Grappig, en ik maar denken dat een gravelspeler iemand was die vooral goed op gravel speelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, GGL is juist typisch een geval van een gravel speler. Hij staat ver achterin om de service te ontvangen en gooit er dan een loopy, nietszeggende bal in het veld. Een beetje zoals Nadal retourneert.
Zijn service en forehand maken hem een gevaarlijke tegenstander. Zijn backhand is ook wel goed, maar onder druk is die kwetsbaar.
Ik negeer Nederlanders totdat ze iets goeds doen, dan ben ik even blij en vergeet ik ze weer. Dat scheelt op de lange termijn veel teleurstelling.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Mogelijkheid gemist om de titel nogmaals over Haase te laten gaan
Deze analysequote:Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, GGL is juist typisch een geval van een gravel speler. Hij staat ver achterin om de service te ontvangen en gooit er dan een loopy, nietszeggende bal in het veld. Een beetje zoals Nadal retourneert.
Zijn service en forehand maken hem een gevaarlijke tegenstander. Zijn backhand is ook wel goed, maar onder druk is die kwetsbaar.
Dank je wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:38 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik heb even gekeken naar het intelligent fruit Topic en ik vond het briljant.
En daarom ben ik fan van Djokoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef DaveDave09 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=686397358080501
ZET DIE FLITS UITquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:01 schreef BobW het volgende:
Zo, weer terug uit Parijs en een leuk dagje gehad. Er werd wel minder gespeeld door de regen, maar ik had met meer regen rekening gehouden dus het viel nog mee.
Eerst met een hoop andere Nederlanders bij Haase gekeken en die wedstrijd ging redelijk makkelijk. Wel een beetje jammer want daardoor is Haase niet boos geworden en ging hij niet schreeuwen.
Daarna heel de marathonpartij gezien van Bagnis tegen Benneteau op Court 1. Die Bagnis stond echt lekker te spelen, vooral die eerste twee sets raakte hij echt alles goed. Ik was voor Bagnis, ook vanwege al die Fransen natuurlijk in het stadion dus dat was wel vermakelijk.
Buiten het park in een restaurant kwamen we Robin nog tegen, dus natuurlijk even op de foto mee geweest.
echt chanantquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Deze al langsgekomen? http://nos.nl/video/653294-mahut-zet-journalist-voor-schut.html
Vervolgens breekt Cadantu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Kiek break achter,
ow en de rebreak uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |