'quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling nee. Maar als wij bestellen bij een restaurant weet ik dat ook niet van te voren![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das mooi. Dan hebben we er een voor onszelf over
Tegenwoordig hebben ze daar iets voor. Een kattenbakquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hm moet nog even denken.... wil niet dat ze m'n huis onder piesenVloerbedekking enzo
Heb je daarom geen vriendin?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hm moet nog even denken.... wil niet dat ze m'n huis onder piesenVloerbedekking enzo
Het begint hiermee,even later wil je een kind.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Gaat dat zo snel ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begint hiermee,even later wil je een kind.
Gelukkig is het niet andersom.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet de kat dat ook dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze daar iets voor. Een kattenbak
Ook niet als je de ware ontmoet?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze het wel een paar keer voor doen.
Echt?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze het wel een paar keer voor doen.
I shit you not Tijn.quote:
Nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen Fax.
Gelukkig kun je verliefdheid niet sturenquote:
Voor een ninja als jijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I shit you not Tijn.
Ik heb die van mij zelfs voor gedaan hoe ze moeten jagen.
Die muizen zijn nog verdomd snel kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot fax je eierstokken gaan rammelen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kun je samen met Fax Jr naar het strand, mooi man.
Normaal zou ik ze met mijn zwaard te lijf gaan Tijn, je weet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kun je verliefdheid niet sturen
[..]
Voor een ninja als jij
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik jou wel achter een kinderwagen lopen Faxman.
Jij bent ook wel smooth. Op meerdere manieren.quote:
En heb jij je kater ook geleerd hoe hij een poes moet verschalken?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normaal zou ik ze met mijn zwaard te lijf gaan Tijn, je weet.
Maar katten hebben die wapens ook niet dus ben ik terug naar basic gegaan.
Ze hebben tegenwoordig echt hele toffe, en voor prijzen waar je ook een leuke 2e handse auto voor koopt.quote:
Nee, they are on their own with that.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij je kater ook geleerd hoe hij een poes moet verschalken?
Argh stopquote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig echt hele toffe, en voor prijzen waar je ook een leuke 2e handse auto voor koopt.
Nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je RX-8 moet er dan wel uit, dat is niks voor een gezin.
He wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand met de grond gelijk maken in een werkomgeving en het dan af doen als 'nothing personal, strictly business'
Nah..
Wat heb je ze nog meer geleerd?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, they are on their own with that.
Daar heb ik ook nooit les in gehad he, dat draait allemaal om improviseren.
Maar wel uber sexy.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je RX-8 moet er dan wel uit, dat is niks voor een gezin.
Momenteel ben ik bezig om ze te leren hoe ze bier moeten halen.quote:
Met bijpassend kinderzitje en trekhaakquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop je er een mooie Mazda5 voor terug.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop je er een mooie Mazda5 voor terug.
Denken dat die niet bestaatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Denken dat er een vrouw bestaat die kindjes wil maken met mij![]()
![]()
Moet jij niet een keer naar bed meid?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst seks gehad?
Daar is elders een topic voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Seks mag niet voor het huwelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Ik hou van mijn werk. Van mijn clienten. Het liefst help ik ze allemaal. Maar er moet een grens zijn. Professionalisme.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou dat!
Vaak zat zien gebeuren.
Met je TT.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer naar bed meid?
Maandje. Jij?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Als je toch loopt, neem er eentje voor mij ook meequote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik bezig om ze te leren hoe ze bier moeten halen.
Maar weinig resultaat.
Dus als er zich nog mensen geroepen voelen om even naar de koelkast te lopen.
The plot thickens..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hou van mijn werk. Van mijn clienten. Het liefst help ik ze allemaal. Maar er moet een grens zijn. Professionalisme.
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te denken.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te denken.
Nemoquote:
ik wacht tot iemand anders loopt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je toch loopt, neem er eentje voor mij ook mee
Fixed.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te masturberen.
Nou nou nouquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te denken.
Zie dit niet als aanval, maar als je zo blijft denken, zal je haar nooit tegenkomen of afstoten omdat de onzekerheid van je gezicht druipt.quote:
Dat word dus geen bier meer vanavondquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben aangeschoten. En dan moet ik het over wettelijke kaders hebben. Gvdga ik ff doen joh
Toen ik niet zo dacht kwam ik d'r ook niet tegen huilhuilsniksnotterweenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie dit niet als aanval, maar als je zo blijft denken, zal je haar nooit tegenkomen of afstoten omdat de onzekerheid van je gezicht druipt.
quote:
Geeneens. :$quote:
Joh ik verveelde me even, zag de TT, reageerde met iets over privé vs zakelijk, kom jij aan met je werkquote:
Succesquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben aangeschoten. En dan moet ik het over wettelijke kaders hebben. Gvdga ik ff doen joh
Dit ja. Vinniiee is een meesterquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie dit niet als aanval, maar als je zo blijft denken, zal je haar nooit tegenkomen of afstoten omdat de onzekerheid van je gezicht druipt.
Niet tof. Maar ik heb al iets goeds. Namelijk de WBPquote:
Ja teveel drugs gehad, ben even van mijn apropos.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh ik verveelde me even, zag de TT, reageerde met iets over privé vs zakelijk, kom jij aan met je werk
Ik heb geen idee wat hiervoor besproken was.
Heb jij ze stiekem ook al achterin de kofferbak liggen?quote:
Verwarming?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb de verwarming te hoog aangetikt.. Bloedheet hier nu![]()
Why????????quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb de verwarming te hoog aangetikt.. Bloedheet hier nu![]()
Vloerverwarming hier, lekker aan de blote voetjesquote:
Hell noquote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb jij ze stiekem ook al achterin de kofferbak liggen?
quote:
in de winter jaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vloerverwarming hier, lekker aan de blote voetjes
Luxe paardjequote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vloerverwarming hier, lekker aan de blote voetjes
Kom jij aan met je modelwoning!quote:
Ah ! Naughty girl!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja teveel drugs gehad, ben even van mijn apropos.
Nemo is echtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel Nemo gezien van de week in Rhenen
Ja goede timing van jequote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik kwam even kijken hoe het verder hier is maar nog steeds continu gejank
Veranderingen zijn eng hequote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik kwam even kijken hoe het verder hier is maar nog steeds continu gejank
Word je daar geil van?quote:
Ik zou die eens als pickup line gebruiken in een Amsterdamse club!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag wel wat coke van m'n penis snuiven
Wel blozen he, anders werkt het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou die eens als pickup line gebruiken in een Amsterdamse club!
Zou het niet in alle clubs doen als ik Fax was.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou die eens als pickup line gebruiken in een Amsterdamse club!
Palingquote:
Jesus christ.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amen. Amen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kakatoe?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blu en z'n meisje waren er ook, en die evil Kakatoe![]()
Die is meer van de vijgenbladeren...quote:
Zeker welquote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een lekkere gerookte paling gaat er altijd wel in
Doe ik zooo jongehquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owquote:
Kan me niet voorstellen dat je er geil van wordt, zeker niet bij je 1e keer.quote:
Echt Fax, ik ga me kapot lachen als jij binnen nu en een jaar gesetteld bent en ineens in OUD gaat posten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Eh, ergens in de oertijd, hoezo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Echt Fax, ik ga me kapot lachen als jij binnen nu en een jaar gesetteld bent en ineens in OUD gaat posten.
Kom je dan ff een bakkie doen bij Lola?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Over paar weekjes weer naar Volendam, lekker paling eten![]()
Dat is goed hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je dan ff een bakkie doen bij Lola?
Wel eerst ff een kauwgompie eten dan hoor![]()
No. Fucking. Way.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Echt Fax, ik ga me kapot lachen als jij binnen nu en een jaar gesetteld bent en ineens in OUD gaat posten.
This is not gonna happen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Zo ben ik mijn hele studietijd door gekomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Tenzij je op date gaat natuurlijk dan niet want dat is stomquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je dan ff een bakkie doen bij Lola?
Wel eerst ff een kauwgompie eten dan hoor![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent ook wel smooth. Op meerdere manieren.
Denk dat dit ook wel goedkomt ja. Perfect. Ik bedenk allemaal mooie woorden en prachtige zinnenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor. Zo ben ik mijn hele studietijd door gekomen.
Nee hoor, ik wil mijn paling niet delenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tenzij je op date gaat natuurlijk dan niet want dat is stom
Dus je gaat in je eentje.. HEEEEEEEEEEELEMAAL naar Volendam voor een vissie?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil mijn paling niet delen
Met de huidige houding niet nee.quote:
Familie is ook daarquote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je gaat in je eentje.. HEEEEEEEEEEELEMAAL naar Volendam voor een vissie?
Spoor je wel?
Hmmm, nu je het zegt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo kijkt hij als je allerlei dingen probeert voor te doen?
Dat zei ik ook altijd, en toch kon ik het altaar met daarop volgend 2,3 kind in een Vinexwijk en een Volvo station in de verte al zienquote:
Wat. Ben jij getrouwd en kinderen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, en toch kon ik het altaar met daarop volgend 2,3 kind in een Vinexwijk en een Volvo station in de verte al zien
Precies! Drank is soms net dat beetje extra inspiratie bij juridisch geneuzel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk dat dit ook wel goedkomt ja. Perfect. Ik bedenk allemaal mooie woorden en prachtige zinnen
En dat vond je best?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, en toch kon ik het altaar met daarop volgend 2,3 kind in een Vinexwijk en een Volvo station in de verte al zien
Nee, daar kwam iets tussen in de vorm van een 50 jarige neuroloog.quote:
V60 sportquote:
Die had al een volvo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, daar kwam iets tussen in de vorm van een 50 jarige neuroloog.
Ja, ik denk dat ik een moment van verstandsverbijstering had dat ongeveer 7 jaar duurde.quote:
Die nieuwe Volvo's hebben zo lekker kontjequote:
Nee, een jaguar, twee ex-vrouwen en drie studerende kinderen waarschijnlijk.quote:
Ja een jaguar, daar worden de vrouwtjes wel wild van.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, een jaguar, twee ex-vrouwen en drie studerende kinderen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die nieuwe Volvo's hebben zo lekker kontje
Ik had er bijna een gekocht toen ik 18 was, totdat ik zag hoeveel laswerk eraan zat. Achteraf wel spijt gehad overigens.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja een jaguar, daar worden de vrouwtjes wel wild van.
Je bent het met mij eensquote:
Ik heb meer met rond, terwijl het juist Volvo is die zo hoekig is geweest altijd. En nog wel een beetje maar meer stylish... Ik hou daar wel vanquote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je bent het met mij eensdat heb ik anders nooit
Ja ik vind die achterkant van de S zo mooi, dat golfje bovenin bij de lichtenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb meer met rond, terwijl het juist Volvo is die zo hoekig is geweest altijd. En nog wel een beetje maar meer stylish... Ik hou daar wel van
Slaap lekker Lolaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Audi is tof
Porsche vind ik minder
Oh en Jimmy Fallon is echt tof![]()
Dat was het. Douchen en slapen
heb je er wel een langere herrindering aanquote:
Vandaag in creatief met taal: zeefje.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
heb je er wel een langere herrindering aan
Moe en lui dan krijg je datquote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vandaag in creatief met taal: zeefje.
Mooi man, beetje met taal spelenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vandaag in creatief met taal: zeefje.
Dat zal het zijn.quote:
Speel liever met iets andersquote:
Kontje van een Volvo?quote:
Ik ookquote:
quote:
Dan ga ik toch voor de Piemelsquote:
Ja die ookquote:
Da's toevallig, ik heb er nog een in de aanbiedingquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik toch voor de Piemels
Hoeveel kost 'ie nu ?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb er nog een in de aanbieding
Vergeet de borsten nietquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb er nog een in de aanbieding
Zaterdag doen?quote:
Niks mis mee, vrijheid is goedquote:
Nah daar speel ik al teveel meequote:
Nu wordt ie gekquote:
Dat is waar, maar ik ben niet van de vluggertjes. Als je alle tijd hebt neem ik ook alle delen die plezier bezorgen mee.quote:
Ja heb ik zo blind een goed trio gefixt?quote:
ja okequote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben niet van de vluggertjes. Als je alle tijd hebt neem ik ook alle delen die plezier bezorgen mee.
ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja heb ik zo blind een goed trio gefixt?
Trio is niks mis mee nee!quote:
Zo af en toe een vluggertje is niks mis mee hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ben niet van de vluggertjes. Als je alle tijd hebt neem ik ook alle delen die plezier bezorgen mee.
het was caroquote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Royco1 het volgende:
Wacht ff, ik ben even een biertje pakken en de faxman regelt een trio
ik ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Trio is niks mis mee nee!
Dit jaar nog niet gehad
Ja ik ken fax niet dus dacht check het evenquote:
quote:
fax is lekker hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken fax niet dus dacht check het even
Doe je ook mee Royco?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, dit hoort allemaal bij Fax zijn plan
Hmmquote:
Voor seks maak ik tijd.quote:
Dat kan ik niet aan hoor aandacht geven aan 2 mannen en 1 vrouwquote:
Dm staat openquote:
Kom nou maar gewoon dan beoordelen wij dat welquote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik presteer niet goed in grote gezelschappen.
Dat lukt ons wel johquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet aan hoor aandacht geven aan 2 mannen en 1 vrouw
en als je vriendin je nu opgeilt onderweg dan ga je gelijk een nachtje hotel boeken en ipv haar snoeihard te nemen op de moterkap?quote:
Drie keer de kans gehad, twee keer had ik het met mijn stomme kop niet door en een keer dacht ik het later nog wel een keer te doen. Moraal : nooit uitstellen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Trio is niks mis mee nee!
Dit jaar nog niet gehad
celebitair leef ik gelukkig nietquote:
Wij regelen dat wel dat hij presteertquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon dan beoordelen wij dat wel
Zwijgen is toestemmen tochquote:
wat slechtquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Drie keer de kans gehad, twee keer had ik het met mijn stomme kop niet door en een keer dacht ik het later nog wel een keer te doen. Moraal : nooit uitstellen.
hij is ineens angstvallig stil jaquote:
Komt vast goedquote:
Nee, dan word het dat laatste. Dat hotel kan daarna altijd nogquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
en als je vriendin je nu opgeilt onderweg dan ga je gelijk een nachtje hotel boeken en ipv haar snoeihard te nemen op de moterkap?
Zie je, je neemt dus niet altijd de tijdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan word het dat laatste. Dat hotel kan daarna altijd nog
Dramatisch...quote:
Als ik er een derde bij wil, moet ze wel goed zijn, en geen dronken plank uit de kroeg die wel wat wilquote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Drie keer de kans gehad, twee keer had ik het met mijn stomme kop niet door en een keer dacht ik het later nog wel een keer te doen. Moraal : nooit uitstellen.
Ze stonden ook in kpd dus wat dat aangaatquote:
Ok, je hebt gelijk...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zie je, je neemt dus niet altijd de tijd
Van de priesterquote:
aangeschoten daarentegenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik er een derde bij wil, moet ze wel goed zijn, en geen dronken plank uit de kroeg die wel wat wil
Die dildo's komen niet in trio uitvoeringen volgens mijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker met 2 dames spelen?
Dat was het alleen de tweede keer dat ik het aanbod kreeg. Twee dronken Duitse vrouwen...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als ik er een derde bij wil, moet ze wel goed zijn, en geen dronken plank uit de kroeg die wel wat wil
oke oke is goedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een man nodig erbij voor mijn fantasie Royco, dus je moet toch maar meedoen hoor
Dronken vrouwen zijn engelen in bedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was het alleen de tweede keer dat ik het aanbod kreeg. Twee dronken Duitse vrouwen...
Da's alleen maar beter, gaan de remmen meer losquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |