Dag mijn waarde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alles goed dven, ik voel dat onze band wat aan het verslechteren is.
dit vind ik zeer jammer
Geen Knut, geen Lans, geen Don, zelden Sjaak. Het wordt er niet leuker opquote:
We kunnen het verlies van Knut maar moeilijk opvangen. En dan begin ik nog niet eens over Lange_Lans.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel kwaliteit verdwenen in de afgelopen maanden. Dat voel je.
Het is dat jij er nog bent anders had er een slotje op dit topic gemogen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het verlies van Knut maar moeilijk opvangen. En dan begin ik nog niet eens over Lange_Lans.
straks word het weer een zomer met 3 mensen in dit toppa :squote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen Knut, geen Lans, geen Don, zelden Sjaak. Het wordt er niet leuker op
Tevens is het zomer dus ben ik in z'n algemeenheid al minder op FOK!
Gewoon mensen visiteren irlquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straks word het weer een zomer met 3 mensen in dit toppa :s
Ik ga niet op vakantie dus zal wel ns aanschuiven om vier uur snachtsquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
straks word het weer een zomer met 3 mensen in dit toppa :s
Dan zal ik netjes blijvenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is dat jij er nog bent anders had er een slotje op dit topic gemogen.
Ik ga maar 1 week op vakantie, dus ik ben er deze zomer ook genoeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie dus zal wel ns aanschuiven om vier uur snachts
Goedzak.quote:
Bulgarije?quote:Ik ga maar 1 week op vakantie, dus ik ben er deze zomer ook genoeg.
Eeuwig zonde. Welke duistere poel des verderfs bezoeken jullie nuquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb helaas mijn vrienden niet kunnen overtuigen om naar deze hof van Eden te gaan.
Letland. Weet niet precies welke cirkel van de hel dat is, maar heel diep in elk geval.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Welke duistere poel des verderfs bezoeken jullie nu
Heeft dat wat weg van Groningen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Letland. Weet niet precies welke cirkel van de hel dat is, maar heel diep in elk geval.
Letland. Ik vraag me af of ze daar überhaupt aan valuta doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe duur de hoeren daar zijn.
http://nos.nl/artikel/592(...)en-tot-eurozone.htmlquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letland. Ik vraag me af of ze daar überhaupt aan valuta doen.
liever niet want het regentquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt het een mooie dag om open deuren in te trappen?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/592(...)en-tot-eurozone.html
Gewoon euro's
Noem het maar "gewoon"quote:De Letse 1 en 2 euromunten worden gesierd door een vrouw in traditionele klederdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |