Nee, dat vind ik niet en heb ik ook nergens gezegd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar goed, als jij het geciviliseerd vindt om elkaar voor rotte vis uit te maken..
Euh, jawel. In chronologische volgorde:quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
Zij zijn niet begonnen met ons te schofferen.
Je vergeet het een en ander bij die chronologische volgorde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, jawel. In chronologische volgorde:
1. Nederland deed niks.
2. SA heeft sancties opgelegd die Nederlandse bedrijven miljarden kosten.
SA begon.
Eigenlijk moet er als allereerste staan dat ik een Snickers kocht, in mijn zak deed en daar per ongeluk liet smelten waarna ik mijn nieuwe broek in de was moest doen en hiervan een berichtje op Twitter plaatste.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Je vergeet het een en ander bij die chronologische volgorde.
1. Wilders drukt en lanceert zijn sticker.
2. De Nederlandse regering distantieert zich van die actie.
3. SA deed niks (nog enig ander islamitisch land)
4. Wilders stuurt sticker in envelop van Tweede Kamer naar ambassade SA in Den Haag (bron: novum/FP)
5. SA SA heeft sancties opgelegd die Nederlandse bedrijven miljarden kosten.
En over punt 4 kan je dan lekker gaan speculeren of die dat net op tijd voor de EU-verkiezingen heeft gedaan om een reactie uit te lokken die hem (and the likes) stemmen opleveren.
Flauw zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er als allereerste staan dat ik een Snickers kocht, in mijn zak deed en daar per ongeluk liet smelten waarna ik mijn nieuwe broek in de was moest doen en hiervan een berichtje op Twitter plaatste.
4 zal wellicht in December gebeurd zijn, het heeft even geduurd voordat de vonk een vlam werd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
4. Wilders stuurt sticker in envelop van Tweede Kamer naar ambassade SA in Den Haag (bron: novum/FP)
5. SA heeft sancties opgelegd die Nederlandse bedrijven miljarden kosten.
En over punt 4 kan je dan lekker gaan speculeren of die dat net op tijd voor de EU-verkiezingen heeft gedaan om een reactie uit te lokken die hem (and the likes) stemmen opleveren.
Ja en wellicht eind april of zo, omdat de reactie vanaf islamitische kant tot op dat moment nogal teleurstellend was ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
4 zal wellicht in December gebeurd zijn, het heeft even geduurd voordat de vonk een vlam werd.
Maar ik hoop toch dat we niet gaan buigen en dat Timmermans lekker weg blijft daar.
Wie zal gesproken hebben met de Saudische ambassadeur om even een vuurtje te stoken en zodoende de PVV de wind uit de zeilen te nemen?quote:16 Mei
De beslissing zou zijn genomen op basis van een rapport van de Saudische ambassadeur in Nederland. Die zou naar huis hebben geschreven dat PVV-leider Geert Wilders zich vijandig opstelt jegens de islam en Saudi-Arabië.
Ik zie toch eerst graag een bronquote:Ja en wellicht eind april of zo, omdat de reactie vanaf islamitische kant tot op dat moment nogal teleurstellend was ..
Oh nee toch... TOT OP HET BOT!!!~11!!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
omdat een Nederlandse politicus het land tot op het bot heeft beledigd.
http://www.saudigazette.c(...)entid=20140529206689quote:Is the Dutch apology enough?
LOCAL VIEWPOINT
Last updated: Wednesday, May 28, 2014 6:50 PM
Ibrahim Badawood
Al-Madinah
MEMBERS of the VNO-NCW (Federation of Netherlands Industry and Employers) have officially apologized for the hostile campaign launched by a Dutch party leader and parliament member against Islam and Saudi Arabia.
The VON-NCW is the largest association of businessmen in Holland. It comprises more than 160 establishments representing about 115,000 companies and establishments covering most economic sectors. The federation represents about 80 percent of the medium and small trade and economic firms in the country.
The members regretted the provocative statements against Islam by an opposition parliament member and said they totally reject his abhorrent utterances. They said the entire Dutch business society was completely against these insulting statements.
Geert Wilders, leader of the Dutch Freedom Party, is an extreme rightist. He has launched a campaign against Islam. He asked for banning the entry of copies of the Holy Qur'an and Muslim immigrants to the country. He also criticized Saudi Arabia, which is the cradle of Islam and the custodian of Islam's two holiest shrines.
In retaliation to the provocative statements, a royal decree was issued banning all Dutch companies from implementing projects in the Kingdom in the future. The decree also stopped exchange visits involving trade delegations from the two countries.
The Kingdom's solid attitude in defense of Islam made the supreme director of political affairs in Holland come quickly to the Kingdom in order to clear things up. It was also announced that the Dutch foreign minister would soon visit the Kingdom for the same reason.
Saudi Arabia's firm stance against the actions of Wilders should be an established strategy against anyone who may dare to attack Islam or the Kingdom regardless of the quick Dutch moves to set things right that were prompted by their trade and economic interests and the size of the trade volume between the two countries.
Tolerance and forgiveness are good traits except when it comes to attacking Islam or Muslims. When this happens, apologies will not be enough.
A price for such deplorable actions should be paid. The price should be proportional to the harm the Dutch and other extremists have inflicted on Islam and Saudi Arabia.
Zelf is S-A natuurlijk wel heel tolerant naar alle godsdiensten. De hypocrisie is om te janken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:19 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
http://www.saudigazette.c(...)entid=20140529206689
x 1000 Laat ze het lekker uitzoeken in die middeleeuwse zandbak. Geen enkele zelfreflectie en 100% zelfmedelijden en slachtofferrol.
Nou en. Zaken zijn zaken. We moeten alles zeggen zodat de dukaten blijven stromen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zelf is S-A natuurlijk wel heel tolerant naar alle godsdiensten. De hypocrisie is om te janken.
"Nou en" is jouw stopwoordje zodra het over islam/moslims gaat merk ik...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:36 schreef waht het volgende:
[..]
Nou en. Zaken zijn zaken. We moeten alles zeggen zodat de dukaten blijven stromen.
Tsja, het boeit mij verder ook niet wat Wilders heeft gedaan. Alleen een beetje jammer dat Nederlandse bedrijven kapitalen mislopen door dit geintje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 06:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh nee toch... TOT OP HET BOT!!!~11!!!!![]()
![]()
WAAROM DOEN WE DAT TOCH!!! WAAAROM!!!! AL DIE WOORDEN!!! AL DIE LUCHTVIBRATIES DIE ANDEREN NIET AAN STAAN!!!! WE MAKEN MENSEN KAPOT!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waht is een dhimmi.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
"Nou en" is jouw stopwoordje zodra het over islam/moslims gaat merk ik...
Daarom ben ik ook voorstander van geen handelsboycots tegen Rusland en Iran. Exporteren, exporteren en exporteren die hap. Handelsvrienden maken en geen vijanden creeeren. Go with the flow.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:36 schreef waht het volgende:
[..]
Nou en. Zaken zijn zaken. We moeten alles zeggen zodat de dukaten blijven stromen.
Iran mag weer machtig worden als de olieproductie slinkt. Kunnen ze mooi knokken met Rusland.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van geen handelsboycots tegen Rusland en Iran. Exporteren, exporteren en exporteren die hap. Handelsvrienden maken en geen vijanden creeeren. Go with the flow.
Iran mag van mij nu al van een vierderangsmachtje naar een derderangsmachtje promoveren. Dat is meer ten nadele van Israel maar niet zozeer ten nadele van Nederland.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Iran mag weer machtig worden als de olieproductie slinkt. Kunnen ze mooi knokken met Rusland.
Lekker generaliseren. Ik ben nog nooit een extremist genoemd.quote:
Dit stuitende zinnetje spreekt toch wel boekdelen.quote:Tolerance and forgiveness are good traits except when it comes to attacking Islam or Muslims. When this happens, apologies will not be enough.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef moussie het volgende:
[..]
5. SA heeft sancties opgelegd die Nederlandse bedrijven miljarden kosten.
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef tofastTG het volgende:
En ik altijd maar denken dat de gemiddelde PVV'er niets moest hebben van het verbeteren van de situatie in andere landen.
En dat Nederland er alleen maar moet zijn voor Nederlanders.
Nu het "jullie" goed uit komt maken die paar miljard aan handel niets uit, en is het niet erg dat SA geen handel met ons drijft...
Ik heem tenminste aan dat jullie ook begrijpen dat wel handelen met SA het beste is voor iedere Nederlander.
;')
Ik vind het treurig dat ik nog ga meemaken dat die tolerante moslims elkaar gaan afslachten zodra het oliegeld ze niet meer kan omkopen over enkele decennia. Ik hoop wel dat wij tegen die tijd een andere energiebron hebben gevonden, want anders kan ik er niet op mijn toekomstige breedbeeld tv naar kijken. Middeleeuwse mensen die teveel gefokt hebben en vervolgens zonder water komen te zitten zorgen altijd voor spektakel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit stuitende zinnetje spreekt toch wel boekdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |