Wat is dat? Tourcoach?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Kut, ik zie nu dat ik Kelderman heb verwijderd uit mn Tourcoach
Bonus secondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat had ik al door, maar wat houdt dat in?![]()
O ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Quintana ook <25 is
Nee, ook extra zelfvertrouwen gewonnen, hij weet nu dat hij dit kan. Kan volgende ritten beinvloedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef heywoodu het volgende:
En uiteindelijk is het enige wat er voor Kelderman gebeurt dat ie een plekje zakt
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Salina het volgende:
Kelder 4e en zakt 2 plaatsen.
Maar hij laat zien bij de allerbesten te horen bergop!
Blijft Hesjedal net voor denk ik, zakt één plaats dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Salina het volgende:
Kelder 4e en zakt 2 plaatsen.
Maar hij laat zien bij de allerbesten te horen bergop!
Het wiel is rond, het is man tegen man, en als hij het afdwingt dwingt hij het af.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.
OK, ik dacht Rolland en Quintana.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.
Na zondag 9 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |