Ik vind het wel mooi dat zo'n aanval lukt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Quintana loopt zelfs verder uit op grote groep Uran
Een topictitel bedenken is natuurlijk wel een grote eer.quote:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:27:32Neutralization of the Stelvio-descent wasn't brought to all team cars. Big confusion #giro 1:35 to Quintana. 22 km http://t.co/8e4rxvyAYn reageer retweet
Dus Thijs vd Brink moet aanschuiven bij zijn eigen programma ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Thijs vanavond aanschuiven bij Knevel en van den Brink om een emotioneel betoog te houden.
Alleen denk ik dat hij niet durft aangezien Johan Derksen al te gast is.
Alleen Hesjedal van de kopmannen sleurt op kopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Vind het niet gek dat Uran tijd verliest. De knechten die in zijn groep op kop rijden zijn al uitgeput en eerder gelost. De groep van Quintana zijn de toppers zelf die gas geven
Ik ook hoor, lijkt me alleen sterk met een voluit gaande groep OPQS/Astana/Saxo e.d.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat zo'n aanval lukt.
Is Johan er echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Thijs vanavond aanschuiven bij Knevel en van den Brink om een emotioneel betoog te houden.
Spel je sinds kort de naam van Van den Brink als Thijs i.p.v Tijs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dus Thijs vd Brink moet aanschuiven bij zijn eigen programma ?
Het voer voor z'n column haalt ie vast hiervandaan, net als toen bij z'n eerste aanzet tot #diebergkomter, die er nog steeds niet is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
hoe werkt het eigenlijk met die topics, krijg je een seintje als er al een nieuwe is en je probeert er eentje te maken? ik neem aan dat het regelmatig gebeurt dat twee users binnen een paar seconden dat doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Een topictitel bedenken is natuurlijk wel een grote eer.
Ik heb Epke gister gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Ik lieg niet, eikel.
Als dit echt isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef Slobeend het volgende:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:27:32Neutralization of the Stelvio-descent wasn't brought to all team cars. Big confusion #giro 1:35 to Quintana. 22 km http://t.co/8e4rxvyAYn reageer retweet
waardeloos programma welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lieg niet, eikel.
Wanneer het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spel je sinds kort de naam van Van den Brink als Thijs i.p.v Tijs?
Ik insinueer dat ook helemaal niet, klootzak!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lieg niet, eikel.
Inderdaad, Uran zou zelf mee op kop moeten rijden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Vind het niet gek dat Uran tijd verliest. De knechten die in zijn groep op kop rijden zijn al uitgeput en eerder gelost. De groep van Quintana zijn de toppers zelf die gas geven
Haha.quote:
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha.
Andries Knevel
Hahaha.
Nee.
Haha.
En dan ga jij mij slaan in de afdaling.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Quintana gaat straks een klimtijdrit rijden waar zelfs Mayo jaloers op is.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaat Cataldo het halen? Zeg het maar jongens
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee Quintanaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De leegheid van die levens schokt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die geen KvdB kijken, moeten we die uberhaupt nog postrecht geven?
Zeker nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jammer dat ze niet fulltime op het tijdslot van 23:00 komen, althans dat is mijn verwachting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die geen KvdB kijken, moeten we die uberhaupt nog postrecht geven?
Zit lekker te cruisen achter Uran jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De renner die niet bestaat maar blijkbaar toch wel bestaat lijkt vrij sterk.
Jij bent zo'n gast met een 60 inch schermquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef OProg het volgende:
Net op tijd thuis om de laatste klim op groot scherm te kunnen zien.
We hebben hier in huize Mansjester ook eindelijk een platte en grotere tv, genietenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef OProg het volgende:
Net op tijd thuis om de laatste klim op groot scherm te kunnen zien.
Dan moet hij maar even 2 minuten goedmaken op Rolland...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De renner die niet bestaat maar blijkbaar toch wel bestaat lijkt vrij sterk.
Haha jaloers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent zo'n gast met een 60 inch scherm
Wat is het nu, er is toch maar één koersradio?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Ambrosius ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quintana lijkt mij geen gezellige man op feestjes en partijen.
Gewoon op tv ipv op werk naar stream te gaan zitten turen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij bent zo'n gast met een 60 inch scherm
Gewoon een goede renner. Mad?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Die Rolland begint mij echt op de zenuwen te werken, altijd pisgeluk op dit soort momenten dat hij voorin belandt...
Maar die neutralisatieverhalen maken dit sowieso al een lolleretappe natuurlijk...
Mikel is het inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michael Landa. Dat klopt niet helemaal, José.
Laten we wachten op de reactie van wimderon.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is het nu, er is toch maar één koersradio?
Sowieso Europcarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Die Rolland begint mij echt op de zenuwen te werken, altijd pisgeluk op dit soort momenten dat hij voorin belandt...
Maar die neutralisatieverhalen maken dit sowieso al een lolleretappe natuurlijk...
Bij die punaise etappe in de Tour ging hij ook nog aanvallen die mongoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Dat was wel een mongolenaanvalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij die punaise etappe in de Tour ging hij ook nog aanvallen die mongool
normaal gesproken wel. Maar wellicht dat deel wagen bericht niet heeft gehoord, omdat ze door gallerij/tunnel reden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is het nu, er is toch maar één koersradio?
Heeft er ooit een sympathieke Fransman bestaan?quote:
Die gaat ook een genottelijke klimtijdrit rijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Rolland kan op deze manier ook podium rijden
Twitter, en waarschijnlijk heeft Saxo het als enige ook op de koersradio gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef Szura het volgende:
Wie riep er nou straks dat Majka op 10 minuten reed?
Bij dezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat ook een genottelijke klimtijdrit rijden
Markeer mijn woorden
Dat is natuurlijk ook gewoon een kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Mooie beloning voor aanvalslust.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijzonder spijtig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Rellende_Rotscholier en ik kunnen ons niet doodfappen op Colombiaantjes de komende Tour de l'Avenir.
Lijkt me heel sterk. Daarvoor staat ie nog te ver achter.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop dat hij in een ravijn rijdt.quote:
Ik weet maar van 1 ding in dit huis hoeveel inch het is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het gek als ik geen idee heb van de specificaties van mijn TV?
Nee, ik weet het ook alleen maar omdat dat stickertje met die specs er gisteren nog op zatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het gek als ik geen idee heb van de specificaties van mijn TV?
Niks mis meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook 32 inch, niks mis mee. Die vorige was veel kleiner![]()
@200 Hz
Het geslachtsdeel van je vriendje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet maar van 1 ding in dit huis hoeveel inch het is.
Ik denk dat jullie niet geinteresseerd zijn
Johannes de Breij, dames en herenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het geslachtsdeel van je vriendje?
Fransen vallen sowieso nooit aan.quote:
Iedere FOK!ker heeft minstens 12 inch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat me raden, 28" de wielen van je racefiets.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rolland is sowieso een lul, het is een Fransman.
Precies. Niet dat laffe gedoe. Als de rest zo had gereden waren Evans en Pozzovivo vandaag op 10 minuten gereden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolland is geen sympathieke renner maar wel een van de weinigen die durft aan te vallen
Echte kwaliteit vandaag ja, als je tegenstanders verkeerd geinformeerd worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon een kwaliteit.
Net als je renners hebt die altijd bij de valpartij liggen en anderen bijna nooit.
We hebben het niet alleen over vandaag. Je zegt zelf "altijd pisgeluk".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echte kwaliteit vandaag ja, als je tegenstanders verkeerd geinformeerd worden.
Ligt al netjes gestreken in de bus voor morgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af hoe het met Arredondo's bergtrui is gesteld...
Chalapud komt waarschijnlijk aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af hoe het met Arredondo's bergtrui is gesteld...
Uiteraard. Noem mij één Colombiaan die niet kan klimmen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
Henao jr. kan blijkbaar ook goed klimmen
Als je 15e wordt in de ronde van Colombia op je 19e kun je klimmen ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
Ja, een black horse.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Chiappucci het volgende:
De tour directie werkt hier met man en macht aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we het postduivensysteem instellen
Bestaan inmiddels wéérquote:
Hij pakt nu gewoon te weinig punten onderweg...vrees voor hem dat ie het niet redt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chalapud komt waarschijnlijk aardig in de buurt.
1, 2 of 3?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef OProg het volgende:
Kelderman wilde zijn vriendin de bloemen bezorgen.
VDB deed dat ook gewoon.
dan zal Rolland hem in de tijdrit wel pakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef Mykonos het volgende:
Kelderman moet binnen 1.43 van Rolland eindigen om z'n positie te behouden. Dat lijkt nu te lukken
Gail Monfils (google dance battle Roland garros)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft er ooit een sympathieke Fransman bestaan?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef uithangbord het volgende:
Wat een puinhoop hebben die Italianen er ook van, de eerste 10 dagen deden de camera's van de motoren het vrijwel nooit. De regie is een zooitje, de tijdsverschillen kloppen zelden en spreken elkaar vaak tegen, zelden een mooi overzichtje in je beeld, miscommunicaties naar de ploegleiders, onduidelijkheid tot de laatste minuut. Maar wat een gave etappe!
Zoals net al gerefereerd reed hij in de Tour ook lekker sportief door tijdens de lekke banden etappe in die afdaling.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef OProg het volgende:
[..]
We hebben het niet alleen over vandaag. Je zegt zelf "altijd pisgeluk".
Voeckler, Virenquequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft er ooit een sympathieke Fransman bestaan?
Lachen met Cavaliers, dames en heren.quote:
dank u dank uquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lachen met Cavaliers, dames en heren.
Giroquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef uithangbord het volgende:
Wat een puinhoop hebben die Italianen er ook van, de eerste 10 dagen deden de camera's van de motoren het vrijwel nooit. De regie is een zooitje, de tijdsverschillen kloppen zelden en spreken elkaar vaak tegen, zelden een mooi overzichtje in je beeld, miscommunicaties naar de ploegleiders, onduidelijkheid tot de laatste minuut. Maar wat een gave etappe!
Rubiano, Duquequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard. Noem mij één Colombiaan die niet kan klimmen.
Dat vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Pozzovivo is dus gewoon heel goed.Al dat gelul over ziekte. Des te dommer dat ze hem niet de nek hebben omgedraaid toen het kon.
Dat hebben ze alleen gezegd om met de poultjes van mensen te kloten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Pozzovivo is dus gewoon heel goed.Al dat gelul over ziekte. Des te dommer dat ze hem niet de nek hebben omgedraaid toen het kon.
Ja, ze hadden door moeten rijden. Op de Gavia was die nog gelost.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Rubiano kan redelijk klimmen. Duque heeft ooit top 30 gereden in de Vuelta.quote:
Echte kenners hebben hem gewoon nog in het team.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hebben ze alleen gezegd om met de poultjes van mensen te kloten.
Omdat José een Vlaming is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
José zegt altijd Wielco Kelderman, waarom is dat?
Échte kenners hebben Kelderman niet in hun team.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echte kenners hebben hem gewoon nog in het team.
Zegt ook altijd Esjerdaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
tis een wielrenner hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Rodolfo Torresquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rubiano kan redelijk klimmen. Duque heeft ooit top 30 gereden in de Vuelta.
Nee, keuren we niet goed.
godverquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wielrenner die andere renners afschrikt:
Boehanni
Lachen met Mansjester, dames en heren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wielrenner die andere renners afschrikt:
Boehanni
Pino ook welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Chiappucci het volgende:
Démare is wel een sympathieke Fransman btw
En K3quote:
Vieze wieltjeszuiger.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Szura het volgende:
Dit wordt hopelijk de dag dat Evans breekt. Kapot ermee.
Jacky Durandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Chiappucci het volgende:
Die is pas bezig aan zijn eerste jaar als prof, daarvan hebben we nog wel te weinig gezien. Zou wel kunnen.quote:
Iemand die weigert ooit een sprint voor Bouhanni aan te trekken, bwah.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef Chiappucci het volgende:
Quintana tegen Rogers en AG2R's die al de hele dag in de aanval zijn. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand die weigert ooit een sprint voor Bouhanni aan te trekken, bwah.
Heeft er ooit een sympathieke Noord-Afrikaan bestaan?quote:
Dat staat gewoon in beeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Evan weggeweest. Wat is het verschil tussen groep Quintana en groep Uran/Kelderman?
2:06quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Evan weggeweest. Wat is het verschil tussen groep Quintana en groep Uran/Kelderman?
2 minutenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Jij bent ook niet echt een sympathieke kerel he?quote:
Omar Sharif.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft er ooit een sympathieke Noord-Afrikaan bestaan?
Dat is waar, maar dan wordt het tijd dat de kopmannen eens wat gaan doen daarachter...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Quintana tegen Rogers en AG2R's die al de hele dag in de aanval zijn. Lijkt me niet meer dan logisch.
Hatem Trabelsiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft er ooit een sympathieke Noord-Afrikaan bestaan?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt een sympathieke kerel he?
Is toch gewoon het antwoord op de vraag?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt een sympathieke kerel he?
Haha, ja man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Is toch gewoon het antwoord op de vraag?
Je had ook gewoon de achterstand kunnen melden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dat verandert iedere paar seconden weer, zucht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je had ook gewoon de achterstand kunnen melden.
Herácles Héraclesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het Áru is en niet Arú?
Lach jij wel eens?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Vermoeiend ben je he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar dat verandert iedere paar seconden weer, zucht.
De TV verandert ook iedere paar seconden, zeik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar dat verandert iedere paar seconden weer, zucht.
Maar dat ziet hij dan toch zelf?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De TV verandert ook iedere paar seconden, zeik.
Man of 10quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe veel mensen zitten er nog in de groep uran?
twitter:edwinwinkels twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:53:31Ah, Bramati (Omega): We dachten dat we in afdaling Stelvio motoren met rode vlaggen niet mochten inhalen... reageer retweet
Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Slecht teken dat het nog een zo'n grote groep is.quote:
quote:
Het was niet eens een grap. Moeten jullie nagaan hoe leuk ik ben als ik een grap maakquote:
Snap alleen niet dat hij de rit niet aan Rolland geeft in ruil voor wat steun.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef poiuytr het volgende:
Quintana is trouwens wel bezig als een baas
Rogers, Pozzo, Uran, Kelderman, Majka, Aru, Evans, Kiserlovski, Henao.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij heeft al meermaals aangegeven dat hij wil dar Rolland over neemt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat hij de rit niet aan Rolland geeft in ruil voor wat steun.
Komt door Ryderquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat hij de rit niet aan Rolland geeft in ruil voor wat steun.
"handenwrijvende derksen.gif"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef OProg het volgende:
Patrick Lefevere die vanavond voor de camera staat te janken dat het oneerlijk is.
Dat is natuurlijk altijd leuk.
Dan moet 'ie erbij vertellen wat hij ervoor terugkrijgt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft al meermaals aangegeven dat hij wil dar Rolland over neemt.
Dat snapt Rolland toch hopelijk wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moet 'ie erbij vertellen wat hij ervoor terugkrijgt.
Op een berg is het ieder voor zich, 1 tegen 1.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef uithangbord het volgende:
Uran, Majka, Evans, Aru, Klserlovski, Kelderman, Pozzovivo, Rogers, Henao, Vuillermoz.
IJzersterke groep die toch wat goed zou moeten kunnen maken op enkel Quintana, de andere twee doen namelijk nul kopwerk.
Nee, hij wint hem in Triestequote:
Behalve 2 dagen geleden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit opstellen in Tourcoach, dat is mijn devies.
Rodriguez weet hoe je zoiets doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef Mykonos het volgende:
Gaan ze nou echt de hele klim achter Rogers aanrijden?
Kom op zeg, iedereen geeft hier de Giro weg aan Quintana.
Oei Mexicano, wat is hierop jouw antwoord?quote:
Blijkt Herbert toch weer gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:06 schreef poiuytr het volgende:
Iets meer dan 10km pakt Quintana ongeveer 1 minuut op Uran.
Dit. Ik zit echt met ongeloof te kijken hier. Wat een stelletje lamballenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die achtervolgende groep.Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |