Het is maar een kleine button op d'r buik, dus zoveel last zal ze er denk ik niet van hebben. Het normaal eten geven gaat ook gewoon door, we hebben alleen dan veel meer controle over het voedsel. Ze drinkt nu bijvoorbeeld ook bijna niet, maar eet veel fruit, zo'n 500-600 gram per dag. Het kost zo enorm veel tijd haar een klein beetje te laten drinken, dat is bijna niet te doen. Wil je dat ze voldoende drinkt, ben je denk ik wel een 20 minuten per uur aan het martelen. Voor haar geen pretje, voor ons geen doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat begreep ik, ik vroeg me af in hoeverre ze zelf last heeft van die sonde, maar het is natuurlijk sowieso niet leuk dat ze het nodig heeft.
Het geeft ons zeker meer rust, daar was de neuropediatriste ook al van overtuigd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Het klinkt wel alsof het meer rust kan geven, ud. En waarschijnlijk kweekt ze ook wat meer weerstand als ze aankomt. Ze is wel een lichtgewichtje zo.
de verzekering moet gaan geloven dat wij een hooglaag bed echt nodig hebben vanwege de verzorging die op bed plaats vind. Dus het aan en uitkleden,het wassen,luier verschonen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:54 schreef agenda het volgende:
Ik duim. Wat voor haken en ogen dan Bar?
Ik begrijp het probleem, lastig inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de verzekering moet gaan geloven dat wij een hooglaag bed echt nodig hebben vanwege de verzorging die op bed plaats vind. Dus het aan en uitkleden,het wassen,luier verschonen.
Dit gebeurt al maar nu moet de verzekering nog overtuigd worden.
omdat roy niet lichamelijk gehandicapt is,alleen verstandelijk. En Roy loopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |