Ben benieuwd, hopelijk krijgt ze er flink van langs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef maily het volgende:
Weet niet of het al gemeld is hier: vanavond is zij te gast bij RTL Late Night bij Umberto Tan.
Stelt veel vantevoren afgesproken vragen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hopelijk krijgt ze er flink van langs.
Maar die Humberto is vaak te lief, niet?
Zelf denk ik dat het meer om aandachtprostitutie gaat, dan om financieel gewin.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:43 schreef Ulx het volgende:
Mensen die denken dat je rijk kan worden van een boek....
Als je een literatuurprijs wint, wat leuke columns hebt, het in twintig talen succesvol uit kan brengen, je voorleesavonden uitverkopen en het verhaal tot een succesvolle film gemaakt hebt zien worden misschien. Maar zelfs dan nog.
Gewoon oordelen zonder dat je weet hoe de vork in de steel zit?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:58 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die roepen dat we voor het hele plaatje haar verhaal en het boek moeten kennenrot een eind op joh
als we subjectieve aandachtshoererij willen horen van een egoistische kuthoer dan kies ik wel wat anders uit.
In opdracht van Enron. En Goldman Sachs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zij heeft hem ziek gemaakt en dat voor financieel gewin
Jij bent zo'n tiep dat een erfenis weigert?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:04 schreef XavD. het volgende:
Wat een ongelooflijke vieze vuile SLET. Deze vrouw zal sterven in eenzaamheid. Niemand zal immers ooit nog een relatie aan willen gaan met deze misselijkmakende vrouw. Een beetje geld verdienen aan de dood van je man/vriend en hem nog verlaten ook. Deze vrouw heeft geen enkel moraliteitsbesef en ze heeft zichzelf gereduceerd tot niets meer dan een gore egoist! De beste man kreeg een vreselijke vorm van kanker maar het ergste wat hem overkomen is is zijn eigen vrouw die erger is dan de ziekte zelf! Manman, wat een aandachtshoer met al die reclame, TE TRIEST VOOR WOORDEN.
Intellectuele post.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:04 schreef XavD. het volgende:
Wat een ongelooflijke vieze vuile SLET. Deze vrouw zal sterven in eenzaamheid. Niemand zal immers ooit nog een relatie aan willen gaan met deze misselijkmakende vrouw. Een beetje geld verdienen aan de dood van je man/vriend en hem nog verlaten ook. Deze vrouw heeft geen enkel moraliteitsbesef en ze heeft zichzelf gereduceerd tot niets meer dan een gore egoist! De beste man kreeg een vreselijke vorm van kanker maar het ergste wat hem overkomen is is zijn eigen vrouw die erger is dan de ziekte zelf! Manman, wat een aandachtshoer met al die reclame, TE TRIEST VOOR WOORDEN.
Gewoon lekker op voorhand compleet affikken toch, simpel figuurquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:58 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die roepen dat we voor het hele plaatje haar verhaal en het boek moeten kennenrot een eind op joh
als we subjectieve aandachtshoererij willen horen van een egoistische kuthoer dan kies ik wel wat anders uit.
Dat is bij de meeste interviews zo. Anders gaan mensen hakkelen en stotteren of slaan dicht als er een onverwachte rotvraag komt. Heb je ook weinig aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stelt veel vantevoren afgesproken vragen.
Tenminste, zo komt het bijna altijd over.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij bent zo'n tiep dat een erfenis weigert?
Jeroen Pauw werd nog wel eens echt kwaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste interviews zo. Anders gaan mensen hakkelen en stotteren of slaan dicht als er een onverwachte rotvraag komt. Heb je ook weinig aan.
Jij zegt je nagelstudioafspraak ook niet af als je vriend euthanasie gaat plegen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, kan me wel voorstellen dat het enorm zwaar is om je liefde door zo'n ziekte te zien gaan, en zou dus zo'n vrouw ook niet meteen veroordelen dat ze het niet aankon en derhalve het heeft verbroken allemaal. Sympathiek is het natuurlijk niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Net als het verlaten van een gezin als het kind zwaar gehandicapt blijkt te zijn. Ik heb respect voor de mensen die het kunnen, maar kan wel begrijpen dat je de benen neemt eventueel.
Dat DIT kan! Je GELOOFT het toch niet!?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:04 schreef XavD. het volgende:
Het klinkt heel klootzakkerig, maar als je de benen neemt en daarna ineens wel komt opdagen bij de stekker eruit dat is natuurlijk ook enigszins crux.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zegt je nagelstudioafspraak ook niet af als je vriend euthanasie gaat plegen?
Zelfs wel netjes neem ik aan toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niks, als je niets wilt verdienen aan de dood van een ander is het prima.
Ik zou het niet doen. Nee. Niet dat ik naar nagelstudio's ga, maar toen mijn schoonvader werd begraven ging ik gewoon lekker bowlen met de jongens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zegt je nagelstudioafspraak ook niet af als je vriend euthanasie gaat plegen?
Geld is geld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zelfs wel netjes neem ik aan toch?
Maar jij zou wel de erfenis accepteren? of zou je zelfs letterlijk over lijken gaan om money te innen?
Een relatie kan veranderen door ziekte of een ziek kind of ellendige dingen die je meemaakt, maar het verschil is dan dat deze man binnen een paar maanden zou sterven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, kan me wel voorstellen dat het enorm zwaar is om je liefde door zo'n ziekte te zien gaan, en zou dus zo'n vrouw ook niet meteen veroordelen dat ze het niet aankon en derhalve het heeft verbroken allemaal. Sympathiek is het natuurlijk niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Net als het verlaten van een gezin als het kind zwaar gehandicapt blijkt te zijn. Ik heb respect voor de mensen die het kunnen, maar kan wel begrijpen dat je de benen neemt eventueel.
1 dag in je leven opofferen om daarna met je verwende lipjes in het Hawaiiaanse zand te gaan zitten, vind ik niet cru, dat vind ik menselijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het klinkt heel klootzakkerig, maar als je de benen neemt en daarna ineens wel komt opdagen bij de stekker eruit dat is natuurlijk ook enigszins crux.
Ja, maar er zijn mensen die daar niet tegen kunnen, ook al duurt het "maar" een paar maanden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een relatie kan veranderen door ziekte of een ziek kind of ellendige dingen die je meemaakt, maar het verschil is dan dat deze man binnen een paar maanden zou sterven.
De situatie zou ten einde komen.
En daarna gaan ze er een boek over schrijven. Tsja, het is ook zwaaaaar hoor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn mensen die daar niet tegen kunnen, ook al duurt het "maar" een paar maanden.
Ik weet ook niet wat de achterliggende reden is van dat wijf, maar ik zeg gewoon dat ik het niet per se afkeur omdat ik me ook wel situaties kan bedenken waarin ze het niet aankon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 dag in je leven opofferen om daarna met je verwende lipjes in het Hawaiiaanse zand te gaan zitten, vind ik niet cru, dat vind ik menselijk.
Tsja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En daarna gaan ze er een boek over schrijven. Tsja, het is ook zwaaaaar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |