pics enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:15 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben dol op de bouwvakkers look.. Ik loop altijd zo
Essje!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:21 schreef essnhills het volgende:
Mag ik ipv pindasoepje ook wakker worden?
Hoiquote:
Essquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:21 schreef essnhills het volgende:
Mag ik ipv pindasoepje ook wakker worden?
huh wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:26 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik ben al wakker!!
Pics? Komt eraan! Eerst even de burger weer aan de centen helpen zodat ze alle koopjes voor mn neus kunnen kapen
Beerquote:
nog iets gekocht vannacht?quote:
het is een portemonnee..quote:
Nope, er waren maar een paar producten vannacht voor de pauze, en ik ben bij de een na laatste gaan slapenquote:
Uhuh, maar hij ziet er raar uitquote:
Nee, ji jbent een raar dingquote:
Iddquote:
Troepdingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ja jezus is er net een tablet langsgekomen?![]()
![]()
Nu een mooie emmer?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ja jezus is er net een tablet langsgekomen?![]()
![]()
ben ik ook mee bezigquote:
ik heb geen idee, moet je ff bij de history kijkenquote:
SCHNELL!!quote:
Gaan we zo watch_dogs spelen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:37 schreef Bartcoah het volgende:
AH JA K$#@KER
Ik zat net even te kijken op PostNL voor mijn Watch Dogs CE. Wanneer deze zou komen.
Dit is echt een grote grap.
Lol 17.30 -19.30 kan ik mijn pakket verwachten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaan we zo watch_dogs spelen?mn review al gezien in t ps4 topic ;')
En het is pas net begonnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Lol 17.30 -19.30 kan ik mijn pakket verwachten.
Mijn hele dag loopt zo in de soep! NU AL!
auchquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Lol 17.30 -19.30 kan ik mijn pakket verwachten.
Mijn hele dag loopt zo in de soep! NU AL!
ik hoef geen tablet..quote:
Ik ook niet.quote:
Ze blijven wel met telefoons en tablets gooien lijkt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:40 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Nu maar weer even afwachten.
Overal neuzen hierquote:
Ah jammer, de tabletserie is even op bij iboodquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:41 schreef Bartcoah het volgende:
Ja nee. =/
Dat vind ik te overpriced voor een tablet die ik hoogstwaarschijnlijk na een dag de kast alweer in trap.
joden? Waar?quote:
De horloges van ibood aan het opkopen nuquote:
Wellicht iets later.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah jammer, de tabletserie is even op bij ibood
Ga eens Watch_Dogs spelen en stream het dan kan ik mijn TV aan doen.quote:
Oh balen dat je helemaaal niet kan kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:45 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja ik mag dus niet op het internet... Maar begin pas over een kwartier
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:46 schreef Uccie het volgende:
Ik kom vanmiddag nog wel even meehunten, nu maar even hard aan het werk.
De baas is binnen vandaag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh balen dat je helemaaal niet kan kijken
Zal vanmiddag ff kijken, meestal als ik stream flikkert mn internet er uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wellicht iets later.
[..]
Ga eens Watch_Dogs spelen en stream het dan kan ik mijn TV aan doen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:46 schreef Uccie het volgende:
Ik kom vanmiddag nog wel even meehunten, nu maar even hard aan het werk.
De baas is binnen vandaag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:48 schreef Renn het volgende:
Goedmorgen!
Vanavond tentamen dus ik wil eigenlijk niet meehunten.. Maar jullie weten hoe dat gaat
Nou ik ga vanmiddag zeer zeker spelen. CE + streamen in ultra HD.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal vanmiddag ff kijken, meestal als ik stream flikkert mn internet er uit![]()
Dat werkt dus niet zo goed
Ja, loopt dat een beetje via twitch ?quote:
Bij mij loopt Twitch als een baasje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, loopt dat een beetje via twitch ?
Linkje naar je acc? Dan gooi ik je bij mn subs
Hoeveel viewers krijg je nou normaal? moet ik dan denken aan 1-10 of 1000en?quote:
Toen ik master speelde op Resogun tikte ik de 80 aan in enkele minuten. Maar ja dat was ook in het begin van de PS. Wie weet dat ik er vandaag overheen ga.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeveel viewers krijg je nou normaal? moet ik dan denken aan 1-10 of 1000en?
Gisteren zag ik wel een paar mediaspelers inc wifi.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:56 schreef gianni61 het volgende:
hebben zo'n mediaspelers nou allemaal geen wifi?
zou het?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Toen ik master speelde op Resogun tikte ik de 80 aan in enkele minuten. Maar ja dat was ook in het begin van de PS. Wie weet dat ik er vandaag overheen ga.
Nieuwe spekaertquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:02 schreef gianni61 het volgende:
boxershorts.
dan kan ik wel even rustig naar de koffie automaat lopen
SCHNELL, KOM TERUG! Het is een speaker waar je tegen kunt praten!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:02 schreef gianni61 het volgende:
boxershorts.
dan kan ik wel even rustig naar de koffie automaat lopen
Ik heb hem!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
SCHNELL, KOM TERUG! Het is een speaker waar je tegen kunt praten!
quote:
echt?quote:
quote:
Ja. Ik zocht bewust naar een BT speaker. En op bol.com is deze ¤175,-quote:
Ahja als je er naar zocht is het een goeie aanbieding natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja. Ik zocht bewust naar een BT speaker. En op bol.com is deze ¤175,-
Prima prijsje denk ik zo.
Just because, I'm in love with an uptown girlquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Just because, I'm in love with an uptown girl![]()
![]()
quote:
ik was rond de helft, toen begonnen mn oren te bloeden en besloot ik dat ik hem uit moest zetten ipv mezelf van kant te makenquote:
Is deze ook voor rectaal gebruik ?quote:
Wel een baas apparaat. Maar dit soort onzin gebruik je hooguit een uurtje en daarna verdwijnt het in je keukenla.quote:
Ik denk dat de bedoeling heirvan juist is dat je hem nergens in hoeft te stekenquote:
Ik heb een lamp voor aan m'n plafondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wel een baas apparaat. Maar dit soort onzin gebruik je hooguit een uurtje en daarna verdwijnt het in je keukenla.
Ik heb sokken, 150 lolli's en die BT speaker tot nu.
Alle 3 gaan zeker goed gebruikt worden.
Oh, bummerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de bedoeling heirvan juist is dat je hem nergens in hoeft te steken
Ja maar ik heb CE. Vanaf nu zit ik met WD in het PS4 topic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:15 schreef Jimbo het volgende:
http://www.twitch.tv/directory/game/Watch_Dogs
ah bart, je zal niet de enige zijn iig
Tering wat een lijst (en dat al sinds donderdag/vrijdag toen ie gelekt was)
Is die zo anders dan ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja maar ik heb CE. Vanaf nu zit ik met WD in het PS4 topic.
Dat mag hierquote:
Zomer in zaandamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat mag hier
Die hunt is toch weer bagger momenteel
Gister zijn ze nog langs gekomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:21 schreef Uccie het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens wachten op de kilo jellybeans
ik heb zequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:21 schreef Uccie het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens wachten op de kilo jellybeans
ha ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:33 schreef essnhills het volgende:
Even serieus.. Een elektrische schroevendraaier?
Hier in Utereg is het een zwaluw.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zomer in zaandam![]()
O* Mimi 't is zomer.
Ik ga met Sander naar mimi toe![]()
![]()
Ohja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier in Utereg is het een zwaluw.
Maar je had toch geen elektrische schroevendraaier nodig?quote:
ja, maar niet zo'n kleintjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je had toch geen elektrische schroevendraaier nodig?
Je wilde een boor toch?quote:
Dat bedoel ikquote:
quote:
Als j iets nodig hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:43 schreef FastFox91 het volgende:
Gisteren triple pack hdmi kabel besteld. Vandaag hoop ik een 32gb sd card class 10 te scoren. Zijn niet de grootste uitgaves, maar toch leuk om te 'hunten'.
Eentje minder, 3 is de nieuwe 2 weet je nog?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:45 schreef Bartcoah het volgende:
Ik hoop dat de ASUS/Google's Nexus 7 32GB nog een keer langskomt dan haal ik er meteen 4.
Verkopen ze plafondlampen op iBood?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als j iets nodig hebt![]()
Ik heb gister een lamp voor aan m'n plafond gekocht
Waarvoor heb je er 4 nodig? 1 beneden, 1 op je kamer, 1 op je werk, 1 voor je moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:45 schreef Bartcoah het volgende:
Ik hoop dat de ASUS/Google's Nexus 7 32GB nog een keer langskomt dan haal ik er meteen 4.
1 voor mij :$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:45 schreef Bartcoah het volgende:
Over lampen gesproken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eentje minder, 3 is de nieuwe 2 weet je nog?
3 philips inbouw shotjes?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eentje minder, 3 is de nieuwe 2 weet je nog?
Ik zei toch dat 3 de nieuwe 2 wasquote:
Oh dus je bent er toch welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:49 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb lollies en canvassen. En ik baal nog steeds van de gopro. Dat rot ding stond er gewoon de hele nacht terwijl ik mooi mn schoonheidsslaapje deed..
Gelukkig kan ik wel af en toe kijken wat er is, heb een studiedag blijkbaar dacht dat die volgende week was
Nah me ma heeft haar CC gegeven zodat ik het één en ander kan kopen. Zij wilde ook een tablet en voor broer en zus. We willen er allemaal wel één maar we willen er niet ¤200,- voor betalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Verkopen ze plafondlampen op iBood?
[..]
Waarvoor heb je er 4 nodig? 1 beneden, 1 op je kamer, 1 op je werk, 1 voor je moeder?
maar heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:49 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb lollies en canvassen. En ik baal nog steeds van de gopro. Dat rot ding stond er gewoon de hele nacht terwijl ik mooi mn schoonheidsslaapje deed..
Gelukkig kan ik wel af en toe kijken wat er is, heb een studiedag blijkbaar dacht dat die volgende week was
hotpantsquote:
Ik heb genoeg hotpants, maar ik hoef die björn niet hoorquote:
picsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hotpants, maar ik hoef die björn niet hoor
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Hihihi Jaa kan toch niet ontbreken als mn naam in de tt staat
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je krijgt er overigens maar 2 van de 3
nu dan: 2x3 paarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat Ibood inmiddels wel goed door had dat 3 de nieuwe 2 is, maar de transitie gaat nog niet helemaal smooth blijkbaar
Dat is al beterquote:
karinaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef Karina het volgende:
Geen jellybeanmachine geweest zag ikEven koffie drinken en dan ga ik weer verder. Het is allemaal niks mensen.
Mogguh trouwens.
hallo ka ri naquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef Karina het volgende:
Geen jellybeanmachine geweest zag ikEven koffie drinken en dan ga ik weer verder. Het is allemaal niks mensen.
Mogguh trouwens.
Nopequote:
Dan zal ik het morgen ook krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola Jimbo. Ik krijg morgen geld zag ik
Ik had wel vorige week of zo vakantiegeld gehad, dus ik ben niet blut.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zal ik het morgen ook krijgen
werd een keer tijd zeg
Deze zag ik op m'n telefoon in bedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had wel vorige week of zo vakantiegeld gehad, dus ik ben niet blut.
Deze had ik wel willen kopen![]()
[ afbeelding ]
Oh en er is om 7 uur een box geweest. Die niemand had denk ik
vandaag zijn nog niet veel tv's geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
Voor de rest niet veel soeps zeg. TV's en sokkenHopelijk vandaag nog wat 'leuke' dingetjes.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Telefoontje dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:02 schreef Karina het volgende:
Voor de rest niet veel soeps zeg. TV's en sokkenHopelijk vandaag nog wat 'leuke' dingetjes.
Reservetelefoontje?quote:
Oh dan waren het tablets die ik in de gauwigheid zag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag zijn nog niet veel tv's geweest.
wel een tijdje
ipad-nexus-ipad-nexus-ipad-nexus
Ik heb 3 reservetelefoonsquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb 3 reservetelefoonsMijn ouwe Huawei en nog 2 hele oude Nokia's, dus ik kan even voort hoor.
Gelukkig is ie nu uitverkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou als dat werkt, ik wil nog steeds die Jellybeanmachine.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er stiekem iemand van ibood hier meeleest.
ik zei gistermiddag dat ik een makita accuboor na 7 uur wilde.
en vanaf 10 over 7 zijn 4 accuboren voorbij gekomen waarvan 2 makita
Wellicht, zo heel veel plekken waar echt gechat wordt over de hunt zijn er nou ook weer nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
en de fischer audio duopack aubquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als dat werkt, ik wil nog steeds die Jellybeanmachine.
Kom op ibood met dat ding!
en aan oortjes nooit genoeg. Ik heb een Bengaal die mijn oortjes altijd doorbijt.quote:
Ik vind dat we wel beloond mogen wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht, zo heel veel plekken waar echt gechat wordt over de hunt zijn er nou ook weer niet
dus in ears voor jou en over ears voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
en aan oortjes nooit genoeg. Ik heb een Bengaal die mijn oortjes altijd doorbijt.
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dat we wel beloond mogen worden
vind hem nog steeds wel tofquote:
Marcoquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
Ah kijk daar komen de leuke dingetjes, knikkerbaan
Dit zijn de leuke aanbiedingenquote:
Als cadeautje is dit echt wel tof jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Ga het niet kopen maar het is wel iets voor mijn neefje denk ik.
wat is daar leuk aan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
Ah kijk daar komen de leuke dingetjes, knikkerbaan
Wat is hier niet leuk aan?quote:
geen vraag met vraag beantwoorden aubquote:
en met lift om ze weer naar boven te brengenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Onno
Leuk toch, die knikkers die naar beneden rollen.
hoi kariniquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Onno
Leuk toch, die knikkers die naar beneden rollen.
quote:
Huh? Wat noem jij het betaalscherm dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Onnoman het volgende:
gvd gisteren zat ik bij het betaalscherm van die box..
had ik me niet ingelogd en was ik de random reader kwijt
laat je fantasie maar de vrije loop aubquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Wat noem jij het betaalscherm dan?
Juist ik ga nog naar Nature one in Augustus dus die pluggs kunnen echt van pas komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef essnhills het volgende:
Doe die thunderstruck pluggs nog maar eens een keer
Als je niet bent ingelogd kom je toch niet bij het betaalscherm terecht?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Onnoman het volgende:
gvd gisteren zat ik bij het betaalscherm van die box..
had ik me niet ingelogd en was ik de random reader kwijt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betaalscherm is pas als je al echt in het scherm van de bank zit hč? Dat je je rekeningnummer moet invullenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
laat je fantasie maar de vrije loop aub
Ja preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je niet bent ingelogd kom je toch niet bij het betaalscherm terecht?
had je de box?quote:
Je kan ook gewoon naar de markt gaan oid, knippen ze hem nog op maat voor je ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef Onnoman het volgende:
120 euro voor een riem
voor 120 euro koop ik wel ergens 3 varkens en maak ik zelf een riem
Speciaal voor mij stond de gopro er haha..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef Idanue het volgende:
Ja ik had de box, gelukje zo vroeg in de ochtend.
We zijn allemaal stikjaloers nu hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef Idanue het volgende:
Ja ik had de box, gelukje zo vroeg in de ochtend.
waar koop je zo'n goedkope varkens?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef Onnoman het volgende:
120 euro voor een riem
voor 120 euro koop ik wel ergens 3 varkens en maak ik zelf een riem
Wel een boel tv's met voetbalmodusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Onnoman het volgende:
is er al een oled of ultra hd tv langs geweest?
Denk het nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Onnoman het volgende:
kan in zo'n box ook iets van 1000 euro zitten?
heel klein kansje? of onmogelijk?
stuk of 20 denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Onnoman het volgende:
is er al een oled of ultra hd tv langs geweest?
geef mij maar heteromodusquote:
quote:
Thanks, ik laat jullie weten wat er in zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
We zijn allemaal stikjaloers nu he
Wel posten wat er in zit als je hem binnen krijgt
ultra hd hč flappiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stuk of 20 denk ik.
wel allemaal met voetbal modus
1000 misschien een beetje veel, maar een goede versterker kun je voor een flink bedrag toch wel verkopen. Had er eens eentje die ik kon verkopen voor 500 euroquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Onnoman het volgende:
kan in zo'n box ook iets van 1000 euro zitten?
heel klein kansje? of onmogelijk?
Oh, staat daar de H van Ultra HD voor?quote:
alsof ik daar op let. ik ga echt geen tv tijdens een hunt kopenquote:
Werkse marcoquote:
geen tijd voor.. ben liever gezellig bij jouquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, anders hier effe kijken: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ik laat jullie weten wat er in zit.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
geen tijd voor.. ben liever gezellig bij jou
haha precies!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, staat daar de H van Ultra HD voor?
moet je een baan zoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof ik daar op let. ik ga echt geen tv tijdens een hunt kopen
I knew it!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knew it!
Nu nog erachter komen waar de D dan voor staatHetero damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of zou het staan voor Ultra Hete Dames tv?quote:
highquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, staat daar de H van Ultra HD voor?
Nah dan hoef ik hem niet, ik val niet op damesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zou het staan voor Ultra Hete Dames tv?
deze ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zou het staan voor Ultra Hete Dames tv?
Nee ik ook niet, wij dames worden weer eens achtergesteldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dan hoef ik hem niet, ik val niet op dames
Tja, ik roep het al de hele hunt, maar 3 is de nieuwe 2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
deze ja!
en dan geen dubbel D maar maarliefst 3D
Wat een schatjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef Bartcoah het volgende:
Goedemorgen van mijn poes.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef Bartcoah het volgende:
[ afbeelding ]
hot dudesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, wij dames worden weer eens achtergesteld
Nu de dames die hun poes laten zienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef Bartcoah het volgende:
[ afbeelding ]
Ohjaquote:
Oe nice. Al kijk ik wel het WK natuurlijk, maar daar zitten ook wel leuke mannen tussenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja![]()
Heuj Karina in juni zend Net5 speciaal voor alle dames allemaal films met hete mannen uit
Ze moeten die geel bij shirt uit regel eens schrappenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nice. Al kijk ik wel het WK natuurlijk, maar daar zitten ook wel leuke mannen tussen
En de broekjes moeten korter. Zodat je wat been ziet. Oh en die gaye kicksen moeten ze ook verbieden. ZEKER als ze aan de ene voet een roze en aan de andere voet een blauwe dragenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten die geel bij shirt uit regel eens schrappenvrouwen willen ook wat
Ja precies!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En de broekjes moeten korter. Zodat je wat been ziet. Oh en die gaye kicksen moeten ze ook verbieden. ZEKER als ze aan de ene voet een roze en aan de andere voet een blauwe dragen
gaye kicksenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En de broekjes moeten korter. Zodat je wat been ziet. Oh en die gaye kicksen moeten ze ook verbieden. ZEKER als ze aan de ene voet een roze en aan de andere voet een blauwe dragen
Zou het helpen? Die mannen zijn allemaal gewoon preuts met hun lange broeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies!
Zullen we een petitie starten?
Dan moeten we bij de ontwerpers van de tenues zijn denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou het helpen? Die mannen zijn allemaal gewoon preuts met hun lange broeken.
Ja en de sponsoren. Hoe groter de broek hoe meer ruimte voor reclamequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moeten we bij de ontwerpers van de tenues zijn denk ik.
Welneequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de sponsoren. Hoe groter de broek hoe meer ruimte voor reclame
Bioscoopbroek ;Dquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de sponsoren. Hoe groter de broek hoe meer ruimte voor reclame
neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja roze en groene en blauwe, die dingen moeten gewoon zwart zijn.
Ik vroeg het me ook al af.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:35 schreef Onnoman het volgende:
karina.. aangezien het panini is, waarom dan ook niet tostiti?
Ucciequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
Ben toch maar af en toe stiekem mee aan het gluren.
i see wut you did tharquote:
quote:
Totoquote:
Wil je nog een Razendsnelle 3D mediaplayer met Full 3D 3D BD ISO?quote:
Of het spongebob tosti-ijzerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Haxballen en hunten gaat niet samenZometeen mis ik nog de box of de jellybeanmachine.
Nou, nee, dankjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je nog een Razendsnelle 3D mediaplayer met Full 3D 3D BD ISO?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Haxballen en hunten gaat niet samenZometeen mis ik nog de box of de jellybeanmachine.
Goed hoorquote:
Als ie echt langskomt als jij weg bent dan reserveer ik hem voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |