Ik heb nu in het geschil gezet dat ze me nog niet gerefund hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
haha onzin!
niet doen. gewoon wachten tot ze terugstoren. Als ze niet doen krijg je het van paypal terug.
Priceangels.com misselijke honden. Gewoon de claim aanhouden. Sjesus wat heb ik in het verleden een gezeik met ze gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef Miniem het volgende:
Bij mij staat er een geschil open van Priceangels op Paypal.
Ze zeggen dat ze gerefund hebben maar ik heb gezegd dat ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
Nu antwoorden ze dit:
[..]
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?
ai, das kloten inderdaad..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik krijg ook een donkerbruin vermoeden waarom ik de laatste tijd zo'n gezeik heb met pakketjes die nooit aankomen; bij de 3e PayPal claim kreeg ik van de verkoper een reactie of mijn adres wel correct was.
Blijkt het huisnummer te ontbreken.![]()
Ik heb dat nooit aangepast (lees: huisnummer verwijderd) bij Ebay en/of PayPal, maar blijkbaar is het ergens dus toch fout gegaan.
Nou heb ik wel eerder pakketjes ontvangen waar huisnummer ontbrak; maar deze kwamen toch door omdat de bezorger ons kende en een keer dat de gene die pakketje had ontvangen ons opbelde dat hij iets voor ons had.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wadda jij denk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel... ik benieuwd zijn naar iets en het dan niet kopen...No can do.
Dat zal het wel geweest zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:45 schreef Downstar het volgende:
ai, das kloten inderdaad..
maargoed gelukkig nu wel achter gekomen dan!
Hopelijk dat je eerder bestelde pakketten alsnog krijgt
Naja kijk eigenlijk is die verkoper ook niet verantwoordelijk toch als het met de post is misgegaan? De kopersbescherming gaat via PayPal natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:20 schreef Twiveo het volgende:
[..]
Priceangels.com misselijke honden. Gewoon de claim aanhouden. Sjesus wat heb ik in het verleden een gezeik met ze gehad.
Niks doen en gewoon paypal claim open laten staan!
Lees mijn post, die was ook met Sweden Post onderweg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef lezut het volgende:
Ik heb dit telefoontje in bestelling staan bij Banggood:
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html
Maar hij is nu al wat langer onderweg dan dat ik gewend ben (21 april verstuurd uit China). Is er weer gezeik met de accu's ofzo? Volgens de tracking is ie met de Zweedse post mee gegaan op 1 mei
Wat ga je bestellen dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar goed; inderdaad mooi dat ik het nu wél een oorzaak heb; want sta op het punt iets te bestellen
(kijken of hier ook het vlees zwak is, Shiz) dat wél bezorgd moet worden...
Die heb ik laatst gekocht van Ebayquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat ga je bestellen dan?Alsnog nog de WF-717AH? Beike?
Wel nasty, dat met het huisnummer ontbreken.
In other news... bij thuiskomst geen postbodegemist geintjes.Wel USB-kabeltjes van BIC. Had de laatste tijd gedoe met normale USB-kabeltjes en van die oprol USB-kabeltjes. Deze van BIC zijn echt relaxt: http://www.buyincoins.com/item/34021.html . Nu verbreekt m'n tablet niet steeds verbinding met m'n laptop meer.
[ afbeelding ]
En de FOK! Chinese Webshops topic Award voor slechtste klantenservice allertijden gaat naar...! PriceAngels! Slechter kun je niet krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef Miniem het volgende:
Bij mij staat er een geschil open van Priceangels op Paypal.
Ze zeggen dat ze gerefund hebben maar ik heb gezegd dat ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
Nu antwoorden ze dit:
[..]
Is dat waar? of doen ze dat zodat ze er vanaf zijn?
Ik ben er al 1 maand mee bezigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
En de FOK! Chinese Webshops topic Award voor slechtste klantenservice allertijden gaat naar...! PriceAngels! Slechter kun je niet krijgen
Meteen ff gechecked bij mij(2de maal dat ik moet claimen bij Banggood), maar in Paypal en in Banggood is m'n adres gewoon nog volledig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik krijg ook een donkerbruin vermoeden waarom ik de laatste tijd zo'n gezeik heb met pakketjes die nooit aankomen; bij de 3e PayPal claim kreeg ik van de verkoper een reactie of mijn adres wel correct was.
Blijkt het huisnummer te ontbreken.![]()
Ik heb dat nooit aangepast (lees: huisnummer verwijderd) bij Ebay en/of PayPal, maar blijkbaar is het ergens dus toch fout gegaan.
Nou heb ik wel eerder pakketjes ontvangen waar huisnummer ontbrak; maar deze kwamen toch door omdat de bezorger ons kende en een keer dat de gene die pakketje had ontvangen ons opbelde dat hij iets voor ons had.
Nice! Meteen 4 besteld in verschillende kleurtjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Wel USB-kabeltjes van BIC. Had de laatste tijd gedoe met normale USB-kabeltjes en van die oprol USB-kabeltjes. Deze van BIC zijn echt relaxt: http://www.buyincoins.com/item/34021.html . Nu verbreekt m'n tablet niet steeds verbinding met m'n laptop meer.
Laden ze normaal?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In other news... bij thuiskomst geen postbodegemist geintjes.Wel USB-kabeltjes van BIC. Had de laatste tijd gedoe met normale USB-kabeltjes en van die oprol USB-kabeltjes. Deze van BIC zijn echt relaxt: http://www.buyincoins.com/item/34021.html . Nu verbreekt m'n tablet niet steeds verbinding met m'n laptop meer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand die weet waarom mijn tablet heen en weer blijft reizen (zie 17track beschrijving)? Of hoe ik dit anders moet lezen/zien?
Origineel EMS tracking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17track tracking:Oké, en nu geeft 17track aan dat mijn pakketje al 'delivered' is met als laatste paar statussen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar van Shenzhen naar Guangzhou, van Guanghzou zogenaamd naar Taipei, en nu weer van Guangzhou naar Shenzhen.
En dan betaal je extra bij voor "4-6 days express delivery to Taiwan"... Ja dikke neus.![]()
Overigens vandaag na ruim 5 weken spareparts voor mijn v929 binnengekregen. Je zou denken dat China > Taiwan redelijk snel is qua verzenden.
2014-05-31 11:46 Shenzhen , about six Courier marketing, returned due to vote
2014-05-31 08:29 Shenzhen Express Marketing about six to reach treatment centers , from Shenzhen
2014-05-31 08:29 Shenzhen Express Marketing about six arrange delivery
2014-05-30 11:52 Shenzhen , leave the treatment center , sent to Shenzhen , about six Courier Marketing
2014-05-30 08:20 Shenzhen , arrived processing center from the postal district of Guangzhou Branch of the International Mail Centre Bureau
Betekent dit nou dat ie retour gestuurd is?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Niet echt op snelheid gelet, maar ik had ook met m'n G4S problemen met kabeltjes, docks en een Archos-lader. Bij de Action (was in NL) een 2.1A EU plug gehaald en nu die kabel erin. Een stabiele en secure connection nu gewoon, was middernacht iets van 85% en nu 100%, kan daaruit niet veel afleiden over de snelheid van das ganze.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, en nu geeft 17track aan dat mijn pakketje al 'delivered' is met als laatste paar statussen:
2014-05-31 11:46 Shenzhen , about six Courier marketing, returned due to vote
2014-05-31 08:29 Shenzhen Express Marketing about six to reach treatment centers , from Shenzhen
2014-05-31 08:29 Shenzhen Express Marketing about six arrange delivery
2014-05-30 11:52 Shenzhen , leave the treatment center , sent to Shenzhen , about six Courier Marketing
2014-05-30 08:20 Shenzhen , arrived processing center from the postal district of Guangzhou Branch of the International Mail Centre Bureau
Betekent dit nou dat ie retour gestuurd is?
Kan je dat uitleggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet echt op snelheid gelet, maar ik had ook met m'n G4S problemen met kabeltjes, docks en een Archos-lader. Bij de Action (was in NL) een 2.1A EU plug gehaald en nu die kabel erin. Een stabiele en secure connection nu gewoon, was middernacht iets van 85% en nu 100%, kan daaruit niet veel afleiden over de snelheid van das ganze.
Het enige minpuntje is dat ze ietsjes korter zijn dan optimaal is voor me.
ff in het kort de specifieke problemen waar je tegenaan liep.quote:
De WF-717AH laat ik denk ik maar even zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit flits, maar moet ik eigenlijk ook eens mee aan de slag.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De WF-717AH laat ik denk ik maar even zitten.
Maar een foto head zal wel moeten; een statief zonder kop is zo lastig te gebruiken...
Maareh; dit waarschijnlijk bestellen;
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alleen juiste verkoper vinden en kijken of ik de eventuele (relatief geringe) meerkosten voor DHL het waard vind.
Ik ook niet, maar vooral ook omdat de onboard flash nou niet bepaald flatteus is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:07 schreef shiznuts het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit flits, maar moet ik eigenlijk ook eens mee aan de slag.
Geen idee; dan moet ik door eerst eens door het Mandarijn van die sites spitten.quote:Zou zoiets nou niet goedkoper als je het via Tmall bestelt?
Ik had je er nog voor gewaarschuwd. Uit elkaar halen kun je hier zien en lezen;quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:16 schreef Dromer het volgende:
Xiaomi powerbank van Aliexpress binnen. Lijkt inderdaad fake te zijn, al heeft hij niet alle fake kenmerken. (wel de blurred print en hij voelt minder solide aan dan de echte die ik ook heb; dat zal vast niet aan de andere kleur liggen) Ik heb helaas geen idee hoe ik hem zonder geweld open moet maken, want dat is dé manier om het zeker te weten natuurlijk.
Precies, oncamera flash word je niet heel blij van. Gebruik ik liever de ambiance.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vooral ook omdat de onboard flash nou niet bepaald flatteus is.
Plus zo'n ding geeft wat speelmogelijkheden; tot off camera flash aan toe.
[..]
Geen idee; dan moet ik door eerst eens door het Mandarijn van die sites spitten.
(en zo nodig voor het eerst op die manier iets uit China halen [ afbeelding ])
Maar als je een YN-568 II voor minder dan zo'n ¤125 vindt; be my guest!![]()
Na de check van Rene90 wist ik het al, hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef NX het volgende:
[..]
Ik had je er nog voor gewaarschuwd. Uit elkaar halen kun je hier zien en lezen;
http://mvdam.tweakblogs.n(...)rbank-%283%29-1.html
Dat is idd balen! Maar als er niet staat 'pakketbezorger onderweg' kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat ie die dag niet komt. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels wel gefrustreerd raakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Belachelijk dat PostNL een datum en tijdvak afgeeft terwijl het pakket nog niet vrijgegeven is.
Staat nu ook in de 'officiële' EMS tracking. Godver, hier heb je toch helemaal niks aan.quote:
Ik vind dat ik meer recht tot klagen heb dan jou.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu telefoneren met PostNL.
Wil de kosten voor dit gesprek eigenlijk ook wel vergoed hebben
Update:
Geen postbezorger onderweg, en het pakket is nog niet vrijgegeven.
Wel zijn de formulieren in goede orde ontvangen en de "vrolijke" dame wist mij te vertellen dat het pakket dan waarschijnlijk 2-4 werkdagen later opgestuurd werd oftewel aankomende week.
Belachelijk dat PostNL een datum en tijdvak afgeeft terwijl het pakket nog niet vrijgegeven is.
Was er speciaal voor thuisgebleven, in plaats van een ritje op de motor.
Officiële klacht ingediend bij PostNL dat ik de kosten van het telefoongesprek vergoed wil hebben.
Ben benieuwd, moet immers door hun gekut contact opnemen met de klantenservice.
Aangezien ik nu toch al geïrriteerd ben, heb ik gelijk een paypal dispute geopend als extra safety measure.
Fuck alles en iedereen, 43 dagen onderweg heb ik nog nooit eerder meegemaakt behalve bij een stropdas van 2 euro.
Dit gaat wel even om een ander bedrag.
Ik help het je hopen, maar reken er maar niet op. Hier zijn op dit moment ook iets van 12 pakjes onderwg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
Voor het eerst maar eens wat bestelt, wou het eigenlijk al een paar jaar geleden doen, maar toch nooit gedaan. Nu maar hopen dat ik niet verslaafd raak en al mijn geld ga verspillen aan nutteloze goedkope dingetjes.
Laatst meegemaakt dat een pakket van een afzender binnen NL deze status had. Pakket met tracking dus, met een geschatte bezorgtijd, tussen 2 uur en half 5, op een zaterdag. Om 17 uur nog geen pakket. Nogmaals ingelogd op site postnl, is de status veranderd naar "bezorging uitgesteld". Blijf je dan een hele dag voor thuis. Dafuq. Zulke shit nog niet eerder meegemaakt, mocht het nog eens gebeuren dan maar es contact opnemen met postnl via twitter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is idd balen! Maar als er niet staat 'pakketbezorger onderweg' kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat ie die dag niet komt. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels wel gefrustreerd raakt.
Voor goedkope dingen doe ik het niet, maar voor andere zaken wel. Je kan een geschil sowieso 2 weken aanhouden dacht ik voordat je het moet annuleren of opwaarderen tot een claim. Dus mocht het nog binnenkomen kan je het geschil nog annuleren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:11 schreef mschol het volgende:
openen van een claim vind ik altijd lastig, veel besteld spul komt vaak op dag 46 ofzo aan, trage chinezen
Jij klaagt dan wel weer heel veel..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik meer recht tot klagen heb dan jou.
Hij was niet eens onderweg, dat vond ik al vreemd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is idd balen! Maar als er niet staat 'pakketbezorger onderweg' kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat ie die dag niet komt. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels wel gefrustreerd raakt.
Zuur man.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Staat nu ook in de 'officiële' EMS tracking. Godver, hier heb je toch helemaal niks aan.
Moet je maar niet in België wonenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik meer recht tot klagen heb dan jou.
Too late.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
Voor het eerst maar eens wat bestelt, wou het eigenlijk al een paar jaar geleden doen, maar toch nooit gedaan. Nu maar hopen dat ik niet verslaafd raak en al mijn geld ga verspillen aan nutteloze goedkope dingetjes.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:11 schreef mschol het volgende:
openen van een claim vind ik altijd lastig, veel besteld spul komt vaak op dag 46 ofzo aan, trage chinezen
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor goedkope dingen doe ik het niet, maar voor andere zaken wel. Je kan een geschil sowieso 2 weken aanhouden dacht ik voordat je het moet annuleren of opwaarderen tot een claim. Dus mocht het nog binnenkomen kan je het geschil nog annuleren.
Geef dus ook duidelijk aan, dat ik dit puur doe als extra "beveiliging" just in case.quote:The Jiayu G4S 2GB that has been bought and paid for on the 18th of april has still not been delivered.
There has been a lot of communication going back and forth about this purchase with customer service.
I hereby open a dispute as an extra insurance measurement.
Hopefully the phone will arrive next week, if this is not the case I would like to know how we can solve this problem.
Sorry.quote:
Sorry, moet m'n anger beter managen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:58 schreef shiznuts het volgende:
Yeah, it's not like it's a damn contest ya know.
Fuuuquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:16 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Sorry, moet m'n anger beter managen.
Nou ja, shit happens. Je hebt het in ieder geval zelf nu ook gecheckt. Uit elkaar halen, ging dat nog easy of ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:43 schreef Dromer het volgende:
Na de check van Rene90 wist ik het al, hoor.
Ach.. ik koop deze maand 1/10 telefoon of tablet minder ter compensatie.
Heb een dispute gestart, dus wie weet nog geld terug ook.
[ afbeelding ]
Ontploffen die dingen trouwens alleen bij het opladen of ook bij het ontladen?
Makkelijker dan de originele denk ik. (daar blijf ik ff van af)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef NX het volgende:
Ik zei het nog, koop het bij ChinaBuye (met coupon ChinaBuye5 - hij is namelijk weer in de aanbieding $21);
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices
Thanks voor de tip! Heb hem gekocht voor omgerekend ¤15!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef NX het volgende:
[..]
Nou ja, shit happens. Je hebt het in ieder geval zelf nu ook gecheckt. Uit elkaar halen, ging dat nog easy of ?
Ik zei het nog, koop het bij ChinaBuye (met coupon ChinaBuye5 - hij is namelijk weer in de aanbieding $21);
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's because you were a pain in the ass! Ik probeerde je alleen maar te helpenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:51 schreef Dromer het volgende:
Makkelijker dan de originele denk ik. (daar blijf ik ff van af)
Jij houdt nogal van 'told you so', hè?
En aandelen in die toko of zo?![]()
Vrienden en familie willen allemaal er nu 1, voor 15euro is het een top powerbankquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:54 schreef igi0n het volgende:
Thanks voor de tip! Heb hem gekocht voor omgerekend ¤15!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
SJ4000 van Tmart is verscheept met MY.
Je trekt je dingen te veel aan, denk ik...quote:
Wat zijn jouw ervaringen met Merimobiles? Ik heb er in 2011 eens een tablet gekocht en dat ging niet zo fantastisch. (accessoires niet meegeleverd en doen alsof ik de boel oplichtte)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef shiznuts het volgende:
Merimobiles wordt 'ie geadverteerd met 20 USD hoor. Zoals ik eerder al liet vallen.
* Dromer zet de popcorn vast klaar voor de komende weken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn SJ4000 is ook verstuurd met Malaysia post op 13-05. Hij heeft het land verlaten op 23-05-2014 dus dat duurde vrij lang inderdaadquote:
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef Dromer het volgende:
Je trekt je dingen te veel aan, denk ik...
Eens kijken wat m'n dispute doet, dan kan ik om de dingen recht te zetten nog één bij CB kopen.
DIng kost daar nu overigens slechts $20,49 dus het gaat de goede kant op.
Mijn ervaringen zijn uitstekend, ik heb er de Pipo M9 Pro tablet gekocht waarbij ik 8 dollar had betaald voor het rooten, bleek niet te zijn gedaan en na een paar berichten kreeg ik het geld zonder morren terug. Xiaomi Piston V2 ook daar besteld en dat zijn in ieder geval de echte, ook prima afgehandeld. De powerbank is nu onderweg, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef Dromer het volgende:
Wat zijn jouw ervaringen met Merimobiles? Ik heb er in 2011 eens een tablet gekocht en dat ging niet zo fantastisch. (accessoires niet meegeleverd en doen alsof ik de boel oplichtte)
ES800M als gave allrounder. De ES900i als je het niet erg vindt dat de bass overheerst (ik ben een basshead, maar liever niet dat het ten koste gaat van de rest v/d range, de ES800M heeft lekkere bass en is ook nog eens geschikt voor elke muziekgenre die je ertegenaan gooit zo'n beetje).quote:Op zondag 1 juni 2014 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Awei ES800M of ES900i? Geen idee wat het beste voor de prijs is
Luister voornamelijk rap, dus denk dat bass geen kwaad kan. Maar overheersende bass is ook niet alles inderdaad. Denk dat ik voor de 800M ga dan. Thanks!quote:Op zondag 1 juni 2014 13:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ES800M als gave allrounder. De ES900i als je het niet erg vindt dat de bass overheerst (ik ben een basshead, maar liever niet dat het ten koste gaat van de rest v/d range, de ES800M heeft lekkere bass en is ook nog eens geschikt voor elke muziekgenre die je ertegenaan gooit zo'n beetje).
Verrek, kom 6 cent tekortquote:Op zondag 1 juni 2014 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Geloof dat je 'em nog altijd het beste kunt halen bij TinyDeal: http://www.tinydeal.com/a(...)73.html?currency=USD .
Thx!quote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef shiznuts het volgende:
157983331r (5%). Als het goed is vandaag nog geldig.
En anders TDsharecareCode (2%).
~ via http://chinaprices.ru/blog/226/tynideal_coupon/
Prijsverschil is niet al te groot, klopt. Ik gebruik het hier echter hoofdzakelijk voor opslag in mobiel en tablet. En of ik daar veel verschil in merk?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Mweh, merkloos geheugen komt er bij mij niet in. Liever voor 6 euro meer een SanDisk of Samsung.
http://www.dataio.nl/prod(...)ltra-class-10-30mbs/ & http://www.dataio.nl/product/samsung-32gb-sdhc-class-10-evo/
Of als je dan toch bezig bent...
[ afbeelding ]
Misschien merk je niet zozeer verschil in kaart, maar wel in kwaliteit van de kaart. En je wilt niet opeens al je data kwijt zijn, dus daarom liever ¤6 meer uitgevenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:32 schreef Gunny het volgende:
[..]
Prijsverschil is niet al te groot, klopt. Ik gebruik het hier echter hoofdzakelijk voor opslag in mobiel en tablet. En of ik daar veel verschil in merk?
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:32 schreef Gunny het volgende:
[..]
Prijsverschil is niet al te groot, klopt. Ik gebruik het hier echter hoofdzakelijk voor opslag in mobiel en tablet. En of ik daar veel verschil in merk?
Vind ik wel belangrijk om te weten. Nog nooit een corrupte kaart/bestand gehad met SanDisk, wel met Kingston en Transcend en dat worden als aardige merken beschouwd. En je hebt dan goede garantievoorwaarden. Zo'n beetje hetzelfde verhaal bij Samsung trouwens.quote:SanDisk Ultra SDXC and SDHC Memory Cards are waterproof, temperature-proof, x-ray-proof, and shock-proof. Snap pictures by the pool or carry your memory card with you through the airport and rest assured that your treasured memories are secure.
Die laatste zou ik ook moeten hebben, kan hier alleen microsd gebruiken. Daarom had ik ook die eerste gepost. Was met adapter. Alleen vergeten erbij te zeggen. Maar bedankt voor die laatste tip, gelijk in orde gemaakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel belangrijk om te weten. Nog nooit een corrupte kaart/bestand gehad met SanDisk, wel met Kingston en Transcend en dat worden als aardige merken beschouwd. En je hebt dan goede garantievoorwaarden. Zo'n beetje hetzelfde verhaal bij Samsung trouwens.
Overigens, als je de microSDHC-combo met adapter haalt, is het verschil nog kleiner: https://www.dataio.nl/pro(...)met-adapter-sandisk/ & https://www.dataio.nl/pro(...)hs-i-class-10-48mbs/ .
Wat bedoel je met echte schoenen ?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:50 schreef Jiang153 het volgende:
Ook een webshop die echte schoenen verkoopt?
Ik kan me nog herinneren dat een paar hier van die gitaar plectrums kochten per 100 ofzo :pquote:Op zondag 1 juni 2014 23:58 schreef monkeybrain het volgende:
Suntekstore![]()
Haalde ik altijd slaapmaskers vandaan![]()
Al tijden niet meer geweest, zo te horen is de shop niet veel veranderd
Genoeg schoenen die niet nep zijn... maar je bedoelt zeker Nike/Adidas/etc?quote:
Ja misschien dat ik ze daar goedkoper kan krijgenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:15 schreef Zith het volgende:
[..]
Genoeg schoenen die niet nep zijn... maar je bedoelt zeker Nike/Adidas/etc?
Kan niet, daarvoor kun je beter bij de scapino kijken. (Prijs verschilt qua echten niet veel en het risico is er niet)quote:Op maandag 2 juni 2014 00:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik ze daar goedkoper kan krijgen
ik ruik een opkomend handeltjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:39 schreef Miniem het volgende:
Ik had mijn SJ4000 wel 5x kunnen verkopen.
Mailtjes in overvloed in mijn inbox
Ja godver die loempiavouwers hebben altijd vrij?!quote:Op maandag 2 juni 2014 08:00 schreef Goddelijker het volgende:
ChinaPost heeft ook een paar dagen vrij (gehad) of niet? Pakketje staat al paar dagen op collecting. Stom drakenbootfestival.
Ik hoor veel goede dingen over Zalando. Kijk even in de op voor de exacte urlquote:
Daar zijn ze 100quote:Op maandag 2 juni 2014 11:10 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Ik hoor veel goede dingen over Zalando. Kijk even in de op voor de exacte url![]()
![]()
Grmbl... Twee horloges bij BIC besteld voor mijn dinnetje, scheurt bij de ene het bandje door bij het passen en de andere staat stil na een week en is met een nieuw batterijtje niet meer tot leven te krijgen.
Dan maar weer een eindeloze discussie met BIC starten voor die paar knaken
Ach, jij krijgt ze tenminste binnenquote:Op maandag 2 juni 2014 11:10 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Ik hoor veel goede dingen over Zalando. Kijk even in de op voor de exacte url![]()
![]()
Grmbl... Twee horloges bij BIC besteld voor mijn dinnetje, scheurt bij de ene het bandje door bij het passen en de andere staat stil na een week en is met een nieuw batterijtje niet meer tot leven te krijgen.
Dan maar weer een eindeloze discussie met BIC starten voor die paar knaken
Durf je m nu nog wel te gebruiken dan? Of gooi je m weg?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef Dromer het volgende:
Jeu, full refund voor die fake powerbank van Aliexpres!
Verhaaltje met links en foto heeft goed geholpen zo te zien.
(zonder enig commentaar van hun kant btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |