quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie echt langskomt als jij weg bent dan reserveer ik hem voor je
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Al denk ik niet dat de kans erg groot is.
dan weet je wat je te doen staatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef essnhills het volgende:
We hebben nog niet eens een 3 is de nieuwe 2 TT gehad
Maar ik ben niet zo'n goede lapohunter of topickaperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n goede lapohunter of topickaper
ik had niet eens in de gaten dat we alweer zo ver warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Karina moet je altijd lief aankijken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n goede lapohunter of topickaper
Kijk maar even lief danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk iedereen altijd lief aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had niet eens in de gaten dat we alweer zo ver waren
en Karina moet je altijd lief aankijken
nu moet ik boos gaan kijkenquote:
kun je ook niks aan doen, ligt aan je gezichtquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu moet ik boos gaan kijken
[..]
kun je ook niks aan doen, ligt aan je gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]ik kijk altijd boos wil je zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee johquote:
Hij is zo razendsnel dat iedereen die hem wil kopen steeds misgrijpt!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Vleuver het volgende:
Waarom hangt die mediaplayer al zo lang? :"(
beetje mijn TT veranderen hierzoquote:
ceviche gaf gisteren ook een voorzet aan vinnie, die miste ook jammerlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is zo razendsnel dat iedereen die hem wil kopen steeds misgrijpt!
Mjah geen Zlatan he? Die mist nooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ceviche gaf gisteren ook een voorzet aan vinnie, die miste ook jammerlijk
nu een mooi dingquote:
geen idee.quote:
Ik denk dat ibood onze productcategorieën heeft gelezen. Een receiver past normaal gesproken uitstekend in de categorie Ding, maar nu bieden ze ook andere kleurtjes aan, dus nu klopt het niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
Meh weer een receiver, deze was gisteren ook al.
Mooie mannen kijken is niet hetzelfde als voetbal kijken toch?quote:
wie niet?quote:
Nee dan kijk je alleen naar de mannen, dat mag van mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooie mannen kijken is niet hetzelfde als voetbal kijken toch?
Ja, als ze te ver uit gaan zoomen om nog wat moois te zien moet je wat hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan kijk je alleen naar de mannen, dat mag van mij![]()
Al kijk ik wel stiekem ook naar het voetbal hoor.
quote:
Wat een liefdequote:
Het is de schuld van de Rabobank, en een klein beetje van het werk.quote:
Ik ga het proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank, en een klein beetje van het werk.
Regel mij eens een laptop via de hunt!
Totoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vanmorgen kwam al een msi langs..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Essquote:
Ah, uitverkocht!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ess
Gianni
Iedereen
Ok genoeg gekwijl nu...kom op, hunten!!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het proberen.
Jo ibood! Toto hier heeft een laptop nodig! Een asus 7 geloof ik. Ah toee????![]()
nee, nu iets slooms. rookpauzequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
Regel eens wat dingen die snel zijn uitverkocht, dit duurt allemaal veel te lang
Sokken?quote:
Het regent hier al dehele ochtendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah kan ook, ik moet mijn was binnenhalen, het wordt al weer een beetje donker volgens mij.
Wel voor maatje kingsizequote:
Gelukkig begon het gister hier wat later. Al spatte het wel heel lang voordat het ging regenen. dat ik rond 1 uur naar de huisarts vertrok spatte het al, dat ik rond 3 uur boodschappen doen spatte het nog steedsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zie je nu komt het deze kant op. Was gisteren ook. 's morgens zon en daarna met bakken.
Kniekousenquote:
Gisteren precies om 17u toen ik naar de tram liepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig begon het gister hier wat later. Al spatte het wel heel lang voordat het ging regenen. dat ik rond 1 uur naar de huisarts vertrok spatte het al, dat ik rond 3 uur boodschappen doen spatte het nog steedsEenmaal weer thuis ging het pas echt regenen
Nattekatquote:
Als ik straks besluit wat boodschapjes te doen neem ik gewoon m'n senz meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren precies om 17u toen ik naar de tram liepgelukkig had ik wel een jas aan.
Ik heb alleen die mega-senz en die ligt in de auto, die voor de deur staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik straks besluit wat boodschapjes te doen neem ik gewoon m'n senz mee
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Deze is stiekem best nog wel tof om te zien
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Deze is stiekem best nog wel tof om te zien
Ik heb een grote en een kleintje. Super handigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen die mega-senz en die ligt in de auto, die voor de deur staat.
Daarom wacht ik nog op de mini-senz.
Goud staat mij ook totaal niet overigensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hetKomt vooral omdat ik helemaal niet van goud houd, liever zilver.
Nu je het zegt! Misschien te onhandig of te duur met vervoer? Wasmachines en zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Onnoman het volgende:
ik heb nog NOOIT witgoed gezien bij ibood?
WAAROMMM
Plaats een tip in het tipforumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Onnoman het volgende:
ik heb nog NOOIT witgoed gezien bij ibood?
WAAROMMM
ben liever dicht bij jouquote:
Ik zal je helpen, hoef je niet te zoeken, hier het linkje http://nl-nl.forum.ibood.com/category/tip-ibood/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben liever dicht bij jou
oja en karina
heej geen ruzie maken
Alle moeders worden volgend jaar moederdag overladen met cadeausquote:
he, heb ik net een huis met tuin gekocht, geen balkonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Karina het volgende:
Die BBQ is wel wat voor vaderdag danMoet je wel een balkon hebben.
Daarom BBQ ik nooit, zowel bij mijn flat als bij mijn ouders mag dat niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef essnhills het volgende:
Balkon BBQ![]()
Alleen mag er toch juist in heel veel flats niet geBBQt worden ivm rookontwikkeling enzo?
Jaja maak ons maar jaloers joh! Ik heb wel een balkon, je moet alleen uitkijken dan dat de duiven niet op je biefstukjes schijtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
he, heb ik net een huis met tuin gekocht, geen balkon
We hebben hier wel zo'n goedkope elektrische. Niet echt BBQ'en natuurlijk maar dan kunnen we hier evengoed lekker zitten op het balkon en doen alsof we BBQ'enquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom BBQ ik nooit, zowel bij mijn flat als bij mijn ouders mag dat niet.
als je komt schilderen zorg ik voor de bbq en de wijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja maak ons maar jaloers joh! Ik heb wel een balkon, je moet alleen uitkijken dan dat de duiven niet op je biefstukjes schijten
Nou mijn woning kan ook wel weer een verfje gebruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je komt schilderen zorg ik voor de bbq en de wijn
Ik weet eigenlijk niet of dat wel mag, maar ik eet eigenlijk nooit buitenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben hier wel zo'n goedkope elektrische. Niet echt BBQ'en natuurlijk maar dan kunnen we hier evengoed lekker zitten op het balkon en doen alsof we BBQ'en
Elektrisch mag volgens mij wel, je ruikt alleen wat eten dat wordt gegrild, maar dat ruik je ook als je over de galerij loopt en iedereen de keukenraampjes open heeft staan, of als je gewoon lekker op het balkon zit te etenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat wel mag, maar ik eet eigenlijk nooit buiten
Nja, in mijn eentje ga ik toch niet zitten barbecuen dus zo boeiend is het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Elektrisch mag volgens mij wel, je ruikt alleen wat eten dat wordt gegrild, maar dat ruik je ook als je over de galerij loopt en iedereen de keukenraampjes open heeft staan, of als je gewoon lekker op het balkon zit te eten![]()
Geen vieze rook iig die bij de buren boven naar winnen waait, en dat is volgens mij waarom het niet mag
Ook weer zo jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja, in mijn eentje ga ik toch niet zitten barbecuen dus zo boeiend is het niet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
Nu ga ik toch echt wat doen want het ziet er echt naar uit dat het zo gaat regenen.
Tot vanmiddag of zo
Dat is een echte huh?!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:16 schreef Karina het volgende:
Nu ga ik toch echt wat doen want het ziet er echt naar uit dat het zo gaat regenen.
Tot vanmiddag of zo
Als ik zo kijk kun je deze omdoen als je gaat hardlopen oid, en de trackt dan alles, voor in je runkeeper bijvoorbeeldquote:
Ik heb werkelijk geen idee wat je nu gezegd hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef Pindasoepje het volgende:
Hee een fitbit.
Als ze nou de force hadden... De flex heb ik al
maar wat is het?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef Pindasoepje het volgende:
Hee een fitbit.
Als ze nou de force hadden... De flex heb ik al
Oh...maar ik beweeg zo min mogelijk, dus dat is niets voor mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik zo kijk kun je deze omdoen als je gaat hardlopen oid, en de trackt dan alles, voor in je runkeeper bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...maar ik beweeg zo min mogelijk, dus dat is niets voor mij.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is een soort pedometer, alleen deze kan je koppelen aan je telefoon dan houdt hij je stappen bij. Ook kan je hem koppelen met run keeper enzo. Handig voor afvallen.
Een soort Galaxy gear fit alleen deze bestaat al veel langer...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:22 schreef Pindasoepje het volgende:
Oja de force, die heeft dan ook een klokje erin zodat hij ook functioneert als horloge
wat weet jij toch veelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Het is een soort pedometer, alleen deze kan je koppelen aan je telefoon dan houdt hij je stappen bij. Ook kan je hem koppelen met run keeper enzo. Handig voor afvallen.
Een soort Galaxy gear fit alleen deze bestaat al veel langer...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Afvallen, dat is inderdaad iets dat ik niet moet doen.
Anders kan ik dat ding als riem gebruiken
niks mis meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja vervelend he..
(pinda is een nerdmeisje)
Nerds zijn tofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja vervelend he..
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:24 schreef Uccie het volgende:
Kolere, ik heb zojuist de meest smerige koffie ooit gekregenautomatenkoffie
Een echte uit de IT, of een boek-nerd zoals ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja vervelend he..
jonkiequote:
Die fitbit, heeft die zijn eigen GPS enzo? Dus als je gaat hardlopen dat je niet je telefoon mee hoeft te nemen maar dat ie evengoed je route en snelheid enzo trackt voor in bijvoorbeeld je runkeeper?quote:
Niet uit de it, maar gewoon nerd met alles incl bril in de avond. (en Nee geen hipster wayfarer, maar gewoon jampot)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een echte uit de IT, of een boek-nerd zoals ik
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Niet uit de it, maar gewoon nerd met alles incl bril in de avond. (en Nee geen hipster wayfarer, maar gewoon jampot)
okequote:
quote:
Nee dat niet, je koppelt hem met bluetooth aan je telefoon. Ik gebruik hem voor het rennen met zo een sportband van eBay. Volgens mij heeft garmin zo een gps horloge, Nike ook geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die fitbit, heeft die zijn eigen GPS enzo? Dus als je gaat hardlopen dat je niet je telefoon mee hoeft te nemen maar dat ie evengoed je route en snelheid enzo trackt voor in bijvoorbeeld je runkeeper?
vrouwen met brilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Niet uit de it, maar gewoon nerd met alles incl bril in de avond. (en Nee geen hipster wayfarer, maar gewoon jampot)
Oké. Ik ga het doorgevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee dat niet, je koppelt hem met bluetooth aan je telefoon. Ik gebruik hem voor het rennen met zo een sportband van eBay. Volgens mij heeft garmin zo een gps horloge, Nike ook geloof ik.
Jimboquote:
quote:
Ik bedoel op t werkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Een rustiger topic begint bij jezelf.
Fitbit is de marktleider, coolblue.nl verkoopt hem ook. Je kan anders ook op matktplaats kijken. Staan ze ook wel eens op als unwanted gifts.quote:
no one caresquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:32 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Fitbit is de marktleider, coolblue.nl verkoopt hem ook. Je kan anders ook op matktplaats kijken. Staan ze ook wel eens op als unwanted gifts.
Ik welquote:
Meh iedereen reageert altijd zo als ik wat vertel.. Iedereen is gewoon jaloers omdat ik zo slim benquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Meh iedereen reageert altijd zo als ik wat vertel.. Iedereen is gewoon jaloers omdat ik zo slim ben
Thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:32 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Fitbit is de marktleider, coolblue.nl verkoopt hem ook. Je kan anders ook op matktplaats kijken. Staan ze ook wel eens op als unwanted gifts.
totoquote:
Ha die Niznoquote:
jij bent niet niznoquote:
nexus 7quote:
drop out. studeren is overratedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet ns kijken wat ik met mijn studie ga doen...
quote:
quote:
quote:
quote:
het is je vergeven.. ik heb teruggezwaaidquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:39 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik wilde naar Nizno zwaaien ipv jou.
Maar ik zat niet op te letten.
17/13/2 altijd beterquote:
had hem al bij release datequote:
18/10 is wel 304quote:
Maar die kan je niet als schild gebruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:44 schreef essnhills het volgende:
Wel jammer dat ze geen glazen deksels hebben.
Ah, en hier geven ze een 4 delige set weg, dus 304 - 4 is 300quote:
deze logica.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, en hier geven ze een 4 delige set weg, dus 304 - 4 is 300![]()
![]()
Maar wanneer heb ik nou een schild nodig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar die kan je niet als schild gebruiken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze logica.
niets tegen in te brengen
Always be preparedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wanneer heb ik nou een schild nodig?Iedereen vindt mij lievv
Voorbij gekomen?quote:
ja om 11.28uquote:
Bert is Er niequote:
quote:
quote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Ik mag geen elektrische gebruiken van de tandarts
quote:
deze zijn niet elektrisch. dit zijn alleen de opzetborstels.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
Ik mag geen elektrische gebruiken van de tandarts
Dan poets ik m'n tandvlees stukquote:
je moet dan ook je tanden poesten, niet je tandvleesquote:
Besteld!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
12 opzetborsteltjes
heb er nog 10 thuis liggen
Uhuhquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet dan ook je tanden poesten, niet je tandvlees
quote:
Als ik mijn wenkbrauwen niet epileer....quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik mijn wenkbrauwen niet epileer....
maar ze zijn wel superzacht en lekker groot!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ze zijn wel superzacht en lekker groot!
Idd. Ik heb wel iets supergroots maar dat is allesbehalve superzachtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar ze zijn wel superzacht en lekker groot!
vroegahquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef Fiorano het volgende:
Dacht dat die Hunt altijd 1 dag duurder joh
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef Piger het volgende:
[..]
Idd. Ik heb wel iets supergroots maar dat is allesbehalve superzacht
zo jammerquote:
Ik nietquote:
nee, jij bent kleinquote:
Totaal niet voorspelbaar ookquote:
vrouwen die het verschil tussen, ik ben en ik heb niet lezenquote:
thats why, jammer.quote:
True, Beer is gewoon een knuffelbeerquote:
dat jij geen grote hebt maakt mij niet uit joh.... je wordt er vast geen mietje omquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen die het verschil tussen, ik ben en ik heb niet lezen
vandaar het groot en zachtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, Beer is gewoon een knuffelbeer
Welnee, Uccie is kleinquote:
daar zeg ik toch helemaal niets overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat jij geen grote hebt maakt mij niet uit joh.... je wordt er vast geen mietje om
ja, maar Ucciequote:
je ontkent het ook niet?quote:
ik ontken of bevestig nietsquote:
heeft niets met nieuwsgierig te maken schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef Piger het volgende:
[..]
Eerst vind je het jammer, maar nu ben je zelfs nieuwsgierig
als vrouwen schat beginnen te zeggen moet je uitkijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
heeft niets met nieuwsgierig te maken schat
"I'm not your schat, buddy'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als vrouwen schat beginnen te zeggen moet je uitkijken
jij bent dan ook wel een schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:
Mensen die schat zeggen geven vaak wel meer fooi
Oh is dat hetquote:
Wat? Krijgen bedoel je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:
Mensen die schat zeggen geven vaak wel meer fooi
Neequote:
Je bent vrouw. Als je er ook maar een beetje goed uit ziet krijg je al meer fooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik werk in de horeca![]()
En mensen die schat tegen me zeggen geven over het algemeen meer fooi
de robotzuiger? of de tv?quote:
Maar dat is geel Ultraquote:
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:08 schreef Piger het volgende:
Daarnaast vind ik schat zeggen tegen een serveerster vaak een beetje denigrerend klinken
Naja, ik kan er niks tegen doen natuurlijk. Dus als ze het dan toch zonodig moeten zeggen, kom dan maar op met die fooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef Piger het volgende:
[..]
Maar je krijgt er geld voor dus het is oke?
lounge setquote:
ook lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
lounge set
https://www.vidaxl.nl/wicker-loungeset-siena-met-dak-zwart
via de veiling voor 251 euro
Een dom antwoord geven en lief kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik kan er niks tegen doen natuurlijk. Dus als ze het dan toch zonodig moeten zeggen, kom dan maar op met die fooi
en nog geen goproquote:
Dat is hoe het meestal gaat iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:13 schreef Piger het volgende:
[..]
Een dom antwoord geven en lief kijken.
Heb jij je extra fooi binnen, voelen zij zich weer wat beter.
Je bent 14 minuten en 47 seconden te laatquote:
Werkt het ook door heel erg te klungelen met wisselgeld?quote:
twee glazen in die bril? Dat lijkt me wel handig jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Gopro komt wel weer denk ik..
Maarre krijg je er 2?
4 maximaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Gopro komt wel weer denk ik..
Maarre krijg je er 2?
Wat? Doos was meteen om 7 uur las ik. .quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent 14 minuten en 47 seconden te laat
Bij sommige mensen wel jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef Piger het volgende:
[..]
Werkt het ook door heel erg te klungelen met wisselgeld?
Dat ze zeggen, laat maar zitten?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef Onnoman het volgende:
gvd.. 251 euro voor een loungeset. ben er al de hele week naar aan het kijken..
ben dr best blij mee
MrBanaan1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat? Doos was meteen om 7 uur las ik. .
Voor een 'Moggeh'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat? Doos was meteen om 7 uur las ik. .
Nee er stond iets over 2 Billen vandaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
twee glazen in die bril? Dat lijkt me wel handig ja
Ik heb 2 billenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee er stond iets over 2 Billen vandaar
Werksequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Piger het volgende:
De arbeidsmarkt vraagt weer naar me. succes.
En mocht iemand een box kwijt willen, weten ze me te vinden.
Man man man. Was lekker om 10 uur wakker, maar toen was de badkamer bezet. Draaide ik me nog even om, en voila; 12 uur wakkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor een 'Moggeh'![]()
Jup, box meteen als opening.
Er was hier net wel iemand die hem had
geloof er niks vanquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man. Was lekker om 10 uur wakker, maar toen was de badkamer bezet. Draaide ik me nog even om, en voila; 12 uur wakker
het wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Javat...
Hoe was het bij DaLuz/Madrid?
Het is echt waar!quote:
Nah, ik val gewoon altijd laat in slaap, en als ik niks op het programma heb staan slaap ik ook graag uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |