Ik vind het wel mooi dat zo'n aanval lukt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Quintana loopt zelfs verder uit op grote groep Uran
Een topictitel bedenken is natuurlijk wel een grote eer.quote:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:27:32Neutralization of the Stelvio-descent wasn't brought to all team cars. Big confusion #giro 1:35 to Quintana. 22 km http://t.co/8e4rxvyAYn reageer retweet
Dus Thijs vd Brink moet aanschuiven bij zijn eigen programma ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Thijs vanavond aanschuiven bij Knevel en van den Brink om een emotioneel betoog te houden.
Alleen denk ik dat hij niet durft aangezien Johan Derksen al te gast is.
Alleen Hesjedal van de kopmannen sleurt op kopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Vind het niet gek dat Uran tijd verliest. De knechten die in zijn groep op kop rijden zijn al uitgeput en eerder gelost. De groep van Quintana zijn de toppers zelf die gas geven
Ik ook hoor, lijkt me alleen sterk met een voluit gaande groep OPQS/Astana/Saxo e.d.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat zo'n aanval lukt.
Is Johan er echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Thijs vanavond aanschuiven bij Knevel en van den Brink om een emotioneel betoog te houden.
Spel je sinds kort de naam van Van den Brink als Thijs i.p.v Tijs?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dus Thijs vd Brink moet aanschuiven bij zijn eigen programma ?
Het voer voor z'n column haalt ie vast hiervandaan, net als toen bij z'n eerste aanzet tot #diebergkomter, die er nog steeds niet is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
hoe werkt het eigenlijk met die topics, krijg je een seintje als er al een nieuwe is en je probeert er eentje te maken? ik neem aan dat het regelmatig gebeurt dat twee users binnen een paar seconden dat doen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Een topictitel bedenken is natuurlijk wel een grote eer.
Ik heb Epke gister gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/gasten/
Ik lieg niet, eikel.
Als dit echt isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef Slobeend het volgende:
twitter:tinkoff_saxo twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 16:27:32Neutralization of the Stelvio-descent wasn't brought to all team cars. Big confusion #giro 1:35 to Quintana. 22 km http://t.co/8e4rxvyAYn reageer retweet
waardeloos programma welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lieg niet, eikel.
Wanneer het hem uitkomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spel je sinds kort de naam van Van den Brink als Thijs i.p.v Tijs?
Ik insinueer dat ook helemaal niet, klootzak!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lieg niet, eikel.
Inderdaad, Uran zou zelf mee op kop moeten rijden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Vind het niet gek dat Uran tijd verliest. De knechten die in zijn groep op kop rijden zijn al uitgeput en eerder gelost. De groep van Quintana zijn de toppers zelf die gas geven
Haha.quote:
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha.
Andries Knevel
Hahaha.
Nee.
Haha.
En dan ga jij mij slaan in de afdaling.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Quintana gaat straks een klimtijdrit rijden waar zelfs Mayo jaloers op is.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaat Cataldo het halen? Zeg het maar jongens
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nee Quintanaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De leegheid van die levens schokt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die geen KvdB kijken, moeten we die uberhaupt nog postrecht geven?
Zeker nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jammer dat ze niet fulltime op het tijdslot van 23:00 komen, althans dat is mijn verwachting.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die geen KvdB kijken, moeten we die uberhaupt nog postrecht geven?
Zit lekker te cruisen achter Uran jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De renner die niet bestaat maar blijkbaar toch wel bestaat lijkt vrij sterk.
Jij bent zo'n gast met een 60 inch schermquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef OProg het volgende:
Net op tijd thuis om de laatste klim op groot scherm te kunnen zien.
We hebben hier in huize Mansjester ook eindelijk een platte en grotere tv, genietenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef OProg het volgende:
Net op tijd thuis om de laatste klim op groot scherm te kunnen zien.
Dan moet hij maar even 2 minuten goedmaken op Rolland...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De renner die niet bestaat maar blijkbaar toch wel bestaat lijkt vrij sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |