ik heb geen idee Livelink, het is nu 1.45 meter hoog. ik ga morgen bellen en dan ga ik het wel horen hoe en wat.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:39 schreef livelink het volgende:
Moet je dan weer een heel nieuw bed, Bar? Hoe hoog is het nu dan?
En hoera voor het omgekeerd bouwen![]()
Toch fijn, UD dat je nog tijd voor jezelf kunt regelen. Ik hoop dat het een niet al te zware week voor je vrouw zal worden. Je meisje zat er weer mooi bij. Het lijkt wel alsof ze iets rechter zit nu.
7augustus is Roy jarig en we vieren het de 9de.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Kyara het volgende:
Wanneer is Roy jarig Bar? Hoe gaan de voorbereidingen voor zijn verjaardag?
Even hardop meedenkend: kun je geen doek erover spannen met een mooi patroon?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:22 schreef _Bar_ het volgende:
Bellen voor het bed... Welzorg gehad, zorg verzekering, nu de beddenfabrikant...
Crap we kunnen weer alles opnieuw aanvragen, verslag ergo en de aanpassingen die nodig zijn om het veiliger te kunnen maken voor Roy.
Altijd handig in vakantietijd
Dan wilt Roy juist klimmenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Even hardop meedenkend: kun je geen doek erover spannen met een mooi patroon?
Of een 'dakje' erop maken (met zijn lievelingsfiguren erop).
Wel fijn dat jullie zo'n topvakantie hebben gehad
Logician, jammer dat je meisje zo'n last heeft van de warmte.
Ik zag een advertentie voorbij komen van koelmatten voor honden. Zou er ook niet zoiets voor mensen zijn? (of misschien zijn die van de honden wel geschikt voor kinderbedjes bijv?)
Even googlen dan kom je wel op een wat luguber onderwerp, maar misschien is dit iets?
open per ongeluk t verkeerde topic..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
vanaf welke leeftijd beginnen kinderen met springen?
Hoi, ik lurk hier soms een beetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
Wat een prachtige foto ud!
Er heerst een virusje in Roy zijn klas, dunne broeken.
Zo kwam Roy ook uit de taxi,niet ziek er verder onder.
Hopelijk blijft het hierbij.
vanaf welke leeftijd beginnen kinderen met springen?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:28 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hoi, ik lurk hier soms een beetjefijn dat het hier zo rustig is, als dat tenminste betekent dat het goed gaat!
De fontanel is dichtgegroeid voordat ze gaan springen, dat heeft de natuur zo geregeld, (ik houd van dat soort dingen) ergens rond het tweede jaar kan het dus technisch gezien denk ik? Maar wanneer ze het zelf willen en kunnen leren kan natuurlijk later zijn.
Ze heeft er nog geen, maar "moet" hoogstwaarschijnlijk wel.quote:UD wat lastig dat ze continu vol zit en toch te licht blijft, heeft ze erge last van zo'n sonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |