SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ro-ald op 27-05-2014 12:09:25 ]
Ahw.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
\Het is je al vergeven, scriptie stress overheerst
ik word er een beetje moedeloos van
Bril kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek 2 dingen (in kledingwinkels) en ik kan het gewoon niet vinden
Ze hebben het gewoon nietquote:
Ik heb net feedback gehad op mijn herschreven theorie. Ik weet gewoon weg niet meer wat ze nu van me verwachten of hoe ik dat moet vertellen. Ik weet het gewoon echt nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.
Ik krijg vandaag commentaar terug op mijn scriptie.Ik zit serieus mijn inbox te F5'en zo nu en dan.
En stiekem herschrijf ik mijn scriptie hier en daar al een beetje
Kom morgen naar prspctquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
\Het is je al vergeven, scriptie stress overheerst
ik word er een beetje moedeloos van
Oh noes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb net feedback gehad op mijn herschreven theorie. Ik weet gewoon weg niet meer wat ze nu van me verwachten of hoe ik dat moet vertellen. Ik weet het gewoon echt niet
Wat dannnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon nietTerwijl ik echt 2 basic dingen zoek
Na het ontcijferen van de kraaienpoten die er in een pdfje waren geschreven. zijn er dus opmerking over theorie waarvan ik 100% weet dat het klopt, "Klopt die wel?" "bedoel je: ..."quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh noes.Kun je niet met een ander docent er over hebben? Of iemand bij het bedrijf waar je onderzoek deed? Of uberhaupt iemand van je studie? Desnoods DM/PM je mij. Ik ben ook bezig met theorie dingen verwerken. Ik snap misschien geen flikker van jouw theorie, maar misschien kijk ik er daardoor juist anders tegen aan.
Ik wil een simpele zwarte maxidress (ik heb alle basic winkels wel gehad en geen één had het, zelfs H&M niet.. geen mooie in ieder geval) en ik moet nieuwe leggings hebben. Hele basic zwarte leggings in panty stof.quote:
Leraren zitten ook wel eens fout op het gebied van theorie. Gewoon mee in discussie gaan joh. Maak een afspraakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Na het ontcijferen van de kraaienpoten die er in een pdfje waren geschreven. zijn er dus opmerking over theorie waarvan ik 100% weet dat het klopt, "Klopt die wel?" "bedoel je: ..."
Wtfis dit een strikvraag, wat gebeurd hier
Ik heb er een plaatje bij gedaan om het wat duidelijker te maken. Ik moet ook nog een inleiding en samenvatting schrijven...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leraren zitten ook wel eens fout op het gebied van theorie. Gewoon mee in discussie gaan joh. Maak een afspraak
Inleiding had ik als eerste geschreven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb er een plaatje bij gedaan om het wat duidelijker te maken. Ik moet ook nog een inleiding en samenvatting schrijven...
Kan pas aan het einde een inleiding schrijven, want je moet waardes en onderzoeksvragen etc noteren. en context noteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inleiding had ik als eerste geschreven.Ben altijd blij als ik dat kan aftikken
Samenvatting moet bij mij in het Engels.
Oh dat is wel anders. Waarom moeten de waardes al verteld worden? Onderzoeksvragen snap ik wel, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan pas aan het einde een inleiding schrijven, want je moet waardes en onderzoeksvragen etc noteren. en context noteren.
Geen idee, dat vinden ze mooi. Dat schets context was het geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel anders. Waarom moeten de waardes al verteld worden? Onderzoeksvragen snap ik wel, dat heb ik ook.
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een simpele zwarte maxidress (ik heb alle basic winkels wel gehad en geen één had het, zelfs H&M niet.. geen mooie in ieder geval) en ik moet nieuwe leggings hebben. Hele basic zwarte leggings in panty stof.
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
http://www.boohoo.com/res(...)-dress/invt/azz64316
Duidelijk duidelijk. Iedere opleiding zijn eisen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geen idee, dat vinden ze mooi. Dat schets context was het geloof ik
Dat soort leggings zoek ik dus nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
En:
http://www.boohoo.com/restofworld/clothing/leggings/icat/leggings
http://www.boohoo.com/new(...)-dress/invt/azz30377quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeJa wel zoiets maar deze vind ik niet mooi. Ik heb wel eisen.. Ik wil o.a spaghettibandjes en een best wel wijd zittende rok
Ahja, ik draag zelf eigenlijk geen leggings, alleen pantiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort leggings zoek ik dus nietIk zoek echt hele basic leggings. Deze dingen:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CV%200112241%20001%2091%203195.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik vind die van de H&M flut zitten en gaan te snel kapot. Draag ik nu ook
Ik koop die altijd bij de hema.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat soort leggings zoek ik dus nietIk zoek echt hele basic leggings. Deze dingen:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CV%200112241%20001%2091%203195.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Maar ik vind die van de H&M flut zitten en gaan te snel kapot. Draag ik nu ook
Ja ik dus ook normaal maar ze waren hier op + weinig kleur (wil eens wat anders erbij dan alleen zwart en wijnrood). Vind ze daar ook best prijzig.. Want ik wil ook hele dunne pantystof leggings en die gaan bij mij na 2 weken toch al kapot. Om daar dan 7 eu per stuk voor te betalenquote:
True dat is wel veel geld dan. Ik koop zulke dingen eigenlijk alleen als hema stickerkorting oid heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus ook normaal maar ze waren hier op + weinig kleur (wil eens wat anders erbij dan alleen zwart en wijnrood). Vind ze daar ook een best prijzig.. Want ik wil ook hele dunne pantystof leggings en die gaan bij mij na 2 weken toch al kapot. Om daar dan 7 eu per stuk voor te betalen
Oh dat is wel een goede tipquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True dat is wel veel geld dan. Ik koop zulke dingen eigenlijk alleen als hema stickerkorting oid heeft.
Hebben ze best vaak, gewoon beetje in de gaten houden. Heb je al snel 15 tot 20% korting dat is toch 1,40quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben ze best vaak, gewoon beetje in de gaten houden. Heb je al snel 15 tot 20% korting dat is toch 1,40
Zijn ze wel gezond? Ik ben altijd een beetje huiverig met dieren die gratis aangeboden wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan waarschijnlijk van iemand gewoon twee konijnen gratis overnemen.
Flikker ook maar in die pasta!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan waarschijnlijk van iemand gewoon twee konijnen gratis overnemen.
Ze worden anders naar het dierenasiel gebracht maar ik ken diegene. Maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon nieuwe konijnen neemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze wel gezond? Ik ben altijd een beetje huiverig met dieren die gratis aangeboden worden
Waarom gaan ze weg dan? Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik ben altijd bang er iets is met die dieren als mensen er ineens vanaf willenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze worden anders naar het dierenasiel gebracht maar ik ken diegene. Maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon nieuwe konijnen neem
Ja klopt ook wel. Weet niet waarom ze weggaan. Maar ik denk wat ik net al zei dat ik gewoon nieuwe neem.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom gaan ze weg dan? Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik ben altijd bang er iets is met die dieren als mensen er ineens vanaf willen
Zalm is ook de betere keuze.quote:
Er zijn best veel konijnen opvangen waar ze ook jonge konijntjes hebben die daar weg willen (en worden allemaal gecheckt op gezondheid enz). Dierenwinkel ben ik persoonlijk ook geen fan van.. Gezondheid boeit zo'n winkel niksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Weet niet waarom ze weggaan. Maar ik denk wat ik net al zei dat ik gewoon nieuwe neem.
Mijn moeder zei dat ik er twee misschien van een boer moet kopen. Konijnen kopen van dierenwinkels vind ik ook niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Net als van die verhalen op marktplaats 'ik ben ineens allergisch, haal hem maar gratis op' en vervolgens hebben mensen een hond (of ander dier) in huis met torenhoge dierenarts kostten
ja zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn best veel konijnen opvangen waar ze ook jonge konijntjes hebben die daar weg willen (en worden allemaal gecheckt op gezondheid enz). Dierenwinkel ben ik persoonlijk ook geen fan van.. Gezondheid boeit zo'n winkel niks
Ja is goed. Want ik wil absoluut geen miskoop.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Als je wil kan ik wel voor je kijken wat er in bij je in de buurt zit qua adressen voor konijntjes?In het verleden ook vaak gedaan met hamsters, ratten etc.
Ik stuur je vanavond op FB wel even wat adressen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed. Want ik wil absoluut geen miskoop.
Thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond op FB wel even wat adressen!
Dewatte? Gewoon voor de smaak, altijd lekker eten.quote:
Voor de spieren hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dewatte? Gewoon voor de smaak, altijd lekker eten.
Zo blij dat we dat hier niet hebben..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind die hondjes bij de etalage van dierenwinkels ook altijd zo zielig
Haha ja idd. Inderdaad konijnen zijn geen knaagdieren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo blij dat we dat hier niet hebben..Gadverdamme zeg. Ik word alleen al naar als ik al die knaagdieren en konijnen zo samen zie in een bakje (vrouwtjes, mannetjes, zieke beestjes.. alles door elkaar)
Denken veel mensen welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ja idd. Inderdaad konijnen zijn geen knaagdieren.
Oh haha. Die krijg ik op mijn werk wel. Denk dat ik 10 jaar geleden voor t laatst een sportschool van binnen heb gezien.quote:
Ik ga meestal drie keer per week. Eerst zat ik de hele dag thuis en dronk ik bijna elke dag bierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh haha. Die krijg ik op mijn werk wel. Denk dat ik 10 jaar geleden voor t laatst een sportschool van binnen heb gezien.
Same here haha. Ik weet niet helemaal meer het verschilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel wat onthouden van mijn opleiding haha
Als ik konijnen neem die kunnen ook gewoon buiten op het balkon lopen dan. Gewoon beetje mijn balkon goed dicht maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here haha. Ik weet niet helemaal meer het verschilMaar ik dacht dat het grootste verschil is dat een konijn een ander gebit heeft dan een knaagdier. Ratten blijven ook geweldig, super leuke beestjes
Dan wil het lichaam inderdaad wel de andere kant op groeien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga meestal drie keer per week. Eerst zat ik de hele dag thuis en dronk ik bijna elke dag bier
Was echt niet gezondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan wil het lichaam inderdaad wel de andere kant op groeien.Beter dat je aanpakt in plaats van meer bier te kopen om er maar niet mee bezig te zijn.
Dit werd lange tijd beschreven in mijn ondertitel. Totdat Sexy Lexie mijn steun bleek nodig te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ja idd. Inderdaad konijnen zijn geen knaagdieren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Flippiee het volgende:
Kiek dan toch wat lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
F&F / Er waren eens vier kleine wees katjes..
En dan nu wat tijd voor Solstafir.quote:Onze eigen katten, Frans en Henk, zijn er nog niet erg blij mee. Iemand nog tips daarvoor?
Ze zou die in een zak moeten doen en dan in het kanaal gooien. Zal ze leren het er niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie afsluiting ook
[..]
En dan nu wat tijd voor Solstafir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zou die in een zak moeten doen en dan in het kanaal gooien. Zal ze leren het er niet blij mee zijn.Sowieso. Respect moet van twee kanten komen. De oudere generatie moet maar eens voelen dat er niet te spotten valt met kittens van de huidige generatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reactie had overigens al 3 tr's in dat topic![]()
![]()
De oudere generatie ook van tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Respect moet van twee kanten komen. De oudere generatie moet maar eens voelen dat er niet te spotten valt met kittens van de huidige generatie.
Die reactie had overigens al 3 tr's in dat topic![]()
zal jou eens serieus nemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De oudere generatie ook van tegenwoordig_! Sommige mensen nemen ook alles te serieus
Van wie ben jij een kloon?quote:
4G is echt chill, een kameraad van mij heeft dat, en dat is sneller als zijn WiFiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Binnen twee dagen krijg ik de Samsung galaxy S4 met 4G. Toch maar geen Xperia gedaan want die is wel erg groot.
dan heb je wel erg traag internetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4G is echt chill, een kameraad van mij heeft dat, en dat is sneller als zijn WiFi![]()
Joah zijn internet is ook niet bijzonder snel ofzoquote:
Oh en wij horen er zeker niet meer bijquote:
hallo braddiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh en wij horen er zeker niet meer bij
quote:
Ik ben een Braddie supporter jaquote:
Alles goed?quote:
ja ik lig lkrr op mn chick. met jou, en mooi en die andere heb ik niet geprobeerd grquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed?![]()
Ik ga morgen die blauwe red bull eens halen, je hebt me overtuigd haha. Die andere 2 zijn niet chill?
quote:
Ook dat ja, kutbureaucratie. Moest verdomme naar de huisarts voor alleen een handtekening.quote:
Ik ben langs een arts geweest, stuur mn eigen verklaring op en krijg terug dat ik terug moet omdat het niet goed is ingevuld..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook dat ja, kutbureaucratie. Moest verdomme naar de huisarts voor alleen een handtekening.
Ik ben geen kloonquote:
Is goed hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stuur morgenochtend even dat berichtje
ook saaiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden op FOK!
redelijk goed, als ik mij bedenk dat ik nog leef na de afschuwelijke stortbui van gisteren waar ik in fietstequote:
Exactquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan omschrijft die foto toch heel goed mijn faith in humanity.
Ik voel je pijn. Ik kwam 5kg zwaarder thuis.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
redelijk goed, als ik mij bedenk dat ik nog leef na de afschuwelijke stortbui van gisteren waar ik in fietste
En met jou?
Het leek bij mij serieus of mijn broek was veranderd in zo'n glimmende zwarte legging terwijl mjin broek groen was en de regen stroomde zo hard in mijn ogen dat ik gewoon niks zagquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Ik kwam 5kg zwaarder thuis.
Ik had net mijn nieuwe duikmasker opgehaald, die kon ik wel gebruiken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leek bij mij serieus of mijn broek was veranderd in zo'n glimmende zwarte legging terwijl mjin broek groen was en de regen stroomde zo hard in mijn ogen dat ik gewoon niks zag
En toch door blijven fietsen he
Welke foon?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:34 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk komt de postbezorger snel vandaag met mijn nieuwe mobiel
Dat advies kreeg ik vanmorgen ook al op mijn werkquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had net mijn nieuwe duikmasker opgehaald, die kon ik wel gebruiken.
Genoeg om te weten dat het gigantisch kut is om al die apps te krijgen die Samsung door je strot douwt. En houd je eigen bek dicht als je zo verschrikkelijk kortzichtig en sneu denkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips houd je mond. Vrouwen weten niets van techniek.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat het gigantisch kut is om al die apps te krijgen die Samsung door je strot douwt. En houd je eigen bek dicht als je zo verschrikkelijk kortzichtig en sneu denkt.
Want Apple duwt geen shitload zooi door je nek. Grow up.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat het gigantisch kut is om al die apps te krijgen die Samsung door je strot douwt. En houd je eigen bek dicht als je zo verschrikkelijk kortzichtig en sneu denkt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:55 schreef Amoeba het volgende:
Wel een stuk minder dan Samsung, toegegeven. Toch werken Androids veel fijner.
Jij bent echt verschrikkelijk blind. En je punt moeten maken met eenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want Apple duwt geen shitload zooi door je nek. Grow up.
Nou, vertel. Beargumenteer waarom jouw toestel superieur is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb namelijk nergens gezegd dat ik een apple toestel heb.
Dat ben ik met je eens. Ik vind die iPhones degelijker dan de gemiddelde Android toestel, maar Android is fijner.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind iPhone er wel mooi uitzien, vind alleen Android enz fijner
Legdayyyquote:
Ze heeft zelf ook android hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou, vertel. Beargumenteer waarom jouw toestel superieur is.
Schouders,buik en benen gedaan gisteren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik vind die iPhones degelijker dan de gemiddelde Android toestel, maar Android is fijner.
[..]
Legdayyy
Wie zegt dat ze htc heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef Amoeba het volgende:
Waarom loop je dan te haten op Samsung terwijl dat Sense van HTC al helemaal faalt.
Netjes netjes. Hoe vaak ga je nu per week?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Schouders,buik en benen gedaan gisteren.
Geen Sony of Stock Android hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef Amoeba het volgende:
Waarom loop je dan te haten op Samsung terwijl dat Sense van HTC al helemaal faalt.
Drie keer per week.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Netjes netjes. Hoe vaak ga je nu per week?
Ik kon ook nog kiezen tussen een Iphone 4S of zo maar niet gedaan want Androidquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
samsung is gewoon echt een kutmerk
4s is oud johquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kon ook nog kiezen tussen een Iphone 4S of zo maar niet gedaan want Android
1 ding faalt en meteen het hele toestel is kut.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef Amoeba het volgende:
jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:23 schreef Oceanview het volgende:
Woah, meisje vraagt iets iedereen reageert.
echt nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:23 schreef Oceanview het volgende:
Woah, meisje vraagt iets iedereen reageert.
s-s-s-s-ttaaalkeeerrquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef Calipso het volgende:
[..]
Hahah ok ok. Ik ken toevallig flipie en keek waar zij vaak kwam
Flippieequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef Calipso het volgende:
[..]
Gewoon beetje direct zijn tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet zo snel handelen dat werkt niet.
Duurt allemaal zo langquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee bij meisjes altijd omweg nemen.
Waarom dm je me dan meteen voor mijn nummer :pquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee bij meisjes altijd omweg nemen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:27 schreef Calipso het volgende:
[..]
Waarom dm je me dan meteen voor mijn nummer :p
Nee bedankt voor de tipquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan maar met jongens beginnen die zijn wel direct.![]()
![]()
Wattt?quote:
Oh nice.quote:
quote:
Haha.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef Calipso het volgende:
[..]
wait, wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Dat was toch die van naaktfoto's? Werd PUB daarom gesloten?
Nee ze had drie of vier nieuwe accounts gemaakt en ging daarmee rellen, JNG is gesloten door rellenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Dat was toch die van naaktfoto's? Werd PUB daarom gesloten?
quote:
Oh die ken ik allemaal weer niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
fairydust werd stolensweetheart, osuchi, dearest, jhali
#bringbackdearestquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha wist helemaal niet dat zij ook fairydust wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat ze altijd werd uitgekotstquote:
wees blijquote:
+1quote:
jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha wist helemaal niet dat zij ook fairydust was![]()
wp is wietparkietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Calipso het volgende:
[..]
Wp is toch die ene die zich asap shag noemt xD
Dit is basiskennisquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij verdiep ik mij niet genoeg in fok
Hey ben jij er ook nog.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
je kan altijd de user Letmein DM'en voor uitgebreidde profielschetsen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil je hiermee oprecht feliciteren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je kan altijd de user Letmein DM'en voor uitgebreidde profielschetsen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil je hiermee oprecht feliciteren.
LR ik ben terug!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van de (wat) oude(re) garde geloof ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blauwquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2011 representquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben meer van de (wat) oude(re) garde geloof ik
quote:
Wauw, bedanktquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit mobiel anders had deze post nu slechts uit een glitterplaatje bestaan.quote:
Ik had geen idee dat je weg was, maar welkom terug?quote:
had ban, maar kreeg unbanquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen idee dat je weg was, maar welkom terug?
Niet echt, want er kan maar 1x een nieuw deel geopend worden in een reeks. Dus als je het nieuwe topic wilt openen kun je beter zorgen dat je al eerst daarop klikt dan de lapo hebben.quote:
wowquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet echt, want er kan maar 1x een nieuw deel geopend worden in een reeks. Dus als je het nieuwe topic wilt openen kun je beter zorgen dat je al eerst daarop klikt dan de lapo hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |