SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Wat is 12, dit ben ik.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen 12 leugenaar
nie verklappequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:44 schreef Calipso het volgende:
Oceanvieuw waarom stuur je telkens fotos in dms :p
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:44 schreef Calipso het volgende:
Oceanvieuw waarom stuur je telkens fotos in dms :p
nee :squote:Op woensdag 28 mei 2014 11:45 schreef Calipso het volgende:
[..]
Ik denk dat jw een grapje maakt met die naaktfotos?? :p
Is normaal op FOK!.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:45 schreef Calipso het volgende:
[..]
Ik denk dat jw een grapje maakt met die naaktfotos?? :p
Naja. Best een leuk ini naja tiatief toch wel jaquote:
Kom jij van planet Calypso?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef Calipso het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ik ben hier dan ook niet zo vaak![]()
Ik ben Heidevolk al in Duitsland en Frankrijk tegengekomen. Die komen ook overal ondanks hun Nederlandse teksten.quote:
sorry schatquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil je als je quote eventjes wachten voordat je typt.
omg dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd :$!quote:
:$ geef me R&R dan krijg je terug (K)quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omg dat is het liefste wat een jongen ooit tegen mij heeft gezegd :$!
En je weet het ook meteenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Heidevolk al in Duitsland en Frankrijk tegengekomen. Die komen ook overal ondanks hun Nederlandse teksten.
Ahwquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Natuurlijk ben ik autistisch.
Haha ik heb ook add en pdd nos en borderlinequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moderator. Natuurlijk ben ik autistisch.
egtquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:52 schreef Calipso het volgende:
[..]
Haha ik heb ook add en pdd nos en borderline
Ik heb meerdere broeken. Zo zie je maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:52 schreef Calipso het volgende:
[..]
Haha ik heb ook add en pdd nos en borderline
Mi gadoquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nog 3 o's erbij en je hebt een audi!!!!!
Jezus, dat is alweer een goeie tijd terug.quote:
quote:
Rawrquote:• Volgense de Spaanse digitale krant El Confidencial is er een aanwijsbare reden voor het uitbundige gejuich van Cristiano Ronaldo, toen hij de 4-1 tegen Atético Madrid in de Champions League-finale maakte. De Portugees zou gedurende de wedstrijd gevolgd worden door een camera, voor opnames van Ronaldo: The Movie. Z'n spieren waren in ieder geval lekker aangespannen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Malle roddelkranten ook. Een Ronaldo film
Dan draait de wereld wel een beetje door. Al doet Ronaldo wel veel aan marketing (eigen tijdschrift, apps, doet iets met Samsung (S5)) dus heel erg zou het mij niet verbazen.quote:
Wat ik laatst wel baas vond van Ronaldo dat hij de operatie van een kind had betaald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan draait de wereld wel een beetje door. Al doet Ronaldo wel veel aan marketing (eigen tijdschrift, apps, doet iets met Samsung (S5)) dus heel erg zou het mij niet verbazen.
Er komt een film over de toppers...quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan draait de wereld wel een beetje door. Al doet Ronaldo wel veel aan marketing (eigen tijdschrift, apps, doet iets met Samsung (S5)) dus heel erg zou het mij niet verbazen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er komt een film over de toppers...
Zo zijn er wel meer die zulke acties doen, maar dat zijn dingen die je minder vaak hoort. Net zoals Ronaldo met best veel goede doelen bezig is,quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat ik laatst wel baas vond van Ronaldo dat hij de operatie van een kind had betaald.
Documentaire?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er komt een film over de toppers...
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer die zulke acties doen, maar dat zijn dingen die je minder vaak hoort. Net zoals Ronaldo met best veel goede doelen bezig is,
[..]
Documentaire?
bron:quote:Gordon heeft twijfels over Toppers-film
Gordon heeft vooralsnog geen zin om in de aangekondigde film met De Toppers te spelen.
"Ik weet het niet", zegt Gordon woensdag in De Telegraaf. "Na het zien van de Ushi-film met Wendy van Dijk weet ik niet of Nederland wel op een Toppers-film zit te wachten."
Ook heeft de 45-jarige zanger, die in 2011 uit De Toppers stapte, zo zijn twijfels over de hoofdrolspelers.
"Ik ken de acteerkwaliteiten van de heren en daar zit geen Daan Schuurmans tussen, kan ik je verzekeren", lacht hij. "Hoe dan ook, het is wel weer een gewaagd project waar ze hun nek voor uitsteken en daar houd ik toch wel ontzettend van."
Gokstad
In Toppers Lost in Vegas bezoeken De Toppers, bestaand uit René Froger, Gerard Joling en Jeroen van de Boom, de befaamde Amerikaanse gokstad. "Het wordt een muziekfilm, een beetje à la Blues Brothers, Mamma Mia!", liet Van der Boom dinsdag weten.
Gordon is wel weer te zien als De Toppers hun 10-jarig jubileum vieren met een reeks concerten in de Arena in Amsterdam.
"Maar Toppers 2014 is voor mij een eenmalig verhaal en een terugkeer is denk ik ook niet mogelijk; drie kapiteins op een schip was altijd wel voldoende. Maar zou er onverhoopt iemand afvallen: ze hebben m'n nummer. Ja, ook mijn nieuwste!"
Blij
Gerard Joling is blij dat zijn collega Gordon zich voor de jubileumeditie van het Toppers-concert weer even bij de mannen heeft gevoegd. "Zo leuk om Goor er weer bij te hebben. Hij is natuurlijk zelf uit De Toppers gestapt. En nu staat hij er tóch maar weer deze tiende editie", aldus Joling in
De Telegraaf.
"Ik hoor dat het hem wel heeft aangegrepen. Logisch. Optreden voor 67.000 man! Het zou best kunnen dat hij zich even achter de oren krabde en dacht: 'jammer dat ik ooit ben gestopt'", aldus Joling.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
bron:
Dus... wanneer gaan we?
Nederlandse Youtube vloggersquote:
ja maar dit slaat wel allesquote:
Ik zou die jongen met oorbel niet doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dit slaat wel alles
kanaal met bezoekers van gemiddeld 11-16 jaar en dan chloroform toedienen
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
bron:
Dus... wanneer gaan we?
Even kijken dat filmpjequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dit slaat wel alles
kanaal met bezoekers van gemiddeld 11-16 jaar en dan chloroform toedienen
Kajquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou die jongen met oorbel niet doen.
Die gasten gaan wel heel ver voor meer kijkers inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kaj
heeft ooit een gozer bedreigt hier uit het dorp
zou klappen geven
wat een stelletje jostiesquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kaj
heeft ooit een gozer bedreigt hier uit het dorp
zou klappen geven
quote:
Negatievelingen.quote:
Ik wilde daar al een opmerking over maken toen ik het lasquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Negatievelingen.
"Het wordt een muziekfilm, een beetje à la Blues Brothers, Mamma Mia!",
hele server start uberhaupt niet op. heb een ticket naar de support gestuurdquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Behoorlijk inderdaad![]()
hoe gaat het verder?
Weet je wat ook extreem relax is om live te zien WPquote:
is goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kom even teamspeak anders praat wat makkelijker
Echte bazen gebruiken Ventriloquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kom even teamspeak anders praat wat makkelijker
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ventrilo heb ik vroeger gebruikt
toen ik op een runescape private server speeldegoeie tijden
Runescape was geweldig toenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar geen Runescape dan, Runescape is voor plebs.
Hatenquote:
Ik speel die kut spelletjes niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haten
Ga lekker WoW spelen, nurt
Wat is dat een kutspel zegquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haten
Ga lekker WoW spelen, nurt
Hoewel er een kern van waarheid inzit kan ik dit soort reacties altijd heel moeilijk serieus nemen door mensen die zelf dingen als Runescape spelenquote:
Graag gedaan, ik voldoe graag aan verwachtingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
deze had ik wel een beetje verwacht eigenlijk
ik speel geen runescape haha, guildwars 1quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel er een kern van waarheid inzit kan ik dit soort reacties altijd heel moeilijk serieus nemen door mensen die zelf dingen als Runescape spelen
Schiet op danquote:
ja had 4 stack seared bricks die ik seared stone bricks wou craften maar had shift ingedrukt dus had nog maar 1 block en 1 boek dat spawnt als je stone bricks maaktquote:
dit jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al heb ik dat spel nooit lang volgehouden zonder cheats.
Is toch geen reet aan als je bewoners naar hun werk moeten. Gewoon maar pianospelen en sterven als ik er zin in heb. Zwembad trappetje verkopen of iets dergelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit ja![]()
en als je dan cheats had maar ook gewoon een kast van een huis bouwen
vind de sims sowieso geen reet aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan als je bewoners naar hun werk moeten. Gewoon maar pianospelen en sterven als ik er zin in heb. Zwembad trappetje verkopen of iets dergelijk.
True. Ik ergerde me dood aan lelijke huizen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al heb ik dat spel nooit lang volgehouden zonder cheats.
yoloquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan als je bewoners naar hun werk moeten. Gewoon maar pianospelen en sterven als ik er zin in heb. Zwembad trappetje verkopen of iets dergelijk.
Wij jou wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind de sims sowieso geen reet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Ik ergerde me dood aan lelijke huizen.
[..]
yolo
[..]
Wij jou wel.jij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al die rare foto's die je mij stuurt
euh. Waarom houden we dit niet privé :squote:Op woensdag 28 mei 2014 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ja
al die rare foto's die je mij stuurt
Ja hier ook goed. in juni intake gesprek voor de nieuwe opleiding en verder af en toe werken enzzquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
redelijk goed, als ik mij bedenk dat ik nog leef na de afschuwelijke stortbui van gisteren waar ik in fietste
En met jou?
Lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja hier ook goed. in juni intake gesprek voor de nieuwe opleiding en verder af en toe werken enzz
is goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkerzullen we in juni ook een date prikken? Kans op beter weer hoop ik
Ja lijkt me een puik planquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkerzullen we in juni ook een date prikken? Kans op beter weer hoop ik
Vind het wel vermakelijk voor even. Al heb ik het al heel lang niet gespeeld maar dat geldt eigenlijk wel voor elk spel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind de sims sowieso geen reet aan
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Ik ergerde me dood aan lelijke huizen.
[..]
yolo
[..]
Wij jou wel.En dat ook.Volgens mij moet ik het nog ergens hebben. Eens kijken hoe dat programma van EA heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eens over je WP stelling. Heerlijk jongen![]()
Origin?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel vermakelijk voor even. Al heb ik het al heel lang niet gespeeld maar dat geldt eigenlijk wel voor elk spel.
[..]
En dat ook.Volgens mij moet ik het nog ergens hebben. Eens kijken hoe dat programma van EA heet.
En eens over je WP stelling. Heerlijk jongen
Super lang weekendquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel, maar we hebben wel het mooie vooruitzicht dat morgen het weekend begint.
Jij wel..quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel, maar we hebben wel het mooie vooruitzicht dat morgen het weekend begint.
Die setstanden, lijkt wel vrouwentennisquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Flippiee het volgende:
Tennis is tevens spannend. Iemand die toevallig ook naar Haase kijkt?
kak originquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Origin?
Wat fijn dat je het daar over eens bent.
[..]
Super lang weekendEn volgende week pinksteren
Vrouwentennis was toch 2 sets minderquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die setstanden, lijkt wel vrouwentennis. Al stopt mijn interesse wel bij voetbal en curling. Hooguit ijshockey op de OS.
quote:
2 sets vanaf de baseline overslaan is inderdaad nog extremer. (Niet dat ik zelf veel meer deed in mijn jaren dat ik tenniste maar dat doet er niet toequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwentennis was toch 2 sets minder.
IJshockey
[..]Hoe gaat het met je stress?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inleiding is af, samenvatting bijna. Morgen laat ik mn pa alles lezen en dan dingen veranderen. En dan alles maar in gaan leveren D:quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwentennis was toch 2 sets minder.
IJshockey
[..]Hoe gaat het met je stress?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ja UNFquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Dus, wanneer komt unf minecraft spelen met WP en mij
Hey om half 10 in rotjeknor heuhquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Dus, wanneer komt unf minecraft spelen met WP en mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |