Die pik ik wel even mee, vond At Action Park goed, al herinner ik me er niet veel meer van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef On het volgende:
Hoorde dat er een nieuwe Shellac aankomt dit jaar.
'we'quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:36 schreef Moody het volgende:
Er is ook gewoon een nieuwe Archive
We krijgen het nog druk mensen.....
Nou ja, nooit van gehoordquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef Moody het volgende:
Doe eens een keer leuk mee ranja
In Archive doet ook een vrouwtje mee, helpt dat?
Ik vroeg me af wanneer die ging beginnen maar volgens mij kon ik dan lang wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook niet jouw ding vrees ik.
Of wel?
Jah, dat heb je veel progrock/triphopquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wanneer die ging beginnen maar volgens mij kon ik dan lang wachten
Luister momenteel naar het slechtste album ooit dus kan even niks beluisteren.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Luister momenteel naar het slechtste album ooit dus kan even niks beluisteren.
Nope dezequote:
Maar waarom slechte albums luisteren als je tijd op aarde al te kort is om alle goede albums te beluisteren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope deze
https://rateyourmusic.com/release/album/pink_guy/pink_guy/
Als het goed is zie je mn review ook, ik maak daar mn eigen versie van een nummer die niet op dit album zou misstaan.
Wilde weten waarom iedereen zo over dit album bezig was, moet kunnen meepraten he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar waarom slechte albums luisteren als je tijd op aarde al te kort is om alle goede albums te beluisteren?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |