Ja, das ehm like ehm jouw probleemquote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
Je heuj, ik stond op het punt er eentje te openen met de TT 'Zowel de hunt als het openen van topics gaat sloom'
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
Je heuj, ik stond op het punt er eentje te openen met de TT 'Zowel de hunt als het openen van topics gaat sloom'
Wat ben je aan het likke?quote:
likke(n)?quote:
Het is onbeleefd om iemand zo te confronteren met stotterenquote:
Misschien waren ze gister in de war en komt er deze nacht geen pauze?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef RocketRogiani het volgende:
Pauze zal nog wel ff duren toch? meestal rond een uurtje of 2 ^^
Verbaasde me al dat het om 3 uur al in pauze ging vorige nacht
zolang mensen producten van apple kopen zullen dit soort prullen (hihaho) ook goed verkopenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wacht 70 Euro voor een fucking prullenbak!?
quote:
Neuj, maar Fokker duurde te langquote:
Niet eens een likkoekje?quote:
Die groene was 40quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wacht 70 Euro voor een fucking prullenbak!?
Dat laatste en gedoe laat ik het daar op houden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is dit een "anders note", of een "andere users boos"
?
Ja ik ben een kloon van jimbo.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt niks he? Kun je alsnog een kloon van Jimbo zijn.
Je kent Miniempje toch wel?quote:
Ik wil wel koekjesquote:
Moah, handig voor laptop en evt. fotocamera. Zo gek is het niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef Bartcoah het volgende:
Mensen die die microSD kaart kopen
Sad sad sad sad
Mocht je willen, prutsertquote:
Watquote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe maar goed dat ze geen geur forums hebben.
Ik laat net een ruft hier, ik had massaal de homo community achter me aan gehad met die stront lucht hier (en essje en karina gillend weg laten rennen)
En telefoonquote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, handig voor laptop en evt. fotocamera. Zo gek is het niet.
en tablets.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe maar goed dat ze geen geur forums hebben.
Ik laat net een ruft hier, ik had massaal de homo community achter me aan gehad met die stront lucht hier (en essje en karina gillend weg laten rennen)
Die logé van je is ook zn varken?quote:
Mocht je ook willenquote:
Ja, want op een kabeltje passen de kaarten van de navigatiesoftware.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Daar is het meestal makkelijker een kabeltje voor te gebruiken imo.
¤36,- voor een MicroSD 64GB kaartje is veel te veel. Als het MicroSDXC was geweest dan was het wel een prima deal geweest. Maar goed dan moet je apparaat dat wel aankunnen. Wat elk nieuw apparaat nu kan.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
0300 weerquote:
Ik geloof dat je me niet begrijptquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, want op een kabeltje passen de kaarten van de navigatiesoftware.
Of mijn tv-series..
Ik ook, morgenavondquote:
psst, ga jij eens ps4-ren ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
¤36,- voor een MicroSD 64GB kaartje is veel te veel. Als het MicroSDXC was geweest dan was het wel een prima deal geweest. Maar goed dan moet je apparaat dat wel aankunnen. Wat elk nieuw apparaat nu kan.
Nee nog niks van gemerkt eigenlijk, maar ook vrouwen kunnen er wat van he? Op mijn werk bijvoorbeeldquote:
Jawel, begrijp je wel.quote:
Nou nou nou. Houdt het een beetje gezellig he.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij begint met schelden. Flikker op ofzo.
NOTES, NOTES EVERYWHEREquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Houdt het een beetje gezellig he.
als dat al schelden isquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij begint met schelden. Flikker op ofzo.
vrouwen poepen niet en laten geen windjesquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog niks van gemerkt eigenlijk, maar ook vrouwen kunnen er wat van he? Op mijn werk bijvoorbeeld
Ja, krijg ik hier nog de schuld ookquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Houdt het een beetje gezellig he.
Kijk_hondjes al besteld?quote:
Misschien is die voorlichting van ouders naar hun kinderen toe toch wel verstandigquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen poepen niet en laten geen windjes
Oh nee natuurlijk nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen poepen niet en laten geen windjes
Ja, leuk joh iemand voor prutsert uitmaken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven man, hij zei prutsert hoe erg is dat
Zie je een bloedmooi wijf, dan wil je haar toch niet associëren met poep?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is die voorlichting van ouders naar hun kinderen toe toch wel verstandig
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, leuk joh iemand voor prutsert uitmaken.
Alles wat jij zegt associeer ik met poep door die ui.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zie je een bloedmooi wijf, dan wil je haar toch niet associëren met poep?
Ja en een leuke man zeker wel?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil over het algemeen niemand associëren met poep. Ook geen stoere mannenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn reacties moet je dan ook met een korrel poep zout nemenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt associeer ik met poep door die ui.
Heb je nog sokken nodig?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:47 schreef Bartcoah het volgende:
Ik was aan het praten met mijn vriendin en toen kwam zo die bluetooth speaker voorbij zonder dat ik het doorhad!
Kutjebef!!!Ik zoek nog een tablet, bluetooth speaker en een box
.
Dat jaquote:
Ja, want alle mannen zijn varkens. Ook de james bond look-a-likesquote:
Een beetje vent kan goede ruften latenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil over het algemeen niemand associëren met poep. Ook geen stoere mannen![]()
En ook geenmannen
Een vrouw kan dat ook prima hoorquote:
Spannend dit wel hoor. Het is een multi pack en je krijgt assorti geleverd.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Underkuffer als businessman
Nee, gewoon Nee!quote:
Serieus?quote:
Zonder deze ben je gedoemd te mislukken als man.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
Als je deze sokken koopt, ben je dan een goede zakenman
Dat klinkt alleen naar van die vieze natte windjesquote:
quote:
Ja man zwarte sokken. 12 paar voor ¤20,- is een prima deal. Haal ze vaak bij de H&Mquote:
South Park --> Terrence & Fillipquote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klinkt alleen naar van die vieze natte windjes
Waarvan je niet zeker bent of je onderbroekje nog wel schoon is enzo
Klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klinkt alleen naar van die vieze natte windjes
Waarvan je niet zeker bent of je onderbroekje nog wel schoon is enzo
Oh, snel even bestellen dan maar. Wil natuurlijk wel aan de baan komen binnen een maandquote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonder deze ben je gedoemd te mislukken als man.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja man zwarte sokken. 12 paar voor ¤20,- is een prima deal. Haal ze vaak bij de H&M.
Ga nog effe door. Sjongejonge. Iedereen is het al lang weer vergeten man.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar slaat het het op om iemand zomaar voor prutser uit te maken?
Preciesquote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh, snel even bestellen dan maar. Wil natuurlijk wel aan de baan komen binnen een maand
Nou, ik had vorig jaar een keer dat ik zo verschrikkelijk hard een ruft liet, en aan de spetter was, dat ik wel even twee keer moest checken of ik nog wel schoon wasquote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt
Ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga nog effe door. Sjongejonge. Iedereen is het al lang weer vergeten man.
Die dingen zitten zo lekker he, cashmerequote:
Ik heb ook die 150 salmiakknotsen gekocht. Die dingen ram ik altijd naar binnen als ik aan het studeren ben.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier niet zoveel aan maar goed
Ik haal mijn sokken wel weer bij de action een keertje als ik nieuwe nodig heb
Oh, dat had ik nog helemaal niet gezienquote:
Ook heel leuk idd, vond alleen t eerste seizoen wel beter dan de laatste.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bob's Burgers is een recentere guilty pleasure
Gewoon een oud plaatje gepakt dusquote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De maten kloppen ook niet in het plaatje en in de beschrijving
Die zijn ook lekker, maar om nou 18 euro aan lollies uit te geven vind ik ook weer zo overdrevenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb ook die 150 salmiakknotsen gekocht. Die dingen ram ik altijd naar binnen als ik aan het studeren ben.
mogguh /;wquote:
Neh maakt het mooi. Allemaal mannelijke voice actorsquote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook heel leuk idd, vond alleen t eerste seizoen wel beter dan de laatste.
En de stem van kirsten schaal erger ik me de pleuris aan
Hehe jouw woonplaatsquote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neh maakt het mooi. Allemaal mannelijke voice actors
xdquote:
wut?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neh maakt het mooi. Allemaal mannelijke voice actors
trustenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, het is wel genoeg geweest, ben het zat
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook slapen, het is wel genoeg geweest, ben het zat
Ga ik morgen ff naar kijken als het uwv weer wat gestort heeft (Godverdomme, amper heb ik ooit zn pauper zin getypt)quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook voor straksEn vergeet niet te boeken voor VI Oranje he?
Ja zij is de enige vrouw (van de vrouwenstemmen) Maar ze is lelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut?
[ afbeelding ]
Ze is dan wel lelijk, maar het blijft een vrouw
t lijkt wel een vent idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja zij is de enige vrouw (van de vrouwenstemmen) Maar ze is lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Zit ik ook weer op te wachten jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga ik morgen ff naar kijken als het uwv weer wat gestort heeft (Godverdomme, amper heb ik ooit zn pauper zin getypt)
23ste zouden ze het storten, maar t duurt lang dit keerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit ik ook weer op te wachten jaVolgens mij morgen of overmorgen voor mij.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga d'r ook weer van door...Iedereen gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik raak in de war omdat het eens in de 4 weken is. Elke keer op een ander moment, irritant is dat.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
23ste zouden ze het storten, maar t duurt lang dit keer
quote:
Gelukkig staan de datums onlinequote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik raak in de war omdat het eens in de 4 weken is. Elke keer op een ander moment, irritant is dat.
Ik blijf altijd plakkenquote:
Ik blijf nog wel evenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
Oeh, we gaan de tweede huntdag in jongens
ew je plaktquote:
Misschien moet ik even inzepenquote:
zit momenteel in bad, ook helemaal al ingezeeptquote:
Wat een lef, FOK!ken en hunten vanuit badquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit momenteel in bad, ook helemaal al ingezeept
Ah, we zijn dus niet helemaal alleen zo vannacahtquote:
YOLO!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een lef, FOK!ken en hunten vanuit bad
Als het fout gaat kan ie vannacht gelijk een nieuwe kopenquote:
I'm better when i'm wetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een lef, FOK!ken en hunten vanuit bad
laptop op de wasmand, dit dat 8)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het fout gaat kan ie vannacht gelijk een nieuwe kopen
Ik zie nog steeds veel mogelijkheden waarop dit fout kan gaanquote:
quote:
even afkloppen , maar dit gaat al een jaarof 6-8 goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds veel mogelijkheden waarop dit fout kan gaan
quote:
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, we zijn dus niet helemaal alleen zo vannacaht
Eens zal de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even afkloppen , maar dit gaat al een jaarof 6-8 goed
Ik zeg toch nergens dat dat niet leuk isquote:
thats what she saidquote:
neenee ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat dat niet leuk is
NUquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben erbij tot 4 uur =/ IK WIL EEN TABLET
Tweedehands ipad voor 350 euro?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:07 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ben erbij tot 4 uur =/ IK WIL EEN TABLET
iddquote:
Ik had iets specifieker moeten zijn. Een android tablet. Geen HIV verspreidende elektronica.quote:
Ooit, ergens in een ver verledenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:12 schreef RocketRogiani het volgende:
I remember the times.. .komt er een Ipad in beeld, en 4 seconden later is die uitverkocht. Soms ging dat nog sneller dan een box
Je wilt sowieso geen iPad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef Juicyhil het volgende:
Fuuu heb wel een nieuwe tablet nodig. Maar of ik nou een eerder geopende iPad wil...
Ja... Maar niet doen. Dan gewoon een Windows-tabletquote:
Ja, toen die hunts alleen nog met een hint werden aangegeven en dus iedereen nog in het duister taste over wanneer precies en het maar een dag duurde, soms minderquote:
Dat je om 12 uur ging kijken en dan 'JA! De hunt is begonnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:15 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Ja, toen die hunts alleen nog met een hint werden aangegeven en dus iedereen nog in het duister taste over wanneer precies en het maar een dag duurde, soms minder
Precies of een Android tablet. Daar hunt ik opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja... Maar niet doen. Dan gewoon een Windows-tablet
Ik wacht tot die Asus Transformer pad nog een keer langskomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Precies of een Android tablet. Daar hunt ik op.
de nexus is brijantquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet zo'n Aldi-tabletquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik heb alleen slaaptablettenquote:
die heb ik ook nietquote:
Wil je er nog 1? Hele mooi ipad nuquote:
3 is het nieuwe 2. Je hebt er nog eentje nodigquote:
Die was ¤190,- toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:17 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Ik wacht tot die Asus Transformer pad nog een keer langskomt
Ik was eerst!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Als er nou nog even een SSD van 250gb rond de 100 euro voorbij komt
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Alles lijkt stil te staan, is mijn internet weer stuk?
Nee, jij bent een stukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Alles lijkt stil te staan, is mijn internet weer stuk?
Ja die heb ik ook staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Hiermee houd je het in de gaten.
Ah, dan ligt het iig niet aan mijquote:
Fantastischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Juicyhil het volgende:
Op iBood extra trouwens de iPad 4 met 64 gb voor 450
'Met al het geode van Apple'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Juicyhil het volgende:
Op iBood extra trouwens de iPad 4 met 64 gb voor 450
net zo snel als gister na 12 uur dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
Even serieus, we zijn al 35 minuten onderweg op de tweede dag en dit is pas het derde product
Ja, maar da tis toch geen tempo manquote:
De helft van de aanbiedingen van dag 2 is tot nu toe een rugtasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:36 schreef Bartcoah het volgende:
Buiten dat dit het 3e product is. Dit is al godverdomme al de 3e rugtas in 1.5 uur tijd.
en dan ook nog voor een laptop. welke randdebiel doet zijn laptop in een rugtas?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
De helft van de aanbiedingen van dag 2 is tot nu toe een rugtas
Ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en dan ook nog voor een laptop. welke randdebiel doet zijn laptop in een rugtas?
Hoe moet je dat ding anders naar school krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en dan ook nog voor een laptop. welke randdebiel doet zijn laptop in een rugtas?
Ehm.... troll?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De 90'ies zijn helemaal hip johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini is juist goedquote:
Mijn telefoon heeft nu ook maar een 3 inch scherm. Ik wil overal bij kunnen met 1 hand, en ik heb nou eenmaal heul kleine handenquote:
Maar die mini dingen zijn altijd langzamer etc. S4 is prima te doen met 1 handquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft nu ook maar een 3 inch scherm. Ik wil overal bij kunnen met 1 hand, en ik heb nou eenmaal heul kleine handen
mwah 6 tientjes, voor een extra telefoon waarom nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef Bartcoah het volgende:
Lol mensen kopen die reut ook nog. Unfuckingbelievable.
Hoe groot is S4?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar die mini dingen zijn altijd langzamer etc. S4 is prima te doen met 1 hand
¤60,- in je portemonnee? Waarvoor heb jij NU expliciet een extra telefoon nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah 6 tientjes, voor een extra telefoon waarom niet
quote:
4,99 inchquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee maar serieus, als je je telefoon vast hebt, dat ie zo op je pink steunt zegmaar zodat je met je duim alles kan doen.. Alle schermen groter dan 3 inch zijn dan te groot voor mij, dan kom ik niet meer in het linker bovenhoekje als het groter is.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Dit is niet duur, maar totaal niet boeiend.....
https://www.google.com/se(...)msung+galaxy+s4+sizequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee maar serieus, als je je telefoon vast hebt, dat ie zo op je pink steunt zegmaar zodat je met je duim alles kan doen.. Alle schermen groter dan 3 inch zijn dan te groot voor mij, dan kom ik niet meer in het linker bovenhoekje als het groter is.
quote:
Veel te groot voor mij dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)msung+galaxy+s4+size
Over welk heb je het nu? De s4?quote:
Dat zal bestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja. Her en der kleine dingetjes maar overall prima.
Heb hemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal bestOverweeg je die te kopen?
Ahquote:
mja ik heb de luxe hier nog 3-4 lege telefoons te hebben liggen :/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:45 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
¤60,- in je portemonnee? Waarvoor heb jij NU expliciet een extra telefoon nodig.
Je bedoelt een overbodige luxe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik heb de luxe hier nog 3-4 lege telefoons te hebben liggen :/
Maar had ik echt een cheap kut telefoontje nodig is zn samsung Y welk oke
Die hadden we nog niet genoeg gehad dit uurquote:
Pure trollings vanuit iBOODquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet genoeg gehad dit uur![]()
![]()
Niet zo erg als een aantal hunts geleden, toen ze midden in de nacht 8 horloges achter elkaar dedenquote:
veel chineese sitesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
jimmieboy,, waarom kom jij altijd met van dat soort gare dingen
Ja en dan zul je zien dat 10 minuten later iets goeds langs komtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:11 schreef essnhills het volgende:
Weet je waar 1:11 een mooie tijd voor is?
Om te gaan slapen
Tjaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja en dan zul je zien dat 10 minuten later iets goeds langs komt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja en dan zul je zien dat 10 minuten later iets goeds langs komt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Verdorie! En de box en de gopro gemist!
quote:Heb jij geen zin om de hele dag als een bouwvakker rond te lopen met je broek zo net over de rand? Tjah wij moeten toegeven dat het niet de meest stijlvolle manier is van jezelf kleden. Zo kun je natuurlijk niet op je werk verschijnen. Wat jij dus gewoon nodig hebt is een mooie echt lederen riem. Neem deze riem van Calvin Klein bijvoorbeeld, de riem heeft een bruine en zwarte kant, afhankelijk van de kleding die je aantrekt kun je hem op verschillende manieren dragen. Kies daarom voor een stijlvolle look en doe dit met deze mooie Calvin Klein riem.
Altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |