Sorryquote:
Ik wil je wel belonen met een slotje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil complimenten voor mijn prachtige TT.
Je bent zelf een slotjequote:
Ik zal je eens laten zien wat een slotje isquote:
Dit is ook een goed topic: http://forum.fok.nl/topic/2110810quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Etcetera het volgende:
*veegt mond af.
Zo. Hello againGoed topic dit.
Tenzij je geen ABO hebtquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit is ook een goed topic: http://forum.fok.nl/topic/2110810
Dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van het topic.quote:
was ze alweer stout...quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Net Etcie op d'r knieėn in mijn DM. Vooruit dan maar weer.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Etcetera het volgende:
*veegt mond af.
Zo. Hello againGoed topic dit.
Ik heb een beetje zo'n bui. Ik denk dat het door het weer komt ofzo.quote:
Ja, het is flink vochtig...quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zo'n bui. Ik denk dat het door het weer komt ofzo..
Had 'm gezien, gelukkig een sneldoorspoelmodus bij opgenomen filmsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 'I could really go for a snack'-M&M's-reclame is terugMet dat zeikerige wijf en die lulhannes van een vent
Succes! In geval van twijfel: gebruik het antwoord Kilimanjaroquote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik nog niet, morgen weer an die arbeit
Prettige Vacantie!quote:
7of9 komt zeker niet voor in die serie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Hehe, ik zit Star Trek Into Darkness te kijken, zit Sherlock erin. Van de serie Sherlock
Veel plezier! Hopelijk heb je daar wel lekker weer.quote:
Film. En volgens mij niet, maar wel een dude met eenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
7of9 komt zeker niet voor in die serie?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Geen 7 of 9 helaas, en de blonde bimbo is een 7-, meer niet
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Film. En volgens mij niet, maar wel een dude met eenIers accent
Een graadje of 30 de komende week.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopelijk heb je daar wel lekker weer.
Ga dan niet naar een warm en zonnig land als je jiey in de zon wil zittenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een graadje of 30 de komende week.
Lang leve de parasol...
Wat heeft Erna misdaan?quote:
Veel plezier!quote:
Uitwaaien op het strand?quote:
Kopstootjes tot je omvalt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:27 schreef lubje25 het volgende:
Misschien wel ff, met de biljartclub op pad, zal wel iets met bier en jenever worden
moguh, klinkt goedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag festivalletje en vanavond eten ineen sterrenrestaurant via zo'n restaurantweek achtige constructie![]()
Goedemorgen
En een belevenis, en die mogen soms best wat geld kostenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wijn zal de uiteindelijke prijs wel verdubbelen maar dan nog een relatief goedkope avond gehad
Nou, ik hoop toch echt dat ze dat niet altijd doen. Ik ben zelf niet religieus en heb er weinig zin in om me aan de religies van anderen te moeten houden. Als ik tabak, alcohol, varkensvlees, paling, kreeft, cheeseburgers of bloedworst wil kopen vind ik dat dat moet kunnen, ongeacht wat mijn buurman daar van vindt.quote:„Als klanten klachten hebben vanwege een bepaalde geloofsovertuiging, kan ik me goed voorstellen dat daar iets aan gedaan wordt. We willen niemand voor het hoofd stoten.”
zo eens kijken dan of die bij mij in de Jumbo nog wel te vinden is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
Dat Donderspak uit de Jumbo gehaald hierOp last van mijn gereformeerde dorpsgenoten
Ik las het net al. Ze denken echt dat ze alles kunnen zeggen he?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
Dat Donderspak uit de Jumbo gehaald hierOp last van mijn gereformeerde dorpsgenoten
Bij jou ook al uit de winkel gehaald?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik las het net al. Ze denken echt dat ze alles kunnen zeggen he?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietIk hoop dat mijn pak gewoon 12 juni opgehaald kan worden
Dan zal het wel meevallen ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
Een collega stuurde vanmorgen een selfie door vanuit de ambulanceEn sindsdien reageert hij niet op vragen. Zit me niet lekker ondanks dat ik het wel begrijp als hij daarna pas afgevoerd is
Maar mijn concentratie voor mijn studiedag is 0![]()
quote:
lekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Asperges gehaald op de markt, dus vanavond eet ik aspergesoep
Hoi.quote:
Daarom maak ik het ookquote:
Even vragen naar de prijzen van de wijn, heb dat een tijd geleden eens gedaan zo'n actie, en dan een leuke fles wijn. Prijs aan het eind van de rit viel nog mee, maar wel briljant lekker gegetenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wijn zal de uiteindelijke prijs wel verdubbelen maar dan nog een relatief goedkope avond gehad
Er zijn van die briljante lijstjes van "als je zo gelovig bent, doe je dan ook dit wel/niet", allicht eentje opsnorren en uitgeprint op de deur van de kerk en de Jumbo plakken?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:53 schreef lubje25 het volgende:
Hup, in de boeken, vanavond overhoringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
Een collega stuurde vanmorgen een selfie door vanuit de ambulanceEn sindsdien reageert hij niet op vragen. Zit me niet lekker ondanks dat ik het wel begrijp als hij daarna pas afgevoerd is
Maar mijn concentratie voor mijn studiedag is 0![]()
Lang houdbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag heb ik ook een sleutel laten bijmaken. Net even geprobeerd, valt mijn oog op de tekst 'Made in West-Germany'
Ik heb 12 proefexamens gemaakt en ben voor 4 geslaagd. Dus ik studeer dit weekendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hup, in de boeken, vanavond overhoring![]()
Wel balen van die ster in je ruit
Of ingedikte vleesjusquote:
Studeerze.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 12 proefexamens gemaakt en ben voor 4 geslaagd. Dus ik studeer dit weekend![]()
Jup, morgen word ie volgespoten![]()
![]()
En hopelijk lukt dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |