onzin, tel je calorieënquote:ik kan eigenlijk alles eten zonder maar iets aan te komen.
SS+GOMADquote:Iemand die misschien iets weet?
Nóg vakerquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef Muzje het volgende:
[..]
doe ik al, maar ik kom toch niks aan..
Ik eet in de ochtend al 2 boterhammen, tussen de middag 6 boterhammen, en in de avond eet ik ook goed + ik eet over de gehele dag soms snoepquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Niemand kan alles eten zonder aan te komen. Tel je calorien maar eens, zal vast heel weinig zijn.
Gewoon meer eten, dan word je vanzelf dikker.
Ja maar dat zegt niks. Een boterham met een dikke laag boter en pindakaas heeft meer calorieën dan een boterham met magere kipfilet. En '2 borden avondeten' is ook geen meeteenheid natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef Muzje het volgende:
[..]
Ik eet in de ochtend al 2 boterhammen, tussen de middag 6 boterhammen, en in de avond eet ik ook goed + ik eet over de gehele dag soms snoep
Ik ging vorig jaar 3-4x per week naar de Mac in Hong Kong, en viel zo'n 8 kilo af. Sinds ik terug in NL ben, en nauwelijks meer bij fastfood-restaurants kom, ben ik weer 8-10 kilo aangekomen...quote:
Maar hoe word ik dan dikker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niks. Een boterham met een dikke laag boter en pindakaas heeft meer calorieën dan een boterham met magere kipfilet. En '2 borden avondeten' is ook geen meeteenheid natuurlijk.
Bruin brood of wit brood? Op zich zou je daar al aardig van mogen aankomen. Wellicht verbrand je gewoon veel, of ben je gewoon nog jongquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef Muzje het volgende:
[..]
Ik eet in de ochtend al 2 boterhammen, tussen de middag 6 boterhammen, en in de avond eet ik ook goed + ik eet over de gehele dag soms snoep
Het verschil tussen een snelle en langzame stofwisseling is maar een paar honderd kcal, dus te verwaarlozen. Tenzij je een aandoening hebt aan je schildklier oid.quote:
At je alleen maar salades of zo bij de macquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar 3-4x per week naar de Mac in Hong Kong, en viel zo'n 8 kilo af. Sinds ik terug in NL ben, en nauwelijks meer bij fastfood-restaurants kom, ben ik weer 8-10 kilo aangekomen...
Je wordt dik van zaken als bruin brood, aardappelen, etc etc. Van een hamburger is het voornamelijk het broodje zelf dat kwaad kan.
Daarnaast is suiker een flinke dikmaker, maar zoals gezegd, in Hong Kong kwam ik regelmatig bij fastfood restaurants, en bijna overal waar je ging eten zat wel drinken bij (Pizza Hut unlimited refill, bij Steakhouse unlimited refill, bij veel chinese tentjes gewoon blikjes erbij, etc etc...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |