quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie echt langskomt als jij weg bent dan reserveer ik hem voor je
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Al denk ik niet dat de kans erg groot is.
dan weet je wat je te doen staatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef essnhills het volgende:
We hebben nog niet eens een 3 is de nieuwe 2 TT gehad
Maar ik ben niet zo'n goede lapohunter of topickaperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n goede lapohunter of topickaper
ik had niet eens in de gaten dat we alweer zo ver warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Karina moet je altijd lief aankijken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo'n goede lapohunter of topickaper
Kijk maar even lief danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk iedereen altijd lief aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had niet eens in de gaten dat we alweer zo ver waren
en Karina moet je altijd lief aankijken
nu moet ik boos gaan kijkenquote:
kun je ook niks aan doen, ligt aan je gezichtquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu moet ik boos gaan kijken
[..]
kun je ook niks aan doen, ligt aan je gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]ik kijk altijd boos wil je zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee johquote:
Hij is zo razendsnel dat iedereen die hem wil kopen steeds misgrijpt!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Vleuver het volgende:
Waarom hangt die mediaplayer al zo lang? :"(
beetje mijn TT veranderen hierzoquote:
ceviche gaf gisteren ook een voorzet aan vinnie, die miste ook jammerlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is zo razendsnel dat iedereen die hem wil kopen steeds misgrijpt!
Mjah geen Zlatan he? Die mist nooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ceviche gaf gisteren ook een voorzet aan vinnie, die miste ook jammerlijk
nu een mooi dingquote:
geen idee.quote:
Ik denk dat ibood onze productcategorieën heeft gelezen. Een receiver past normaal gesproken uitstekend in de categorie Ding, maar nu bieden ze ook andere kleurtjes aan, dus nu klopt het niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
Meh weer een receiver, deze was gisteren ook al.
Mooie mannen kijken is niet hetzelfde als voetbal kijken toch?quote:
wie niet?quote:
Nee dan kijk je alleen naar de mannen, dat mag van mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooie mannen kijken is niet hetzelfde als voetbal kijken toch?
Ja, als ze te ver uit gaan zoomen om nog wat moois te zien moet je wat hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan kijk je alleen naar de mannen, dat mag van mij![]()
Al kijk ik wel stiekem ook naar het voetbal hoor.
quote:
Wat een liefdequote:
Het is de schuld van de Rabobank, en een klein beetje van het werk.quote:
Ik ga het proberen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank, en een klein beetje van het werk.
Regel mij eens een laptop via de hunt!
Totoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vanmorgen kwam al een msi langs..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Essquote:
Ah, uitverkocht!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ess
Gianni
Iedereen
Ok genoeg gekwijl nu...kom op, hunten!!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het proberen.
Jo ibood! Toto hier heeft een laptop nodig! Een asus 7 geloof ik. Ah toee????![]()
nee, nu iets slooms. rookpauzequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
Regel eens wat dingen die snel zijn uitverkocht, dit duurt allemaal veel te lang
Sokken?quote:
Het regent hier al dehele ochtendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah kan ook, ik moet mijn was binnenhalen, het wordt al weer een beetje donker volgens mij.
Wel voor maatje kingsizequote:
Gelukkig begon het gister hier wat later. Al spatte het wel heel lang voordat het ging regenen. dat ik rond 1 uur naar de huisarts vertrok spatte het al, dat ik rond 3 uur boodschappen doen spatte het nog steedsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zie je nu komt het deze kant op. Was gisteren ook. 's morgens zon en daarna met bakken.
Kniekousenquote:
Gisteren precies om 17u toen ik naar de tram liepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig begon het gister hier wat later. Al spatte het wel heel lang voordat het ging regenen. dat ik rond 1 uur naar de huisarts vertrok spatte het al, dat ik rond 3 uur boodschappen doen spatte het nog steedsEenmaal weer thuis ging het pas echt regenen
Nattekatquote:
Als ik straks besluit wat boodschapjes te doen neem ik gewoon m'n senz meequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gisteren precies om 17u toen ik naar de tram liepgelukkig had ik wel een jas aan.
Ik heb alleen die mega-senz en die ligt in de auto, die voor de deur staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik straks besluit wat boodschapjes te doen neem ik gewoon m'n senz mee
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Deze is stiekem best nog wel tof om te zien
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Deze is stiekem best nog wel tof om te zien
Ik heb een grote en een kleintje. Super handigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen die mega-senz en die ligt in de auto, die voor de deur staat.
Daarom wacht ik nog op de mini-senz.
Goud staat mij ook totaal niet overigensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hetKomt vooral omdat ik helemaal niet van goud houd, liever zilver.
Nu je het zegt! Misschien te onhandig of te duur met vervoer? Wasmachines en zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Onnoman het volgende:
ik heb nog NOOIT witgoed gezien bij ibood?
WAAROMMM
Plaats een tip in het tipforumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:08 schreef Onnoman het volgende:
ik heb nog NOOIT witgoed gezien bij ibood?
WAAROMMM
ben liever dicht bij jouquote:
Ik zal je helpen, hoef je niet te zoeken, hier het linkje http://nl-nl.forum.ibood.com/category/tip-ibood/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben liever dicht bij jou
oja en karina
heej geen ruzie maken
Alle moeders worden volgend jaar moederdag overladen met cadeausquote:
he, heb ik net een huis met tuin gekocht, geen balkonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Karina het volgende:
Die BBQ is wel wat voor vaderdag danMoet je wel een balkon hebben.
Daarom BBQ ik nooit, zowel bij mijn flat als bij mijn ouders mag dat niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef essnhills het volgende:
Balkon BBQ![]()
Alleen mag er toch juist in heel veel flats niet geBBQt worden ivm rookontwikkeling enzo?
Jaja maak ons maar jaloers joh! Ik heb wel een balkon, je moet alleen uitkijken dan dat de duiven niet op je biefstukjes schijtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
he, heb ik net een huis met tuin gekocht, geen balkon
We hebben hier wel zo'n goedkope elektrische. Niet echt BBQ'en natuurlijk maar dan kunnen we hier evengoed lekker zitten op het balkon en doen alsof we BBQ'enquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom BBQ ik nooit, zowel bij mijn flat als bij mijn ouders mag dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |