http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-zieke-vriend.dhtmlquote:Vlak voor haar grote liefde Sander aan lymfeklierkanker overleed, verbrak Lideweij Bosman (34) de relatie en vertrok naar Hawaï. De strijd tegen zijn ziekte brak ook haar op. Terwijl hij vocht voor zijn leven, maakte zij zich van hem los om zichzelf terug te vinden. Over dat omstreden besluit schreef ze het boek 'Naupaka'.
probeer der al even een tekst bij te schrijven zonder het woord "kutwijf" (of synoniem), maar het wil niet echt lukken...quote:
Dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Operc het volgende:
Is toch gewoon een vrouwelijke Kluun eigenlijk?
Als het goed is voelt hij daar niets meer van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Bijna het volgende:
Arme kerel. Gaat dood en krijgt ook nog even een trap na van z'n vriendin.
Zo zwaar dat je haast een strandvakantie naar Hawaii boekt om bij te komen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als het goed is voelt hij daar niets meer van. [ afbeelding ]
Ja, heb stervensbegeleiding gedaan van iemand die mij zeer na was en langzaam vloeibaar werd van de kanker. We hebben heel veel lol gemaakt in die tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Weet je hoe zwaar het is om iemand met kanker te verzorgen?!
Verbaasd mij niets, past perfect bij het beeld wat je van jezelf hier neerzetquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik nou de enige die hier geen enkele moeite mee heeft?
...
Gast, je kent de achtergrond niet eens. Je loopt dat mens voor van alles en nogwat uit te schelden en dat doe je op basis van vier regels tekst.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets, past perfect bij het beeld wat je van jezelf hier neerzet
Zo gaat het ook vaak inderdaad. Maar nu is niet iedere zieke hetzelfde en niet iedere verzorgende even sterk maar dat het mispunt ook nog eens haar zakken probeert te vullen. Bah!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, heb stervensbegeleiding gedaan van iemand die mij zeer na was en langzaam vloeibaar werd van de kanker. We hebben heel veel lol gemaakt in die tijd.
Linkse propaganda. Moeten ze verbieden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef Chewie het volgende:
Kandidaat voor regelmatige tafelgast bij DWDD dus, daar hebben ze altijd behoefte aan nog meer narcisten
Die 4 regels tekst zijn eigenlijk dan ook best duidelijk, staat duidelijk in dat ze liever op zoek ging naar haarzelf, ook bijzonder dat dit soort mutsen zichzelf altijd terug moeten vinden op een tropische lokatie, dan de laatste weken/maanden van haar vriend wat prettiger te maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, je kent de achtergrond niet eens. Je loopt dat mens voor van alles en nogwat uit te schelden en dat doe je op basis van vier regels tekst.
Maar wat is er gebeurd in de maanden/jaren die voorafgingen aan dat besluit. Wat heeft die vriend tegen haar gezegd? Etc.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die 4 regels tekst zijn eigenlijk dan ook best duidelijk, staat duidelijk in dat ze liever op zoek ging naar haarzelf, ook bijzonder dat dit soort mutsen zichzelf altijd terug moeten vinden op een tropische lokatie, dan de laatste weken/maanden van haar vriend wat prettiger te maken.
De tekst "jezelf terug willen vinden op Hawai" en dan ook nog achteraf proberen te cashen met een boek zegt mij genoeg over dit persoon. Een hoer zou ik haar niet direct willen noemen maar een prettig persoon lijkt ze me zeker niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Voor mij staan er nogal wat vragen open. Maar goed, dit is FOK! en hier schelden we mensen op basis van halve nieuwsberichtjes gewoon uit voor hoer. Want zo rollen we.
Want cash is het enige wat mensen motiveert om een boek te schrijven?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
De tekst "jezelf terug willen vinden op Hawai" en dan ook nog achteraf proberen te cashen met een boek zegt mij genoeg over dit persoon. Een hoer zou ik haar niet direct willen noemen maar een prettig persoon lijkt ze me zeker niet.
Een egoistisch egocentrisch secreet dekt de lading wellicht beter...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
De tekst "jezelf terug willen vinden op Hawai" en dan ook nog achteraf proberen te cashen met een boek zegt mij genoeg over dit persoon. Een hoer zou ik haar niet direct willen noemen maar een prettig persoon lijkt ze me zeker niet.
Met zijn 2en in een huis zetten en 1 van de 2 een ziekte laten krijgen dat wordt pas mooie televisie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef jogy het volgende:
Het lijkt me anders best een leuk stel, Kluun met Lideweij. Zodra één van de twee griep krijgt emigreert de ander meteen naar China.
Je bent anders de eerste die het woord hoer typt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is er gebeurd in de maanden/jaren die voorafgingen aan dat besluit. Wat heeft die vriend tegen haar gezegd? Etc.
Voor mij staan er nogal wat vragen open. Maar goed, dit is FOK! en hier schelden we mensen op basis van halve nieuwsberichtjes gewoon uit voor hoer. Want zo rollen we.
Of beiden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met zijn 2en in een huis zetten en 1 van de 2 een ziekte laten krijgen dat wordt pas mooie televisie.
Akkoord. Na het stukje van die gozer z'n broer te hebben gelezen, moet ik erkennen dat ik ernaast zat. Het is gewoon een kutwijf.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo gaat het ook vaak inderdaad. Maar nu is niet iedere zieke hetzelfde en niet iedere verzorgende even sterk maar dat het mispunt ook nog eens haar zakken probeert te vullen. Bah!
Dit stukje is trouwens van zijn broer:
http://ebbietikt.blogspot.nl/2014/05/lieve-sander.html?m=1
Ik ben zojuist van mijn stoel gevallen. Koos die toegeeft dat hij fout zat en de wereld is nog niet ontploft. Het kan verkeren blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord. Na het stukje van die gozer z'n broer te hebben gelezen, moet ik erkennen dat ik ernaast zat. Het is gewoon een kutwijf.
Het gebeurt dan ook zelden dat ik het fout heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben zojuist van mijn stoel gevallen. Koos die toegeeft dat hij fout zat en de wereld is nog niet ontploft. Het kan verkeren blijkbaar.
Dan is het wel netjes van haar dat ze oprotte van het sterfbed. Zodat die kerel in vrede kon sterven. Kortom, doordat ze een kutwijf is, is ze best een toffe griet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord. Na het stukje van die gozer z'n broer te hebben gelezen, moet ik erkennen dat ik ernaast zat. Het is gewoon een kutwijf.
Tja, sommige mensen zijn ziek in hun hoofd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef perro. het volgende:
ik begrijp niet zo waarom dat figuur beloofd heeft om bij de euthanasie en crematie aanwezig te zullen zijn om dat vervolgens niet te doen? nogal gevoelloos vind ik, wat veel over haar zegt. het meeste nog wel, van dit hele verhaal.
Niet alleen donderde ze op, ze deed dat ook nog eens 5000 km verderop. Lekker rustig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan is het wel netjes van haar dat ze oprotte van het sterfbed. Zodat die kerel in vrede kon sterven. Kortom, doordat ze een kutwijf is, is ze best een toffe griet.
Zulke pleuriswijven mag ik wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet alleen donderde ze op, ze deed dat ook nog eens 5000 km verderop. Lekker rustig.
preventief fusilleren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn ziek in hun hoofd.
En anderen in de lymfeklieren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn ziek in hun hoofd.
Ruiterlijk van je. En het lijkt me voor die mensen heel moeilijk. Op dit moment doet ze op Twitter heel vrolijk haar eigen pr voor het boek. Het geeft nare smaak.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou pas een rotstreek zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, het KAN natuurlijk allemaal weer 1 grote marketing stunt en fictie zijn, dus die chick verzint een boek, zogenaamd biografisch, en pent een (lullige) website neer, zogenaamd uit het oogpunt van die achtergelaten broer die haar haat.
Aandacht gegarandeerd. Middelmatig boek van een beginnend schrijfstertje (of schrijver) staat in de schijnwerpers, en de discussies branden los...
Ik vind het moeilijk te oordelen, maar die locatie is inderdaad opvallend. Het is nooit een buitenwijk van Malmö of een voorstadje van Charleroi.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die 4 regels tekst zijn eigenlijk dan ook best duidelijk, staat duidelijk in dat ze liever op zoek ging naar haarzelf, ook bijzonder dat dit soort mutsen zichzelf altijd terug moeten vinden op een tropische lokatie, dan de laatste weken/maanden van haar vriend wat prettiger te maken.
Ja precies. Ik kan het me best voorstellen dat je er zelf aan onderdoor gaat, en dat 'bij elkaar blijven tot het bittere eind' wel makkelijk gezegd is aan het altaar maar natuurlijk in de praktijk ongelofelijk verschrikkelijk kan zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef perro. het volgende:
ik begrijp niet zo waarom dat figuur beloofd heeft om bij de euthanasie en crematie aanwezig te zullen zijn om dat vervolgens niet te doen? nogal gevoelloos vind ik, wat veel over haar zegt. het meeste nog wel, van dit hele verhaal.
Denk dat dat ook wel te begrijpen valt. Maar je stervende partner beloven dat je terug zou keren mocht het zover zijn en hem dan keihard in de stront te laten zakken is wel wat minder begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:43 schreef theunderdog het volgende:
Wat is nu precies het probleem?
Die vrouw heeft voor zichzelf gekozen, mag dat niet?
Het was "eerlijker" geweest als ze gewoon recht in zijn gezicht had gezegd dat ze gaat genieten in Hawaï inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel te begrijpen valt. Maar je stervende partner beloven dat je terug zou keren mocht het zover zijn en hem dan keihard in de stront te laten zakken is wel wat minder begrijpelijk.
True.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was "eerlijker" geweest als ze gewoon recht in zijn gezicht had gezegd dat ze gaat genieten in Hawaï inderdaad.
Je zei eerlijker, niet netter.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan was het wel netjes geweest?
Want ik was behoorlijk cynisch namelijk...
Ja, maar je zei op het begin dat je het wel begrijpt dat ze naar Hawaï ging terwijl der man terminaal is...quote:
Nou ja, dat vluchtgedrag kan ik tot op zekere hoogte wel verklaren, maar niet eens terug willen komen omdat hij dood gaat zou er bij mij niet ingaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar je zei op het begin dat je het wel begrijpt dat ze naar Hawaï ging terwijl der man terminaal is...
In mijn ogen toch wel een niveau van egoïsme die men gerust als ziekelijk mag bestempelen.
Uit angst, er niet mee om kunnen gaan inderdaad. Maar bij haar lijkt het allemaal wel erg berekend en rationeel gegaan te zijn...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, dat vluchtgedrag kan ik tot op zekere hoogte wel verklaren, maar niet eens terug willen komen omdat hij dood gaat zou er bij mij niet ingaan.
Ja das waar. Als je haar Twitter en haar Facebook nu ook leest, das gewoon eng.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uit angst, er niet mee om kunnen gaan inderdaad. Maar bij haar lijkt het allemaal wel erg berekend en rationeel gegaan te zijn...
Link?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja das waar. Als je haar Twitter en haar Facebook nu ook leest, das gewoon eng.
https://www.facebook.com/lideweij.bosman?fref=tsquote:
quote:En zo verkoop ik de telemarketeer van de Volkskrant mijn boek in plaats van hij mij een abonnement. AHO ;-)))
etcquote:Onder het mom van 'het is een kleine wereld' : wie heeft er nog goede contacten binnen de media (radio/tv/kranten/bladen) die mijn boek Naupaka zouden kunnen pluggen
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/lideweij.bosman?fref=ts
[..]
[..]
etc
Ze noemt geen 1 keer de naam van d'r ex, of probeert überhaupt de schijn hoog te houden dat ze rekening met hem of dat boek om iets anders dan geld geschreven te hebben. Smakeloos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat wijf heeft money on her mind...
Sterker nog, het lijkt zelfs of ze de dierbare van die man nog een trap na wil geven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze noemt geen 1 keer de naam van d'r ex, of probeert überhaupt de schijn hoog te houden dat ze rekening met hem of dat boek om iets anders dan geld geschreven te hebben. Smakeloos.
Die zijn er al:quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sterker nog, het lijkt zelfs of ze de dierbare van die man nog een trap na wil geven.
Aan de ene kant hoop ik dat het een flop wordt, maar aan de andere kant ben ik ook wel benieuwd wat voor psychopaat we hier hebben..
Hoelang zal het duren tot ze blije selfies met haar boek op twitter zet?
Oh, die vriendinnen....quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die zijn er al:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wens zijn familie en echte vrienden nog heel veel sterkte bij het verwerken van hun verlies.quote:Je ex schrijft een boek. Over bloemetjes op Hawaii, het afscheid nemen van haar partner, van jou. Ik noem het geen afscheid nemen, ik noem het in de steek laten. En dat mag iedereen weten. Als je zo lang bij elkaar gebleven bent, de dingen die jullie hebben meegemaakt, dan ga je niet weg. Dan houd je elkaars hand vast. Tot de laatste minuut, de laatste seconde, het laatste woord en de laatste blik in elkaars ogen. Ik weet ook wel dat jij het haar misschien niet heel makkelijk hebt gemaakt. Maar wat kon je anders? Je ging dood. 6-9 maanden zeiden ze tegen je. That’s all. ‘Sorry Mr. Ep, this is it’.
Het in de steek laten was de druppel. Zij op Hawaii, jij hier beneden in de kamer op een ziekenhuis bed. Ze kon je beter over laten gaan vanaf Hawaii. ‘Bullshit!’, zei je. ‘Bullshit’ zei iedereen die ik sprak. En weet je? Bullshit it is. Toen, nu en in de toekomst ook. Zij zal vast hele mooie woorden hiervoor hebben. Ik hoef ze niet te horen. Laat dat maar aan andere mensen over. Het boek geef ik geen enkele credit. Niks. Ik geloof er niet in.
Zou er bijvoorbeeld in staan dat ze, voordat ze weg ging, jou heeft beloofd om terug te komen voor de crematie? Dat ze daar een goede verzekering voor had afgesloten? Maar dat ze toch in Hawaii maar besloot om dat niet te doen? Dat jij toen aan haar had verteld dat je geen contact met haar meer wilde? In de laatste dagen dat je nog leefde, liever maar met échte vrienden en je familie wilde zijn? Ik weet het antwoord wel. Jij ook.
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:49 schreef Staal het volgende:
Wat wordt het volgende boek eigenlijk in deze reeks?
Ouders die hun kind met kanker achterlaten om zichzelf te vinden op de Azoren? En zijn er dan weer enkele users die dat volkomen normaal vinden om voor jezelf te kiezen?
Wat maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:
I stand corrected trouwens, ze werkt samen met de stichting NGNG blijkbaar.
Oooohhhh, even een topic aanmaken in onzin hoor. Deze foto is ideaal.quote:
Uiteraard, anders gaat de buitenwereld nog denken dat ze een egoïstisch, anorexia patiëntje is he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja ze doet dus wel 'iets' met een goed doel icm dit boek.
Tja, notoire mannenhaters vinden elkaar natuurlijk wel wanneer ze een boek kunnen vieren over het in de steek laten van een doodzieke waardeloze vent...quote:
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 28-05-2014 om 14:08:00Lideweij Bosman schreef het boek Naupaka. Het gaat over haar liefde Sander die overleed aan lymfeklierkanker terwijl zij op Hawaï was 1/3 reageer retweet
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 28-05-2014 om 14:08:48Zeven jaar lang vochten ze samen voor zijn leven maar Lideweij hield het niet vol. Ze ging er zelf aan onder door. 2/3 reageer retweet
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 28-05-2014 om 14:09:05Een paar maanden voor zijn dood maakte ze het onmogelijke besluit hem te verlaten. Vanavond doet ze exclusief haar verhaal in #rtlln 3/3 reageer retweet
vanavond bij Humbertoquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
.... nu is het natuurlijk wachten tot ze bij ieder TV-programma mag aanschuiven en met een pruillipje haar moeilijke verhaaltje mag vertellen, om haar boekje te verkopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |