Er komt geen vervolg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het fijn
maar zoveel werk
we kunnen beter alles tr'en in het vervolg
Wil weerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook dit weekend, Italian BMT Alpha broodje
Dat antwoord blijf ik je even schuldig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mag je een ban niet bespreken als de gene die verbannen is dat goed vind? Het is dan toch geen geheim ofzo lijkt me?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was ie zn geld kwijt?!Nee. Hij liep de hele nacht al te huilen dat hij wilde eten. Toen was er om 5 uur nog een Subway openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik denk dat Heppie er gelukkiger uitzag dan toen Fera hem verkering vroeg
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, maar jullie zijn zulke sukkels dat jullie naar Fok-it gaan luisteren......quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hadden bij jou kunnen slapen.
Had me stiekem wel een beetje fijn geleken. Lekker zacht en warm en droog en met een nijn.
Geen idee, maar ik pik het dekbed altijd.quote:
heb ze vandaag nog niet gezien of gesprokenquote:
PLZ PLZ DOE MIJ NIKSquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, alles is notewaardig eigenlijk. Als jij elke keer lapo hunt (al mag dat nu) dan note ik dat 2 keer, stuur je een DM, als je dan door gaat stap ik naar de FA's. Dan heb je dus al 5 notes te pakken (3 keer lapo note, 1 keer dm met eventueel nog een note met jouw antwoord oid, en de daadwerkelijke ban).
Stelt dat iets voor?
Nee. Maar het tikt dan wel aan.
En als 2 users op elkaar zitten te schelden kan het ook snel gaan. Soms gooi ik alles in 1 note, soms alles los. Net hoe het uitkomt.
welke?quote:
is goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het fijn
maar zoveel werk
we kunnen beter alles tr'en in het vervolg
Wow wow wow. Ik heb hem niet gevraagd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Hij liep de hele nacht al te huilen dat hij wilde eten. Toen was er om 5 uur nog een Subway open![]()
Nou ik denk dat Heppie er gelukkiger uitzag dan toen Fera hem verkering vroeg
waar spelen ze het opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ze vandaag nog niet gezien of gesproken
dus weet niet wat ze er van vinden
zijn nu al verslaafd denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |