Genoeg om te weten dat het gigantisch kut is om al die apps te krijgen die Samsung door je strot douwt. En houd je eigen bek dicht als je zo verschrikkelijk kortzichtig en sneu denkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips houd je mond. Vrouwen weten niets van techniek.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat het gigantisch kut is om al die apps te krijgen die Samsung door je strot douwt. En houd je eigen bek dicht als je zo verschrikkelijk kortzichtig en sneu denkt.
Want Apple duwt geen shitload zooi door je nek. Grow up.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat het gigantisch kut is om al die apps te krijgen die Samsung door je strot douwt. En houd je eigen bek dicht als je zo verschrikkelijk kortzichtig en sneu denkt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:55 schreef Amoeba het volgende:
Wel een stuk minder dan Samsung, toegegeven. Toch werken Androids veel fijner.
Jij bent echt verschrikkelijk blind. En je punt moeten maken met eenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want Apple duwt geen shitload zooi door je nek. Grow up.
Nou, vertel. Beargumenteer waarom jouw toestel superieur is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb namelijk nergens gezegd dat ik een apple toestel heb.
Dat ben ik met je eens. Ik vind die iPhones degelijker dan de gemiddelde Android toestel, maar Android is fijner.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind iPhone er wel mooi uitzien, vind alleen Android enz fijner
Legdayyyquote:
Ze heeft zelf ook android hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou, vertel. Beargumenteer waarom jouw toestel superieur is.
Schouders,buik en benen gedaan gisteren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik vind die iPhones degelijker dan de gemiddelde Android toestel, maar Android is fijner.
[..]
Legdayyy
Wie zegt dat ze htc heeft?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:11 schreef Amoeba het volgende:
Waarom loop je dan te haten op Samsung terwijl dat Sense van HTC al helemaal faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |