abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140668892
Beginnersvraagje, waarom zeggen ze altijd 3x10 (cijfers onbelangrijk hier) en niet gewoon 1x30. Verhogen ze het gewicht na 1 keer? of is het om rust te pakken?
pi_140669165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Beginnersvraagje, waarom zeggen ze altijd 3x10 (cijfers onbelangrijk hier) en niet gewoon 1x30. Verhogen ze het gewicht na 1 keer? of is het om rust te pakken?
Rust.

Om het maximale uit je spieren te halen moet je even pauzeren tussen sets.
Geen referral hier.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:08:27 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140669266
Rust en op deze manier kan je een hoger werkgewicht gebruiken. Als je 1 x 30 zou doen moet je met ongeveer 50% van je max werken om de 30 reps te kunnen halen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:11:39 #254
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140669366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:48 schreef Cataclyst het volgende:
Gisteren 120 gebenched! :D doelen komen goed dichtbij zo. 5/3/1 is de shit.Nu een assistance gebaseerd op een programma van dan green!
Netjes.

Vandaag weet ik eigenlijk niet of het benchen goed ging. Had 3x95 als topset op het programma staan, maar mijn spotter was een beetje en debiel. Hij gooide die bar bij de liftoff zowat boven m'n lul, dus vaarwel tightness. Uiteindelijk de reps volbracht, maar had toch het idee dat hij me iets teveel geholpen heeft.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:23:49 #255
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140669713
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:11 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Netjes.

Vandaag weet ik eigenlijk niet of het benchen goed ging. Had 3x95 als topset op het programma staan, maar mijn spotter was een beetje en debiel. Hij gooide die bar bij de liftoff zowat boven m'n lul, dus vaarwel tightness. Uiteindelijk de reps volbracht, maar had toch het idee dat hij me iets teveel geholpen heeft.
That son of a bitch :o

gisteren hielp ik bij iemand die op een gegeven moment bijna boven z'n lul zat te benchen. Ik flikkerde bijna voorover lol. Gees die ging ver naarvoren
pi_140669894
Iemand enig idee of er een stofje hetzelfde is bij melk en de (standaard) whey? Ben voor beide intolerant maar kip en kwark kan ik dan weer zonder problemen eten.
pi_140669930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:28 schreef MrGuma het volgende:
Iemand enig idee of er een stofje hetzelfde is bij melk en de (standaard) whey? Ben voor beide intolerant maar kip en kwark kan ik dan weer zonder problemen eten.
lactose?
pi_140669958
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

lactose?
Zit dat in Whey? ö
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:33:55 #259
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140670091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:30 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Zit dat in Whey? ö
In de meeste whey zit ~ 0,1 gram lactose per tbsp. Whey wordt uit melk gemaakt. :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:35:11 #260
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140670138
quote:
http://www.livestrong.com(...)n-dairy-intolerance/
pi_140670145
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

In de meeste whey zit ~ 0,1 gram lactose per tbsp. Whey wordt uit melk gemaakt. :P
Maar magere franse kwark dan toch ook (dat kan ik zonder problemen eten nml)? Anders kan ik eens kijken naar lactose vrije whey

Edit: thanks for the link
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:37:09 #262
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140670217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Maar magere franse kwark dan toch ook (dat kan ik zonder problemen eten nml)? Anders kan ik eens kijken naar lactose vrije whey

De hoeveelheid in magere kwark zal een stuk lager zijn.

Heb je er trouwens altijd last van? Ik kreeg het ook op een gegeven moment, als ik m'n lactose inname een tijd laag hou lijkt het weer te verdwijnen. Ik weet niet of dat voor jou ook zo werkt, maar het viel me op bij mezelf.
pi_140670391
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

De hoeveelheid in magere kwark zal een stuk lager zijn.

Heb je er trouwens altijd last van? Ik kreeg het ook op een gegeven moment, als ik m'n lactose inname een tijd laag hou lijkt het weer te verdwijnen. Ik weet niet of dat voor jou ook zo werkt, maar het viel me op bij mezelf.
Yes. Toen ik eenmaal stopte met melk en shakes (dronk normaal gesproken liters melk per dag en een shake na een training) gingen m'n maagkrampen weg, ontlasting werd weer normaal en ik voelde mezelf stukken beter (erg uitschakelend die krampen).

Als ik eenmalig een shake oid neem is er geen enkel probleem (laatst geprobeerd). Pas nadat ik drie dagen achter elkaar een shake nam (met water), kreeg ik weer klachten. Denk dat ik whey isolate ga proberen.

Overigens; wat voor eiwitten eet jij zonder lactose? (kip, tonijn, kwark.... ?)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:41:19 #264
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140670421
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:33 schreef Snakey het volgende:

[..]

WPI heeft de minste lactose volgens mij, maar daar betaal je ook voor.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140670451
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:41 schreef star_gazer het volgende:

[..]

WPI heeft de minste lactose volgens mij, maar daar betaal je ook voor.
Valt wel mee toch? Als ik nu zo naar de Whey Isolaat kijk ivm Whey Perfection scheelt het niet bijzonder veel.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:46:43 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140670596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:40 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Yes. Toen ik eenmaal stopte met melk en shakes (dronk normaal gesproken liters melk per dag en een shake na een training) gingen m'n maagkrampen weg, ontlasting werd weer normaal en ik voelde mezelf stukken beter (erg uitschakelend die krampen).

Als ik eenmalig een shake oid neem is er geen enkel probleem (laatst geprobeerd). Pas nadat ik drie dagen achter elkaar een shake nam (met water), kreeg ik weer klachten. Denk dat ik whey isolate ga proberen.

Overigens; wat voor eiwitten eet jij zonder lactose? (kip, tonijn, kwark.... ?)
Ik kreeg er last van in de zin van hoofdpijn, ernstige hoofdpijn soms. Ik had eerst niet door waar het van was, maar toen begon het me op te vallen dat ik het vooral van melk kreeg. Als ik een tijdje geen melk drink verdwijnt het weer, maar op de lange duur komt het weer terug.

Ik neem alleen casein, met water nu. Daar krijg ik geen last van. Geen idee hoeveel lactose daar inzit trouwens, ik zie het hier in ieder geval niet bij staan. http://www.bodyenfitshop.(...)ection/#ingredienten

Maar ik eet vrij veel vis en kip tegenwoordig. Iets minder rood vlees, maar ook af en toe koe of varken. Over het algemeen kom ik goed uit met m'n eiwitten, casein is alleen een aanvulling.
pi_140670661
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik kreeg er last van in de zin van hoofdpijn, ernstige hoofdpijn soms. Ik had eerst niet door waar het van was, maar toen begon het me op te vallen dat ik het vooral van melk kreeg. Als ik een tijdje geen melk drink verdwijnt het weer, maar op de lange duur komt het weer terug.

Ik neem alleen casein, met water nu. Daar krijg ik geen last van. Geen idee hoeveel lactose daar inzit trouwens, ik zie het hier in ieder geval niet bij staan. http://www.bodyenfitshop.(...)ection/#ingredienten

Maar ik eet vrij veel vis en kip tegenwoordig. Iets minder rood vlees, maar ook af en toe koe of varken. Over het algemeen kom ik goed uit met m'n eiwitten, casein is alleen een aanvulling.
In principe gebruik ik het ook als aanvulling. Maar er zijn van die dagen dat ik laat wakker wordt etc. Dan komt een shake wel uit. Ik ga dan een poging wagen tussen Isolate en Casein. Zien of ik daar een reactie op krijg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:56:38 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140670940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef MrGuma het volgende:

[..]

In principe gebruik ik het ook als aanvulling. Maar er zijn van die dagen dat ik laat wakker wordt etc. Dan komt een shake wel uit. Ik ga dan een poging wagen tussen Isolate en Casein. Zien of ik daar een reactie op krijg.
Je zou wat van deze zakjes kunnen proberen, kijken hoe het gaat zonder al teveel geld uit te geven.

http://www.bodyenfitshop.(...)ion/perfect-protein/
pi_140671024
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je zou wat van deze zakjes kunnen proberen, kijken hoe het gaat zonder al teveel geld uit te geven.

http://www.bodyenfitshop.(...)ion/perfect-protein/
Ik denk dat ik jouw variant of de Isolate voor 750gr ga proberen. Als het niet werkt kan ik ongetwijfeld iemand van jullie blij maken :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:11:10 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140671371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jouw variant of de Isolate voor 750gr ga proberen. Als het niet werkt kan ik ongetwijfeld iemand van jullie blij maken :)
Ben benieuwd.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:37:30 #271
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_140674193
quote:
Je bent vaak voor lactose allergisch en dit zit in veel wheyshakes. Gebruik soja whey ( niet te zuipen).
pi_140683956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:20 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als die deep tissue masseur van mij dat pakt je traps/nekspieren, dan knijpt i de appelmoes er uit srs. Man wat een gevoel. Aan de ene kant alsof je er niet goed van wordt en op je tanden ligt te bijten v.d. pijn, en aan de andere kant heerlijk.... :@

't kan zijn dat je nek om een andere reden stijf is dan trainen he....
Was bij mij i.i.g. wel zo...
Ik heb gisteren een adresje gekregen voor een deep tissue massage en wil dat binnenkort wel overwegen. Gewoon eens in de zoveel tijd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Probeer het zelf indd te fixen i.p.v. afhankelijk worden van een massage elke keer dat het 'vast' zit.

Ga foamrollen,stretchen en op je houding letten (schouders laag en enigzins naar achteren) tijdens zittend werk, auto rijden maar ook tijdens trainingen met rows.
Yeah, kan wel gewoon neck stretches etc. doen. Lacrosse bal in de traps is een beetje lastig, maar even kijken hoe en wat. Oorzaak is ook dat ik met mijn schouders naar voren zit achter de computer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:35 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik ben sinds een jaar ook 'lactose-intolerant'. Van whey, kwark, kip etc. nergens last van, melk wel. Ik haal de lactose-vrije melk van de LIDL; ¤ 0,99 per pak. Goedkoper dan die van de AH en goedkoper dan amandelmelk.
If not now, then when.
pi_140684042
Deze dude eet al jaren rauw vlees. Gainz van zijn leven. Misschien iets voor jou Ray? Na rauwe eieren, rauw vlees? :D

http://www.vice.com/read/(...)-meat-for-five-years
If not now, then when.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:01:32 #274
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140685384
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze dude eet al jaren rauw vlees. Gainz van zijn leven. Misschien iets voor jou Ray? Na rauwe eieren, rauw vlees? :D

http://www.vice.com/read/(...)-meat-for-five-years
Gains?
pi_140691770
Ik gebruik deze: http://www.bodyenfitshop.(...)hydrolisaat-iso-100/

Beste shake wat je kan hebben denk ik, wel wat aan de duurdere kant.
Volgens de specs: 100% Lactose vrij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')