Kan ik ook. Het is wat raar dat bijv. een Ronaldo in twee weken net zoveel verdient als iemand die een hele zware studie heeft gedaan en dagelijks echt moeilijk werkt doet. Neem als vb een neurochirurg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, blijf je nu constant dit riedeltje doen of geef je ook nog argumenten?
Nee, dat is niet raar. Dat is gewoon zoals het werkt, Ronaldo vermaakt veel mensen en betekend veel voor de club waarbij hij voetbalt. En de club geeft hem het geld wat ze voor hem willen geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Kan ik ook. Het is wat raar dat bijv. een Ronaldo in twee weken net zoveel verdient als iemand die een hele zware studie heeft gedaan en dagelijks echt moeilijk werkt doet. Neem als vb een neurochirurg.
Ik vind het gewoon teveel geld. Zelfs voor vermaak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Dat is gewoon zoals het werkt, Ronaldo vermaakt veel mensen en betekend veel voor de club waarbij hij voetbalt. En de club geeft hem het geld wat ze voor hem willen geven.
Jij vindt het enkel moralistisch niet juist, dat is heel wat anders.
Tja, degene die hem dat geld geeft niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:30 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon teveel geld. Zelfs voor vermaak.
Ik vind het erg relevant.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, degene die hem dat geld geeft niet.
Wat jij vindt is irrelevant.
Blijkbaar is hij een semibekende Nederlander aangezien zijn naam in de titel wordt vermeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Iemand die pakken bedacht heeft waar je blijkbaar erg lekker in rond kan lopen.
Die knakker van die juichpakkenreclame. Ik had daarvoor ook nooit van die gast gehoord. Sterker nog, ik dacht eerst dat ze gewoon een willekeurige werknemer hadden gevraagd voor de campagne, aangezien hij lelijker is dan een gemiddeld model.quote:
Ja. Ik verbaas mij er niet meer over.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij een semibekende Nederlander aangezien zijn naam in de titel wordt vermeld.
Dat was Van Gaal vast en zeker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:41 schreef Morrigan het volgende:
Overigens las ik in dit topic iets over worstenbroodjes. Mijn oma had het een tijdje geleden over dat je van iemand zijn favoriete worstenbroodjes bij een supermarkt waarvan ik de naam alweer vergeten ben kon kopen. Is dat de zelfde persoon, want ik heb het gevoel dat nu de puzzelstukjes in elkaar vallen (of zoiets).
Wat Ronaldo met een bal kan, kan een neurochirurg met zn hersens en handen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Kan ik ook. Het is wat raar dat bijv. een Ronaldo in twee weken net zoveel verdient als iemand die een hele zware studie heeft gedaan en dagelijks echt moeilijk werkt doet. Neem als vb een neurochirurg.
Ik jank niet. Ik geef gewoon mijn mening. Of mag dat niet op een forum? Je bent vast een grote voetbalfan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:53 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat Ronaldo met een bal kan, kan een neurochirurg met zn hersens en handen.
Verder: vraag en aanbod, deal with it en jank niet..
quote:
Dus ben je het met mij eens. Prima. Het werkt voor mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik leg je uit dat vraag en aanbod bestaat in de wereld en hoe dat ongeveer werkt.
Overigens ben ik, als Feyenoord-fan, helemaal niet blij met hoge salarissen. Dure seizoenkaart maat:(
Nee. Want ik betaal het er wel voor, heb t er voor over. Da's nou vraag en aanbod in werking.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Dus ben je het met mij eens. Prima. Het werkt voor mij.
Kennelijk. Dat geeft te denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:02 schreef DS4 het volgende:
Zijn er serieus mensen die deze troep aan willen trekken?
Jij betaald zo'n salaris met je vrienden echt niet. Dat doen andere mensen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee. Want ik betaal het er wel voor, heb t er voor over. Da's nou vraag en aanbod in werking.
Die het er voor over hebben. Nogmaals vraag en aanbod in werking. Overigens verdient Ronaldo volgens mij iets van 35%-50% van zn salaris terug voor Real door shirtverkoop enzo. Kijk weer vraag en aanbodquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:05 schreef Globali het volgende:
[..]
Jij betaald zo'n salaris met je vrienden echt niet. Dat doen andere mensen.
Het gaat mij er gewoon om dat zeg 300.000 per week verdienen nogal vreemd is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:07 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die het er voor over hebben. Nogmaals vraag en aanbod in werking. Overigens verdient Ronaldo volgens mij iets van 35%-50% van zn salaris terug voor Real door shirtverkoop enzo. Kijk weer vraag en aanbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |