Krijgen we die onzin weer in de rust ja.quote:
die zullen vast lekker ruiken xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe patta's gehaald
http://www.zalando.nl/bos(...)V-I:20140527190724:s
Like a Bossquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe patta's gehaald
http://www.zalando.nl/bos(...)V-I:20140527190724:s
Sno, Koolwijk en Kieftenbelt is al een tijdje niks van vernomen. Alleen Jordy Buijs wordt nu actief gelinkt aan ADO. Zwinkels heeft trouwens bijgetekend, dus we hebben in ieder geval één keeper.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt er nog wat rondom ADO pikkemans.
Lijkt me niet dat Jordy Buijs naar ADO komt. Als dat gebeurt, trek ik de ogen uit mijn kopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sno, Koolwijk en Kieftenbelt is al een tijdje niks van vernomen. Alleen Jordy Buijs wordt nu actief gelinkt aan ADO. Zwinkels heeft trouwens bijgetekend, dus we hebben in ieder geval één keeper.
Fijn he om weer up to date te zijn.
Even een quote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Jordy Buijs naar ADO komt. Als dat gebeurt, trek ik de ogen uit mijn kop
Man, FC Groningen Panathinaikos hebben zich ook al gemeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Even een quote voor het nageslacht.
Bij ons speelt hij zeker in de basis en speelt hij om de 2 weken in een WK stadion.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, FC Groningen Panathinaikos hebben zich ook al gemeld.
KvdB = altijd een topshow.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
23:00 Knevel en van den Brink met o.a Johan Derksen.
TOPSHOW MENSEN
Watch Dogs of KvdB, hmm....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
23:00 Knevel en van den Brink met o.a Johan Derksen.
TOPSHOW MENSEN
Wat boeit Watchdogs.quote:
Tussen Knevel en Brink zit veel meer chemie. Het loopt veel lekkerder naar mijn gevoel. De gasten worden i.m.o meer betrokken bij de uitzending, openere discussies. Alleen vind ik het gehalte aan ''human-interest discussies'' wat vervelend, onderwerpen die bij Hart van Nederland niet zouden misstaan bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pauw is wel okay, Witteman vond ik maar niks.
Doel je op mensen die niet meer weten dat ze ontvoerd zijn enzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen Knevel en Brink zit veel meer chemie. Het loopt veel lekkerder naar mijn gevoel. De gasten worden i.m.o meer betrokken bij de uitzending, openere discussies. Alleen vind ik het gehalte aan ''human-interest discussies'' wat vervelend, onderwerpen die bij Hart van Nederland niet zouden misstaan bedoel ik.
Watch Dogs is een briljant spel waar ik mij het hele Hemelvaartsweekend mee ga vermaken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit Watchdogs.
Derksen gaat lullen over Seedorf en Louis. Ook nog een discussie tussen Arnoud van Doorn en Joël Voordewind over het handelsboycot dat dreigt met Saudi Arabië. Verder nog Lieke van Lexmond.
Derksen kan helemaal losgaan, topshow.
Zo'n wijf dat van amsterdam naar istanbul fietste oid voor een goed doelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doel je op mensen die niet meer weten dat ze ontvoerd zijn enzo?
Knevel en Brinkie beter vinden dan PenWquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen Knevel en Brink zit veel meer chemie. Het loopt veel lekkerder naar mijn gevoel. De gasten worden i.m.o meer betrokken bij de uitzending, openere discussies. Alleen vind ik het gehalte aan ''human-interest discussies'' wat vervelend, onderwerpen die bij Hart van Nederland niet zouden misstaan bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |