Ga je nou een beetje hypocriet zitten doen ouwe pik?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je haalt een paar mensen door elkaar Sjakie. Ik post nooit video's.
Nee, ik lach gewoon graag om mijn eigen grappen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Oh.... je bedoelt dat je citeert en dat het niet je eigen geintje was?
Dan is het wel grappig ja. En vooral heel erg dom
Nederland is een smakeloos landje zoals jij weet opperkleurder, niet iedereen kan goede humor op waarde schatten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik lach gewoon graag om mijn eigen grappen.
Ah okeequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik lach gewoon graag om mijn eigen grappen.
Dat is een waarheid als een koe. Gelukkig zijn er nog heren van smaeck zoals jij. Als ik mijn humor moet aanpassen aan het niveau van Lkw loop ik de hele dag in mijn blote kont.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos landje zoals jij weet opperkleurder, niet iedereen kan goede humor op waarde schatten.
Zo is dat, en nou vind ik je best een aardige jongen, maar ik hoef jou niet in je blote reet te zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe. Gelukkig zijn er nog heren van smaeck zoals jij. Als ik mijn humor moet aanpassen aan het niveau van Lkw loop ik de hele dag in mijn blote kont.
Buiten dat is het er nu ook geen weer voor, voor je het weet heb je een blaasontsteking te pakken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo is dat, en nou vind ik je best een aardige jongen, maar ik hoe jou niet in je blote reet te zien.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op woensdag 28-05-2014 om 12:27:23Johan Derksen noemt Islam een "sekte". Tot voor kort achter Derksen geen PVV stemmer gezocht. Jammer. reageer retweet
volgens mij noemt JD ieder geloof een sekte dus hij maakt geen onderscheid daarinquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op woensdag 28-05-2014 om 12:27:23Johan Derksen noemt Islam een "sekte". Tot voor kort achter Derksen geen PVV stemmer gezocht. Jammer. reageer retweet
Mwah, ik had liever Sjakie als gast gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond Hansie, dit zal Lkw wel moeten aanspreken.
Natrappen. Achterbaks ventje, die Arnoud.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
....quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Eng mannetje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
....
Hij loopt met zijn domheid te koop, ongelooflijk.
De weg was hij anders al een lange tijd kwijt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Waylon kwijt was.
Ja, lekker op kosten van een sjeik naar het Midden Oosten op vakantie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef MrSweets het volgende:
wow die Arnoud van Doorn.. ik geloof er he-le-maal niets van.
Ik denk eerder dat die dacht dacht van weetje wat bij de PVV dit wordt niets, ik bekeer me gewoon voor publiciteit etc etc + geen bedreigingen meer etc.
Of ben ik de enige ?
Ja precies, donaties harken etc etc. Oh kijk mij ik ben bekeerd islam is tof! yeaaa right...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lekker op kosten van een sjeik naar het Midden Oosten op vakantie.
Ik weet het niet, ik denk wel dat hij heel erg op zoek is naar autoriteit en gemakkelijk te beïnvloeden is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef MrSweets het volgende:
wow die Arnoud van Doorn.. ik geloof er he-le-maal niets van.
Ik denk eerder dat die dacht dacht van weetje wat bij de PVV dit wordt niets, ik bekeer me gewoon voor publiciteit etc etc + geen bedreigingen meer etc.
Of ben ik de enige ?
Wie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef Specularium het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Waylon kwijt was.
Vast een SBS6-meningquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De advocaat van Frank R., uit Cuijk afkomstig (Frank R., niet de advocaat), is ook te gast. Ik denk dat Hansie wel een mening over hem heeft, vergelijkbaar met Hansies mening over Benno L.
PVV stemmers hadden tot voor kort ook geen islamiet achter Arnoud v Doorn gezocht. Jammer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vent spoort niet. Hij is het contact met de werkelijkheid een beetje kwijt. En hij worstelt overduidelijk met zijn eigen identiteit. Eerder noemde hij zichzelf "liberaal", toen werd hij ineens moslim. Alles om maar aandacht te krijgen. Ik zei het al eerder, ik herhaal het nog eens: voer voor psychologen, lesstof op de opleiding psychologie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent al lekker op dreef, dat beloofd wat voor de rest van de avond.quote:
Ik heb Cidade de Deus gezien. Het is daar geen pretje!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef alors het volgende:
Die voetbalreclame die de favela's van Brazilië als een paradijs voorstelt
Het is dat ik weet dat je het meent, anders had ik je voor sarcast uitgemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent al lekker op dreef, dat beloofd wat voor de rest van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |