje gedaan en hij was duidelijk ontevreden over de hele situatie. Hij hield zich wel in denk ik, met de gedachte van: "Je moest eens weten, Humberto".
Dat laatste heb ik ook wel. Wie weet hoe onredelijk veel hij wilde en wilde Ilse een beetje inbreng en hij veel en veel meer. Dat vertelt hij niet natuurlijk :+ Ben benieuwd of ze nog gaat reageren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:07:58 #40
163650 Greys
pi_140490248
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef vencodark het volgende:
Hij hield zich wel in denk ik, met de gedachte van: "Je moest eens weten, Humberto".
Ja, dat gevoel had ik ook :D

quote:
Ilse heeft haar vriend bij haar muzikanten, JB is dikke mik, Jake hangt aan haar. Hij staat alleen hierin. Dus als ze willen, draaien ze figuurlijk Waylon nu zo de nek om, als hij daar zat te liegen net. Dan komen ze met mails en berichtjes etc waaruit het tegendeel blijkt. En het lijkt me dat Waylon dat donders goed weet. Het klonk me eerlijk gezegd wel geloofwaardig in de oren.

(En heel stiekem had ik het idee dat hij Humberto achter de schermen meer heeft verteld, dat Humberto daarom zo genereus aanbood dat hij daar zijn eigen album mag komen promoten. Je zag dat Waylon daar ook echt heel blij mee was.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140490258
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zei echt dat hij het zelf gefinancierd had.
Misschien zit hij niet meer bij het label? :) Weet ik eigenlijk niet.
http://www.motownrecords.com/#

Hij komt hier inderdaad niet voor, maar volgens mij heeft dat label zoveel artiesten dat ze er lang niet allemaal op passen :D
pi_140490313
Tja, als Waylon inderdaad niet altijd netjes op die afspraken kwam...wat ik dan ergens las...misschien is Ilse wel heul streng en verwacht zij 200%. En gaf Waylon maar 85.
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:09:41 #43
123170 alors
zlata1234
pi_140490339
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef vencodark het volgende:
Tja, als Waylon inderdaad niet altijd netjes op die afspraken kwam...wat ik dan ergens las...misschien is Ilse wel heul streng en verwacht zij 200%. En ga Waylon maar 85.
Hij ontkende die geruchten net dus.
know'm sayin?
word? word.
pi_140490369
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef alors het volgende:

[..]

Hij ontkende die geruchten net dus.
Oh, dat had ik dus gemist. :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:10:33 #45
163650 Greys
pi_140490395
De énige die zei dat hij te laat op afspraken met Ilse kwam, was die zure Rachel Kramer.
En die had het ook maar 'van horen zeggen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140490404
Gezellig onderwerp nu, zie ik, maar dat geheel terzijde
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:11:42 #47
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_140490464
quote:

[..]

Hilarisch deze lulkoek. _O- _O-
Vooral de laatste zin.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:11:43 #48
163650 Greys
pi_140490467
Wat een ongemakkelijk gesprek nu dit idd :X
Die mevrouw wordt even gekielhaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140490517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel had ik ook :D

[..]

Ilse heeft haar vriend bij haar muzikanten, JB is dikke mik, Jake hangt aan haar. Hij staat alleen hierin. Dus als ze willen, draaien ze figuurlijk Waylon nu zo de nek om, als hij daar zat te liegen net. Dan komen ze met mails en berichtjes etc waaruit het tegendeel blijkt. En het lijkt me dat Waylon dat donders goed weet. Het klonk me eerlijk gezegd wel geloofwaardig in de oren.

(En heel stiekem had ik het idee dat hij Humberto achter de schermen meer heeft verteld, dat Humberto daarom zo genereus aanbood dat hij daar zijn eigen album mag komen promoten. Je zag dat Waylon daar ook echt heel blij mee was.)
Humberto staat achter Waylon dus ook team Humberto. :P
Ik geloof Waylon ook...alleen ben ik dus ook benieuwd naar Ilses kant. Het klinkt natuurlijk allemaal best geloofwaardig. Alleen verdomd lullig. Zeker als je kijkt hoe blij Waylon was toen ze net na de bijna overwinning bij Humberto al zaten. En John de Mol was ook al zo enthousiast. Ilse niet. :P
pi_140490661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:11 schreef Greys het volgende:
Wat een ongemakkelijk gesprek nu dit idd :X
Die mevrouw wordt even gekielhaald.
Waylon zegt dit weer wel goed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:15:34 #51
163650 Greys
pi_140490680
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef vencodark het volgende:
En John de Mol was ook al zo enthousiast. Ilse niet. :P
Daar kon je het al zóóóó goed aan merken _O-

John de Mol: "Waylon ik wil jou wel naast Ilse als jury bij The Voice!"
Waylon: "Dat lijkt me echt heel tof!"
Ilse: "Hoooooooooooooo!" met beide handen in de lucht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:16:13 #52
163650 Greys
pi_140490720
Grappig, het is echt 50-50, de twitterreacties.
Of ze haten Waylon, of ze zijn helemaal TeamWaylon.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140490728
Ik denk dat Waylon helemaal niet 'kan opboksen' tegen het hele team van Ilse. Daarnaast staat hij ook niet sterk, het is tenslotte vanaf het begin haar project met haar team. Hij komt er als gastmuzikant bij. Ik begrijp alleen Ilse niet, zij had Waylon meer ruimte moeten geven. Ik begrijp niet dat zij zelf niet inziet dat zo'n Jake totaal niet de kwaliteiten heeft die Waylon wél heeft
pi_140490769
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar kon je het al zóóóó goed aan merken _O-

John de Mol: "Waylon ik wil jou wel naast Ilse als jury bij The Voice!"
Waylon: "Dat lijkt me echt heel tof!"
Ilse: "Hoooooooooooooo!" met beide handen in de lucht.
Ze had natuurlijk een dubbele agenda en dat wist John niet. -O-
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:17:20 #55
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140490776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Greys het volgende:
Zie echt niet hoe je Waylon zou kunnen haten. Hij is de redelijkheid zelve.
Koel en donker bewaren
pi_140490781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik denk dat Waylon helemaal niet 'kan opboksen' tegen het hele team van Ilse. Daarnaast staat hij ook niet sterk, het is tenslotte vanaf het begin haar project met haar team. Hij komt er als gastmuzikant bij. Ik begrijp alleen Ilse niet, zij had Waylon meer ruimte moeten geven. Ik begrijp niet dat zij zelf niet inziet dat zo'n Jake totaal niet de kwaliteiten heeft die Waylon wél heeft
Vriendjespolitiek. :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:17:42 #57
163650 Greys
pi_140490794
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze had hem nog héél even íets meer moeten gunnen idd.
Zeker als het niet over geld gaat en hij heel duidelijk zegt dat het TCL project van háár is, maar dat hij tijdens dit album (dus niet daarna!) wel meer zeggenschap en vooral ook waardering wil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:18:48 #58
168304 Mani89
pi_140490846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:16 schreef Greys het volgende:
Net zoals hier eigenlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:19:11 #59
163650 Greys
pi_140490871
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zie echt niet hoe je Waylon zou kunnen haten. Hij is de redelijkheid zelve.
gavandenbroek twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:43:54 benieuwd naar #rtlln. Kijken hoe waylon de waarheid gaat camoufleren. Zakelijke en muzikale talent Ilse DeLange onderschat? reageer retweet
jdboomsma twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:36:53 #rtlln je kiest voor je solo carrière Waylon...echter iedereen vind je nu een lul. .dus ik denk dat solo echt solo blijft. reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:20:46 #60
163650 Greys
pi_140490960
Oef, ik lees nu kennelijk gezegd is vorige keer al bij RTL Late Night dat hij ook geen schrijversdeel ontvangt voor het album? Iemand dat gehoord vorige week? Ik niet, namelijk?

Crow74 twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:35:25 Als de split maar niet gevolg is van een royaltieskwestie. In RTLLN kwam namelijk uit dat Waylon geen schrijversdeel ontvangt voor "CBTS". reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:21:02 #61
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140490969
Hoezo 'iedereen vindt je een lul' :? Ik heb echt het idee dat vrijwel iedereen hem mag in dit verhaal, of zit ik dan zo met een plaat voor m'n kop? :')
Koel en donker bewaren
pi_140490972
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef Greys het volgende:

[..]

gavandenbroek twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:43:54 benieuwd naar #rtlln. Kijken hoe waylon de waarheid gaat camoufleren. Zakelijke en muzikale talent Ilse DeLange onderschat? reageer retweet
jdboomsma twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:36:53 #rtlln je kiest voor je solo carrière Waylon...echter iedereen vind je nu een lul. .dus ik denk dat solo echt solo blijft. reageer retweet
Wie zijn deze domme mensen?
pi_140491001
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo 'iedereen vindt je een lul' :? Ik heb echt het idee dat vrijwel iedereen hem mag in dit verhaal, of zit ik dan zo met een plaat voor m'n kop? :')
Op Twitter is het echt 50/50, dus denk dat de verhouding hier inderdaad niet echt representatief is :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:23:18 #64
163650 Greys
pi_140491057
Mag ik als Waylon'fan' wel even eerlijk zeggen dat ik zijn opmerking tegen die rare mevrouw net echt dom vond? Dat had hij beter niet kunnen zeggen, dat hij wel begreep dat ze haar stervende man verliet. Daar gingen toch weer een paar begripspuntjes van het kijkende publiek ben ik bang :')
Ik begrijp wel hoe hij het bedóelde, maar lang niet iedereen ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:23:24 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140491062
Wat luisteren en lezen veel mensen slecht zeg -O-

En wat Greys zegt over de rare mevrouw in RTLLN. Had ie niet moeten doen. Weggaan begrijp ik, er een boek over schrijven is aasgiererij.
pi_140491081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Greys het volgende:
Mag ik als Waylon'fan' wel even eerlijk zeggen dat ik zijn opmerking tegen die rare mevrouw net echt dom vond? Dat had hij beter niet kunnen zeggen, dat hij wel begreep dat ze haar stervende man verliet. Daar gingen toch weer een paar begripspuntjes van het kijkende publiek ben ik bang :')
Ik vond dat juist wel sterk, hoewel ik haar een aasgier vind.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:24:42 #67
163650 Greys
pi_140491105
Als ik dit lees, snáp ik het gewoon niet.
Hebben die wel hetzelfde interview gezien? :D

mereldev twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:52:25 Wel kraakhelder waarom Ilse Waylon heeft geloosd. #rtlln reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:25:23 #68
163650 Greys
pi_140491147
JeroenvandeBeek twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:55:30 Waylon weigert dus wereldwijd te oogsten na anderhalf jaar zaaien. Zou zijn achterban nu staan te springen dan? #rtlln reageer retweet
Eh nee, dat weigert hij helemaal niet.
Lui-ste-ren :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140491176
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik begrijp wel hoe hij het bedóelde, maar lang niet iedereen ben ik bang.
Ja hallo. Hij heeft zelf een drank en/of drugsprobleem gehad. Dus hij zal weten hoe dat er dan thuis aan toe gaat. ;)
pi_140491198
Als er iemand iets over verslavingen weet, is het Waylon wel ja :D
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:26:32 #71
168304 Mani89
pi_140491213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:25 schreef Greys het volgende:
JeroenvandeBeek twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:55:30 Waylon weigert dus wereldwijd te oogsten na anderhalf jaar zaaien. Zou zijn achterban nu staan te springen dan? #rtlln reageer retweet
Eh nee, dat weigert hij helemaal niet.
Lui-ste-ren :')
Volgensmij quote je nu mensen van buiten FOK! Die kunnen je reactie niet lezen he. :*
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:26:53 #72
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140491230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef Greys het volgende:
Als ik dit lees, snáp ik het gewoon niet.
Hebben die wel hetzelfde interview gezien? :D

mereldev twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:52:25 Wel kraakhelder waarom Ilse Waylon heeft geloosd. #rtlln reageer retweet
Ik word er gewoon kwaad van :%
Altijd als ik dingen niet begrijp.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:27:06 #73
163650 Greys
pi_140491243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgensmij quote je nu mensen van buiten FOK! Die kunnen je reactie niet lezen he. :*
Dus? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:27:33 #74
168304 Mani89
pi_140491264
Het begint er wel op te lijken dat Waylon helemaal geen drol heeft bijgedragen aan dit hele project en gewoon een blaadje in zijn handen geschoven kreeg waar de tekst op stond, des te belachelijker dat hij nu 50% gaat vragen. Is het wel bekend of hij uberhaupt echt gitaar kan spelen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:28:01 #75
163650 Greys
pi_140491286
Oh, de trol heeft nog steeds honger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:28:05 #76
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140491292
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Het begint er wel op te lijken dat Waylon helemaal geen drol heeft bijgedragen aan dit hele project en gewoon een blaadje in zijn handen geschoven kreeg waar de tekst op stond, des te belachelijker dat hij nu 50% gaat vragen. Is het wel bekend of hij uberhaupt echt gitaar kan spelen?
Je bent al een tijdje niet geloofwaardig meer.
Koel en donker bewaren
pi_140491294
Marga heeft ook weleens een spuitje aangeraakt.
pi_140491329
Een tip voor de users die Mani niet kennen: neem hem niet serieus, dan is het een toffe Sassemmer.
pi_140491394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk was het Gordon die wraak komt nemen.
pi_140491484
Ik begrijp Waylon ook niet helemaal. Hij vertelt een mooi verhaal (zonder met modder te gooien, sjiek!), maar waarom hij nou precies niet meer meedoet vind ik nog steeds vaag. Iets met waardering... Waar uit zich dat gebrek aan waardering dan aan? Niets financieels, blijkbaar. Een aai over de bol?
En artistieke inbreng als het album net klaar is? Dan moet je niet nu pas daarover klagen. Of gaat het dan over eventuele nieuwe songs misschien?

Dat je verplichtingen hebt tegenover anderen snap ik dan weer wel. Maar dat leek me dan weer niet de hoofdreden geweest om te stoppen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:32:38 #81
163650 Greys
pi_140491551
Maar Waylon zou gek zijn als hij zijn album nu alsnog tot september op de plank liet liggen, als het dus toch al klaar is?

(En Ilse maar kwaken in België bij dat tv interview dat hij zo druk was met aan zijn album werken, het was in januari al klaar en dat had hij ook al op zijn FB gezet, hoezo doorzichtige leugentjes :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:32:41 #82
168304 Mani89
pi_140491553
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik begrijp Waylon ook niet helemaal. Hij vertelt een mooi verhaal (zonder met modder te gooien, sjiek!), maar waarom hij nou precies niet meer meedoet vind ik nog steeds vaag. Iets met waardering... Waar uit zich dat gebrek aan waardering dan aan? Niets financieels, blijkbaar. Een aai over de bol?
En artistieke inbreng als het album net klaar is? Dan moet je niet nu pas daarover klagen. Of gaat het dan over eventuele nieuwe songs misschien?

Dat je verplichtingen hebt tegenover anderen snap ik dan weer wel. Maar dat leek me dan weer niet de hoofdreden geweest om te stoppen.
We zullen de reactie van Ilse moeten afwachten, dan zal alles eindelijk duidelijk worden.
pi_140491564
quote:

Beslissingsbevoegdheid.
pi_140491659

Jake heeft hier trouwens hetzelfde shirt aan als Waylon hier:

(Fijn staaltje onderzoeksjournalistiek, ha!)
pi_140491672
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:32 schreef Greys het volgende:
Maar Waylon zou gek zijn als hij zijn album nu alsnog tot september op de plank liet liggen, als het dus toch al klaar is?

(En Ilse maar kwaken in België bij dat tv interview dat hij zo druk was met aan zijn album werken, het was in januari al klaar en dat had hij ook al op zijn FB gezet, hoezo doorzichtige leugentjes :D )
Ja, dat weet eerste snap ik dus ook niet. Maar wie weet moet het nog een beetje verfijnt worden? Dus af...maar niet helemaal. :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:36:09 #86
163650 Greys
pi_140491726
quote:

Gelijkwaardigheid, waardering, dat vooral.
En (ja daar gaat ze weer, sorry) die waardering uitte zich dus totáál niet in alle social media berichten van TCL/Ilse. Daar kwam hij nul in voor. En tegenwoordig moeten artiesten het enorm hebben van social media. Als je daar totaal genegeerd wordt, voelt dat alles behalve gelijkwaardig en gewaardeerd, denk ik. :) En als er misschien nog een paar zulke dingetjes waren, dan denk je 'bekijk het dan maar'. Hij kreeg geen woordje op de albumhoes, ZIJ schreef het over hem, niet hij zelf.
Allemaal dat soort dingetjes opgeteld. En alsnóg zei hij niet 'bekijk het maar', hij wilde verder erover praten. Maar ze reageerde niet meer op zijn schrijven.

Aldus hem. We zullen vast een reactie van haar krijgen als het niet waar is :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140491741
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:

Jake heeft hier trouwens hetzelfde shirt aan als Waylon hier:

(Fijn staaltje onderzoeksjournalistiek, ha!)
Haha, dat je fan bent van Waylon, had ik al wel gemerkt in dit topic, maar nu wordt het toch wat dubieus :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:37:20 #88
163650 Greys
pi_140491783
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat weet eerste snap ik dus ook niet. Maar wie weet moet het nog een beetje verfijnt worden? Dus af...maar niet helemaal. :P
Dan zou alles opnieuw gemasterd moeten worden enzo. Ik denk het niet.
Héél misschien bewaart ie het tot september om het te mogen gebruiken voor ESF 2015?
(Maar dat is wishful thinking van mij :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140491796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:36 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Haha, dat je fan bent van Waylon, had ik al wel gemerkt in dit topic, maar nu wordt het toch wat dubieus :P
Ik ben geswitched van #TeamIlsepils naar #TeamWaylon.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:38:35 #90
163650 Greys
pi_140491840
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik ben geswitched van #TeamIlsepils naar #TeamWaylon.
Hahaha ja, als er iemand in den beginne voor Ilse was :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:38:59 #91
163650 Greys
pi_140491857
Zeg, laten we Miss Montreal maar nooit naar het Eurovisie sturen :')
Of kijken jullie geen Late Night meer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140491879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan zou alles opnieuw gemasterd moeten worden enzo. Ik denk het niet.
Héél misschien bewaart ie het tot september om het te mogen gebruiken voor ESF 2015?
(Maar dat is wishful thinking van mij :') )
Maar wat doet hij dan tot die tijd? Even rust van het ESF avontuur? Maar nu willen de mensen hem toch? Of...is hij een beetje bang voor die stormloop vanwege zijn vroegere verslavingen? Dat hij juist rust nodig heeft...maar dan had hij sowieso niet mee op tour kunnen gaan met TCL. -O-
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:39:39 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140491891
't Is niet goed he? En Waylon moet maar even van de wijn afbljven.
pi_140491931
Hij zei zelf in dat verhaal op Facebook toch al dat hij de komende tijd verplichtingen heeft met betrekking tot zijn nieuwe album?
pi_140491949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef Greys het volgende:
Zeg, laten we Miss Montreal maar nooit naar het Eurovisie sturen :')
Of kijken jullie geen Late Night meer?
Eens! Bleeeh.....hoge irritatiefactor heeft ze.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_140491965
Waylon wist toch waar hij instapte? Nu is hij ineens zielig. Zonder wenkbrauw had hij vast niet zo veel fans. Ik vindt Ilse d'r muziek nogsteeds beter en TCL met Waylon op een album ook top.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:41:04 #97
163650 Greys
pi_140491970
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Eens! Bleeeh.....hoge irritatiefactor heeft ze.
En ik vond het echt heel slecht live gezongen :o
Had ik niet verwacht, dacht dat zij dat beter kon!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140491999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Marcoss het volgende:
Hij zei zelf in dat verhaal op Facebook toch al dat hij de komende tijd verplichtingen heeft met betrekking tot zijn nieuwe album?
Ok, maar misschien snap ik het niet of ken ik het wereldje niet. Druk met je album dat af is en pas over 3 maanden wordt uitgebracht. Je gaat niet 3 maanden je solo album promoten zonder het uit te brengen toch?
pi_140492022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Peter het volgende:
Waylon wist toch waar hij instapte? Nu is hij ineens zielig. Zonder wenkbrauw had hij vast niet zo veel fans. Ik vindt Ilse d'r muziek nogsteeds beter en TCL met Waylon op een album ook top.
Geen idee wat hij allemaal wist.
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:42:09 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140492026
Wat ik begreep wilde Waylon, na het onverwachte succes, zijn eigen muzikanten ook een rol geven in de tour, aangezien zijn solocarriere, waarin deze mensen een rol zouden gaan spelen, dan even op de plank moest.

Ilse (of haar management, of misschien wel jb meijers) wilde kennelijk geen plaats bieden aan deze mensen en daarmee de inbreng van Waylon (en zijn/hun visie op arrangementen, uitvoering etc.)

Het onverwachte succes is in zekere zin de oorzaak van het geschil. Waylon had aanvankelijk zijn geringe rol prima geaccepteerd: even ESF doen, graantje meepikken en dan verder met zijn solocarriere en zijn eigen mensen. Al eerder bleek dat hij de 'poppenkast' vooral als zakelijke stap zag.

Niet geheel onterecht begin hij daar nu anders over te denken, omdat het succes en een tournee de zaak nogal verandert. Hij zou zijn hele plan moeten omgooien. Kamp Ilse vindt kennelijk echter dat de situatie onveranderd kan blijven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 28-05-2014 23:50:38 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:42:41 #101
163650 Greys
pi_140492046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Peter het volgende:
Nu is hij ineens zielig.
Ik zag geen zielige Waylon?
Ik zag een ietwat teleurgestelde Waylon. Hij heeft haar daar niet door de modder getrokken ofzo en boohoo gedaan? :)

Hij legde uit waarom hij uiteindelijk die keuze moest maken. Mede voor de mensen die aan zijn album hebben meegewerkt. Zo zielig vond ik hem niet klinken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140492063
Maar Waylon wilde niet op dezelfde voet door? Zonder extra inbreng, zoals eerder afgesproken? Hij wilde meer?

Of haal ik dat er verkeerd uit?
dag
pi_140492072
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat ik begreep wilde Waylon, na het onverwachte succes, zijn eigen muzikanten ook een rol geven in de tour, aangezien zijn solocarriere, waarin deze mensen een rol zouden gaan spelen, dan even op de plank moest.

Ilse (of haar management, of misschien wel jb meijers) wilde kennelijk geen plaats bieden aan deze mensen en daarmee de inbreng van Waylon (en zijn visie op arrangementen, uitvoering etc.)
Ok, maar de vraag is...had Waylon dit al enigszins kunnen verwachten?
pi_140492119
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:

Ilse (of haar management, of misschien wel jb meijers) wilde kennelijk geen plaats bieden aan deze mensen en daarmee de inbreng van Waylon (en zijn visie op arrangementen, uitvoering etc.)
lekker meeteren op andermans creativiteit?
dag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:44:18 #105
163650 Greys
pi_140492132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:42 schreef Peter het volgende:
Maar Waylon wilde niet op dezelfde voet door? Zonder extra inbreng, zoals eerder afgesproken? Hij wilde meer?

Of haal ik dat er verkeerd uit?
Ja maar niet meer géld, meer waardering.
Het is toch niet zo gek dat je dan bv zegt dat je bij een vervolg niet meer genegeerd wilt worden op social media, om zo zelf ook wat bekendheid te krijgen, of dat je dan ook eens aan het woord mag komen tijdens interviews en niet alleen zij? :D Ik weet niet of dat zijn wensen/eisen waren, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij IETS meer wilde, hij liep er nu de hele tijd als een mak schaap achteraan en zei ja en amen tegen Ilse.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140492160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag geen zielige Waylon?
Ik zag een ietwat teleurgestelde Waylon. Hij heeft haar daar niet door de modder getrokken ofzo en boohoo gedaan? :)

Hij legde uit waarom hij uiteindelijk die keuze moest maken. Mede voor de mensen die aan zijn album hebben meegewerkt. Zo zielig vond ik hem niet klinken.
( ik heb het niet gezien)
dag
pi_140492165
Misschien is het wel een klootzak eerste klas en had Ilse er genoeg van. :P
pi_140492167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is toch niet zo gek dat je dan bv zegt dat je bij een vervolg niet meer genegeerd wilt worden op social media, om zo zelf ook wat bekendheid te krijgen, of dat je dan ook eens aan het woord mag komen tijdens interviews en niet alleen zij? :D Ik weet niet of dat zijn wensen/eisen waren, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij IETS meer wilde, hij liep er nu de hele tijd als een mak schaap achteraan en zei ja en amen tegen Ilse.
Dat social media zit je wel echt dwars he?

Ik vind dat wel mooi trouwens :)
pi_140492207
Dus Waylon wilde meer SM? :7
pi_140492218
quote:
"Waylon heeft zich gecommitteerd aan bijdrage voor het album The Common Linnets, deelname aan het Eurovisie Songfestival en een optreden tijdens het evenement Tuckerville dat op 21 juni 2014 plaatsvindt in de Grolsch Veste in Enschede."

Zangeres Ilse DeLange bevestigt dat. "Het is een platform dat ik heb willen creëren voor mijzelf, als uitlaatklep om weer terug te gaan naar mijn rootsy kant", reageert DeLange op de afwezigheid van haar duetpartner. De bijdrage van Waylon is beperkt vanwege zijn aankomende soloplaat.
quote:
Waylon: 'Ik wil gelijkwaardigheid'

Waylon is meer dan bereid met Ilse DeLange als The Common Linnets de wereld rond te touren. "Maar dan wel op basis van gelijkwaardigheid."

Al een poosje leek Waylon van de aardbodem te zijn verdwenen en moest Ilse de volle agenda die na hun glansrijke Songfestival-optreden onstond alleen of met een gastmuzikant dragen. Vandaag gaf Waylon middels een verklaring te kennen dat hij nu eenmaal druk is met zijn carrière en zijn op hande zijnde plaat, en nauwelijks tijd heeft voor The Common Linnets.

In RTL Late Night legt hij uit dat de formatie met daarin hijzelf dreigt stuk te lopen op '"gelijkwaardigheid". Of, wat Waylon betreft, het gebrek daaraan. "Dit gaat niet over financiën. Ik ben in een fase in mijn carrière dat ik deze kansen niet mag weigeren. Dat zou ik ook niet willen. Ik zou dolgraag een wereldtournee willen maken, we zijn zelfs gebeld uit Amerika door de grote mannen daar. Maar ik vind wel dat ik zoveel moet aanpassen: ik moet mijn team, mijn mensen, mijn manager in de ijskast zetten. Ik moet dat aan mezelf kunnen verantwoorden. Want zij hebben dan geen werk meer, in principe."

Waylon laat doorschemeren dat het feest wél door zou kunnen gaan als hij net zoveel in de melk te brokkelen had als Ilse, maar dat líjkt toch niet bepaald het geval...

"Het moet dan wel allemaal op basis van gelijkwaardigheid, want ik geef meer op dan Ilse opgeeft", vervolgt de zanger. "Mijn carrière opschuiven is geen probleem, ik heb geen ego. Maar wat mij drijft als artiest kan ik niet aan de kant schuiven."

Hij heeft dat ook aan Ilse te kennen gegeven, maar van haar kant lijkt de werkrelatie inmiddels stevig te zijn bekoeld... "Op mijn laatste schrijven is nog geen antwoord gekomen", vertelt hij gelaten. "Het is haar project, zij mag doen wat ze wil. Het is zoals het is. Tuurlijk ben je teleurgesteld, ik ben voor mijn gevoel ook verantwoordelijk voor het succes. En dát wil ik hebben. Als je je solocarrière opgeeft wil je er wel iets voor terug. Ik wil gelijkwaardigheid, echt de krachten bundelen. Dus niet alleen met haar kamp meevaren, want ik heb ook goede mensen aan mijn kant staan en die wil ik niet laten varen. Dat kan ik niet maken. Ik wil dan meebeslissen over alles wat er gebeurt. Daar kan niet over gepraat worden, blijkbaar."

Spijt van het avontuur heeft Waylon, ondanks het schijnbare gebrek aan een 'happy end', echter niet. "Ik heb een fantastische reis gehad. Ik ben drie keer de hele wereld overgevlogen voor dit project om te werken met geweldige schrijvers. Dit was een snoepreis! Maar daar heb ik nu al anderhalf jaar mijn agenda op aangepast. Fantastisch, maar ik werk met een mannetje of 25 en aan hen moet ik het allemaal kunnen verantwoorden. En ook naar mezelf toe."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:46:33 #111
163650 Greys
pi_140492244
Dat hij zijn eigen muzikanten wilde laten meespelen heb ik er totaal niet uitgehaald overigens :@
Maar misschien heb ik niet goed geluisterd.

Dat met zijn eigen mensen bedoelde hij volgens mij dat hij daar rekening mee moet houden, omdat ze aan zijn album hebben meegespeeld en die dus ook op eventuele opbrengsten van dat album zitten te wachten. Dus dat hij dat liet meewegen in zijn uiteindelijke beslissing, dat hij die mensen niet nóg weer vooruit kon schuiven qua albumrelease als daar voor hem niet meer tegenover stond aan 'waardering'. Niet financieel in de directe zin, maar als hij bekender kon worden door de tour met Ilse, hebben zijn eigen mensen van zijn solo album daar uitéindelijk ook wat aan. Maar niet als hij alsnog tweede viool blijft.

Zoiets :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:49:44 #112
163650 Greys
pi_140492415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat social media zit je wel echt dwars he?

Ik vind dat wel mooi trouwens :)
Ja, want het is zó enorm belangrijk in deze tijd...
En ik ben me er van bewust dat ik daar irritant veel op hamer. Sorry aan degene die dat zo vinden, scroll dan gerust verder ajb.

Als ik me probeer in hem te verplaatsen zou mijn bek elke keer open vallen als op TCL FB pagina, daar waar de buitenlandse fans terecht komen omdat ze zo heetten op het Eurovisie, steeds berichten kwamen waarin ik niet gelinkt werd en alle anderen wel.
Want hij heeft hier duidelijk ook aan meegewerkt (en terecht en logisch) om zelf meer bekendheid te krijgen. Maar daar heeft hij weinig aan als je een artiest bent die onder alleen een vaker voorkomende voornaam gevonden moet worden op internet.... Dan heb je wel wat linkjes nodig ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140492461
Marga nu op Ned1
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_140492484
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat hij weldegelijk ook meer geld wilde zien, en terecht ook, maar dat hij in het algemeen gewoon meer waardering en inbreng wilde ja.
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:51:11 #115
123170 alors
zlata1234
pi_140492493
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:20 schreef Greys het volgende:
Oef, ik lees nu kennelijk gezegd is vorige keer al bij RTL Late Night dat hij ook geen schrijversdeel ontvangt voor het album? Iemand dat gehoord vorige week? Ik niet, namelijk?

Crow74 twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:35:25 Als de split maar niet gevolg is van een royaltieskwestie. In RTLLN kwam namelijk uit dat Waylon geen schrijversdeel ontvangt voor "CBTS". reageer retweet
Dat ging alleen over het nummer CATS, omdat hij daar ook niet aan meegeschreven heeft, had hij ook geen problemen mee.
know'm sayin?
word? word.
pi_140492527
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, want het is zó enorm belangrijk in deze tijd...
En ik ben me er van bewust dat ik daar irritant veel op hamer. Sorry aan degene die dat zo vinden, scroll dan gerust verder ajb.

Als ik me probeer in hem te verplaatsen zou mijn bek elke keer open vallen als op TCL FB pagina, daar waar de buitenlandse fans terecht komen omdat ze zo heetten op het Eurovisie, steeds berichten kwamen waarin ik niet gelinkt werd en alle anderen wel.
Want hij heeft hier duidelijk ook aan meegewerkt (en terecht en logisch) om zelf meer bekendheid te krijgen. Maar daar heeft hij weinig aan als je een artiest bent die onder alleen een vaker voorkomende voornaam gevonden moet worden op internet.... Dan heb je wel wat linkjes nodig ;)
Mja, op zich is het toch ook nog wel logisch dat als je echt gelijkwaardigheid wil dat "jouw" team ook mee mag doen met de tour? Kan me best voorstellen dat hij dat als eis heeft neergelegd bij Ilse.
pi_140492534
Ik blijf het een heel onduidelijk verhaal vinden en vind het moeilijk er over te oordelen, maar het bevestigt wel een vermoeden wat ik vanaf het begin al had: het was Ilse's idee en ook haar idee om Waylon bij het project en het ESF te betrekken, en gebaseerd op dat principe is Waylon's bijdrage teveel gepasseerd in het hele project. The Common Linnets kan inderdaad wel ontstaan zijn uit een idee dat Ilse alleen een album en het ESF met Waylon wilde doen en het daarna voort zou blijven bestaan met wisselende artiesten, maar Ilse en co moeten er niet aan voorbij gaan dat nú met het ESF de Common Linnets wereldwijd heel groot zijn met hoe het nú bekend is geworden. Zeker zo vlak na het ESF is het sowieso niet echt verstandig om van bezetting te gaan wisselen. Waylon is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het hele product geworden en om nu op het heetst van het moment zoiets te gaan doen lijkt me niet verstandig.
Zoveel succes hadden zowel Ilse als Waylon misschien niet verwacht en hun agenda's zullen er zeker niet van tevoren op aangepast zijn, maar het verhaal dat Waylon alleen te druk is met een nieuw album geloof ik niet zo. Waarom zou hij zich bezighouden met een nieuw album als The Common Linnets vijfde van de hele wereld staan en de hele wereld open staat?
Ik geloof best dat van tevoren vaststond dat Waylon niet voor vast zou blijven of echt 50/50 inspraak met Ilse zou hebben, maar nu nog niet eens drie weken na het ESF waar ze toch als duo bekend zijn geworden voor groot publiek, zou er bij beide partijen toch wat meer rekening gehouden moeten worden met het feit dat het The Common Linnets nu groot is door het optreden van Ilse én Waylon samen. Zo vlak na het ESF succes zitten fans niet meteen op een vervanger te wachten en ik vraag me af of dit het succes zal bevorderen. Zeker aangezien Waylon wel op het album meezingt; waarom de tour ervan dan door een ander laten doen? Als je een album wil promoten doe je dat toch met het team waarmee je het gemaakt hebt?
Ik vind het erg jammer en heb het idee dat Ilse zich koppig vasthoud aan een afspraak die was gemaakt lang voordat het huidige succes van de grond kwam en zich niet wil schikken naar de wending die het project nu genomen heeft, en dat Waylon's ego is gekrenkt. Ik blijf het verhaal vreemd vinden, maar ik neig momenteel toch iets meer sympathie voor Waylon te hebben in de kwestie; al was het beter geweest voor zowel The Common Linnets als voor zijn eigen carriere als hij zijn ego nog even opzij had gezet totdat de promotie en tour was afgerond.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:53:55 #118
163650 Greys
pi_140492627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef alors het volgende:

[..]

Dat ging alleen over het nummer CATS, omdat hij daar ook niet aan meegeschreven heeft, had hij ook geen problemen mee.
Maar hij zingt het toch op het album, dan hoor je gewoon royalties te krijgen :D
Als Gerard Cox 'sjalalala de mooie zomer' zingt, dat eigenlijk een Aznavour (geloof ik) nummer is en dus geen noot door hem geschreven, krijgt hij daar ook gewoon geld voor.

Dus dan is hij al wel héél soepel geweest naar Ilse en team toe.
Dan is het helemaal gek dat ze hem niet wat meer tegemoet komen qua niet-financiële gelijkwaardigheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:54:19 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_140492649
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ok, maar de vraag is...had Waylon dit al enigszins kunnen verwachten?
Het succes heeft ze enorm overvallen natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_140492681
Het kan wel minder lief zijn, maar ik snap Ilse wel. Je gaat niet ineens je project delen met een mindere ster die alleen het eerste album mee zou zingen.. Vervelend voor Waylon; dat hij maar snel een succesvolle plaat mag uitbrengen.
dag
pi_140492685
Bij KvdB trekken ze nu ook de conclusie dat hij eventueel zijn mensen er bij zou willen betrekken. Ik hoor dat niet echt, maar zit wel wat in.
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:56:37 #122
123170 alors
zlata1234
pi_140492753
#teamwaylon
know'm sayin?
word? word.
pi_140492761
Alleen, en daar begrijp ik Waylon wel in, waarom iets promoten waar je zelf geen baat bij hebt? Dat je daarna tóch niet de optredens mag doen, maar die Jake? Dat je nul inspraak hebt in visie, songkeuzes als singles bijvoorbeeld, manier van kleden en gedragen, welke shows/tv optredens wel of niet, welke muzikanten erbij of niet, etc etc etc. Ik kan me voorstellen dat zo'n negeren op social media daar ook aan bijdraagt. Dat bedoelt hij met gelijkwaardigheid denk ik. Dat niet Ilse hem als een soort marionet gebruikt waar zij de touwtjes aan trekt, maar dat ook hij inspraak in dingen krijgt. En tja, Ilse heeft nu 100% zeggenschap en heeft geen zin om daar iets van op te geven. Stom van haar, want ik denk dat ze het in haar eentje, of met dat groepje niet trekt. Ik zag foto's van haar met haar clubje gitaristen om zich heen en ik vond het geen gezicht. Dat hóórt gewoon een duo te zijn!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 23:56:47 #124
163650 Greys
pi_140492763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef Peter het volgende:
Het kan wel minder lief zijn, maar ik snap Ilse wel. Je gaat niet ineens je project delen met een mindere ster die alleen het eerste album mee zou zingen.. Vervelend voor Waylon; dat hij maar snel een succesvolle plaat mag uitbrengen.
Maar je hebt het niet gezien zei je net. Hij WIL niet dat ze het hele project met hem deelt.
Hij heeft meerdere keren herhaald dat TCL háár project is, dat ze er alles mee mag en kan doen wat ze wil maar dat hij alléén tijdens het buitenlandse gebeuren en alléén tijdens het promoten van DIT album (dus niet vervolgdingen van TCL) er meer bij betrokken wil worden bij het geheel.

Er is geen sprake van, dat ze 'ineens haar project moet delen met een mindere ster'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 23:57:37 #125
375570 crew  Cyan9
pi_140492801
Na alles zo een beetje te hebben gelezen ga ik geen kant kiezen ofzo, dat vind ik ook onzin. Een statement/reactie van één kant zegt wat mij betreft niet zo veel. Ik vind wel dat Waylon het allemaal netjes verwoord.

Nog één puntje dan: dat Waylon zegt dat hij niet uit zijn ego handeld is natuurlijk onzin. Een wens voor gelijkwaardigheid heeft heel erg te maken met je eigen ik, hoe hard je het ook ontkent. Ik geloof best dat hij het ook voor z'n team doet, en dat vind ik dan ook netjes van hem. Maar dat is het echt niet alleen.

Ik vind het jammer dat het allemaal zo opgeblazen wordt, move on people. :O
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140492857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hij zingt het toch op het album, dan hoor je gewoon royalties te krijgen :D
Als Gerard Cox 'sjalalala de mooie zomer' zingt, dat eigenlijk een Aznavour (geloof ik) nummer is en dus geen noot door hem geschreven, krijgt hij daar ook gewoon geld voor.

Dus dan is hij al wel héél soepel geweest naar Ilse en team toe.
Dan is het helemaal gek dat ze hem niet wat meer tegemoet komen qua niet-financiële gelijkwaardigheid.
Dan krijgt Gerard Cox geen royalties toch? :?
pi_140492895
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Alleen, en daar begrijp ik Waylon wel in, waarom iets promoten waar je zelf geen baat bij hebt? Dat je daarna tóch niet de optredens mag doen, maar die Jake? Dat je nul inspraak hebt in visie, songkeuzes als singles bijvoorbeeld, manier van kleden en gedragen, welke shows/tv optredens wel of niet, welke muzikanten erbij of niet, etc etc etc. Ik kan me voorstellen dat zo'n negeren op social media daar ook aan bijdraagt. Dat bedoelt hij met gelijkwaardigheid denk ik. Dat niet Ilse hem als een soort marionet gebruikt waar zij de touwtjes aan trekt, maar dat ook hij inspraak in dingen krijgt. En tja, Ilse heeft nu 100% zeggenschap en heeft geen zin om daar iets van op te geven. Stom van haar, want ik denk dat ze het in haar eentje, of met dat groepje niet trekt. Ik zag foto's van haar met haar clubje gitaristen om zich heen en ik vond het geen gezicht. Dat hóórt gewoon een duo te zijn!
Dit zijn wel een heleboel aannames zeg :D
pi_140492991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf het een heel onduidelijk verhaal vinden en vind het moeilijk er over te oordelen, maar het bevestigt wel een vermoeden wat ik vanaf het begin al had: het was Ilse's idee en ook haar idee om Waylon bij het project en het ESF te betrekken, en gebaseerd op dat principe is Waylon's bijdrage teveel gepasseerd in het hele project. The Common Linnets kan inderdaad wel ontstaan zijn uit een idee dat Ilse alleen een album en het ESF met Waylon wilde doen en het daarna voort zou blijven bestaan met wisselende artiesten, maar Ilse en co moeten er niet aan voorbij gaan dat nú met het ESF de Common Linnets wereldwijd heel groot zijn met hoe het nú bekend is geworden. Zeker zo vlak na het ESF is het sowieso niet echt verstandig om van bezetting te gaan wisselen. Waylon is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het hele product geworden en om nu op het heetst van het moment zoiets te gaan doen lijkt me niet verstandig.
Zoveel succes hadden zowel Ilse als Waylon misschien niet verwacht en hun agenda's zullen er zeker niet van tevoren op aangepast zijn, maar het verhaal dat Waylon alleen te druk is met een nieuw album geloof ik niet zo. Waarom zou hij zich bezighouden met een nieuw album als The Common Linnets vijfde van de hele wereld staan en de hele wereld open staat?
Ik geloof best dat van tevoren vaststond dat Waylon niet voor vast zou blijven of echt 50/50 inspraak met Ilse zou hebben, maar nu nog niet eens drie weken na het ESF waar ze toch als duo bekend zijn geworden voor groot publiek, zou er bij beide partijen toch wat meer rekening gehouden moeten worden met het feit dat het The Common Linnets nu groot is door het optreden van Ilse én Waylon samen. Zo vlak na het ESF succes zitten fans niet meteen op een vervanger te wachten en ik vraag me af of dit het succes zal bevorderen. Zeker aangezien Waylon wel op het album meezingt; waarom de tour ervan dan door een ander laten doen? Als je een album wil promoten doe je dat toch met het team waarmee je het gemaakt hebt?
Ik vind het erg jammer en heb het idee dat Ilse zich koppig vasthoud aan een afspraak die was gemaakt lang voordat het huidige succes van de grond kwam en zich niet wil schikken naar de wending die het project nu genomen heeft, en dat Waylon's ego is gekrenkt. Ik blijf het verhaal vreemd vinden, maar ik neig momenteel toch iets meer sympathie voor Waylon te hebben in de kwestie; al was het beter geweest voor zowel The Common Linnets als voor zijn eigen carriere als hij zijn ego nog even opzij had gezet totdat de promotie en tour was afgerond.
Staan wel wat dingen waar ik het mee eens ben ^O^ . Maar ook ik vind het moeilijk om er over te oordelen.
pi_140493020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dit zijn wel een heleboel aannames zeg :D
Dat is wat ik me erbij voorstel, als je "gelijkwaardig" behandeld wil worden, wil je dat er met dit soort "praktische dingen" rekening met je gehouden wordt. Ik vermoed dat Team Ilse dat niet ziet zitten.
pi_140493057
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je hebt het niet gezien zei je net. Hij WIL niet dat ze het hele project met hem deelt.
Hij heeft meerdere keren herhaald dat TCL háár project is, dat ze er alles mee mag en kan doen wat ze wil maar dat hij alléén tijdens het buitenlandse gebeuren en alléén tijdens het promoten van DIT album (dus niet vervolgdingen van TCL) er meer bij betrokken wil worden bij het geheel.

Er is geen sprake van, dat ze 'ineens haar project moet delen met een mindere ster'.
en Ilse wil dat kennelijk niet zoals Waylon eist. En Waylon wil niet zoals eerder afgesproken is; kennelijk. Klaar toch? Niet slim voor beiden, maar wel een duidelijke keuze.
dag
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:04:22 #131
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140493142
Naaistreek van Ilse. Opeens wordt Waylon geconfronteerd met Jake in zijn plaats, in Belgie en Oostenrijk en god weet waar, zonder enig bericht. Dat had veel sjieker opgelost kunnen worden, ten minste een mededeling 'we komen er niet uit en ik heb besloten verder te touren met TCL in een andere bezetting'.

Ik heb hier zo'n nare nasmaak van. Ik heb albums van Ilse maar ik weiger eventjes om die te draaien. Ik gun het zootje eigenlijk wel als nu het lopend vuur gaat dat TCL uit elkaar is en het korte buitenlandse succes heeeeel snel opdroogt. Net goed. Hoogmoed komt voor de val, en zulks.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_140493152
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Dat is wat ik me erbij voorstel, als je "gelijkwaardig" behandeld wil worden, wil je dat er met dit soort "praktische dingen" rekening met je gehouden wordt. Ik vermoed dat Team Ilse dat niet ziet zitten.
Vond vooral de opmerking "Ilse heeft nu 100% zeggenschap en heeft geen zin om daar iets van op te geven" teveel een aanname. Dat Waylon aangeeft dat Ilse het niet eens was met de volledige gelijkwaardigheid, wil niet zeggen dat Ilse 100% zeggenschap eist natuurlijk..
pi_140493259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Vond vooral de opmerking "Ilse heeft nu 100% zeggenschap en heeft geen zin om daar iets van op te geven" teveel een aanname. Dat Waylon aangeeft dat Ilse het niet eens was met de volledige gelijkwaardigheid, wil niet zeggen dat Ilse 100% zeggenschap eist natuurlijk..
Hmm ik vermoed toch dat ze niets ervan wilt opgeven, anders had ze wel iets inschikkelijker geweest.. Of op zijn minst de moeite genomen om contact op te nemen met Waylon. Maar goed, ik heb geen idee natuurlijk _O-
pi_140493279
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Andromache het volgende:
Naaistreek van Ilse. Opeens wordt Waylon geconfronteerd met Jake in zijn plaats, in Belgie en Oostenrijk en god weet waar, zonder enig bericht. Dat had veel sjieker opgelost kunnen worden, ten minste een mededeling 'we komen er niet uit en ik heb besloten verder te touren met TCL in een andere bezetting'.

Ik heb hier zo'n nare nasmaak van. Ik heb albums van Ilse maar ik weiger eventjes om die te draaien. Ik gun het zootje eigenlijk wel als nu het lopend vuur gaat dat TCL uit elkaar is en het korte buitenlandse succes heeeeel snel opdroogt. Net goed. Hoogmoed komt voor de val, en zulks.
Eens, even klaar met Ilse! :W
pi_140493314
Maar dat Waylon per brief communiceert zegt al een hoop. Als je goed met elkaar om gaat dan bespreek je toch dingen?

Ik vrees dat ze bij elkaar in de irritatiezone zijn beland..
dag
pi_140493339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Peter het volgende:
Maar dat Waylon per brief communiceert zegt al een hoop. Als je goed met elkaar om gaat dan bespreek je toch dingen?
Het ging om een mailtje.
pi_140493354
Zou Matthijs al balen dat hij niet even heeft gewacht met de vakantie bij DWDD? :P
pi_140493416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het ging om een mailtje.
even erg.
Bel, spreek af.. Reis samen naar het esf...
dag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2014 @ 00:10:23 #139
163650 Greys
pi_140493424
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef Peter het volgende:

[..]

en Ilse wil dat kennelijk niet zoals Waylon eist. En Waylon wil niet zoals eerder afgesproken is; kennelijk. Klaar toch? Niet slim voor beiden, maar wel een duidelijke keuze.
Oh op dat vlak zijn we het eens, het is idd niet slim.
Maar je zei dat hij 'nu ineens zielig is'. Zo deed hij allesbehalve iig bij Humberto ;)

Die beloofde hem trouwens uit zichzelf dat hij daar straks een paar nummers van zijn nieuwe solo album mag komen zingen, dus ook dat was niet zielig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2014 @ 00:11:06 #140
163650 Greys
pi_140493457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Peter het volgende:

Ik vrees dat ze bij elkaar in de irritatiezone zijn beland..
Hij zei geen brief, hij zei 'op mijn schrijven'. Dat kunnen net zo goed mailtjes zijn :P
En dat is wel vrij normaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140493463
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:08 schreef Marcoss het volgende:
Zou Matthijs al balen dat hij niet even heeft gewacht met de vakantie bij DWDD? :P
Albert Verlinde zal wel balen dat Waylon niet zijn verhaal bij Boulevard heeft gedaan. :P
pi_140493466
Kom op !!! , twitter Ilse & Waylon bij elkaar, als ze het zelf niet voor elkaar kunnen krijgen... :(
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2014 @ 00:11:49 #143
43556 miss_dynastie
pi_140493480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik snap ook dat Ilse zich niet laat chanteren door iemand die voor 'my way or the high way' kiest. Zeker niet als dat nou niet bepaald de meest briljante zanger van het land is, zowel qua capaciteiten als qua omgangsvormen. Kan me best voorstellen dat je genoeg van hem hebt, als je een tijdje intensief met hem hebt opgetrokken. Maar ik heb het ook nooit zo op hem gehad, eerlijk gezegd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2014 @ 00:12:15 #144
163650 Greys
pi_140493504
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef Peter het volgende:

[..]

even erg.
Bel, spreek af.. Reis samen naar het esf...
Bij ons op het werk (artiestenbureau) gaan dit soort gesprekken, na een of twee persoonlijke gesprekken (en ze hebben elkaar vaak zat live gezien en gesproken lijkt me) ook JUIST per e-mail. Omdat je dan dingen terug kunt zoeken, dingen zwart op wit hebt staan :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140493507
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh op dat vlak zijn we het eens, het is idd niet slim.
Maar je zei dat hij 'nu ineens zielig is'. Zo deed hij allesbehalve iig bij Humberto ;)

Die beloofde hem trouwens uit zichzelf dat hij daar straks een paar nummers van zijn nieuwe solo album mag komen zingen, dus ook dat was niet zielig.
de meerderheid hier vindt het zielig voor hem en Ilse een Bitch.. Alsof hij niets fout doet/deet ..
dag
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:12:52 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_140493533
Volgens mij hebben we weer een gate...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 mei 2014 @ 00:13:13 #147
163650 Greys
pi_140493546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap ook dat Ilse zich niet laat chanteren door iemand die voor 'my way or the high way' kiest. Zeker niet als dat nou niet bepaald de meest briljante zanger van het land is, zowel qua capaciteiten als qua omgangsvormen. Kan me best voorstellen dat je genoeg van hem hebt, als je een tijdje intensief met hem hebt opgetrokken. Maar ik heb het ook nooit zo op hem gehad, eerlijk gezegd.
Chanteren? _O-
Nou nou... Hij vroeg, hij kreeg niet, hij zegt dat gewoon. Hoe is dat in godesnaam chanteren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 00:15:08 #148
375570 crew  Cyan9
pi_140493630
Dit bespreken via de mail vind ik ook niet slim. Al was het al alleen omdat intonatie niet werkt via mail. Zijn er onenigheden? Los dat dan asjeblieft niet per mail op.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140493652
Ondertussen op Itunes:

Calm After the Storm
#1 Netherlands
#5 Austria
#11 Lithuania
#26 Germany
#34 Belgium
#40 Estonia
#40 Spain
#40 Sweden
#42 Denmark
#45 Tajikistan

Album: The Common Linnets
#1 Netherlands
#4 Austria
#22 Germany
#34 Denmark
#34 Sweden
#45 Belgium
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2014 @ 00:16:57 #150
43556 miss_dynastie
pi_140493701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Chanteren? _O-
Nou nou... Hij vroeg, hij kreeg niet, hij zegt dat gewoon. Hoe is dat in godesnaam chanteren?
Nou, hij vroeg, hij kreeg niet en daarom speelt hij niet langer mee, lekker puh! Of denk je nou echt dat hij dat niet als pressiemiddel richting Ilse heeft gebruikt? Daar geloof ik dan weer niks van.
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:18:05 #151
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_140493756
Ik blijf er bij dat deze keuze zulke rare signalen uitzendt. Kijk nou maar op twitter, daar wordt nu algespromen over een split up. Boekingen? Ik krijg er steeds minder vertrouwen in. O Ilse, had nou met een zucht met je hand over je hart gestreken en Waylon de komende tijd meer creatieve inspraak gegund. Daar hadden beiden zo veel meer van geprofiteerd!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')