quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo had
bring me another coffee
Ja helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies.. ik ben uiteindelijk ook die stap maar weer gaan nemen want het heeft geen zin.
zo kan je nergens meer naar toe.
En dat heeft mij ook doen besluiten dat ik maar eens over die angst moest komen
En daar ben ik mijn rij-instructeur nog steeds dankbaar voor.
Je had zijn hoofd moeten zien toen ik vertelde dat ik zelf over de nurburg ring had gereden![]()
Trots dat hij was
Van onze belastingcenten jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
B (incl. theorie) in 10 dagen
C (incl. theorie) in 9 dagen
A en D gratis.
Er was toen helemaal niks van jou bij.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Van onze belastingcenten jawant defensie
Profiteur....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
B (incl. theorie) in 10 dagen
C (incl. theorie) in 9 dagen
A en D gratis.
quote:
Ja ik was hem voor want hij wilde dat zelf ook nog doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens
zie het al helemaal voor me
quote:
En anders inlegkruisjes gebruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, het is hier nu nog droog
Ik ga even verf halen idd...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om boodschappen te doen, het is hier nu nog droog
Aaaw zo zielig. Ik heb eens een konijn plat gereden, vond het zo ergquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen op de scooter een zwaar ongeluk gehad waar ik met geluk vanaf kwam met een paar schrammen en een verstuikte enkel.
Met de auto alleen ooit een hond aangereden die ineens in mijn koplampen verscheen.
Vingerverf?quote:
Hij heeft 't overleefd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaaw zo zielig. Ik heb eens een konijn plat gereden, vond het zo erg
gelukkig jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb ooit bij het parkeren een auto geschampt
was dat ook vooruit inparkeren?quote:
ik wil ook een miniquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Ik had bijna een mini onder de vrachtwagen tijdens mijn laatste les.
Iets te enthousiast met naar achter rijden en sturen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was dat ook vooruit inparkeren?ik zag de neus van mijn auto niet meer en toen boem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |