hij is niet geel dus banaan is uitgesloten..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef AF_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijgezellenprank.html
Banaan?
Heul nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij is niet geel dus banaan is uitgesloten..
* Stickertje denkt dat het AF is
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef appelen het volgende:
Bedankt jongensautisten zijn het met hun treintjes gr gr
Ben je nat of liet je net wat water op je kruis vallenquote:
MERquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef AF_ het volgende:
Hey pot. Ik zag vandaag een vrachtwagen met een klapbandje ofzo. Helemaal de tering op dat ding
Nee er zitten een aantal bijwerking aan het vrouw zijn, zo kom ik om de 10 minuten klaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben je nat of liet je net wat water op je kruis vallen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee er zitten een altijd bijwerking aan het vrouw zijn, zo kom ik om de 10 minuten klaar
Zie t probleem nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee er zitten een aantal bijwerking aan het vrouw zijn, zo kom ik om de 10 minuten klaar
Linkjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een goed woordje voor Banaan gedaan in een ander topic. Ik denk dat hij me heel dankbaar is
Een oudere banaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
WK / WK Slowchat #2 De zelfvolprezen wereldkampioen
nein ein pizza.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef WcPot het volgende:
Studio auf Deutschland Haben Sie ein Mädchen eingerichtet
Dan had je hier ook wel kunnen blijvenquote:
Nog niet opgepakt?quote:
quote:
En altijd expres een slechte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaadMaar dat is echt een topshow, vooral de recensies van de hotels.
quote:
Nee daar doen ze niet aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En altijd expres een slechte.
Nog nooit een stikker gezien. (?)
Maar dat van walibi dan...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daar doen ze niet aan
En dat slecht is niet echt met opzet, tenminste, ze krijgen klachten en gaan dan kijken of het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |