Wat is dat? Tourcoach?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Kut, ik zie nu dat ik Kelderman heb verwijderd uit mn Tourcoach
Bonus secondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat had ik al door, maar wat houdt dat in?![]()
O ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Quintana ook <25 is
Nee, ook extra zelfvertrouwen gewonnen, hij weet nu dat hij dit kan. Kan volgende ritten beinvloedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef heywoodu het volgende:
En uiteindelijk is het enige wat er voor Kelderman gebeurt dat ie een plekje zakt
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Salina het volgende:
Kelder 4e en zakt 2 plaatsen.
Maar hij laat zien bij de allerbesten te horen bergop!
Blijft Hesjedal net voor denk ik, zakt één plaats dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Salina het volgende:
Kelder 4e en zakt 2 plaatsen.
Maar hij laat zien bij de allerbesten te horen bergop!
Het wiel is rond, het is man tegen man, en als hij het afdwingt dwingt hij het af.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.
OK, ik dacht Rolland en Quintana.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eén plaats. Staat niet zo gek veel seconden achter de rest, kan nog veel gebeuren.
Na zondag 9 minutenquote:
Gelukkig morgen een overgangsetappe, kunnen we donderdag en vrijdag allemaal het broekje uitdoen voor Nairo. Ik geef je op een briefje, in de klim tijdrit weer anderhalve minuut erbij.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig morgen een overgangsetappe, kunnen we donderdag en vrijdag allemaal het broekje uitdoen voor Nairo. Ik geef je op een briefje, in de klim tijdrit weer anderhalve minuut erbij.
Ben je al bang?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Buren valt weg en schuift door naar morgen![]()
![]()
Zeker als ie tijdens de klimtijdrit een slechte dag heeft. Die zal veel bepalenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook Uran is nog te pakken voor die mannen erachter.
Dat zit er nu wel dik in. 1e Plek is we en nu gaat iedereen voor de extra seconden voor de podiumplaats.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nummer 3 tot en met 9 binnen de minuut.
Nu maar hopen dat ze de komende dagen niet naar elkaar gaan kijken en niks durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |