een lesbo, hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Deze is een stuk lekkerder
Zou vernietigen. Wie is het????
Gelukkig is DE GYM #45/7 wel openquote:
Wat voor 'n dorp woon je? Hier alles open hoor.quote:
Woon je in Amsterdam ofzo? Je voelt je zeker hipper dan ons?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat voor 'n dorp woon je? Hier alles open hoor.
Eigen dicht f4f tot 1600 maar ben zelf helaas aan het werkquote:
Welke fitforfree pak jequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Eigen dicht f4f tot 1600 maar ben zelf helaas aan het werk
Lijkt alsof hij hem erachter legt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef Teddyburrr het volgende:
Die comments.En niemand die het opvalt dat de safeties keihard falen.
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_nek_trainen.html
Zeker zo'n gast die helemaal plat met benen in de lucht bankdruktquote:Haha prutser. Probeer eens eens te bankdrukken met goede vorm ipv je rug helemaal te buigen.
Naar een goede gym gaan waar niemand je lastig valt. Enige waar ze me hier mee komen "storen" is buikspierkwartiertje, maarja, na squats of deadlifts hebben mijn buikspieren daar geen fut meer voorquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst ook een mooie, was lateral raise aan het doen. Netjes zonder vanuit de rug te zwiepen, geconcentreerd en langzaam laten zakken. Kwam er iemand aan:
"hey je moet het niet zo doen, je moet iets door je knieën, beetje voorover buigen en je armen gebogen, dan kun je veel zwaarder"
Doet hij het voor, gaat hij dik lomp die gewichten omhoog zwaaien en bovenaan zeg maar een beetje door z'n knieën om de dumbbell nog iets extra omhoog te zwiepenbut who was mind muscle connection? Ik train m'n delts, niet mijn benen of rug.
Mjah het was eerst Health City, altijd lekker rustig. Maar nu basic fit en lopen er teveel van die bro's rond die alles beter denken te weten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Naar een goede gym gaan waar niemand je lastig valt. Enige waar ze me hier mee komen "storen" is buikspierkwartiertje, maarja, na squats of deadlifts hebben mijn buikspieren daar geen fut meer voor
Verschillende.quote:
Hij doet het disipline schema.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Hey wat is zijn schema, gast heeft echt perfecte lichaam. Niet zo lomp groot ook gewoon mooi lean.
[ afbeelding ]
In vergelijking met de gemiddelde man ziet dit er inderdaad niet slecht uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Wel sickening inderdaad, traps lopen wat achter maar voor de rest
Vriend, je vergeet de energydrankquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Rustled mn jimmies echt als gasten zeggen "ik kan eten wat ik wil maar kom niet aan". Probeer dan eens echt te eten ipv 2 frikandelbroodjes en een bord avondeten
Het leukste is dan wanneer je gaat vragen hoeveel calorieën ze binnen krijgen en ze zeggen "Ja, dat hou ik allemaal niet bij joh."quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Rustled mn jimmies echt als gasten zeggen "ik kan eten wat ik wil maar kom niet aan". Probeer dan eens echt te eten ipv 2 frikandelbroodjes en een bord avondeten
Whahah inderdaad. En dingen als "avondeten schep ik altijd twee keer op".quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:15 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Het leukste is dan wanneer je gaat vragen hoeveel calorieën ze binnen krijgen en ze zeggen "Ja, dat hou ik allemaal niet bij joh."
laat gaan jongenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij hem erachter legt.
En deze comment
[..]
Zeker zo'n gast die helemaal plat met benen in de lucht bankdruktecht al paar keer ook gasten die naar me toe kwamen "hey je moet recht op de bank liggen, zoals jij het doet is het dik slecht voor je rug".
Jezus kaolo hard gelachen om deze.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Chick met zieke tieten bij what not to wear. Zou haar wel dragen om mijn piemel.
Wil ook wel in poverty kleren lopen als ik daarvoor in ruil 5000 euro aan kleren mag kopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Chick met zieke tieten bij what not to wear. Zou haar wel dragen om mijn piemel.
Is goed, jij gaat een weekje in poepkleding lopen en ik geef je wel op.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wil ook wel in poverty kleren lopen als ik daarvoor in ruil 5000 euro aan kleren mag kopen
Wat een raar kind die Rianaquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is goed, jij gaat een weekje in poepkleding lopen en ik geef je wel op.
Fixed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind haar wel cool, zou ook wel mn gezicht tussen haar tietjes drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |