Dat ik overal wel op terugkom later.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:12 schreef Tchock het volgende:
Kerft, jij bent zo'n enigma. Dat politieke beleid welke muziek je wel en niet luistert
- Geen artiesten met minder dan één album
- Liever geen artiesten met één album
- Geen artiesten uit bepaalde genres, ongeacht hun muziek
- Geen muziek van artiesten die hoog in je charts staan
- Geen muziek - nieuw of oud - van artiesten die momenteel geen leuke muziek maken.
Mis ik iets?
Boycot ik niet, luister gewoon alleen College Dropout en dan sommige tracks van MBDTF en LR nog, en Otis.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:14 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met de Kanye West boycot gesteld is.
Hoort bij d'r routine, zo komt ze ook aan die gekke dansjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef DO2 het volgende:
St. Vincent ziet er op die foto uit alsof ze een paar weken onder een brug geslapen heeft.
Ik ben St. Vincent ik zie er echt niet uit ohhh hahaha maar dat is omdat het mij, St. Vincent, ook helemaal niets boeit hoe ik er uit zie. Haha. Mode en zoooo. Ja. Hmhm. Ik heet eigenlijk ook gewoon Anne Clark maar zelfs mijn naam boeit me niet zo eigenlijk. Haha. Ja. St. Vincent.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:24 schreef DO2 het volgende:
St. Vincent ziet er op die foto uit alsof ze een paar weken onder een brug geslapen heeft.
St Vincent heet Annie Clarkquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben St. Vincent ik zie er echt niet uit ohhh hahaha maar dat is omdat het mij, St. Vincent, ook helemaal niets boeit hoe ik er uit zie. Haha. Mode en zoooo. Ja. Hmhm. Ik heet eigenlijk ook gewoon Anne Clark maar zelfs mijn naam boeit me niet zo eigenlijk. Haha. Ja. St. Vincent.
Ik las het net, jaloersquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Wisten jullie dat ze getrouwd is met deze dude:
En nee niet Justin Timberlake
Walgelijke post.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Kerftminister het volgende:
Angus & Julia Stone vandeweek geprobeerd maar vond het geen ruk aan, eentonige muziek met chipmunkzang waar Joanna Newsom jaloers op zou zijn.
Norrage, ik houd van je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Norrage het volgende:
Have One On Me is fantastischveel toegankelijker dan Ys ook
Foto's Foto's!quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:35 schreef Tchock het volgende:
Ik moet niet naar de Antlers gaan zitten luisteren als ik toch al niet vrolijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |