Zalm is ook de betere keuze.quote:
Er zijn best veel konijnen opvangen waar ze ook jonge konijntjes hebben die daar weg willen (en worden allemaal gecheckt op gezondheid enz). Dierenwinkel ben ik persoonlijk ook geen fan van.. Gezondheid boeit zo'n winkel niksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Weet niet waarom ze weggaan. Maar ik denk wat ik net al zei dat ik gewoon nieuwe neem.
Mijn moeder zei dat ik er twee misschien van een boer moet kopen. Konijnen kopen van dierenwinkels vind ik ook niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Net als van die verhalen op marktplaats 'ik ben ineens allergisch, haal hem maar gratis op' en vervolgens hebben mensen een hond (of ander dier) in huis met torenhoge dierenarts kostten
ja zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn best veel konijnen opvangen waar ze ook jonge konijntjes hebben die daar weg willen (en worden allemaal gecheckt op gezondheid enz). Dierenwinkel ben ik persoonlijk ook geen fan van.. Gezondheid boeit zo'n winkel niks
Ja is goed. Want ik wil absoluut geen miskoop.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Als je wil kan ik wel voor je kijken wat er in bij je in de buurt zit qua adressen voor konijntjes?In het verleden ook vaak gedaan met hamsters, ratten etc.
Ik stuur je vanavond op FB wel even wat adressen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed. Want ik wil absoluut geen miskoop.
Thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stuur je vanavond op FB wel even wat adressen!
Dewatte? Gewoon voor de smaak, altijd lekker eten.quote:
Voor de spieren hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dewatte? Gewoon voor de smaak, altijd lekker eten.
Zo blij dat we dat hier niet hebben..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind die hondjes bij de etalage van dierenwinkels ook altijd zo zielig
Haha ja idd. Inderdaad konijnen zijn geen knaagdieren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo blij dat we dat hier niet hebben..Gadverdamme zeg. Ik word alleen al naar als ik al die knaagdieren en konijnen zo samen zie in een bakje (vrouwtjes, mannetjes, zieke beestjes.. alles door elkaar)
Denken veel mensen welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ja idd. Inderdaad konijnen zijn geen knaagdieren.
Oh haha. Die krijg ik op mijn werk wel. Denk dat ik 10 jaar geleden voor t laatst een sportschool van binnen heb gezien.quote:
Ik ga meestal drie keer per week. Eerst zat ik de hele dag thuis en dronk ik bijna elke dag bierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh haha. Die krijg ik op mijn werk wel. Denk dat ik 10 jaar geleden voor t laatst een sportschool van binnen heb gezien.
Same here haha. Ik weet niet helemaal meer het verschilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel wat onthouden van mijn opleiding haha
Als ik konijnen neem die kunnen ook gewoon buiten op het balkon lopen dan. Gewoon beetje mijn balkon goed dicht maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here haha. Ik weet niet helemaal meer het verschilMaar ik dacht dat het grootste verschil is dat een konijn een ander gebit heeft dan een knaagdier. Ratten blijven ook geweldig, super leuke beestjes
Dan wil het lichaam inderdaad wel de andere kant op groeien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga meestal drie keer per week. Eerst zat ik de hele dag thuis en dronk ik bijna elke dag bier
Was echt niet gezondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan wil het lichaam inderdaad wel de andere kant op groeien.Beter dat je aanpakt in plaats van meer bier te kopen om er maar niet mee bezig te zijn.
Dit werd lange tijd beschreven in mijn ondertitel. Totdat Sexy Lexie mijn steun bleek nodig te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ja idd. Inderdaad konijnen zijn geen knaagdieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |