quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo had
bring me another coffee
Ja helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies.. ik ben uiteindelijk ook die stap maar weer gaan nemen want het heeft geen zin.
zo kan je nergens meer naar toe.
En dat heeft mij ook doen besluiten dat ik maar eens over die angst moest komen
En daar ben ik mijn rij-instructeur nog steeds dankbaar voor.
Je had zijn hoofd moeten zien toen ik vertelde dat ik zelf over de nurburg ring had gereden![]()
Trots dat hij was
Van onze belastingcenten jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
B (incl. theorie) in 10 dagen
C (incl. theorie) in 9 dagen
A en D gratis.
Er was toen helemaal niks van jou bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Van onze belastingcenten jawant defensie
Profiteur....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
B (incl. theorie) in 10 dagen
C (incl. theorie) in 9 dagen
A en D gratis.
quote:
Ja ik was hem voor want hij wilde dat zelf ook nog doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens
zie het al helemaal voor me
quote:
En anders inlegkruisjes gebruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, het is hier nu nog droog
Ik ga even verf halen idd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, het is hier nu nog droog
Aaaw zo zielig. Ik heb eens een konijn plat gereden, vond het zo ergquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen op de scooter een zwaar ongeluk gehad waar ik met geluk vanaf kwam met een paar schrammen en een verstuikte enkel.
Met de auto alleen ooit een hond aangereden die ineens in mijn koplampen verscheen.
Vingerverf?quote:
Hij heeft 't overleefd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaaw zo zielig. Ik heb eens een konijn plat gereden, vond het zo erg
gelukkig jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb ooit bij het parkeren een auto geschampt
was dat ook vooruit inparkeren?quote:
ik wil ook een miniquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Ik had bijna een mini onder de vrachtwagen tijdens mijn laatste les.
Iets te enthousiast met naar achter rijden en sturen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was dat ook vooruit inparkeren?ik zag de neus van mijn auto niet meer en toen boem
Daar heb ik zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was dat ook vooruit inparkeren?ik zag de neus van mijn auto niet meer en toen boem
en dan als een franse wielercommentator: OELALALALALALALAALLALAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iets te enthousiast met naar achter rijden en sturen.
Racing green met britse vlag op het dak?quote:
zekersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Racing green met britse vlag op het dak?
Toch wel het oude model dan he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zekers![]()
ik denk dat ik dat na mijn 1e salaris ga kopen
quote:
Helemaal goed!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helemaal goed!
En dan een passagier met een los stuur in de handen links laten zitten.
quote:
Ik geloof je.quote:
Je ziet de foto's wel op facebookquote:
Ik ben benieuwd!quote:
Nog beter.quote:Ik heb zin om te klussen
Chaos in mijn hoofd opzij zetten en lekker bezig zijn met dingen die ik leuk vind.
minder drinkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aargh! VerslapenLes gemist die ik eigenlijk wel hard nodig heb
Kutwekker. Kutzooi.
![]()
Voordeel: zo'n 7 uur geslapen
Oopsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kutwekker. Kutzooi.
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kutwekker. Kutzooi.
![]()
Elk nadeel heb ze voordeel!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kutwekker. Kutzooi.
![]()
True.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een flinke tuin om in te bbqén.
Tnx! Ik vond het toen minder grappigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahahaha zo hard moeten lachen om het steegjesverhaal van Ado
Gelukkigquote:
Was uiteraard gelijk gestopt en uitgestapt om te kijken maar ik kon de hond nergens vinden. Een voorbijganger zei toen dat ie naar huis was gerend want die kende de hond en de eigenaar, zal dus wel goed gekomen zijn.quote:
Dat is wel zo netjes inderdaad om even te stoppen, zijn er genoeg die gewoon doorrijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was uiteraard gelijk gestopt en uitgestapt om te kijken maar ik kon de hond nergens vinden. Een voorbijganger zei toen dat ie naar huis was gerend want die kende de hond en de eigenaar, zal dus wel goed gekomen zijn.
Ik ben netjes opgevoedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is wel zo netjes inderdaad om even te stoppen, zijn er genoeg die gewoon doorrijden
Dat blijkt dan maar weer hequote:
Da's ook lullig jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb alleen een keer de achterkant van mijn moeders auto kapot gereden omdat ik probeerde achteruit te rijden omdat er een vrachtwagen aankwam die veel te kort de bocht nam en mij anders zou rammen. Helaas stond er iemand achter me.
Nooit hoorquote:
Wat hoor ik? bbq bij LoLa?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een flinke tuin om in te bbqén.
quote:
Die avatar he, wanneer trekt die kat de rest nou naar beneden? Verdomme!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die avatar he, wanneer trekt die kat de rest nou naar beneden? Verdomme!
Moet het wel een beetje spannend houden tochquote:
Daar heb je een punt, maar de spanning moet wel ergens toe leiden natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje spannend houden toch
Doet het toch ook ....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar de spanning moet wel ergens toe leiden natuurlijk.
Owquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neen!
iig niet tot wat ik verwacht....
Wat voor vis?quote:
Wanneer?quote:
Een beetjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Begrijp je mijn teleurstelling nu?
Hmm lekkerquote:
Roep gewoon een datum.quote:
Ik heb net 2 broodjes met paté naar binnen geschovenquote:
Je mag wel mee komen etenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 broodjes met paté naar binnen geschovenmaar jouw lunch klinkt lekkerder
Nu zit ik al volquote:
Een kitten!quote:
Ik zie het ook nietquote:
Baby!quote:
Neequote:
Sorry dat Moeraskat taal.quote:
Ik zie een halve piemel maar een baby zie ik niet hoorquote:
Ow ja, dat zei zequote:
Ach dat ene broodje kan er nog wel bijquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zie een halve piemel maar een baby zie ik niet hoor
Ja ik zie hemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Afbeelding een kwartslag met de klok mee roteren. Rechts onderin zie je de voetjes duidelijk en dan zie je de rest vanzelf.
De piemel of baby?quote:
quote:
Nu beidenquote:
quote:
Ik zie ook geen piemelquote:
Boven de knietjes van de babyquote:
Als een piemel er zo uitziet heb ik dus helemaal nooit geen piemel gezienquote:
quote:
Arme faxiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als een piemel er zo uitziet heb ik dus helemaal nooit geen piemel gezien
Ik. Dan heb ik Wat te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er zin om op te ruimen, schoon te maken en boodschappen voor mij te doen?
Ik wil wel hoor. Maar al die kinderen meenemen zie ik niet zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er zin om op te ruimen, schoon te maken en boodschappen voor mij te doen?
quote:
nooit geen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als een piemel er zo uitziet heb ik dus helemaal nooit geen piemel gezien
Maar dat red je niet voor 6 uurquote:
Dat lijkt me ook niet echt ideaal neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor. Maar al die kinderen meenemen zie ik niet zitten.
Is jouw huis dan zo'n puinzooi?quote:
Ik, met een vlammenwerper ruim ik alles voor je op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Brandschoon!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik, met een vlammenwerper ruim ik alles voor je op.
quote:
Neuh, maar ze moet van ver komenquote:
Dan doe ik het zelf welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik, met een vlammenwerper ruim ik alles voor je op.
Zeg gewoon ja en geef het adres van Hork Op.quote:
Hork heeft wel een betere bbq.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja en geef het adres van Hork Op.![]()
Tadaaa!!quote:
Het staat op internet.quote:
quote:
Oh, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Simpel opgelost
Zit ik ook niet met de kosten/troep
En ik kom niet dan heb ik ook geen last van vervelende fokkers
Ik wil wel LoLa weer ontmoeten natuurlijk.quote:
quote:
Vervelende fokkers?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Simpel opgelost
Zit ik ook niet met de kosten/troep
En ik kom niet dan heb ik ook geen last van vervelende fokkers
Reallyy....??????quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vervelende fokkers?Alle fokkers zijn toch lief ensow
Of andersom, Cobra is de enige die niet vervelend is!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden mensen wegblijven omdat Cobra zich elke keer opgeeft?
Aaaaawwwwww wat een liefdequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vervelende fokkers?Alle fokkers zijn toch lief ensow
Nee? Ik kan over 2 uur in Apeldoorn zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat red je niet voor 6 uur
[..]
Dat lijkt me ook niet echt ideaal nee
quote:
Doe toch maar niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee? Ik kan over 2 uur in Apeldoorn zijn
Uhuquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of andersom, Cobra is de enige die niet vervelend is!
Jij kent alle Fokkers persoonlijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhuecht allemaal stuk voor stuk schatjes toch
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij kent alle Fokkers persoonlijk?
Hm die ken ik dan niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou trust me als ze bier op hebben zijn NOG VERVELENDER
Snurk
Kom toch eens uit je comfortzone ! Fokkers zijn toch heulemaal niet eng joh, alleen Maanvis.quote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom toch eens uit je comfortzone ! Fokkers zijn toch heulemaal niet eng joh, alleen Maanvis.
fokkers zijn irl niet goed bij hun hoofd inderdaadquote:
Ik ken er wel meer die eng zijn, djeez bv.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom toch eens uit je comfortzone ! Fokkers zijn toch heulemaal niet eng joh, alleen Maanvis.
Mensen zijn sowieso engquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer die eng zijn, djeez bv.
Ja, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man ik rij altijd vol gas van je weg.
bwoaaaap.
Blij dat ik die dan niet kenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En jijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer die eng zijn, djeez bv.
Nou er zijn er een aantal bij zegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fokkers zijn irl niet goed bij hun hoofd inderdaad
Daarom kom ik het huis niet uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij eng vinden, dan vind je iedereen en alles eng.
Is hij irl ook raar, ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijkquote:
Dat was mijn alternatieve realiteits ik, geboren van mijn alternatieve realiteitsvader en de kloon van mijn moeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, ik heb je naar buiten zien gaan.
Ik heb respect voor Ezell dat ze hte zo lang met je uit houdt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vooral die AldoTheApache
man man man
Geen idee nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vooral die AldoTheApache
man man man
Die X-Men ken ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn alternatieve realiteits ik, geboren van mijn alternatieve realiteitsvader en de kloon van mijn moeder.
#X-MenStruggles
Standaard tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was mijn alternatieve realiteits ik, geboren van mijn alternatieve realiteitsvader en de kloon van mijn moeder.
#X-MenStruggles
dat komt omdat je zo vet bentquote:
Probeer Cyclops en Jean Grey maar niet te begrijpenquote:
Heb je ooit die X-Men family chart gezien?quote:
Hm nee, alleen de tekenfilm gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer Cyclops en Jean Grey maar niet te begrijpen
[..]
Heb je ooit die X-Men family chart gezien?
Yep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer Cyclops en Jean Grey maar niet te begrijpen
[..]
Heb je ooit die X-Men family chart gezien?
Mi van jou met je buikvet die je vastpakt en tegen mn kin mept.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal je eens swaffelen met mijn vet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mi van jou met je buikvet die je vastpakt en tegen mn kin mept.
Nouja, Cyclops en de kloon van Jean Grey kregen een kind, die ze naar de toekomst moesten sturen omdat hij geïnfecteerd was met een techo-organisch virus dat hem anders zou opslokken. Cable kwam als volwassene terug naar onze tijd, waarin hij ongeveer 30 jaar ouder is dan zijn vader.quote:
*genoteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijkBij mij kan je beter uit de buurt blijven hoor
Die Summers family tree. Ongelofelijk.quote:
Dat komt in de tekenfilm niet terugquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Cyclops en de kloon van Jean Grey kregen een kind, die ze naar de toekomst moesten sturen omdat hij geïnfecteerd was met een techo-organisch virus dat hem anders zou opslokken. Cable kwam als volwassene terug naar onze tijd, waarin hij ongeveer 30 jaar ouder is dan zijn vader.
Nate Grey is de zoon van Cyclops en Jean uit een alternatief universum, dat naar het standaard universum is gekomen. Maar dan zonder virus.
En Stryfe is de kloon van Cable.
Een toekomstige/alternatieve toekomst heeft ook Marvel Girl, de dochter van Cyclops en Jean Grey. Kwam ook terug naar onze tijd.
X-Menstruggles man
Voor Dutch Comiccon?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan geen goed kostuum vinden Kaneel.
Dat zijn pas harde struggles
Meeste is ook pas daarna bedacht, geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat komt in de tekenfilm niet terug
Wel Cable maar niet waar hij precies vandaan komt.
Of als Duncan Macleodquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Dutch Comiccon?
Ga als Fandral. Dan kun je je zwaard meenemen.
Ga ik wel als Hogun mee
Cable vond ik tof, denk wel 1 van de tofste van allemaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste is ook pas daarna bedacht, geloof ik
Is wel een idee, ja. Niet te moeilijk ook.quote:
Dat had iedereen toen. Zo typisch jaren 90 dat het nu pijn doetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cable vond ik tof, denk wel 1 van de tofste van allemaal.
Geloof ik wel ja, de keiharde mentaliteit van wolverine zonder het ge-emmer van zijn verliefdheid op Jeanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat had iedereen toen. Zo typisch jaren 90 dat het nu pijn doet
Niet moeilijk? Hoe laat ik een paardenstaart groeien dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een idee, ja. Niet te moeilijk ook.
[..]
Dat had iedereen toen. Zo typisch jaren 90 dat het nu pijn doet
Geadopteerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja, de keiharde mentaliteit van wolverine zonder het ge-emmer van zijn verliefdheid op Jean
Owja Cable had wel een zoon he.
Ow ik dacht echt de zijnequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geadopteerd.
Er werd geïmpliceerd dat de zoon verwekt is door zijn kloon.
Gewoon een neppert erop plakkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet moeilijk? Hoe laat ik een paardenstaart groeien dan?
Gewoon wat lenen van iemandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet moeilijk? Hoe laat ik een paardenstaart groeien dan?
Tyler inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht echt de zijne
Tyler heet ie meen ik.
Klootzak die wolverinequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tyler inderdaad.
Kwam uiteraard ook naar het heden, om daar vervolgens vermoord te worden door Wolverine.
Niet haten op Loganquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klootzak die wolverine![]()
Tyler was best tof in de tekenfilm, het werk van zijn pa voortzetten terwijl pa naar het verleden ging om de boel recht te zetten.
Denk van niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
Maar zou ik daar met een echt zwaard rond mogen lopen?
Daken = best wolverinequote:
Kan me niet herinneren dat hij er veel in voorkwam eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klootzak die wolverine![]()
Tyler was best tof in de tekenfilm, het werk van zijn pa voortzetten terwijl pa naar het verleden ging om de boel recht te zetten.
Jawel, beetje kleine jongetjes omleggen!quote:
In de tekenfilm eenmaal meen ik, toen ze een basis van Apocalypse aanvielen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan me niet herinneren dat hij er veel in voorkwam eigenlijk
In die tekenfilm vond ik voor Sinister en Apocalypse tof.
Ik vond dat experimenteren juist tofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de tekenfilm eenmaal meen ik, toen ze een basis van Apocalypse aanvielen.
Sinister weet ik niet zo goed, beetje experimenteren op mensen, vond dat wel luguber
Apocalypse is wel grappig alleen zijn doel werd nooit echt duidelijk, ja alles kapotmaken en dan?
Hm ze hebben wel redelijk wat tegenstanders gehad alleen ik weet ze niet allemaal meer. De alien saga vond ik wel vrij slaapverwekkend.
Geen rosbief?quote:
Klopt, was mooi gedaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond dat experimenteren juist tof
De zwakken van de sterken onderscheiden en uitroeien natuurlijk. Darwinisme
Maar de stemmen waren tof van hen. Die zijn me altijd bijgebleven.
Ik geniet met je mee.quote:
heb eerder respect voor mij dat ik het zo land met haar uithoudquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Ezell dat ze hte zo lang met je uit houdt.
Is ze zo erg ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb eerder respect voor mij dat ik het zo land met haar uithoud
Kan vast beter hier, maar het gaat eigenlijk best wel heel goedquote:
Wat neerslachtig de laatste tijd. En ik krijg mezelf er maar niet uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan vast beter hier, maar het gaat eigenlijk best wel heel goed![]()
Whatsup?
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat neerslachtig de laatste tijd. En ik krijg mezelf er maar niet uit![]()
Hoezo heel goed?
Ohnoh! Verliefd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OhKomt goed
Leuk meisje :s
Alestormquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KEELHAUL THAT FILTHY LAD AND WE'LL SEND HIM DOWN TO THE DEPTHS BELOW
MAKE THAT BASTARD WALK THE PLANK WITH BOTTLE O' RUM AND A YOHOHO
Geef voorbeeld dan bitchquote:
ik ga niet roddelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alestorm
[..]
Geef voorbeeld dan bitch
oelalalalalquote:
:Squote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]zelfde meisje als die waar we het over hadden?
Ik ben aan het eten want heb last van mn buikquote:
Dat klinkt niet erg logisch. Kusje op je buikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten want heb last van mn buik
Gister te horen gekregen. per 1 juliquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen werk meer nee?Of zomervakantie?
Oh, shitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gister te horen gekregen. per 1 juli
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is klotequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je te lang niet eet krijg je toch ook last?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg logisch. Kusje op je buik
Klotequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zwelt ie op zodat het net lijkt alsof je teveel eet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je te lang niet eet krijg je toch ook last?
quote:
Haar werk gaat inkorten, ze moet zoveel mogelijk ouderschapsverlof op gaan nemen waardoor ze maar 10 uur per week gaat werkenquote:
Shit lola, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
#classicquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef yats het volgende:
Echt, leuke vrienden heb ik. Ik word er even op geattendeerd dat ik zonder mijn medeweten op diverse datingsites sta. En nog met een lelijke foto ook. Fijne vrienden hoor. Pfff
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Haar werk gaat inkorten, ze moet zoveel mogelijk ouderschapsverlof op gaan nemen waardoor ze maar 10 uur per week gaat werken
Wat er op neer komt is dat HIJ dat dan kan opvangen en belachelijk is dat zij dan zoveel gaat verdienen wat ze kwijt is aan kinderopvang
Logisch dus dat ik dan overbodig ben
nohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel fijn...Not...quote:
Misschien logisch, maar leuk is andersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Haar werk gaat inkorten, ze moet zoveel mogelijk ouderschapsverlof op gaan nemen waardoor ze maar 10 uur per week gaat werken
Wat er op neer komt is dat HIJ dat dan kan opvangen en belachelijk is dat zij dan zoveel gaat verdienen wat ze kwijt is aan kinderopvang
Logisch dus dat ik dan overbodig ben
Dat is wel naar ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef yats het volgende:
Echt, leuke vrienden heb ik. Ik word er even op geattendeerd dat ik zonder mijn medeweten op diverse datingsites sta. En nog met een lelijke foto ook. Fijne vrienden hoor. Pfff
En dit ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je ... het stomme is dat ik het niet erg vind dat het zo is, maar de jongens zijn wel onderdeel van je gezin geworden. 6.5 jaar langquote:
Blijft altijd leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:40 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef Fascination het volgende:
Serieus, he, er is zo'n dude in het fobo die bij iedere vrouw wel een berichtje achterlaat. Ik maakte daar eens een opmerking over en dat zal iets van 4/5 jaar geleden zijn. Hij blijft me tot de dag van vandaag uitschelden voor van alles als hij me ergens in het fobo treft.
Check het fobo van Moeraskat.quote:
Misschien komt er wel iets heel positiefs uitquote:
wie weet is het wel een homositequote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel iets heel positiefs uit
Klinkt echt als een pubergrap. Zijn het wel echte vrienden?quote:
Dat zou dan wel heel gemeen zijn van zijn vriendenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie weet is het wel een homosite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |