Wat is dat? Tourcoach?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Kut, ik zie nu dat ik Kelderman heb verwijderd uit mn Tourcoach
Bonus secondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat had ik al door, maar wat houdt dat in?![]()
O ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Quintana ook <25 is
Nee, ook extra zelfvertrouwen gewonnen, hij weet nu dat hij dit kan. Kan volgende ritten beinvloedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef heywoodu het volgende:
En uiteindelijk is het enige wat er voor Kelderman gebeurt dat ie een plekje zakt
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Salina het volgende:
Kelder 4e en zakt 2 plaatsen.
Maar hij laat zien bij de allerbesten te horen bergop!
Blijft Hesjedal net voor denk ik, zakt één plaats dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Salina het volgende:
Kelder 4e en zakt 2 plaatsen.
Maar hij laat zien bij de allerbesten te horen bergop!
Het wiel is rond, het is man tegen man, en als hij het afdwingt dwingt hij het af.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.
OK, ik dacht Rolland en Quintana.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.
Na zondag 9 minutenquote:
Gelukkig morgen een overgangsetappe, kunnen we donderdag en vrijdag allemaal het broekje uitdoen voor Nairo. Ik geef je op een briefje, in de klim tijdrit weer anderhalve minuut erbij.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig morgen een overgangsetappe, kunnen we donderdag en vrijdag allemaal het broekje uitdoen voor Nairo. Ik geef je op een briefje, in de klim tijdrit weer anderhalve minuut erbij.
Ben je al bang?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Buren valt weg en schuift door naar morgen![]()
![]()
Zeker als ie tijdens de klimtijdrit een slechte dag heeft. Die zal veel bepalenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook Uran is nog te pakken voor die mannen erachter.
Dat zit er nu wel dik in. 1e Plek is we en nu gaat iedereen voor de extra seconden voor de podiumplaats.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nummer 3 tot en met 9 binnen de minuut.
Nu maar hopen dat ze de komende dagen niet naar elkaar gaan kijken en niks durven.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Als dit de toon zet voor de Giro gaat het niet echt het kijken waard zijn....
Quintana mag gewoon lekker in alle rust naar boven fietsen, hoeft niet eens keihard te knallen.
Er achter gebeurt helemaal niets, ja Wilko op het eind lol... Nou dat schiet op zeg.
Typisch modern wielrennen ritje. Beetje rustig rijden. Op allerlaatste moment nog iets doen.
Totaal geen spektakel tot op de laatste 15 minuten vd finish....
Welkom bij het wielrennen van de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu maar hopen dat ze de komende dagen niet naar elkaar gaan kijken en niks durven.
Conte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Quintana mag gewoon lekker in alle rust naar boven fietsen, hoeft niet eens keihard te knallen.
....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Er achter gebeurt helemaal niets, ja Wilko op het eind lol... Nou dat schiet op zeg.
Typisch modern wielrennen ritje. Beetje rustig rijden. Op allerlaatste moment nog iets doen.
Als hij rijdt zoals vandaag dan gaat dat niet veel wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef Aguero het volgende:
Wilco gaat winnen op de Zoncolan en op het podium eindigen.
Nog gefeliciteerd met het kampioenschap van Ajax trouwens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welkom bij het wielrennen van de afgelopen tijd.
Goeie analysequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij stond je tv uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Haha, wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als hij rijdt zoals vandaag dan gaat dat niet veel worden
Noem 1 ding wat er niet aan klopt?quote:
Hoezo?quote:
Viel juist wel mee, had verwacht dat ie de laatste km nog overvleugeld zou worden maar hield prima stand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Mykonos het volgende:
Ik vrees juist voor Kelderman op de Zoncolan. Je zag nu dat een groot stuk van zijn voorsprong verdween op het steile stuk aan het eind. Mannen als Pozzovivo en Aru gaan daar Kelderman echt wel voorblijven.
Net wat te steil voor Wilco.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil wel even iedereen waarschuwen dat we niet direct op een podium voor Wilco hoeven te rekenen. Grappa en Zoncolan lijken mij niet echt zijn ding.
Op een lekker lopend stukje van paar procenten voorsprong pakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Aguero het volgende:
Haha, wat?
Wegrijden van al z'n concurrenten, wat een prutser.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Mykonos het volgende:
Ik vrees juist voor Kelderman op de Zoncolan. Je zag nu dat een groot stuk van zijn voorsprong verdween op het steile stuk aan het eind. Mannen als Pozzovivo en Aru gaan daar Kelderman echt wel voorblijven.
inderdaad.. wat een prutsers in de roze trui groep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem 1 ding wat er niet aan klopt?
[..]
Hoezo?
Ik zag een Quintana met Rolland en Hesjedal wat omhoog rijden. Gewoon op tempo omhoog.
En in de groep van de trui gebeurde pas op het eind wat.
Waarheid is hardquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar weer weg hier. Als Bianconeri post, weet je dat je snel weg moet zijn.
Dat zeg ik niet.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef Drebbelman het volgende:
inderdaad.. wat een prutsers in de roze trui groep.
Noem 1 ding van wat ik zei wat niet klopt???quote:
Volgende keer niet meer kijken dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem 1 ding van wat ik zei wat niet klopt???
Het enige wat er kan zijn is meningsverschil. Jullie vinden dat afwachtende tot laatste moment leuk, ik niet.
Je klopt gewoon helemaal niet. Geeft niet, zijn pillen voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het enige wat er kan zijn is meningsverschil. Jullie vinden dat afwachtende tot laatste moment leuk, ik niet.
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.....
Ik zeg alleen dat er geen reet gebeurde.
Want Quintana reed niet op tempo omhoog?quote:
En toch kan meneertje huil geen enkel vb geven van wat niet klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:45 schreef Pedroso het volgende:
Je klopt gewoon helemaal niet. Geeft niet, zijn pillen voor.
Als het altijd gaat zoals vandaag dan mis je niets als je 15 min voor het eind pas inschakelt.quote:
Op papier wel. In de praktijk lijkt het me tussen Majka, Aru, Pozzovivo en Rolland te gaan. Evans en Uran zakken er toch wel hard doorheen nu. Kelderman gun ik het van harte, maar die moet te veel man voorbij ben ik bang.quote:
Daar gaat het niet om.quote:
Maar het staat wel mooi zo, klassement op dit moment.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:47 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Op papier wel. In de praktijk lijkt het me tussen Majka, Aru, Pozzovivo en Rolland te gaan. Evans en Uran zakken er toch wel hard doorheen nu. Kelderman gun ik het van harte, maar die moet te veel man voorbij ben ik bang.
ze hadden wel even 2 sneeuw bergen opgefiets he.... in de regen/sneeuw...... ik weet niet hoeveelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Dat is al jaren zo, dat ben ik met je eens.quote:Als het altijd gaat zoals vandaag dan mis je niets als je 15 min voor het eind pas inschakelt.
Daar gaat het dus wel om. Quintana is gewoon veel beter dan de rest, de anderen konden en wilden niet eerder. Dat is wielrennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Iedereen loopt op mij te haten terwijl ik gewoon de waarheid zeg.
Quintana reed met tempo gewoon omhoog. En in de groep gebeurde er totaal niets tot laatste moment.
Dat is alles wat ik zeg, is gewoon zo. Dus wat een haat....
Bravo Maxime!quote:
Ik heb net een inhoudelijke vraag voor je, en dan zeg je, 'daar gaat het niet om.'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef bianconeri het volgende:
Als jullie willen haten geef dan een reden...
Wat klopt er niet aan wat ik zeg?
Ipv al dat persoonlijke gejank hierBeetje op de man spelen en niets inhoudelijks zeggen.
Maar wat klopt er dan niet aan wat ik zeg?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:48 schreef vaarsuvius het volgende:
ze hadden wel even 2 sneeuw bergen opgefiets he.... in de regen/sneeuw...... ik weet niet hoeveel
zin jij dan nog hebt om aan te vallen.
Dat is al jaren zo, dat ben ik met je eens.
Nogmaals:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Daar gaat het dus wel om. Quintana is gewoon veel beter dan de rest, de anderen konden en wilden niet eerder. Dat is wielrennen.
Ik heb ervoor niets gezegdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef DeeBee het volgende:
Haha, na deze etappe hier je gelijk komen halen dat het maar een matig dagje was en we niet hadden hoeven kijken.
GENOT.
Ik zeg toch niet dat het niet klopt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar wat klopt er dan niet aan wat ik zeg?
Ik heb alleen gezegd dat Quintana gewoon op tempo omhoog fietste en dat er in de groep daar achter helemaal niets gebeurde tot op laatste moment.
Wat klopt daar niet aan? Wrm loopt elk te haten en te zeggen dat ik onzin verkoop?
En idd dat is al jaren zo. Echt ontzettend jammer want zat altijd vast aan de tv bij de giro en tour du france. Maar je weet toch dat er niets zal gebeuren.
Nee...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb net een inhoudelijke vraag voor je, en dan zeg je, 'daar gaat het niet om.'
Dat is waar, maar dan zeggen dat het niks aan is etc etc, is natuurlijk ridicuul als je de geschiedenis van de etappe niet kent en niet weet hoe goed Quintana is t.o.v. de rest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals:
WAT klopte er dan NIET aan wat ik zei?
Wrm loopt iedereen te janken dat wat ik zei niet klopt?
Ik heb het totaal niet gehad over de reden waarom er niets gebeurde en blah blah.
Ik zeg alleen dat hij op tempo omhoog fietste en de rest niets deed daarachter.
Dat is gewoon de waarheid. Ik heb het niet over de achterliggende zaken.
Wat is de tijdslimiet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marc Goos als 29e binnen, na 23 minuten.!
De helft gaat buiten tijd zijn.
sommigen stapten even af om kleding aan te trekken, eten aan te pakken.. ploeg van quitana ging vol door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Zhero het volgende:
Zo laatste 5km nog kunnen zien gelukkig. Wat is er gebeurd in de afdaling van de Stelvio dat Quintana daar ineens zoveel voorsprong pakt? Had alleen gelezen dat er een neutralisatie plaatsvond maar vanaf dat moment kon ik het helaas niet meer volgen.
Scroll up...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zeg toch niet dat het niet klopt?
En kijk dan niet meer. Of doe zoals velen, zet een stream aan en doe wat anders ondertussen, werken, gamen, mailen ofzo op de pc...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want Quintana reed niet op tempo omhoog?
Of gebeurde er volgens jou op de klim heel veel in de groep van het roze?
Ik denk dat jij blind bent.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Quintana reed met tempo gewoon omhoog. En in de groep gebeurde er totaal niets tot laatste moment.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat Quintana gewoon op tempo omhoog fietste en dat er in de groep daar achter helemaal niets gebeurde tot op laatste moment.
Wat klopt daar niet aan? Wrm loopt elk te haten en te zeggen dat ik onzin verkoop?
En idd dat is al jaren zo. Echt ontzettend jammer want zat altijd vast aan de tv bij de giro en tour du france. Maar je weet toch dat er niets zal gebeuren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals:
Ik heb het totaal niet gehad over de reden waarom er niets gebeurde en blah blah.
[..]
Ik heb ervoor niets gezegd![]()
Ik zeg na afloop alleen dat 1 gewoon tempo reed en de rest niets deed tot op het eind.
Truth is hard
quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
Je punt is duidelijk, Quintana reed op tempo omhoog, klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?
Ik zag een Quintana met Rolland en Hesjedal wat omhoog rijden. Gewoon op tempo omhoog.
Rest deed gewoon niets meer en Quintana reed door. Easy as that.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Zhero het volgende:
Zo laatste 5km nog kunnen zien gelukkig. Wat is er gebeurd in de afdaling van de Stelvio dat Quintana daar ineens zoveel voorsprong pakt? Had alleen gelezen dat er een neutralisatie plaatsvond maar vanaf dat moment kon ik het helaas niet meer volgen.
Te weten dat Quintana deze etappe sterkste was zal me worst wezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat is waar, maar dan zeggen dat het niks aan is etc etc, is natuurlijk ridicuul als je de geschiedenis van de etappe niet kent en niet weet hoe goed Quintana is t.o.v. de rest.
Wat snap je niet aan: de rest kon niet beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rest deed gewoon niets meer en Quintana reed door. Easy as that.
Uhm nou nee niet echt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:56 schreef Blik het volgende:
Vanavond laatste 10km maar even terugkijken, heb wat moois gemist
mensen vinden het niet leuk als je hun feestje loopt te verzieken met negatief commentaar. Mag natuurlijk, vrijheid van meningsuiting, maar je moet niet raar gaan kijken als je dan dit soort reacties over je heen krijgt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Scroll up...
Er zijn heelveel die liepen te haten en riepen wat een onzin etc etc.
Ik zat te eten en keken wielrennen. Heb laatste uur gezien.
Normaal gesproken kijk ik ook niet volledig meer vanwege dit typische saaie wielrennen (pas op het eind wordt het interessant).
Zucht lezen is lastig he!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef Mykonos het volgende:
Wat snap je niet aan: de rest kon niet beter?
Ik scheld ten minste niet en ik vertel geen leugens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we die randdebiel gewoon niet negeren ?
Dit. Snap het niet dat men er überhaupt nog op ingaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen we die randdebiel gewoon niet negeren ?
Ik wil hem graag proberen met argumenten te pakken, maar dat lukt nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Snap het niet dat men er überhaupt nog op ingaat.
Ik heb tot 15 km helemaal gezien. Dus dan wil ik de laatste km ook zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm nou nee niet echt.
Quintana bleef gewoon 1 streef door op kop rijden.
Wilko op laag percentage (voor hun dan) even aanvallen. Verder zag je weinig
Realisme is alleen maar goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
mensen vinden het niet leuk als je hun feestje loopt te verzieken met negatief commentaar. Mag natuurlijk, vrijheid van meningsuiting, maar je moet niet raar gaan kijken als je dan dit soort reacties over je heen krijgt.
Je kunt ook gewoon niks posten en in een ander topic, algemeen wielren topic de discussie openen over het wielrennen dat in jouw ogen een saaie boel geworden is. Dan krijg je andere reacties dan 5 minuten na de finish van de koninginne etappe van de giro
Ja, Pirazzi als 38e binnen na een half uur.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:01 schreef Jason22 het volgende:
Nog een kwartier en 38 man binnen ondertussen.
Iets meer als 45 minuten. (45.12 als ik zo snel goed gerekend heb, waarbij het afvragen is of de organisatie eventueel clement gaat zijn)quote:
Sommige mensen kunnen de waarheid echt niet aan, triest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef Pino112 het volgende:
Dit. Snap het niet dat men er überhaupt nog op ingaat.
Nog leugens vertellen ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil hem graag proberen met argumenten te pakken, maar dat lukt niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welkom bij het wielrennen van de afgelopen tijd.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als hij rijdt zoals vandaag dan gaat dat niet veel worden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef bianconeri het volgende:
Gaan ze nog huilen op wat ik zeg ook![]()
Kan ik er wat aan doen dat jullie dat afwacht wielrennen allemaal zooo tof vinden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op een lekker lopend stukje van paar procenten voorsprong pakken.
Dat net zo hard weer verliezen in de laatste km als het zwaarder wordt.
Als het echt bergop gaat dan zijn er veel beteren.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.....
Ik zeg alleen dat er geen reet gebeurde.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Want Quintana reed niet op tempo omhoog?
Of gebeurde er volgens jou op de klim heel veel in de groep van het roze?
Ik denk dat jij blind bent.
[..]
En toch kan meneertje huil geen enkel vb geven van wat niet klopt.
Vreemd hmm
[..]
Als het altijd gaat zoals vandaag dan mis je niets als je 15 min voor het eind pas inschakelt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef bianconeri het volgende:
Als jullie willen haten geef dan een reden...
Wat klopt er niet aan wat ik zeg?
Ipv al dat persoonlijke gejank hierBeetje op de man spelen en niets inhoudelijks zeggen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals:
[..]
Ik heb ervoor niets gezegd![]()
Ik zeg na afloop alleen dat 1 gewoon tempo reed en de rest niets deed tot op het eind.
Truth is hard
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Scroll up...
Er zijn heelveel die liepen te haten en riepen wat een onzin etc etc.
Ik zat te eten en keken wielrennen. Heb laatste uur gezien.
Normaal gesproken kijk ik ook niet volledig meer vanwege dit typische saaie wielrennen (pas op het eind wordt het interessant).
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Rest deed gewoon niets meer en Quintana reed door. Easy as that.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Te weten dat Quintana deze etappe sterkste was zal me worst wezen.
Ik ben geen fan van wie dan ook daar, ik wil gewoon mooi wielrennen zien.
Het is niets aan in de zin van kijken. 1 man reed tempo omhoog. Rest reed er maar wat achteraan en deden niets. Tja totaal geen spanning, uren hetzelfde beeld.
Wat er verder is en was boeit dan niet zo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm nou nee niet echt.
Quintana bleef gewoon 1 streef door op kop rijden.
Wilko op laag percentage (voor hun dan) even aanvallen. Verder zag je weinig
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht lezen is lastig he!
Ik zeg toch nergens dat de rest veel beter kon en dergelijke?
Ik zeg alleen dat er achter in de groep totaal niets gebeurde.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik scheld ten minste niet en ik vertel geen leugens.
Als je wilt janken en haten vertel dan ten minste waarom, een reden.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Realisme is alleen maar goed.
Al dat nep gedoe alsof er zoveel gebeurde. Ik gaf alleen overzicht vd etappe. Nou jammer dan dat de waarheid te hard is voor sommigen die alleen kunnen janken.
Er gebeurde gewoon weinig en dat vind ik erg jammer. Is al veel te veel voorgekomen de laatste jaren. Te voorspelbaar allemaal.
Ik geef je niet geheel ongelijk (hoewel ik geweldig genoten heb van deze zware, chaotische, spannende rit). Het probleem is meer dat je nu al 7 pagina's hetzelfde roept en het volledige topic kaapt. Laat het rusten, open een apart topic. Maar geef hier ook ruimte voor andere gesprekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Al dat nep gedoe alsof er zoveel gebeurde. Ik gaf alleen overzicht vd etappe. Nou jammer dan dat de waarheid te hard is voor sommigen die alleen kunnen janken.
Er gebeurde gewoon weinig en dat vind ik erg jammer. Is al veel te veel voorgekomen de laatste jaren. Te voorspelbaar allemaal.
Als je nu ook eens deze kritische denkhouding zou aanhouden in F&L dan komt het ooit nog helemaal goed met je.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
na dit soort etappes niet erg strengquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Aguero het volgende:
Hoe streng zijn ze in de Giro met tijdslimieten en grote groepen?
Wie heeft een ploeg nodig als je Marc Goos hebt?quote:
Oke kijk dat is al veel eerlijkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:02 schreef uithangbord het volgende:
Ik geef je niet geheel ongelijk (hoewel ik geweldig genoten heb van deze zware, chaotische, spannende rit). Het probleem is meer dat je nu al 7 pagina's hetzelfde roept en het volledige topic kaapt. Laat het rusten, open een apart topic. Maar geef hier ook ruimte voor andere gesprekken.
Daar heb je ook een punt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie heeft een ploeg nodig als je Marc Goos hebt?
Kan je net zo goed tijdslimieten opheffen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
na dit soort etappes niet erg streng
Jeeeej ga jij nu ook al liegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef vaarsuvius het volgende:
Als je nu ook eens deze kritische denkhouding zou aanhouden in F&L dan komt het ooit nog helemaal goed met je.....
Normaal gesproken hebben ze er geen moeite mee om een stuk of 30 renners er uit te gooien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Aguero het volgende:
Hoe streng zijn ze in de Giro met tijdslimieten en grote groepen?
Mooi, zijn we het eens. Zit in de trein, dus voor degenen met beeld, gaan er erg veel buiten de tijd binnenkomen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oke kijk dat is al veel eerlijker![]()
Daarom heb ik al gezegd: Prima als jullie dat fantastisch vinden! Maar ik mag gewoon zeggen hoe het verloop vd koers was, en dat ik het jammer vindt dat het koersen zo verloopt tegenwoordig.
Ik zei het alleen nog een aantal keer omdat mensen gingen liegen over mij, zeggen dat ik leugens vertel en dat ze me uitschelden.
Dat je qua gevoel niet met mij eens bent prima, maar gedraag je eens als een normaal mensen en niet als een tokkie....
Maar wss zijn degenen die zo op mij reageerden 10 jaar en onopgevoedt.
Hef jezelf gewoon op. Ga anoniem leven in een krot hoog in de bergen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jeeeej ga jij nu ook al liegen![]()
Zoals allang duidelijk gemaakt ben ik juist iemand die kritisch is.
Ik heb gewoon een realistische kijk er op, jammer dat mensen dan zich als tokkies moeten gedragen.
Spaanse rustdagen zijn berucht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zogenaamde zwakke ploeg van Movistar blijkt nu toch wel de sterkste ploeg. 7 renners binnen, andere ploegen maximaal 5.
En nou ga jij ineens op de feiten zitten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan je net zo goed tijdslimieten opheffen.
Precies....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef uithangbord het volgende:
Mooi, zijn we het eens. Zit in de trein, dus voor degenen met beeld, gaan er erg veel buiten de tijd binnenkomen?
Awwhhh zielepietje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hef jezelf gewoon op. Ga anoniem leven in een krot hoog in de bergen.
Lijkt me best leuk voor een keerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef bianconeri het volgende:
Dat je niet na hele zware rit velen weg stuurt.
Aldus iemand die beweert dat de etappe saai was en gefrustreerd loopt te janken dat een grote groep het niet met hem eens is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Awwhhh zielepietje.
Kan je de feiten niet aan?
Wat had ie dan moeten doen? Intervaltraining?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat Quintana gewoon op tempo omhoog fietste
Iedereen is het met mij eens op het feitelijke deel. Dat 1 man op tempo reed en de rest niets deed (omdat ze niet konden zeer wss).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben het in zoverre eens met bianconeri: het echte sleutelmoment (dat Quintana wegreed uit de groep-Uran) gebeurde buiten het beeld.
Aldus een huilebalk die de feiten niet aan kan samen met andere tokkies....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Aldus iemand die beweert dat de etappe saai was en gefrustreerd loopt te janken dat een grote groep het niet met hem eens is.
Ik zeg niet dat het veel anders kon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Zelva het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? Intervaltraining?
Alleen al het feit dat hij niks anders kon dan op tempo omhoog fietsen, geeft al aan dat er meer gebeurd is dan in de laatste vijftien minuten te zien is geweest.
Blijf maar schreeuwen dat we tokkies zijn. Dat maakt jezelf nog geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Aldus een huilebalk die de feiten niet aan kan samen met andere tokkies....
De etappe vond ik saai ja! 1 man reed op tempo en de rest erachter deed niets en konden wss niets.
Sorry hoor dat ik dat saai vindt.
Eens. Maar Spanjaarden worden vaak beter in de laatste week.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zogenaamde zwakke ploeg van Movistar blijkt nu toch wel de sterkste ploeg. 7 renners binnen, andere ploegen maximaal 5.
Dat is leuk, wil je het daar dan verder bij laten voortaan en niet dit hele topic onderkotsen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel anders kon.
Ik zeg alleen dat ik deze maniers van koersverloop niets aan vindt. Er gebeurde niets, was geen spanning.
twitter:TeamBelkin twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 17:32:25#Giro - @W1lcokelderman finishes fourth at 3'3o of Quintana after an epic day of racing! Well done, Wilco, well done! reageer retweet
Afvalraces, waar iedereen op het tandvlees boven komt, in groepjes van het liefst één persoon, zijn juist het mooiste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel anders kon.
Ik zeg alleen dat ik deze maniers van koersverloop niets aan vindt. Er gebeurde niets, was geen spanning.
Het was ook saai en het deelnemersveld is matigjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:10 schreef bianconeri het volgende:
De etappe vond ik saai ja! 1 man reed op tempo en de rest erachter deed niets en konden wss niets.
Sorry hoor dat ik dat saai vindt.
Klasse!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 17:32:25#Giro - @W1lcokelderman finishes fourth at 3'3o of Quintana after an epic day of racing! Well done, Wilco, well done! reageer retweet
Vol met uitgeputte sprinters die morgen zo graag de laatste keer willen gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou wel eens beelden willen zien van de bus die in de vallei kop over kop over kop fietst, lijkt me een mooi gezicht.
Wat goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef Pino112 het volgende:
Lullig voor degene die hem hadden opgesteld vandaag, haha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dani Moreno netjes in de bus op 40 minuten.
Die heeft ook betere tijden gekend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand aanvallen op zijn eigen mening?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf maar schreeuwen dat we tokkies zijn. Dat maakt jezelf nog geloofwaardiger.
Die reed op de top van de Stelvio nog in de groep met favorietenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als er iemand mensen aanvalt op hun eigen mening ben jij het wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand aanvallen op zijn eigen mening?
Ik gaf alleen een klein verslagje hoe het einde ging. En zei dat ik dat saai vond.
Jullie lopen te haten, te huilen en te schelden. Ja dat noem ik best tokkie achtig. Zit geen nette opvoeding achter.
Merendeel lijkt het te gaan halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Is het doek inmiddels gevallen voor de helft van het peloton?
Op dit moment zijn er 137 binnen. Na 44 minuten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Is het doek inmiddels gevallen voor de helft van het peloton?
Het is super knap en alles!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef stalybridge het volgende:
Als je een lange aanval op de leiderstrui, die ook nog een slaagt, niet mooi vindt, gewoon niet meer kijken!
Als je denkt dat zo'n aanval meer kans maakt door constante tempowisselingen als je al op kopt ligt, hebt je in het verleden ook nooit (goed) gekeken.
Ipv om mij te janken moet je op anderen janken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat is leuk, wil je het daar dan verder bij laten voortaan en niet dit hele topic onderkotsen?
Oke tja dat mag je vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Roceco het volgende:
I vond het niet saai, bianconeri.
gr. gr.
Roceco
Ik val niemand aan op zijn mening jankerd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er iemand mensen aanvalt op hun eigen mening ben jij het wel.
Deze man doet trieste dingen met de gevoelens van bepaalde Tourcoachspelers...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duarte ook op 44 minuten. Wat een druiloor is die gozer.
Je hebt nu in 14 posts gezegd dat iemand in tempo omhoog reed (ja ik heb geturfd) en daarbuiten nog zeker 8 keer dat dat jou niet kon boeien. Goed zo, dat is wel genoegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik val niemand aan op zijn mening jankerd...
Ik werd aangevallen omdat ik het een saai koersverloop vond.
Klopt. Een man of 5 zal te laat zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef heywoodu het volgende:
En als ik het goed zie heeft dus vrijwel iedereen de tijdslimiet nog net gehaald, waarvan bijna 50 man niet veel meer dan een minuut binnen de limiet zat?
preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef heywoodu het volgende:
En als ik het goed zie heeft dus vrijwel iedereen de tijdslimiet nog net gehaald, waarvan bijna 50 man niet veel meer dan een minuut binnen de limiet zat?
Scarponiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Klopt. Een man of 5 zal te laat zijn.
https://twitter.com/Lotto_Belisol/status/471324895293743104quote:Lotto Belisol @Lotto_Belisol
20th place for @maxmonfort today, he will win some places in GC. #giro
Dekkertje is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef heywoodu het volgende:
14 maar? Ik heb niets gezien vandaag en lees het laatste topic terug. Ongeveer de helft bestaat uit pots van Bianconeri waar eigenlijk elke keer hetzelfde in staat. En dat is een tikkie overdreven (om het zacht uit te drukken).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt nu in 14 posts gezegd dat iemand in tempo omhoog reed (ja ik heb geturfd) en daarbuiten nog zeker 8 keer dat dat jou niet kon boeien. Goed zo, dat is wel genoeg
Hij wou liever al in zijn bed blijven stinken.quote:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 18:24:01Wat zijn wij renners soms toch achterlijk dat we zoiets als vandaag accepteren... reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 18:24:01Wat zijn wij renners soms toch achterlijk dat we zoiets als vandaag accepteren... reageer retweet
Sjonnie moet z'n muil eens houden en fatsoenlijk gaan fietsen, of anders fatsoenlijke dope vragen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Gramulanion het volgende:
Of hij nou wel of niet mee rijdt, verschil zullen we niet merken. Savio had beter Ochoa kunnen opstellen. Of Bertazzo, maar die is aan Van Hummel gekoppeld voor de sprints.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:28 schreef Wombcat het volgende:
Hij kan natuurlijk afstappen als hij niet verder wil.
Scarponi, Courteille, Dekker, Colli, Finetto, Petacchi, Thurauquote:
Thurau toch ook wel verrassendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scarponi, Courteille, Dekker, Colli, Finetto, Petacchi, Thurau
Oh, dus wellicht onderweg al afgestapt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dekker, Finetto, Colli, Courteille, Scarponi, Thurau, Petacchi DNF volgens de officiële site.
RIPx7quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dekker, Finetto, Colli, Courteille, Scarponi, Thurau, Petacchi DNF volgens de officiële site.
Hadden ze dat niet 5 minuten eerder kunnen doen? Net alles handmatig zitten checkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede buschauffeur dus, gebeurt in de Tour ook regelmatigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef heywoodu het volgende:
idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Scarponi buiten tijdWat een faalhaas.
Misschien gewoon afgestapt met het oog op de Tour.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Scarponi buiten tijdWat een faalhaas.
Quintana reed op tempo naar de zege en het roze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef Ooku het volgende:
Iemand een samenvatting van de rit van vandaag, heb hem helaas moeten missen ivm problemen in hert ov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het Sportjournaal begint ieder moment, dan krijg je de hele etappe binnen 40 seconden!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef Ooku het volgende:
Iemand een samenvatting van de rit van vandaag, heb hem helaas moeten missen ivm problemen in hert ov
http://www.cyclingnews.com/giro-ditalia/stage-16/results <- Zie daar. Wat verder, in een notedop. De renners hadden het koud. Er was onduidelijkheid over de neutralisatie van een afdaling in verband met erbarmelijke weersomstandigheden maar omdat de kijker koning is besloot de organisatie toch niet te neutraliseren. Op de laatste berg reed een kleine Colombiaan het ganse peloton op achterstand. Als beloning voor zijn werk kreeg hij aan het eind een rose tricot in maat XS.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef Ooku het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het Sportjournaal begint ieder moment, dan krijg je de hele etappe binnen 40 seconden!
Klinkt weer als lekkere italiaanse organisatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:46 schreef Bismarck het volgende:
Er was onduidelijkheid over de neutralisatie van een afdaling in verband met erbarmelijke weersomstandigheden maar omdat de kijker koning is besloot de organisatie toch niet te neutraliseren.
Ik zou het aan bianconeri vragen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef Ooku het volgende:
o gaan we grappig lopen doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wiel is rond, het is man tegen man, en als hij het afdwingt dwingt hij het af.
In plaatsen: ja. Op podium: nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zie iedereen lyrisch over Wilgod op twitter. Maar uiteindelijk verliest ie toch gewoon terrein?
Zit nu op 45 seconden van het podium, dat leek gisteren niet haalbaar. Niet dat die daar veel kans op maakt maar onmogelijk is het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zie iedereen lyrisch over Wilgod op twitter. Maar uiteindelijk verliest ie toch gewoon terrein?
Scorebordjournalistiek van jou.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:13 schreef marcodej het volgende:
Poels zakt van 10 naar 23 vandaag...twitter:WoutPoels twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:24:23Wat een dag! Leek meer op wintersport dan een wielerwedstrijd. Balen.... reageer retweet
Inderdaad, na een dagje bus op 3 kwartier is bijvoorbeeld ook Poels ook 'slechts' naar 23 gezakt. Het was echt niet normaalquote:
Hoe ging het met Poels eigenlijk vandaag ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:26 schreef Chiappucci het volgende:
twitter:WoutPoels twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:24:23Wat een dag! Leek meer op wintersport dan een wielerwedstrijd. Balen.... reageer retweet
Op 44 minuten binnen gekomen in de laatste bus. Slecht dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe ging het met Poels eigenlijk vandaag ?
Ging vandaag met het OV.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
En dan komen er nog 3 zware bergetappesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef Roceco het volgende:
[..]
Inderdaad, na een dagje bus op 3 kwartier is bijvoorbeeld ook Poels ook 'slechts' naar 23 gezakt. Het was echt niet normaal
Had veel kleingeld mee vandaag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Donderdag lijkt mij er eentje voor de vluchters.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef TLC het volgende:
Oh naja, dan moet Poels maar eens in een vluchtgroepje gaan zitten om voor n ritzege te gaan
Zal Uran nog wel moeten helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef TLC het volgende:
Oh naja, dan moet Poels maar eens in een vluchtgroepje gaan zitten om voor n ritzege te gaan
Waarvoor deze bescheidenheid? Top 5!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef HPLC het volgende:
Kelderman goed bezig lees ik. Top 10 moet wel lukken als hij geen gekke dingen gaat doen.
twitter:josvanemden twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:32:44We shouldn't have raced in the first place but letting someone win who attacks in a neutral part!!!!By the way he has a fever so.....#giro reageer retweet
Wat bedoelt ie met het laatste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:josvanemden twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:32:44We shouldn't have raced in the first place but letting someone win who attacks in a neutral part!!!!By the way he has a fever so.....#giro reageer retweet
twitter:adpertijs twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:28:42Kelderman heeft Quintana niet zien wegrijden. 'Net als veel anderen dacht ik dat afdaling geneutraliseerd was. Ben dus even gestopt boven'' reageer retweet
Het podium lijkt me net wat te veel gevraagd. Top-5 zie ik wel gebeuren en dat zou al een hele mooie prestatie zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Top 10 is definitief binnen, hij heeft 10 minuten voorsprong op de nummer 11. Hij moet omhoog kijken nu, niet omlaag. Er is nog een klein kansje op podium, dus met beide handen aangrijpen zou ik zeggen.
Als hij blijft rijden zoals vandaag is het zeker niet onmogelijk.
Quintana had oorontsteking en koorts, was voor de etappe bekend.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat bedoelt ie met het laatste.
Evans en Rolland moeten toch te doen zijn; Aru, Pozzo en Majka met geluk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het podium lijkt me net wat te veel gevraagd. Top-5 zie ik wel gebeuren en dat zou al een hele mooie prestatie zijn.
Ik heb idd de etappe niet gezien, dus daarom vraag ik het. Ouwe peniskoker.quote:
Er stond nog een rekening open met Evans die ook niet zo sportief was in de rit naar Monte Casino.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Chiappucci het volgende:
Het moment van wegrijden van Quintana was inderdaad niet heel sportief.
Kelderman maakte een enorm sterke indruk vandaag. Dat ie een plek verliest komt alleen doordat Rolland anticipeerde met Hesjedal en Quintana.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb idd de etappe niet gezien, dus daarom vraag ik het. Ouwe peniskoker.
Inderdaad weer heel raar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Chiappucci het volgende:
Het moment van wegrijden van Quintana was inderdaad niet heel sportief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |