Je kunt via googelen ook in KPD terecht komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Net ff wat gegoogled en kwam gewoon hier terecht
Maar niet zoals bij ons direct ....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt via googelen ook in KPD terecht komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maken we er 50+ van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef sararaats het volgende:
nog 5 jaar en ik mag hier volledig posten
Heb ik vaak koffie mee gedronken in de Bisschop Zwijssenstraat in Tilbabwequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, Boudewijn...
[starfucker alert] ken ik nog van een eindexamenfilm van Geert de Bruin[/starfucker alert]
Kom je uit de buurt? Dan mag je eerder ..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef sararaats het volgende:
In de Piusstraat heb ik 'm nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb ik vaak koffie mee gedronken in de Bisschop Zwijssenstraat in Tilbabwe
Wij kijken hier niet op 5 jaar hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef sararaats het volgende:
Een zus van mijn oma heeft daar gewoond en een tante; ik ben zelf wel eens geweest in Oostelbeers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb ik vaak koffie mee gedronken in de Bisschop Zwijssenstraat in Tilbabwe
eerst had ik web'n'walk met een gratis atomprocessor-notebook maar die deed het niet meerquote:
Heb er nooit een abo gehad ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
eerst had ik web'n'walk met een gratis atomprocessor-notebook maar die deed het niet meer
Ik ook niet. Alleen in de BZ straat. Daar kwam ie regelmatig bij de moeder van een vriendin van mij koffie drinken. Hij woonde zelf ook daar ergens. Leuke vent wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de Piusstraat heb ik 'm nooit gezien.
Nooit geweten dat ie daar ergens gewoond heeft, Henny Vrienten woonde in dezelfde straat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen in de BZ straat. Daar kwam ie regelmatig bij de moeder van een vriendin van mij koffie drinken. Hij woonde zelf ook daar ergens. Leuke vent wel.
Ik vind dat voetbal-icoontje wel heel toepasselijk bij deze mededeling!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
Merkel: overleg EU-topposten kan beginnen
alvast voor het WKquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbal-icoontje wel heel toepasselijk bij deze mededeling!
Ik ga niet op Oranje denk ik komende weken...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbal-icoontje wel heel toepasselijk bij deze mededeling!
ik baal nou al van dat gevoetgebalgedoequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet op Oranje denk ik komende weken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |