Sorryquote:
Ik wil je wel belonen met een slotje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil complimenten voor mijn prachtige TT.
Je bent zelf een slotjequote:
Ik zal je eens laten zien wat een slotje isquote:
Dit is ook een goed topic: http://forum.fok.nl/topic/2110810quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Etcetera het volgende:
*veegt mond af.
Zo. Hello againGoed topic dit.
Tenzij je geen ABO hebtquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit is ook een goed topic: http://forum.fok.nl/topic/2110810
Dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van het topic.quote:
was ze alweer stout...quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Net Etcie op d'r knieën in mijn DM. Vooruit dan maar weer.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Etcetera het volgende:
*veegt mond af.
Zo. Hello againGoed topic dit.
Ik heb een beetje zo'n bui. Ik denk dat het door het weer komt ofzo.quote:
Ja, het is flink vochtig...quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zo'n bui. Ik denk dat het door het weer komt ofzo..
Had 'm gezien, gelukkig een sneldoorspoelmodus bij opgenomen filmsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 'I could really go for a snack'-M&M's-reclame is terugMet dat zeikerige wijf en die lulhannes van een vent
Succes! In geval van twijfel: gebruik het antwoord Kilimanjaroquote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik nog niet, morgen weer an die arbeit
Prettige Vacantie!quote:
7of9 komt zeker niet voor in die serie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Hehe, ik zit Star Trek Into Darkness te kijken, zit Sherlock erin. Van de serie Sherlock
Veel plezier! Hopelijk heb je daar wel lekker weer.quote:
Film. En volgens mij niet, maar wel een dude met eenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
7of9 komt zeker niet voor in die serie?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Geen 7 of 9 helaas, en de blonde bimbo is een 7-, meer niet
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Film. En volgens mij niet, maar wel een dude met eenIers accent
Een graadje of 30 de komende week.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopelijk heb je daar wel lekker weer.
Ga dan niet naar een warm en zonnig land als je jiey in de zon wil zittenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een graadje of 30 de komende week.
Lang leve de parasol...
Wat heeft Erna misdaan?quote:
Veel plezier!quote:
Uitwaaien op het strand?quote:
Kopstootjes tot je omvalt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:27 schreef lubje25 het volgende:
Misschien wel ff, met de biljartclub op pad, zal wel iets met bier en jenever worden
moguh, klinkt goedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag festivalletje en vanavond eten ineen sterrenrestaurant via zo'n restaurantweek achtige constructie![]()
Goedemorgen
En een belevenis, en die mogen soms best wat geld kostenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wijn zal de uiteindelijke prijs wel verdubbelen maar dan nog een relatief goedkope avond gehad
Nou, ik hoop toch echt dat ze dat niet altijd doen. Ik ben zelf niet religieus en heb er weinig zin in om me aan de religies van anderen te moeten houden. Als ik tabak, alcohol, varkensvlees, paling, kreeft, cheeseburgers of bloedworst wil kopen vind ik dat dat moet kunnen, ongeacht wat mijn buurman daar van vindt.quote:„Als klanten klachten hebben vanwege een bepaalde geloofsovertuiging, kan ik me goed voorstellen dat daar iets aan gedaan wordt. We willen niemand voor het hoofd stoten.”
zo eens kijken dan of die bij mij in de Jumbo nog wel te vinden is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
Dat Donderspak uit de Jumbo gehaald hierOp last van mijn gereformeerde dorpsgenoten
Ik las het net al. Ze denken echt dat ze alles kunnen zeggen he?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
Dat Donderspak uit de Jumbo gehaald hierOp last van mijn gereformeerde dorpsgenoten
Bij jou ook al uit de winkel gehaald?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik las het net al. Ze denken echt dat ze alles kunnen zeggen he?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietIk hoop dat mijn pak gewoon 12 juni opgehaald kan worden
Dan zal het wel meevallen ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
Een collega stuurde vanmorgen een selfie door vanuit de ambulanceEn sindsdien reageert hij niet op vragen. Zit me niet lekker ondanks dat ik het wel begrijp als hij daarna pas afgevoerd is
Maar mijn concentratie voor mijn studiedag is 0![]()
quote:
lekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Asperges gehaald op de markt, dus vanavond eet ik aspergesoep
Hoi.quote:
Daarom maak ik het ookquote:
Even vragen naar de prijzen van de wijn, heb dat een tijd geleden eens gedaan zo'n actie, en dan een leuke fles wijn. Prijs aan het eind van de rit viel nog mee, maar wel briljant lekker gegetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wijn zal de uiteindelijke prijs wel verdubbelen maar dan nog een relatief goedkope avond gehad
Er zijn van die briljante lijstjes van "als je zo gelovig bent, doe je dan ook dit wel/niet", allicht eentje opsnorren en uitgeprint op de deur van de kerk en de Jumbo plakken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
Hup, in de boeken, vanavond overhoringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
Een collega stuurde vanmorgen een selfie door vanuit de ambulanceEn sindsdien reageert hij niet op vragen. Zit me niet lekker ondanks dat ik het wel begrijp als hij daarna pas afgevoerd is
Maar mijn concentratie voor mijn studiedag is 0![]()
Lang houdbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag heb ik ook een sleutel laten bijmaken. Net even geprobeerd, valt mijn oog op de tekst 'Made in West-Germany'
Ik heb 12 proefexamens gemaakt en ben voor 4 geslaagd. Dus ik studeer dit weekendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hup, in de boeken, vanavond overhoring![]()
Wel balen van die ster in je ruit
Of ingedikte vleesjusquote:
Studeerze.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 12 proefexamens gemaakt en ben voor 4 geslaagd. Dus ik studeer dit weekend![]()
Jup, morgen word ie volgespoten![]()
![]()
En hopelijk lukt dat..
quote:
Vrees niet, de Wifi gaat hier via een tethering connectie (speciale ontvanger daarvoor te leen), maar de ontvangst van telefoon/3G signaal is behoorlijk beroerd, want we zitten in een uithoek.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee MM, niet teveel fok!ken tijdens je vakantie hè
vanavond op het jazz festival in Bredaquote:
Fancy rum hoor! Dat is wel even wat anders dan een simpele Dreadlock Bayquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Onze drankvoorraad weer een beetje uitgebreid, met Havana Club 'Selecion de Maestros':
[ afbeelding ]
En een flesje Absolut Vodka
[ afbeelding ]
Het schandalige is dat ik sowieso 1x met cola ga mengenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fancy rum hoor! Dat is wel even wat anders dan een simpele Dreadlock Bay
Wat je met je rum doet moet je verder zelf weten, maar het lijkt mij zonde. De Añejo Especial van Havana Club kost bijvoorbeeld minder dan de helftquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het schandalige is dat ik sowieso 1x met cola ga mengenmaar ook daar al een recept voor gevonden, met een beetje kaneel erdoor.
Niks schokkends volgens het nieuws.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, onderweg naar Breda. Eens kijken wat daar te doen is
Oh ja, dat is dit weekend.quote:
Pff, Jij met een natte spaanse en alles komt goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, dan nog. Ik sta ook niet bekend als wild feestbeest, Tinu evenmin, toch waren de vrijgezellendagen best tof
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, Jij met een natte spaanse en alles komt goed.
Dat denk ik in hun geval wel vakerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat denk ik in hun geval wel vakerIk vind ook dat de bruidegom een grote fout begaat, omdat ik haar maar een zeikwijf vind en hij veel leuker was voor ze samen gingen daten
Ik kom maar niet vroeg. Die dag wordt mijn kantoor officieel geopend door onze CEO en nog een aantal "belangrijke mensen", dus ik kom zo gauw ik kanquote:
Tof.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kom maar niet vroeg. Die dag wordt mijn kantoor officieel geopend door onze CEO en nog een aantal "belangrijke mensen", dus ik kom zo gauw ik kan
Echt niet, Terminator 2 is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:35 schreef iamredleader het volgende:
Maar voor nu is het bedtijd. Tot morgen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:55 schreef Etcetera het volgende:
De rum puur gaat het voor mij niet wordenik proef veel te sterk de alcohol en de andere smaken die vallen daardoor in het niet en dát vind ik dan weer zonde
Ik ga straks eens kijken hoe het met 7up mixt, dat lijkt mij minder overheersend dan cola.
Daarmee mixen of ik moet maar gewoon stoppen met de rumquote:
Als je de rum alleen lekker vindt met Punica zou ik voor een volgende keer gewoon minder dure kopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarmee mixen of ik moet maar gewoon stoppen met de rum
Stop met alcohol boven de 15%...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarmee mixen of ik moet maar gewoon stoppen met de rum
Ik vind het dus echt heerlijk in de cola. Als in 'dit wil ik vaker'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je de rum alleen lekker vindt met Punica zou ik voor een volgende keer gewoon minder dure kopen
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het dus echt heerlijk in de cola. Als in 'dit wil ik vaker'
[..]nee.
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:26 schreef Lotusss het volgende:
Iedereen weg, kantine brandschoon en ik compleet kapot...
Maar, het was het wederom weer dubbel en dwars waard!
Schlafen!
Ik heb net besloten voor spareribs te gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms is het makkelijk kiezen wat je voor avondeten gaat maken. Vier eieren die op moeten? -> Mega-omelet
Diaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik mis Nem, MaJo, wyccie en ongetwijfeld nog vele anderen
PS, LB en Soempie posten hier af en toe nog, daarom stonden ze niet op mijn lijstje. Wat Diaan betreft heb je wel gelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Diaan.
En PS, LB en Soempie posten nog maar heel weinig.
Majo was hier vorige week nog, na weken afwezigheid. Maar met iets andere woorden zei ik hetzelfde een paar weken terug...quote:Op maandag 2 juni 2014 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik mis Nem, MaJo, wyccie en ongetwijfeld nog vele anderen
Klopt, en het is inderdaad een ZSC gewordenquote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Majo was hier vorige week nog, na weken afwezigheid. Maar met iets andere woorden zei ik hetzelfde een paar weken terug...
We hadden bezoek vannachtquote:
ik ben er nog steedsquote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Majo was hier vorige week nog, na weken afwezigheid. Maar met iets andere woorden zei ik hetzelfde een paar weken terug...
Ik ben er nog.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:58 schreef iamredleader het volgende:
Tinu ook af en toe, DaviniaHR en PhysicsRules nauwelijks...
Nico ook al even niet gezien, lubje ook niet...
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben er nog steedsalleen wel stukken minder inderdaad
Dit weekend in Keulen geweest, een aanrader!
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:08 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ben er nog.![]()
Lubje van de week ook nog, toch?
Nee. Dat doe ik als blijkt dat ik er op achteruit gaquote:
Nicequote:Op maandag 2 juni 2014 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker weekend gehad allemaal? Ik was 5 dagen achtereen vrij
Yupquote:Op maandag 2 juni 2014 08:57 schreef Etcetera het volgende:
De dom ook bezocht? Die heb ik alleen van buiten kunnen bekijken
Timmiequote:Op maandag 2 juni 2014 10:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]MaJo!
Leuk dat je er weer bent. Dat geldt natuurlijk ook voor Nico, Ets, MM en Red
Lubje zou inderdaad op vakantie gaan, maar weet niet precies wanneer dat is. Ik vind het in elk geval een plausibele verklaring
Weekend weg geweest met de biljartclub. Noordwijkerhout, was topquote:Op maandag 2 juni 2014 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi LBquote:Op maandag 2 juni 2014 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ook fijnquote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weekend weg geweest met de biljartclub. Noordwijkerhout, was top3 hele dagen vrij geweest.
4 dagen hier. Naar Parijs geweestquote:Op maandag 2 juni 2014 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Praktisch klaar, alleen niet tevreden over het zink. Dus die kerel moet terug komen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ook fijnen schiet de overkapping/bouw al op?
Feestjequote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Praktisch klaar, alleen niet tevreden over het zink. Dus die kerel moet terug komen.![]()
Verder duurt het nog 11 dagen voor mijn logo erop komt.(lichtbak) Als dat erop zit is het helemaal klaar
quote:
Leuk!quote:
Standaard highlights + een dagje paleis van Versailles. En veel rondgestruind door leuke wijkjesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk B.
De standaard highlights gedaan of nog wat bijzonders?
Normandie? Luxemburg? De Eiffel schijnt ook heel leuk te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Soempie het volgende:
Een paar dagen of echt een langere vakantie, Etc?
Hier moeten we ook nog bedenken wat we willen deze zomer. Best nog moeilijk om een beslissing te nemen. We willen niet te lang rijden met de kindjes. Aan de andere kant is de benzine in het buitenland ook gratis, dus net over de grens gaan willen we ook niet.
Jojo, was jij niet een paar jaar terug naar het noorden van Duitsland? En zo ja: was dat wat? Anders gaan we denk ik naar Schwarzwald.
Plannen die je nog niet hebt kan je altijd nog maken hequote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een weekend naar Campzone (echt 1 weekend.) En E. gaat full event, maar verder nog geen plannen. Behalve dan dat ik graag een weekend naar een waddeneiland ga. Plannen voor een langere vakantie heb ik niet deze zomer.
Ik word er een beetje sip van![]()
Zaterdag en zondag.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Plannen die je nog niet hebt kan je altijd nog maken he
Blijkbaar wil je naar Londen, anders had het je niets uitgemaakt dat ze vanaf Eelde vliegenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik las laatst wel dat er vanaf 5 juni naar Londen gevlogen wordt vanaf Eelde, lijkt me ook wel gaaf.
Ik moet gewoon eens gaan bedenken wát ik wil en niet mauwen dat ik niet weet wat ik wil
Dat ik naar Londen wil weet ik al vrij lang vrij zekerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je naar Londen, anders had het je niets uitgemaakt dat ze vanaf Eelde vliegen
Nou hup, boeken dan!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ik naar Londen wil weet ik al vrij lang vrij zeker
Idem. Ik ben dus heel erg benieuwd.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
TofIk heb gekeken, maar ik ken helemaal niets van het programma
Eerst werken vandaagquote:
Dat gaat toch voor geen meter als je voortdurend zit te denken aan je vakantie?quote:
Oh jawel hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat gaat toch voor geen meter als je voortdurend zit te denken aan je vakantie?
Hm, jammer.quote:
Pics van je tafelquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef iamredleader het volgende:
Vakantieplannen maken![]()
Dit jaar nog de wens om een lang weekend Stuttgart te doen, schoonmama bezoeken. En verder is het vooral in/om huis lekker hangen, fijn met een groot huis en opgeknapte tuin![]()
Net de laatste laklaag aangebracht op de kleine tuintafel, die is bijna onherkenbaar opgeknapt![]()
![]()
![]()
Komende weken de kozijnen voor een goede beurt geven, met name Jair's kamer moet hoognodig gedaan wordenalleen daar moet ik een flinke ladder of steiger voor regelen. Eerst zodirect met de jongens naar de bibliotheek en een cadeau voor mijn vader kopen, hij wordt volgende week maandag 65
Altijd welkom de gehele maand augustusquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef iamredleader het volgende:
En iedereen die niet op vakantie gaat kan Puala helpen met klussen
Waarom zou je het dan bij slechts 1 weekend houden?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Momenteel begin ik wel heel erg te twijelen over mijn besluit dat ik slechts 1 weekend CZ ga doen
Luxemburg is ook een idee! Ik ga het in de groep gooien.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Normandie? Luxemburg? De Eiffel schijnt ook heel leuk te zijn.
Trotsquote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan bij slechts 1 weekend houden?
Welke?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Pics van je tafel![]()
Ik weet evt. ook nog wel een kindvriendelijke toffe goedkope camping in Frankrijk voor jullie. Mocht je dat een keer willen overwegen
Ik begrijp het niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Trots![]()
Het zou dan volgens mij de derde keer zijn dat ik zeg dat ik niet full event ga en dan toch uiteindelijk wel full event ga.
Omdat ik vorig jaar echt baalde van het opbouwen en afbouwen en er wel klaar mee was om daar te zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef Soempie het volgende:
Wat is de reden dat je 1 weekend wilde Etc?
http://www.labrugere.info/quote:
Zie mijn vorige postquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet?Waarom zeg je niet gewoon dat je full event gaat en ga je ook?
Waarom zeg je dat niet nu alsnog? Terugkomen op je woorden kan altijd toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar echt baalde van het opbouwen en afbouwen en er wel klaar mee was om daar te zittenen het stomme is, dat ik dan meteen rigoreus ben. Ik hád kunnen (moeten
) zeggen 'ik ga wel maar niet met opbouw/afbouw, dan ben ik weer thuis'. Meh.
Kun je dat niet alsnog zeggen?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar echt baalde van het opbouwen en afbouwen en er wel klaar mee was om daar te zittenen het stomme is, dat ik dan meteen rigoreus ben. Ik hád kunnen (moeten
) zeggen 'ik ga wel maar niet met opbouw/afbouw, dan ben ik weer thuis'. Meh.
Dank voor het aanbod! En foto's zojuist op FB geslingerdquote:Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Pics van je tafel![]()
Ik weet evt. ook nog wel een kindvriendelijke toffe goedkope camping in Frankrijk voor jullie. Mocht je dat een keer willen overwegen
Ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.labrugere.info/
Mijn moeder en zusjes hebben het er jaren goed naar hun zin gehad. Zelfs nu zonder kinderen gaat mijn moeder nog terug met haar vrouw![]()
quote:
Voelt zo ... stomquote:Op maandag 2 juni 2014 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet nu alsnog? Terugkomen op je woorden kan altijd toch?
Nicequote:Op maandag 2 juni 2014 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod! En foto's zojuist op FB geslingerd
Ook welkom alleen voor een bakkie hoorquote:
Vind ik ook. De site is alleen echt heel slechtquote:Op maandag 2 juni 2014 15:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit.
En in een mooi gebied.
Ik geloof dat ik niet vrouwelijk genoeg ben voor dit soort angsten en draaikonterijquote:Op maandag 2 juni 2014 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Voelt zo ... stomDat zou de derde keer zijn. Minimaal.
Ik ga vanavond maar eens overleggen met E.
Datum prikken, mensen uitnodigen, op basis van de toezeggingen inschatten of het lukt.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef Puala het volgende:
Ook welkom alleen voor een bakkie hoorMaar ik zoek ook nog hulpen om in hopelijk 1 dag het hele huis te kunnen sauzen
Volledige periode boeken, maar dat niet vertellen. Aan het einde van het weekend roepen 'Nou jongens, jullie hebben me overtuigd. Het is hier zó gezellig, ik blijf!'quote:Op maandag 2 juni 2014 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Voelt zo ... stomDat zou de derde keer zijn. Minimaal.
Ik ga vanavond maar eens overleggen met E.
Ik ben regelmatig in die hoek op vakantie geweest. Maar dat is al zeker 10 jaar geleden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef Puala het volgende:
Vind ik ook. De site is alleen echt heel slechtMaar ik wil er ook nog wel een keer heen
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volledige periode boeken, maar dat niet vertellen. Aan het einde van het weekend roepen 'Nou jongens, jullie hebben me overtuigd. Het is hier zó gezellig, ik blijf!'
Collega van mij gaat naar Cornwall. Dan zit je in Engeland met een landschap dat met veel fantasie een klein beetje lijkt op dat van Noorwegen en er zit daar vast wel ergens een Ikeaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Luxemburg is ook een idee! Ik ga het in de groep gooien.
Zweden, Engeland en Noorwegen staan ook nog op de lijst.
We weten dus nog niet eens of we naar het Noorden of Zuiden willen.Ik heb toffe zomerkleertjes gekocht voor J., dus ik hoop dat we mooi weer zullen hebben.
Recept:quote:
Hou me op de hoogtequote:Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook welkom alleen voor een bakkie hoorMaar ik zoek ook nog hulpen om in hopelijk 1 dag het hele huis te kunnen sauzen
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Collega van mij gaat naar Cornwall. Dan zit je in Engeland met een landschap dat met veel fantasie een klein beetje lijkt op dat van Noorwegen en er zit daar vast wel ergens een Ikea
Nee...quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Recept:
Stap 1: Giet Whisky in een kom.
Stap 2: Klaar.
Oeh.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Mayo (niet te verwarren met...), ketchup, turkse yoghurt of crème fraiche, zoete chilisaus, suiker, mosterd, sojasaus, peper, whisky en cognac...
Denk dan gewoon na wat je zelf wilt zonder rekening te houden met de meningen van anderenquote:
2/3 aug waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Datum prikken, mensen uitnodigen, op basis van de toezeggingen inschatten of het lukt.
Heb je al een planning gemaakt van de verbouwingsperiode? Vanaf sleuteloverdracht tot "en nu is het even genoeg" ?
Grappigquote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in die hoek op vakantie geweest. Maar dat is al zeker 10 jaar geleden.
Edit: 15 km bij die camping vandaan zie ik.
Tofquote:
Klink vies. Is het lekker?quote:
En in welke hoeveelheden? Dan ga ik hem opslaan en eens uit proberenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Mayo (niet te verwarren met...), ketchup, turkse yoghurt of crème fraiche, zoete chilisaus, suiker, mosterd, sojasaus, peper, whisky en cognac...
Ja. In Rouffignac. Iets ten noordwesten van de camping.quote:
Weet ik nog niet, ik heb nog niet geproefdquote:
Dat is het beste advies dat ik kan volgen denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk dan gewoon na wat je zelf wilt zonder rekening te houden met de meningen van anderen
Gedoe is nooit leukquote:2/3 aug waarschijnlijk.
Nee, durf ik nietEr is weer gedoe. Ik word er heel moe van.
Ik ben er nooit bij in de buurt op vakantie geweest, ken enkel de verhalen van mijn moeder en zusjesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. In Rouffignac. Iets ten noordwesten van de camping.
Ik denk dat het in heel veel gevallen het beste is, maar ik kan me wel voorstellen dat als je onzeker bent het moeilijk isquote:Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is het beste advies dat ik kan volgen denk ik
Dankjequote:[..]
Gedoe is nooit leuksterkte
Basis is mayo en yoghurt/crème fraiche (ongeveer half/half), zoveel als je qua saus ongeveer nodig hebt. De rest op basis van eigen smaak toevoegen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
En in welke hoeveelheden? Dan ga ik hem opslaan en eens uit proberen
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
2x, daarom wil ik ook graag weer heenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Etc, hup! Tripje naar Londen boeken! Was je er al eens geweest? Het is echt een toffe stad, en ik heb een goeie verblijftip: Travelodge
De hobby's die ik heb, heb ik allemaal niet zo'n zin in op het momentquote:
Ik heb de film A day at the races opgezet. Komt uit 1937, maar kan nog primaquote:Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef B.ertha het volgende:
Of gewoon accepteren dat je je verveelt. Dat kan best eens lekker zijn.
ik dacht laat ik die grap maar niet makenquote:
Gewoon koffie?quote:
Ja. Morgen om 0730 gooi ik er misschien wel iets sterkers in.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag een fles gin opgepikt bij de whisky distilleerderij waarin echte goudvlokken zitten.
Kan ik eindelijk eens goud schijten...
In jouw geval is dat waarschijnlijk verstandigquote:Op maandag 2 juni 2014 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Morgen om 0730 gooi ik er misschien wel iets sterkers in.
Slim.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In jouw geval is dat waarschijnlijk verstandig. Ik zou het beter andersom kunnen doen
Hoeveel vakantiedagen heb je dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2x, daarom wil ik ook graag weer heenTravelodge ga ik even bookmarken
Nog wat zitten peinzen over m'n dilemma. Wat ook meespeelt is het aantal vakantiedagen dat ik heb en de lengte van Campzone, dus ik overweeg momenteel een tussenoplossing: 2x 's weekends naar CZ en daarna nog met E. even weg.
Echte beslissingen heb ik nog niet genomen
Voor een Nederlandse serie zeker wel.quote:
Hallo.quote:
zekers. Zo naar huis.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 06:25 schreef iamredleader het volgende:
C4! Al toe aan die aanvulling op je koffie?
Gewoon het minimum, dat is 24 ofzo toch? Iets minder dan omdat ik gemiddeld 36u werk. Ik heb al 2 weken opgemaakt dit jaar voor wintersport en een week vrij, dus het wordt nu even puzzelenquote:
Coolquote:Op maandag 2 juni 2014 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik dacht laat ik die grap maar niet makenmaar verwacht na de operatie sowieso veel online te zijn ter afleiding
Oeh leuk die vakantieplannen allemaalIk ga begin augustus een weekend naar Londen (meeten etcie?
) en over 2,5 maand onze grote reis naar de VS
eindelijk!!!
Dan is CZ, dus dan gaan we sowieso nietquote:Op maandag 2 juni 2014 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga begin augustus een weekend naar Londen (meeten etcie?)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn vakantieplannen zijn simpel: klussen, sjouwen, verhuizen en bovenal: genieten van mijn nieuwe huis
Gedoe is goedgekomen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn vakantieplannen zijn simpel: klussen, sjouwen, verhuizen en bovenal: genieten van mijn nieuwe huis
Wetende waarvoor je het doet is dat ook geen verkeerd lijstjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:36 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |