ik speel geen runescape haha, guildwars 1quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel er een kern van waarheid inzit kan ik dit soort reacties altijd heel moeilijk serieus nemen door mensen die zelf dingen als Runescape spelen
Schiet op danquote:
ja had 4 stack seared bricks die ik seared stone bricks wou craften maar had shift ingedrukt dus had nog maar 1 block en 1 boek dat spawnt als je stone bricks maaktquote:
dit jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al heb ik dat spel nooit lang volgehouden zonder cheats.
Is toch geen reet aan als je bewoners naar hun werk moeten. Gewoon maar pianospelen en sterven als ik er zin in heb. Zwembad trappetje verkopen of iets dergelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit ja![]()
en als je dan cheats had maar ook gewoon een kast van een huis bouwen
vind de sims sowieso geen reet aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan als je bewoners naar hun werk moeten. Gewoon maar pianospelen en sterven als ik er zin in heb. Zwembad trappetje verkopen of iets dergelijk.
True. Ik ergerde me dood aan lelijke huizen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al heb ik dat spel nooit lang volgehouden zonder cheats.
yoloquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch geen reet aan als je bewoners naar hun werk moeten. Gewoon maar pianospelen en sterven als ik er zin in heb. Zwembad trappetje verkopen of iets dergelijk.
Wij jou wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind de sims sowieso geen reet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Ik ergerde me dood aan lelijke huizen.
[..]
yolo
[..]
Wij jou wel.jij jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al die rare foto's die je mij stuurt
euh. Waarom houden we dit niet privé :squote:Op woensdag 28 mei 2014 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ja
al die rare foto's die je mij stuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |