Krijgen we die onzin weer in de rust ja.quote:
die zullen vast lekker ruiken xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe patta's gehaald
http://www.zalando.nl/bos(...)V-I:20140527190724:s
Like a Bossquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe patta's gehaald
http://www.zalando.nl/bos(...)V-I:20140527190724:s
Sno, Koolwijk en Kieftenbelt is al een tijdje niks van vernomen. Alleen Jordy Buijs wordt nu actief gelinkt aan ADO. Zwinkels heeft trouwens bijgetekend, dus we hebben in ieder geval één keeper.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt er nog wat rondom ADO pikkemans.
Lijkt me niet dat Jordy Buijs naar ADO komt. Als dat gebeurt, trek ik de ogen uit mijn kopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sno, Koolwijk en Kieftenbelt is al een tijdje niks van vernomen. Alleen Jordy Buijs wordt nu actief gelinkt aan ADO. Zwinkels heeft trouwens bijgetekend, dus we hebben in ieder geval één keeper.
Fijn he om weer up to date te zijn.
Even een quote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Jordy Buijs naar ADO komt. Als dat gebeurt, trek ik de ogen uit mijn kop
Man, FC Groningen Panathinaikos hebben zich ook al gemeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Even een quote voor het nageslacht.
Bij ons speelt hij zeker in de basis en speelt hij om de 2 weken in een WK stadion.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, FC Groningen Panathinaikos hebben zich ook al gemeld.
KvdB = altijd een topshow.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
23:00 Knevel en van den Brink met o.a Johan Derksen.
TOPSHOW MENSEN
Watch Dogs of KvdB, hmm....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
23:00 Knevel en van den Brink met o.a Johan Derksen.
TOPSHOW MENSEN
Wat boeit Watchdogs.quote:
Tussen Knevel en Brink zit veel meer chemie. Het loopt veel lekkerder naar mijn gevoel. De gasten worden i.m.o meer betrokken bij de uitzending, openere discussies. Alleen vind ik het gehalte aan ''human-interest discussies'' wat vervelend, onderwerpen die bij Hart van Nederland niet zouden misstaan bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pauw is wel okay, Witteman vond ik maar niks.
Doel je op mensen die niet meer weten dat ze ontvoerd zijn enzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen Knevel en Brink zit veel meer chemie. Het loopt veel lekkerder naar mijn gevoel. De gasten worden i.m.o meer betrokken bij de uitzending, openere discussies. Alleen vind ik het gehalte aan ''human-interest discussies'' wat vervelend, onderwerpen die bij Hart van Nederland niet zouden misstaan bedoel ik.
Watch Dogs is een briljant spel waar ik mij het hele Hemelvaartsweekend mee ga vermaken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit Watchdogs.
Derksen gaat lullen over Seedorf en Louis. Ook nog een discussie tussen Arnoud van Doorn en Joël Voordewind over het handelsboycot dat dreigt met Saudi Arabië. Verder nog Lieke van Lexmond.
Derksen kan helemaal losgaan, topshow.
Zo'n wijf dat van amsterdam naar istanbul fietste oid voor een goed doelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doel je op mensen die niet meer weten dat ze ontvoerd zijn enzo?
Knevel en Brinkie beter vinden dan PenWquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen Knevel en Brink zit veel meer chemie. Het loopt veel lekkerder naar mijn gevoel. De gasten worden i.m.o meer betrokken bij de uitzending, openere discussies. Alleen vind ik het gehalte aan ''human-interest discussies'' wat vervelend, onderwerpen die bij Hart van Nederland niet zouden misstaan bedoel ik.
Offer je toch een uurtje op om naar Knevel en Poephoofd te kijken jongen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Watch Dogs is een briljant spel waar ik mij het hele Hemelvaartsweekend mee ga vermaken.
Johannes en Mani komen je nu in elkaar knuppelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Knevel en Brinkie beter vinden dan PenW.
Wel leuk dat Derksen komt dus ik ben er weer aanwezig.
Of je kijkt op het tweede scherm mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Offer je toch een uurtje op om naar Knevel en Poephoofd te kijken jongen.
Het nieuwe tweede scherm is ruk. Zoals de oorspronkelijke was, was het leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of je kijkt op het tweede scherm mee.
Wel altijd goede stellingenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het nieuwe tweede scherm is ruk. Zoals de oorspronkelijke was, was het leuk.
Ik zal donderdag eens een uurtje voor jou, Johannes en ggmm_de_echte streamen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Offer je toch een uurtje op om naar Knevel en Poephoofd te kijken jongen.
Dit lijkt me erg sterk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes en Mani komen je nu in elkaar knuppelen.
Done.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Even stemmen dat we uitkijken naar Johan.
Ik ben fan van alle Colombiaantjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, wat een randdebiel is die Duarte in de Giro zeg. Dat jij fan bent van die oelewapper.
waarom nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Done.
Heb momenteel geen puush. Kan er maar niet aan wennen.
Doe ik ctrl-shift-f4 maar dan gebeurt er niets.
Kom op zeg. Die Duarte stoempt de ene dag op de pedalen en gaat als een gek over de bergen en vandaag komt hij in een busje op 40 minuten binnenquote:
Hij rijdt dan ook niet op een boterham met pindakaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die Duarte stoempt de ene dag op de pedalen en gaat als een gek over de bergen en vandaag komt hij in een busje op 40 minuten binnen
Waar je je toch druk om maakt op jouw leeftijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die Duarte stoempt de ene dag op de pedalen en gaat als een gek over de bergen en vandaag komt hij in een busje op 40 minuten binnen
Hij is waarschijnlijk nog dik, klein en langzaam ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaart zich voor de Zoncolan, komt wel goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren. Niks nieuws dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, Heerenveen gaat komend seizoen keihard falen.
Dit jaar wel ernstig falen. Ik zeg rechterrijtje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren. Niks nieuws dus.
Degradatie. Zonder Finnbo en Ziyech is het matig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar wel ernstig falen. Ik zeg rechterrijtje.
Heracles gaat ook weer onderaan bungelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Degradatie. Zonder Finnbo en Ziyech is het matig.
Achja.... het is al sinds 2008 tien keer niks.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht? Die zijn de Ridder al kwijt, Mulenga gaat weg en zelfs Bulthuis. Naja gezien dat laatste zou het wel eens goed kunnen gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles gaat ook weer onderaan bungelen.
Zie het wel rooskleurig in voor ADO en Utrecht.
okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Ridder, Mulenga en Bulthuis.. allemaal prut.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Utrecht? Die zijn de Ridder al kwijt, Mulenga gaat weg en zelfs Bulthuis. Naja gezien dat laatste zou het wel eens goed kunnen gaan.
De enige topper is Toornstra.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Ridder, Mulenga en Bulthuis.. allemaal prut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |