13quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:52 schreef JanCees het volgende:
Hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met alcohol drinken?
Houd je gezicht dicht, eikel. Ik ging de hele nacht door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt degene die liep te janken dat hij langer door moest![]()
Nog nooit een waarschuwings dm gehad. Dus daar weet ik niks van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, iets als een waarschuwings dm komt ook in je notes. Weet je waar notes voor bedoeld zijn?
Goed idee. Ik duik mijn bedje inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Wat doe ik nog wakker man![]()
. Snel shit doen en slapen
.
JE HAD GEEN KEUS.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je gezicht dicht, eikel. Ik ging de hele nacht door.
doen wequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morgen eind van de middag/donderdagochtend?
OKAYYYquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we in vorig topic ook
maar kano zo van
je mag geen ban bespreken dus ook geen banlengte
oh ze bedoelen dat eerste gok ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja voor je eerste breezer misschien.
Maar elke week al drinken vind ik wel erg jong
Vroeger had je zelfs een bantopic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mag je een ban niet bespreken als de gene die verbannen is dat goed vind? Het is dan toch geen geheim ofzo lijkt me?
quote:
wat betekent 2 w dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we in vorig topic ook
maar kano zo van
je mag geen ban bespreken dus ook geen banlengte
IK HAD HET NAAR MIJN ZINquote:
Aartsvijand.quote:
VOORAL IN DE SUBWAY JAquote:
2 wekenquote:
beetje kut gamequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes hebben nieuw spel
watch dogs ofzo
Maar eigenlijk wilde je in bedje liggen met Fera en gewoon slapen.quote:
Om de ondoorzichtigheid en willekeur van de FOK!leiding niet aan ons te tonen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mag je een ban niet bespreken als de gene die verbannen is dat goed vind? Het is dan toch geen geheim ofzo lijkt me?
Laatst 30 cm broodje opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOORAL IN DE SUBWAY JA
nee oke ik hou al op
Was ie zn geld kwijt?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOORAL IN DE SUBWAY JA
nee oke ik hou al op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Pls. In een bed met mij slaap je niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wilde je in bedje liggen met Fera en gewoon slapen.
Hij heeft mij beveelt om te stoppen, dat doe ik nu dus ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 weken
hey ik heb een idee
wil jij ook dat LMI een ban krijgt?
laten we alle posts waarin hij provoceert opzoeken en dan naar kano sturen
wellicht dat hij er iets mee kan.
Ik vind het serieus vreemd. Het is geen wereldgeheim ofzo en al helemaal niet als iemand het netjes heeft gevraagd aan de persoon in de kwestiequote:
Ik ook dit weekend, Italian BMT Alpha broodjequote:
'Slapen' ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wilde je in bedje liggen met Fera en gewoon slapen.
ik vroeg jou niksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heeft mij beveelt om te stoppen, dat doe ik nu dus ook.
Jij gaat weer provoceren lambal.
Dat lijkt me toch bullshit?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
Je mag zelfs niet de groetjes doen van diegene als hij/zij een ban heeft
We hadden bij jou kunnen slapen.quote:
ik vind het fijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 weken
hey ik heb een idee
wil jij ook dat LMI een ban krijgt?
laten we alle posts waarin hij provoceert opzoeken en dan naar kano sturen
wellicht dat hij er iets mee kan.
niet over mijquote:
op GTA IV jaquote:
Ach, alles is notewaardig eigenlijk. Als jij elke keer lapo hunt (al mag dat nu) dan note ik dat 2 keer, stuur je een DM, als je dan door gaat stap ik naar de FA's. Dan heb je dus al 5 notes te pakken (3 keer lapo note, 1 keer dm met eventueel nog een note met jouw antwoord oid, en de daadwerkelijke ban).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit een waarschuwings dm gehad. Dus daar weet ik niks van.
Ik weet waar notes voor bedoeld zijn, maar niettemin leuk om te lezen wat de mods notewaardig vinden.
[..]
Goed idee. Ik duik mijn bedje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |