'quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling nee. Maar als wij bestellen bij een restaurant weet ik dat ook niet van te voren![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das mooi. Dan hebben we er een voor onszelf over
Tegenwoordig hebben ze daar iets voor. Een kattenbakquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hm moet nog even denken.... wil niet dat ze m'n huis onder piesenVloerbedekking enzo
Heb je daarom geen vriendin?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Hm moet nog even denken.... wil niet dat ze m'n huis onder piesenVloerbedekking enzo
Het begint hiermee,even later wil je een kind.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Gaat dat zo snel ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het begint hiermee,even later wil je een kind.
Gelukkig is het niet andersom.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet de kat dat ook dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze daar iets voor. Een kattenbak
Ook niet als je de ware ontmoet?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze het wel een paar keer voor doen.
Echt?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze het wel een paar keer voor doen.
I shit you not Tijn.quote:
Nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eierstokken gaan rammelen Fax.
Gelukkig kun je verliefdheid niet sturenquote:
Voor een ninja als jijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I shit you not Tijn.
Ik heb die van mij zelfs voor gedaan hoe ze moeten jagen.
Die muizen zijn nog verdomd snel kan ik je vertellen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot fax je eierstokken gaan rammelen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kun je samen met Fax Jr naar het strand, mooi man.
Normaal zou ik ze met mijn zwaard te lijf gaan Tijn, je weet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig kun je verliefdheid niet sturen
[..]
Voor een ninja als jij
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik jou wel achter een kinderwagen lopen Faxman.
Jij bent ook wel smooth. Op meerdere manieren.quote:
En heb jij je kater ook geleerd hoe hij een poes moet verschalken?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Normaal zou ik ze met mijn zwaard te lijf gaan Tijn, je weet.
Maar katten hebben die wapens ook niet dus ben ik terug naar basic gegaan.
Ze hebben tegenwoordig echt hele toffe, en voor prijzen waar je ook een leuke 2e handse auto voor koopt.quote:
Nee, they are on their own with that.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij je kater ook geleerd hoe hij een poes moet verschalken?
Argh stopquote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig echt hele toffe, en voor prijzen waar je ook een leuke 2e handse auto voor koopt.
Nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je RX-8 moet er dan wel uit, dat is niks voor een gezin.
He wat?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand met de grond gelijk maken in een werkomgeving en het dan af doen als 'nothing personal, strictly business'
Nah..
Wat heb je ze nog meer geleerd?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, they are on their own with that.
Daar heb ik ook nooit les in gehad he, dat draait allemaal om improviseren.
Maar wel uber sexy.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je RX-8 moet er dan wel uit, dat is niks voor een gezin.
Momenteel ben ik bezig om ze te leren hoe ze bier moeten halen.quote:
Met bijpassend kinderzitje en trekhaakquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop je er een mooie Mazda5 voor terug.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop je er een mooie Mazda5 voor terug.
Denken dat die niet bestaatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
Denken dat er een vrouw bestaat die kindjes wil maken met mij![]()
![]()
Moet jij niet een keer naar bed meid?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst seks gehad?
Daar is elders een topic voor.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Seks mag niet voor het huwelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Ik hou van mijn werk. Van mijn clienten. Het liefst help ik ze allemaal. Maar er moet een grens zijn. Professionalisme.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou dat!
Vaak zat zien gebeuren.
Met je TT.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet jij niet een keer naar bed meid?
Maandje. Jij?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef xcachet het volgende:
Als je toch loopt, neem er eentje voor mij ook meequote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik bezig om ze te leren hoe ze bier moeten halen.
Maar weinig resultaat.
Dus als er zich nog mensen geroepen voelen om even naar de koelkast te lopen.
The plot thickens..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hou van mijn werk. Van mijn clienten. Het liefst help ik ze allemaal. Maar er moet een grens zijn. Professionalisme.
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te denken.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te denken.
Nemoquote:
ik wacht tot iemand anders loopt.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je toch loopt, neem er eentje voor mij ook mee
Fixed.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te masturberen.
Nou nou nouquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd Fax. Ja. Die is er. Ik zeg dit maar een keer. Vanavond dan. Je bent een geweldige man en moet je eer aan jezelf houden. Beter iets te arrogant dan dit. Je hebt een huis, hobbys, je bent knap, je bent intelligent. Je bent gelukkig. Maak je zelf gelukkig. Zorg ervoor. Leer om te denken.
Zie dit niet als aanval, maar als je zo blijft denken, zal je haar nooit tegenkomen of afstoten omdat de onzekerheid van je gezicht druipt.quote:
Dat word dus geen bier meer vanavondquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben aangeschoten. En dan moet ik het over wettelijke kaders hebben. Gvdga ik ff doen joh
Toen ik niet zo dacht kwam ik d'r ook niet tegen huilhuilsniksnotterweenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie dit niet als aanval, maar als je zo blijft denken, zal je haar nooit tegenkomen of afstoten omdat de onzekerheid van je gezicht druipt.
quote:
Geeneens. :$quote:
Joh ik verveelde me even, zag de TT, reageerde met iets over privé vs zakelijk, kom jij aan met je werkquote:
Succesquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben aangeschoten. En dan moet ik het over wettelijke kaders hebben. Gvdga ik ff doen joh
Dit ja. Vinniiee is een meesterquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie dit niet als aanval, maar als je zo blijft denken, zal je haar nooit tegenkomen of afstoten omdat de onzekerheid van je gezicht druipt.
Niet tof. Maar ik heb al iets goeds. Namelijk de WBPquote:
Ja teveel drugs gehad, ben even van mijn apropos.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh ik verveelde me even, zag de TT, reageerde met iets over privé vs zakelijk, kom jij aan met je werk
Ik heb geen idee wat hiervoor besproken was.
Heb jij ze stiekem ook al achterin de kofferbak liggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |