Ik zit nu ook even te kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Vrouwen achter de tralies, dat is ook wel mooi.
Wat is het verschil?quote:
Die van mij wel in ieder gevalquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Of is mijn keuken toevallig anders ingericht.
HTMD?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Sow mijn garderobe valt reuze mee in vergelijking met die dames van net.
Volgende week komt er een Corrie kloon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
HTMD?
Heb niet het idee dat jij er zo bij loopt nee.
Nee ik loop erbij als een tutje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
HTMD?
Heb niet het idee dat jij er zo bij loopt nee.
Wat een vrijheid is jou gegund zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij wel in ieder gevalEn ik mag er af en toe uit.
Degelijk noem ik dat....want zo loop ik er ook bij en dat klinkt minder ergquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende week komt er een Corrie kloon.
Tja dat heb je als je de keuken voor jezelf hebt hequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een vrijheid is jou gegund zeg.
Ik kan dat helaas niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat heb je als je de keuken voor jezelf hebt heKun je doen en laten wat je wil.
Nee, dan krijg je zo'n keukenkastje in je nek, dat is niet fijn.quote:
Welke stok heb je het nu overquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas niet.
Zou het ook niet durven, want dan is remlof z'n enige stok kwijt om mij mee te slaan, dat is ook zielig voor 'm.
Geen eigen keuken.quote:
Ah OK dan snap ik hetquote:
Ik zou een moord doen voor een keukenkastje in mijn nek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je zo'n keukenkastje in je nek, dat is niet fijn.
Of een penis.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik zou een moord doen voor een keukenkastje in mijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |