13quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:52 schreef JanCees het volgende:
Hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met alcohol drinken?
Houd je gezicht dicht, eikel. Ik ging de hele nacht door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt degene die liep te janken dat hij langer door moest![]()
Nog nooit een waarschuwings dm gehad. Dus daar weet ik niks van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, iets als een waarschuwings dm komt ook in je notes. Weet je waar notes voor bedoeld zijn?
Goed idee. Ik duik mijn bedje inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef Crack_ het volgende:
Wat doe ik nog wakker man![]()
. Snel shit doen en slapen
.
JE HAD GEEN KEUS.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je gezicht dicht, eikel. Ik ging de hele nacht door.
doen wequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morgen eind van de middag/donderdagochtend?
OKAYYYquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we in vorig topic ook
maar kano zo van
je mag geen ban bespreken dus ook geen banlengte
oh ze bedoelen dat eerste gok ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja voor je eerste breezer misschien.
Maar elke week al drinken vind ik wel erg jong
Vroeger had je zelfs een bantopic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mag je een ban niet bespreken als de gene die verbannen is dat goed vind? Het is dan toch geen geheim ofzo lijkt me?
quote:
wat betekent 2 w dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we in vorig topic ook
maar kano zo van