Tinypic wacht vol smart op je fotoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
De klodders druipen tussen de stenen door.![]()
Ik heb geen beetje camera.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:28 schreef liebherr-machinist het volgende:
Een beetje camera maakt mooie foto's zonder flitser. En anders zet je je vrouw/vriendin/vriend/man ervoor en maak je dan een foto..
Maar je wit toch ook niet dat wij komen poseren voor de foto?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen beetje camera.
En geen vrouw/vriendin/vriend/man
Aagjes!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar je wit toch ook niet dat wij komen poseren voor de foto?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar je wit toch ook niet dat wij komen poseren voor de foto?
Soms welquote:
Ademhalen ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pissen en schijten en eten is wel zo handig
Isse PUR na poging 36 metselen. Zie eerder verhaal.quote:Op maandag 3 november 2014 09:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Stenenlijm niet goed verwerken![]()
Hoe simpel is het godverdomme.
Door people in the know is me verteld dat het best steenlijm kan zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 10:28 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Isse PUR na poging 36 metselen. Zie eerder verhaal.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door people in the know is me verteld dat het best steenlijm kan zijn.
Het zag uit als pur, voelde als pur, ik heb geen idee hoe steenlijm moet voelen (en daar zal vast een reden voor zijn), maar wat er ook gebruikt is, zo hoor je het niet achter te laten.
raar dat dit het laatste berichtje van 2cv op fok is... RIPquote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef 2cv het volgende:
Steenlijm = hard, pur niet. In pur kan je een deuk drukken met je vingers. Het is wat piepschuim-achtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |