nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:15 schreef Sorella het volgende:
Normale peuken smaken zo vies nu.
Hebben jullie dat ook dat je de rook van anderen veel beter gaat ruiken, zelfs als ze 4 meter verderop staan ? vast wel
Jep. Ik vind het nog steeds lekker ruiken als iemand rookt maar ik krijg zelf geen sigaret meer naar binnenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:15 schreef Sorella het volgende:
Normale peuken smaken zo vies nu.
Hebben jullie dat ook dat je de rook van anderen veel beter gaat ruiken, zelfs als ze 4 meter verderop staan ? vast wel
nou, zover ben ik nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:32 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Jep. Ik vind het nog steeds lekker ruiken als iemand rookt maar ik krijg zelf geen sigaret meer naar binnen
De eerste paar weken had ik er ook niet zoveel last van maar nu kan ik ze zo aanwijzen ook al staan ze een paar meter verderopquote:Op maandag 2 juni 2014 00:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
nog niet.
terwijl mijn vader toch nog geen 2 meter van mij een zware van nelle heeft zitten roken.
maar het is nog pril bij mij, hè.
zal vast nog wel komen.
ho, nee. daar pas ik ook voor.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:39 schreef Sorella het volgende:
[..]
De eerste paar weken had ik er ook niet zoveel last van maar nu kan ik ze zo aanwijzen ook al staan ze een paar meter verderop
Ik vind het wel prettig dat als ik bij iemand kom die rookt of diegene komt bij mij dat ik (bijna) geen behoefte meer heb om een sigaret te bietsen.
Ik vind het niet meer lekker ruiken en om eerlijk te zijn krijg ik het er een beetje benauwd van maar ik ben niet van plan een fanatieke verzuurde ex-roker te worden
Dan ben je al superoud!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 00:47 schreef Sorella het volgende:
Ik 36 jaar en ik ben het volledig met je eens
Hahaha, dank je (denk)quote:Op maandag 2 juni 2014 00:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan ben je al superoud!!!
Mensen moeten lekker roken. Wil t nog steeds niet in huis hebben, maar dat deed ik zelf ook nooit.
of jij bent gewoon nog een broekiequote:Op maandag 2 juni 2014 00:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan ben je al superoud!!!
Mensen moeten lekker roken. Wil t nog steeds niet in huis hebben, maar dat deed ik zelf ook nooit.
Ik zit nu lekker op deze te dampen, met side-firebutton.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
Zit wel een beetje te spieken voor een mechmod bij Fasttech, maar er is zoveel te koop man.. teveel keuzeEn ik wil er stiekem eentje met een sidefire, en dan in koper of brass, of hout.
Mijn oom rookte Kent Infinity (1mg) en wilde op 12mg gaan dampen :S Na een aantal keer doorzeuren van mijn kant, zit hij nu op 3mg.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:42 schreef Catch22- het volgende:
Mijn buurman vaped ook (heeft een itaste die nu stuk is, leent nu mijn evic) en die had wat liquids van 24mg meegenomen voor me. Heb toch maar gezegd dat ik die echt niet ga vapen12mg is al ruim voldoende.
Lrider mini lambo 1.0 (verwisselbare 14500 batterij) of 2.0 (1300mah accu)quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb overigens 2 goedkope ego-t batterijen die nu al vermogen verliezen en wil over naar een beetje goede, niet al te dure batterij, vv als het kan. Kom ik dan bij de iTaste vv 3 terecht of hebben jullie ook nog tips?
En hier snap ik dus niets vanquote:Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lrider mini lambo 1.0 (verwisselbare 14500 batterij) of 2.0 (1300mah accu)
Instelbaar tot 6 volt met een ohm meter en restvoltage meter.
14500 is een type batterij. Eerste twee getallen is de omtrek (of doorsnede, weet ik niet zeker), laatste drie zijn de lengte in mm.quote:
Dat is een dual coil toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef BenX_95 het volgende:
Ah, iemand anders met de Hammer en een Chi You top capDie vind ik niet vaak. Ik had alleen nog maar button-top batterijen liggen, dus ik moest naar flattop
Nu nog voor het eerst mijn eigen coils en wick maken op mijn Igo W...
Jup, dual coil.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is een dual coil toch?
Ik krijg morgen mijn tobh binnen. Kan ik weer lekker pielen.
En een vct5 2600mAh 30A voor in mijn dna30 clone. Net even wat meer juice.
Dus we hebben beiden een eVic en een hammer met chi you top cap? Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:56 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik heb een Joyetech Evic, daarop kan ik de Ohms aflezen.
Het is ook niet de bedoeling dat ik ga subohmen ofzo. Het gaat me meer om de smaaksensatie. Met subohmen ben je ook ontzettend snel door de liquid heenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dus we hebben beiden een eVic en een hammer met chi you top cap? NiceMaaruh, dualcoil gaat de eVic niet meten gok ik zo, tenzij je boven de 0.9ohm blijft. Dan moet je wel je best doen op een dual coil
Met dualcoil zit je dan dus al op 0.9ohm en dat meet de eVic volgens mij al niet meer. 0.16 kanthal is overigens wel heel dun. 0.30/0.32 wordt meestal gebruiktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ik ga subohmen ofzo. Het gaat me meer om de smaaksensatie. Met subohmen ben je ook ontzettend snel door de liquid heen
Ik heb 0.16 kanthal, ik moet 9 wikkelingen en als ik dan op 3.7 volt damp, zou ik 1.8 ohm moeten hebben. Lijkt me voldoende.
Ik heb zo'n coil calculator gebruikt en daar gaf hij aan dat het met dualcoil juist op 1.8 ohm komt. Daarom heb ik ook dat dunne kanthal gebruikt, anders moet ik enorm veel wikkelingen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met dualcoil zit je dan dus al op 0.9ohm en dat meet de eVic volgens mij al niet meer. 0.16 kanthal is overigens wel heel dun. 0.30/0.32 wordt meestal gebruikt
Ik vind zelf de Pro Tank 3 mooier, maar ze zijn allebei goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Vlinder09 het volgende:
In eerste instantie wilde ik een complete starterset halen, maar ik ga denk ik toch gewoon alles los kopen. Die Spinner lijkt mij wel wat. Nu zit ik alleen nog te twijfelen over een clearomizer. Ik dacht aan de protank 2 of de 3. Wat vinden jullie??
http://www.smokesmarter.nl/kanger-mini-pro-tank2.html
http://www.smokesmarter.nl/kanger-mini-pro-tank3-simplepack.html
En dan nog smaakjes kiezen.. dat wordt pas lastig denk ik. Zie door de bomen het bos niet meer.
Correct, ik rekende met 0.30mm in mijn hoofd, met jouw wire zou dat inderdaad wel kunnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:04 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n coil calculator gebruikt en daar gaf hij aan dat het met dualcoil juist op 1.8 ohm komt. Daarom heb ik ook dat dunne kanthal gebruikt, anders moet ik enorm veel wikkelingen doen.
Imo zijn zowel de 2 als 3 top. De vervangbare coils voor de pt mini 3 zijn wel duurder. Ik damp zelf de vision spinner 2 met de protank mini 3 en dat werkt super.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Vlinder09 het volgende:
In eerste instantie wilde ik een complete starterset halen, maar ik ga denk ik toch gewoon alles los kopen. Die Spinner lijkt mij wel wat. Nu zit ik alleen nog te twijfelen over een clearomizer. Ik dacht aan de protank 2 of de 3. Wat vinden jullie??
http://www.smokesmarter.nl/kanger-mini-pro-tank2.html
http://www.smokesmarter.nl/kanger-mini-pro-tank3-simplepack.html
En dan nog smaakjes kiezen.. dat wordt pas lastig denk ik. Zie door de bomen het bos nietmeer.
De Lrider mini lambo 1.0 heb ik getest en gebruik ik ook. Mooi ding en werkt goed!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lrider mini lambo 1.0 (verwisselbare 14500 batterij) of 2.0 (1300mah accu)
Instelbaar tot 6 volt met een ohm meter en restvoltage meter.
Ik vind het nogal sexistisch dat je begint met "Hey jongens" trouwensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De Lrider mini lambo 1.0 heb ik getest en gebruik ik ook. Mooi ding en werkt goed!
Ik ben ook vrij seksistischquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind het nogal sexistisch dat je begint met "Hey jongens" trouwens
Ik heb bewust voor de 2 gekozen vanwege de single coil. Scheelt vloeistof (schijnt) en kosten. Ben er supertevreden over. Zijn beide geen miskoop ieg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Vlinder09 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga dan gewoon de 3 bestellen, want in aanschaf scheelt dat een paar euros.
Starterspakketjes kopen.quote:
Dit is de 2 in elk geval. Kleine batterij zit er nu op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Vlinder09 het volgende:
Je hebt mij weer aan het twijfelen gezet KreatorMisschien dat ik ze gewoon beide bestel. En bedankt voor je tip. Iemand zei dat eerder inderdaad ook al!
Bedankt voor de foto!! Volgens mij is het wel een andere spinner als die ik bedoelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is de 2 in elk geval. Kleine batterij zit er nu op.
De Spinner staat links. Kun je wel ongeveer zien dat die toch een stuk groter is.
[ afbeelding ]
Die van mij is 32cm.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef Vlinder09 het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto!! Volgens mij is het wel een andere spinner als die ik bedoelsorry voor de verwarring, ben er nog niet helemaal in thuis. Ik bedoelde deze: http://www.smokesmarter.nl/vision-spinner-v2-1650mah.html
Weet je toevallig hoe lang die van jou is? dan heb ik een idee.
Haha! En oké! Dat valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij is 32cm.
Mijn spinner is 11.4cm
Deze: http://esigaretonline.nl/vision-spinner-1300mah-batterij-704.html
De vision Spinner 2 (de 1650 zoals je aangaf) is dus nog een dikke cm langer.
Nu ja, je hebt toch een gemiddelde piemel in de hand zeg maar. Een stuk groter dan een sigaret.quote:
Gelukkig niet.quote:
ah joh, makkiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig niet..
Mja, op zich wel heel tof zo'n batterij maar je steekt em niet zo makkelijk in je zak als je op stap gaat.
watje. Ik heb net deze besteldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Amateur. IK ben pas een échte damper.
[ afbeelding ]
Sinds ik electronisch rook, ben ik gewoon een stuk goedkoper uit!
Er zijn een heleboel atomizers moet airflow...quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:50 schreef SanAnt het volgende:
Weet iemand de naam van de Atomizer (Rebuildable) waar je aan kan draaien om meer of minder airflow te hebben??
Zag ´m gisteren op FT maar ben ´m ff kwijt
Ja ze hebben allemaal airflow ,maar ik bedoel je hebt er eentje (of een heleboel) die je draaiend af kan stellen ,dat je zeg maar niet een groter(of een ander) gaatje moet borenquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel atomizers moet airflow...
Tja ook daar zijn er veel van. Was het een kayfun achtig ding of een genesis achtig ding?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja ze hebben allemaal airflow ,maar ik bedoel je hebt er eentje (of een heleboel) die je draaiend af kan stellen ,dat je zeg maar niet een groter(of een ander) gaatje moet boren
Een genesis achtig ding ,maar maakt mij eigelijk niet zo veel uit .. welke is de bestequote:Op woensdag 4 juni 2014 12:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja ook daar zijn er veel van. Was het een kayfun achtig ding of een genesis achtig ding?
Ithaka?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:43 schreef SanAnt het volgende:
Ik geloof dat ie de naam heeft van een grieks eiland
yes dat was ´m ,is wel lastig op te bouwenquote:
Ik zweer bij de liquids van Rocket Fuelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:02 schreef Vlinder09 het volgende:
En dan nog smaakjes kiezen.. dat wordt pas lastig denk ik. Zie door de bomen het bos nietmeer.
Ik zweer nog steeds bij Dekangquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zweer bij de liquids van Rocket Fuel
De bogard bevalt dus ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zweer bij de liquids van Rocket Fuel
Dekang vind ik allemaal niks, zit allemaal een vreemd smaakje aan, maar dat verschilt verder per persoonquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds bij Dekang, Maar heeft Rocket Fuel goede tabak smaken ?en zo ja welke is aan te raden ?
Welke heb je danquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
Haha man man man ik moet die rocketfuels echt niet meer ruiken. Wat een stomme zet was dat om meteen 8 flesjes te kopen haha
Die bogard vind ik iets minder maar die Smitten is primaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef Sorella het volgende:
[..]
De bogard bevalt dus ook
Ze zijn mij te vettig
Lol ik d8 echt dat het rocket fuel wasquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:34 schreef Onorgineel het volgende:
Alleen die liquids zijn geen Rocket Fuels, maar Strix Elixirs als ik me niet vergis?Desalniettemin erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |